Page 1 of 2

Shilas [e36] 318tds

Posted: 15 Sep 2013 01:41
by Shilas
Kai kieno prašymu, įmesiu ir aš savąją :)
Ji gimė 1994 kaip 318i sedanas. Daug labai gražių akimirkų teko kartu patirt, iki kol 1.8l benzinas/duja pradėjo nebedžiuginti, tad 2012 vasarą nusprendžiau, kad pakaks su ja važinėt kreivai tik žiemą...
Kas jau padaryta:
Aplengvintas kėbulas- išimtos visos nereikalingos plastmasės, išskustos smalos, išimti buferių rėmai, išpjautas bagažinės bliūdas, išmestos visos nesamonės- tokios kaip kondyškė, abs, el. užraktai, nereikalinga pravodkė ir tt. (žiemą dar palengvės), labai nudžiugino vaizdas išrinkus kėbulą- jo būklė itin gera.
Durų langai iš organinio stiklo.
Akumas įgrūstas į bagažinę, padarytas greitas masės išjungėjas.
Vidus išdažytas juoda matine spalva, kad nebūtų nereikalingų atspindžių ir akies nerėžtų interjero detalės :)
Svarbiausias šios mašinos modas- perklijuota iš "318i" į "318tds" (tie, kas nevairavę dyzelio, nesupras "juodojo" humoro)
Sport sėdynės su diržais ir vairu
Tepalo, vandens ir lauko temperatūrų, tepalo, turbinos ir kuro slėgių gaugės.
Variklis: m57d30
Turba su koliku nuo e90 330d ir purkštukais nuo e60 530d
Didelis cooleris
72mm vidaus tiesus išmetimo kaminas
TDS radiatorius su el. ventiliatorium nuo e46 330d kondyškės
variklio tepalo, vairo stiprintuvo skysčio aušinimas
Custom made variklio pagalvės
Kompas nuo 530 142kW
Greičių dėžė nuo 530d su metalo keramikos dizkeliu ir m30 vienos masės smagračiu
Visa važiuoklė ant kapralono
Gale 325tds važiuoklė, su reguluojamo išvirtimo traukėm (Pavlas & CO)
Galas su 40mm rastavkėm ir tds motoro špilkom
Reduktorius 2.56 perdavimo (virintozinė blokiruotė :)) su pusašiais iš 325tds
HSD coilai priekis ir galas, su reguliuojamais camber/caster atraminiais, reguliuojamu aukščiu, kietumu ir stabilniko padėtim.
Perdarytos priekinės e36 šakės (padidintas casteris ir camberis, rato išnešimas į išorę)
M3 stabdžių komplektas su perdarytomis stebulėmis ir naujais stabžių vamzdeliais ir šlangutėm
Padidintas ratų susukimas su spaceriais vairo kolonėlėje ir stebulių ausies pervirinimu.
Hidraulinis rankinis ir rankinis galinių stabžių vožtuvas, kuris naudojamas kaip stovėjimo stabdis.
Ir dar daug kitų dalykų, kuriuos su laiku pasistengsiu surašyti.

Re: [e36] 318tds :)

Posted: 15 Sep 2013 01:50
by Shilas
09.01 su BMW fanais rukloje palydėjom vasarą, prie to pačio ir pirmą išvažiavimą pasidarėm. Radom silpnas grandis- reik persidaryt hidraulinį rankinį, bėgių traukę, persidaryt kuro tiekimo sistemą ir persidaryt sankabą. Labai patiko valdomumas ir variklio dinamika (iki kol nėra atlyvų)

Re: Shilas [e36] 318tds

Posted: 19 Sep 2013 12:09
by Shilas
Gaugai

Re: Shilas [e36] 318tds

Posted: 31 Oct 2013 09:34
by Shilas
Pagaliau susitvarkiau sankaba, dabar m30 diskatorius su dvigubom plunksnom, perslifuotas smagratis, tai jokiu vibraciju ir buksavimu :) Beliko issisprest perdideli karterini slegi lengvai perdarius voztuvu dangteli ir persidaryt turbinos valdyma, nes turbo centras matyt kazko nedadare... Dabar nepravaikius tik iki 1,3 bar pucia, pravaikius iki 2,2, bet kartais iki 2,5 uzkyla, turetu 2pust...

Re: Shilas [e36] 318tds

Posted: 01 Nov 2013 14:47
by Trysdupenki
Luci wrote:Įdomu kiek važiuosi su tokiu slėgiu
ilgai ;)

Ties kokiu slegiu pasireiske bedos su karterinem dujom?

Re: Shilas [e36] 318tds

Posted: 29 Sep 2014 22:38
by Shilas
Kadangi mano TDS'e apsigyveno genys, visas geris is baltos keliauja i melyna. Dabar bus street legal 318tds drift touring. Variklis sumestas, dabar laukia kruva daug laiko uzimanciu darbu: Padaryt nauja ismetimo triuba, sudet lopsi ir dirzus, vaira, ismet nereikalingas plastmases ir tt, sustiprinti galinio tilto tvirtinimo vietas, sudet short shifteri, sudet vaziuokle, prikonstruot kugini filtra, prikonstruot dvigubus suportus gale ir dar keletas modu. O tada pasidarius suvedima vaziuot i chip tunning ieskoti pasislepusiu arkliu.

