Shilas [e36] 318tds
Posted: 15 Sep 2013 01:41
Kai kieno prašymu, įmesiu ir aš savąją
Ji gimė 1994 kaip 318i sedanas. Daug labai gražių akimirkų teko kartu patirt, iki kol 1.8l benzinas/duja pradėjo nebedžiuginti, tad 2012 vasarą nusprendžiau, kad pakaks su ja važinėt kreivai tik žiemą...
Kas jau padaryta:
Aplengvintas kėbulas- išimtos visos nereikalingos plastmasės, išskustos smalos, išimti buferių rėmai, išpjautas bagažinės bliūdas, išmestos visos nesamonės- tokios kaip kondyškė, abs, el. užraktai, nereikalinga pravodkė ir tt. (žiemą dar palengvės), labai nudžiugino vaizdas išrinkus kėbulą- jo būklė itin gera.
Durų langai iš organinio stiklo.
Akumas įgrūstas į bagažinę, padarytas greitas masės išjungėjas.
Vidus išdažytas juoda matine spalva, kad nebūtų nereikalingų atspindžių ir akies nerėžtų interjero detalės
Svarbiausias šios mašinos modas- perklijuota iš "318i" į "318tds" (tie, kas nevairavę dyzelio, nesupras "juodojo" humoro)
Sport sėdynės su diržais ir vairu
Tepalo, vandens ir lauko temperatūrų, tepalo, turbinos ir kuro slėgių gaugės.
Variklis: m57d30
Turba su koliku nuo e90 330d ir purkštukais nuo e60 530d
Didelis cooleris
72mm vidaus tiesus išmetimo kaminas
TDS radiatorius su el. ventiliatorium nuo e46 330d kondyškės
variklio tepalo, vairo stiprintuvo skysčio aušinimas
Custom made variklio pagalvės
Kompas nuo 530 142kW
Greičių dėžė nuo 530d su metalo keramikos dizkeliu ir m30 vienos masės smagračiu
Visa važiuoklė ant kapralono
Gale 325tds važiuoklė, su reguluojamo išvirtimo traukėm (Pavlas & CO)
Galas su 40mm rastavkėm ir tds motoro špilkom
Reduktorius 2.56 perdavimo (virintozinė blokiruotė su pusašiais iš 325tds
HSD coilai priekis ir galas, su reguliuojamais camber/caster atraminiais, reguliuojamu aukščiu, kietumu ir stabilniko padėtim.
Perdarytos priekinės e36 šakės (padidintas casteris ir camberis, rato išnešimas į išorę)
M3 stabdžių komplektas su perdarytomis stebulėmis ir naujais stabžių vamzdeliais ir šlangutėm
Padidintas ratų susukimas su spaceriais vairo kolonėlėje ir stebulių ausies pervirinimu.
Hidraulinis rankinis ir rankinis galinių stabžių vožtuvas, kuris naudojamas kaip stovėjimo stabdis.
Ir dar daug kitų dalykų, kuriuos su laiku pasistengsiu surašyti.
Ji gimė 1994 kaip 318i sedanas. Daug labai gražių akimirkų teko kartu patirt, iki kol 1.8l benzinas/duja pradėjo nebedžiuginti, tad 2012 vasarą nusprendžiau, kad pakaks su ja važinėt kreivai tik žiemą...
Kas jau padaryta:
Aplengvintas kėbulas- išimtos visos nereikalingos plastmasės, išskustos smalos, išimti buferių rėmai, išpjautas bagažinės bliūdas, išmestos visos nesamonės- tokios kaip kondyškė, abs, el. užraktai, nereikalinga pravodkė ir tt. (žiemą dar palengvės), labai nudžiugino vaizdas išrinkus kėbulą- jo būklė itin gera.
Durų langai iš organinio stiklo.
Akumas įgrūstas į bagažinę, padarytas greitas masės išjungėjas.
Vidus išdažytas juoda matine spalva, kad nebūtų nereikalingų atspindžių ir akies nerėžtų interjero detalės
Svarbiausias šios mašinos modas- perklijuota iš "318i" į "318tds" (tie, kas nevairavę dyzelio, nesupras "juodojo" humoro)
Sport sėdynės su diržais ir vairu
Tepalo, vandens ir lauko temperatūrų, tepalo, turbinos ir kuro slėgių gaugės.
Variklis: m57d30
Turba su koliku nuo e90 330d ir purkštukais nuo e60 530d
Didelis cooleris
72mm vidaus tiesus išmetimo kaminas
TDS radiatorius su el. ventiliatorium nuo e46 330d kondyškės
variklio tepalo, vairo stiprintuvo skysčio aušinimas
Custom made variklio pagalvės
Kompas nuo 530 142kW
Greičių dėžė nuo 530d su metalo keramikos dizkeliu ir m30 vienos masės smagračiu
Visa važiuoklė ant kapralono
Gale 325tds važiuoklė, su reguluojamo išvirtimo traukėm (Pavlas & CO)
Galas su 40mm rastavkėm ir tds motoro špilkom
Reduktorius 2.56 perdavimo (virintozinė blokiruotė su pusašiais iš 325tds
HSD coilai priekis ir galas, su reguliuojamais camber/caster atraminiais, reguliuojamu aukščiu, kietumu ir stabilniko padėtim.
Perdarytos priekinės e36 šakės (padidintas casteris ir camberis, rato išnešimas į išorę)
M3 stabdžių komplektas su perdarytomis stebulėmis ir naujais stabžių vamzdeliais ir šlangutėm
Padidintas ratų susukimas su spaceriais vairo kolonėlėje ir stebulių ausies pervirinimu.
Hidraulinis rankinis ir rankinis galinių stabžių vožtuvas, kuris naudojamas kaip stovėjimo stabdis.
Ir dar daug kitų dalykų, kuriuos su laiku pasistengsiu surašyti.