
Ne tobulos isvaizdos (yra kampai sian bei ten suniokoti



Kol kas tiek.
Moderators: AndriuxaBMW, Salis
kas gavosi?Norbert wrote: Po naujuju eisiu ant stendo, ir bus matyt, kas gaunasi.
Et 20 Hartge by Oz.Modee wrote:koks et?
Kol kas dar ramu. Nesudejes dar Motronic'o su laidinu. Bandau rast laisvo laiko, nuvaziuot pas kolega. Orai atsilo, darbai parejojogis wrote:kas gavosi?Norbert wrote: Po naujuju eisiu ant stendo, ir bus matyt, kas gaunasi.
Labai patiko kai paminejai, jog darau ne is reikalo. Taip, darau is idejos. Nes senienos man patinka, McLaren performance lygio nesiekiu, o dydziausia malonuma butent sukelia tai, kaip zmones reaguoja gatvese ir kamsciuose pamate mano masina, kur gal ir nera geriausios bukles (arkas reik det, si bei ta patvarkyti), sypsosi, mojuoja ir dar visaip megaujasi ja.xxxxlinuxxxx wrote:Baisus tas musu krastas Lietuva, kiekvienam reik apsikt....
m20 yra klasika. b20,b23,b25,b27 koks skirtumas realiai.
buvo laikai m50,m60,m52,m54 dabar turbo.
forumieciu automobiliai temoje zmones talpina savo bmw kad parodytu pasitartu pasigirtu savo bolidu.
as cia nedejau bmw jokio ir nedesiu , nes 10proc. patiks o 90proc. bandys ikist savo nuomone...
palikit ramybeje zmogu.
labai smagu kad kazkas is m20b20 bandys perlipt 100kw. pagirtina.
nekiekvienas turbut is cia esanciu isidejo nesvarbu i koki varikli: veleneli astru, voztuvus didesnius, keite ziedus i naujus, keite spyruokles, lekstutes ir t.t o ir tie kurie dejo ir keite ar prisuko bent 10proc. + stock?
dabar vairuoju 2.4td kasdien, turi 85 kw. su keliom modifikacijom as vaziuoju lygiai su e39 530d 142kw
galiu isidet 2.5tds, m57, dar kazka. man to tikrai nereikia. man patinka zmoniu, policijos reakcija kad cia tik 2.4td ir man paciam smagu is plaktuko isspaust arklio o ne rinktis lengviausia ir det naujesni varikli, cia saves nupiginimas zmones.
maciau gyvai sita auto, kruopsciai padaryta, tvarkingai, zmogus daro ne is reikalo, pritariu sitam projektui ir laukiu tolimesniu darbu foto ir aisku dyno
Justas gerai pasake del originalumo. nusibode tos plytos, v8 kreivai sudeti ir kiti meslai, cia kurkas mieliau traukia sirdi. panasu kad pamazu m20 grizta i mada.
Harius wrote:Reikėjo paieškot e30 orginalių Recaro
esme ne grozyje o originalume.plius e30 sedynes jei dar recaro tikrai patogesnes bus uz sitas porso senienas,kaip sakant porso dalis reiktu palikti porsui.Norbert wrote:Harius wrote:Reikėjo paieškot e30 orginalių Recaro
Gal ir reikejo, bet man jos asmeniskai nera grazesnes uz sitasNesakau, kad jos blogos ar nepatogios, bet tiesiog turiu legendines masinos kedes ir mane tai veza
Ypac kai tokios dar patogios ir dar pavyko klienta prisivylioti su situo dealu
ta prasme? Ateina, sako bus originalu... 2litru motoras, kuris kaip ir visi tikrai zinantys ir ismanantys ka sako papasokojo kaip su juo bus, bet ne jis nori originalumo ir tik pyat porshe sedynes imete... fuck logic right?Aistis wrote:Nebukit kaip automano komentatoriai
As niekad nesakiau, kad masina lyks originali.riciuxxx wrote:ta prasme? Ateina, sako bus originalu... 2litru motoras, kuris kaip ir visi tikrai zinantys ir ismanantys ka sako papasokojo kaip su juo bus, bet ne jis nori originalumo ir tik pyat porshe sedynes imete... fuck logic right?Aistis wrote:Nebukit kaip automano komentatoriai
Masina kuriu sau, kaip kogero anksciau esu sakes. Niekad neminejau, kad salona paliksiu originalu ar kokia kita dali (apart varyklio aisku), nebent galetumete parodyti citata, kur as tai parasiau.1. Zmogus kuris daro man viska, yra savo sryties zinovas ir yra dirbies su tukstaciais varykliu ruostu visokiausio plauko lenktinems, nuo motociklu iki vienetiniu 4-raciu projektu. Jis techniskai turi neapriepiama banka ziniu. Jis man tiesiog nurode keleta pranasumu 2.0 ypac tokios bukles, kur net cilindru sieneles yra lyg naujo modelio ir visiskai net zymiu nera jokiu nusidevejimo (Jis pats net buvo nustebes, kaip gerai masina iki "pries man nupirkus is kiaurarankiu" buvo gerai priziureta, ir to 2.5l kur galeciau idet, o veliau nezinia kas jam gali atsitikti po kurio laiko.
Tad nuspresta islaikyt originalu. Juolab, kad uzbaigus sita projekta, pasak Draugo des i vienus vartus ir 2.5 ir ne tik. Aisku, tai dar tik kalbos, todel nekantriai laukiu pats tolymesniu rezultatu. Ir taip taip taip, bus Dyno padarytas, gaila tik, kad nepadariau to pries pakeitimus...
Nesuprantu tų visų haters ir t.t. Kažkaip visi tai labai populiaru tarp visokių mašinų prisiklijuot tokių lipdukų ir galvot, kad kitokios nuomonės žmonės pasako ką nors, tai reikškia, kad jau hateris. Čia kaip tie gėjai, kurie šaukia, kad juos muša.JayT wrote:Haters gonna hate...