Re: Shilas [e36] 318tds

Posted: 29 Sep 2014 22:44
by Shilas
Siandiena jau ir uzkurem! Menesiui atsisveikinu su laisvalaikiu :/

Re: Shilas [e36] 318tds

Posted: 13 Oct 2014 12:24
by Shilas
Visa važiuoklė sumontuota, sudėtas Pavlo hidraulinis rankinis su nepriklausoma stabdymo sistema, Rokano short-shifteris, ir padaryta daug įvairių laiką ėdančių darbų, kaip nauji stabdžių vamzdeliai, naujas kuro tiekimas su armuotom šlangelėm ir tt... Liko pasibaigt tvarkytis po kapotu, susitvarkyt arkas, susidėt gauges ir važiuot programintis, jei sveikata nepaves- šią savaitę lauks stendas.

Re: Shilas [e36] 318tds

Posted: 22 Nov 2014 20:18
by daniux
Na ir kuri silpniausia šio variklio grandis? Kiek atsukta arklių buvo?

Re: Shilas [e36] 318tds

Posted: 23 Nov 2014 13:34
by Shilas
silpniausia vieta- voztuvu spiruokles, visa kita labai neblogai, labai patvarus viduriai. Ant stendo atsukta 125kW 320nm, nes kompas neatrakina kuro, radom problema, dabar laukiu kol senaji dde sukergs su nauju evs bloku, tada bus galima vaziuot persiprogramuot.

Re: Shilas [e36] 318tds

Posted: 23 Nov 2014 21:23
by daniux
Sorry už OT, o nemeginai biski su varzon suzaist? Buvau su vagu sužaidęs, tai gan neblogai atsisuko,aišku jei pas tave bosch siurbliukas. Seip neblogi rezultatai, niekas kažkaip nenori tu tds burt:-) :appl

Re: Shilas [e36] 318tds

Posted: 24 Nov 2014 00:21
by Shilas
mano tds buvo atsuktas 133kW 361nm, po to dar kazkiek buvo damesta atsukant kuro, bet tada jau alkuninis nebeatlaike, dabar m57 sumestas ir cia su juo 125kW, bet greitu metu bus normaliai

Re: Shilas [e36] 318tds

Posted: 21 Dec 2014 14:16
by Shilas
Pasidarėm tvarką po kapotu, salone, pasitvarkėm arkas, ir truputį pasiprogramavom. Pirmiems metams galios pakaks, nes važiuoja nuo 2.5 iki 5krpm. Susidėjo keletas naujų žaislų- dvigubi suportai, galinės važiuoklės keli modai, short shifteris, krėslai ir 6 taškų diržai su homo, pasidariau reguliuojamą nuimamą vairą, susidėjau gaugų ir tt. Tolimesni darbai- svorio metimas, nes mašina tikrai sunki, lyginant su ex sedanu.

Re: Shilas [e36] 318tds

Posted: 21 Dec 2014 17:10
by rokanas
Shilas wrote:Pasidarėm tvarką po kapotu, salone, pasitvarkėm arkas, ir truputį pasiprogramavom. Pirmiems metams galios pakaks, nes važiuoja nuo 2.5 iki 5krpm. Susidėjo keletas naujų žaislų- dvigubi suportai, galinės važiuoklės keli modai, short shifteris, krėslai ir 6 taškų diržai su homo, pasidariau reguliuojamą nuimamą vairą, susidėjau gaugų ir tt. Tolimesni darbai- svorio metimas, nes mašina tikrai sunki, lyginant su ex sedanu.
o tai kokie skaiciai atsisuko?

Re: Shilas [e36] 318tds

Posted: 21 Dec 2014 17:25
by Shilas
Atsisuko 190kW ties 1.6bar, bet po to dar teko reguliuot turbos valdyma, tai siuo metu prisidejo dar kazkiek. Ryt statysiu manometra ant ismetimo koliko, matuosis slegis ir ieskosim optimalaus turbo boosto.

Re: Shilas [e36] 318tds

Posted: 21 Dec 2014 18:25
by bachurs
190kW ant Startline stendo?

Re: Shilas [e36] 318tds

Posted: 22 Dec 2014 02:52
by Shilas
Taip. Mazokai kaip ant ju stendo, ar atvirksciai?

Re: Shilas [e36] 318tds

Posted: 22 Dec 2014 12:34
by bachurs
kaip ant ju stendo tai ok, nes matyt apkrova daro 70% :)
bet realiai 190kW su 1,6bar yra nerealu(ypac ant 2,9D)
P.S. su kokiais purkstukais?

Re: Shilas [e36] 318tds

Posted: 22 Dec 2014 17:16
by paparnikas
Tai pas tavo senajį 330d prie 1,6bar buvo 250ag o cia 190kw ir jau neįmanoma? Dėl stendo ar tiksliai pamatavo tai nezinia, bet po jų darbo auto vaziuoja normaliai, išsiaiškino visas bėdas ir t.t. ne taip kaip iš konkurentų išvažiavus.

Re: Shilas [e36] 318tds

Posted: 22 Dec 2014 17:25
by zygasbmw
190kw= 258,4 ag