E30 320i "Butterfly"
Posted: 26 Dec 2013 18:38
Sveiki,
Vardu As gal jau kaip ir pastebejot Norbert ir pristatau savo zavingaja bavariska grazuole
Taigi trumpa ir gal nevisai istorija.
Taigi, buta ieskota ir bandyta pirkt daug modeliu, bet ateje tokie laikai Danijoje, kad vos idejus, kita ryta tegdavo nusivylt suzinojus, jog masina buvo parduota ir vel ir vel ir vel eilini karta. Nusivylimas po nusivylimo.
Tada viena diena draugas kuris ir padejo ieskoti geresnio modelio netyciom uztiko 4 duru xuliganu skyltyje manaja, issvajotaja, vargsele "bavare". Atvaziavau, pasiderejau ir nusipirkau uz juokingai maza kaina.
Gavus ja atrode jinai stai taip:
DEMESIO! Silpnu nervu ziurovams, prasau prascrollint
Baisiai purvinas salonas buvo. Sita nuotrauka labai graziai parodo ji, nors tikroveje buvo siaubas... nuo nesuvokiamo kiekio "byku" visur ismetitu iki visokio slamsto po kedem, kilometrinio dulkiu sluoksnio absoliuciai ant visu paneliu ir kedziu kurios buvo uzpiltos visokiais skysciais ir gleivem...
Masina as speju nebuvo plauta ar labai ilgai laikoma po medziais, todel sakos ir saules ikarstis padare savo. Rezultatas: Isblukes lakas ir begale juodaus pridegusio sako medziu. (pataisykyte jei klystu del jo apibrezimo).
Visas chromas bamperiu buvo baisiai oksidavesis todel buvo daug ilgo ir labai nuobodaus trinimo
Taigi, ir ciagi masina pateko is neitin geruju ranku i manasias.
Prasidejo nuotykiai varyklio skyriuje... nuo praktiskai visu vakuminiu zarneliu ispuvimo ir nutrukynejimo, kur amzius masinos pasidarbavo iki kiauru benzino ir oro visokiu padavimo zarneliu... rastas buvo vienas nefunkcionuojantis cilindras (kogero todel ir pardave, nes sanaudos minejo buvo baisiai dideles) kurio bedos sakni greitai radome, aptike nekontaktuojanti su zvake viena is laiduku. Vuala, viskas pataisyta ir veikia pakankamai gerai... nors ir veliau buvo kur kas daugiau bedu su juo, pries restauravima...
Bet apie tai veliau.
Toliau, prasidejo labai smagus ir ilgas davedimas iki estetiskai tinkamos isvaizdos, darbai. Na kadangi tai moku daryt geriausiai, nes kaip ir is to valgau duona, tai jau cia negailejau savo laiko ir priemoniu isgaut, tai, kaip lakas bent jau atrodo dabar (net apelsinu zieve panaikinau, noredamas davest iki perfect bukles, kas man dar buvo labai naujiena ).
Na ir tai kaip jinai atrode po estetiniu darbu:
Gaila nepadariau, pries ratu nuotrauku, nes atrode toligrazu ne taip
headunit, labai net neblogas Oldie- Goldie.
Na o kadangi fotografija yra mano antras mieliausias is uzsiemimu po mano darbo, tai laisvalaikiu megstu pafotografuoti. Close-up'ai buvo daromi pazystamo draugo kuris is to gyvena, tai manau skirtumas bus akivaizdus
http://www.1000looks.net <<--- super Eleonors nuotraukos yra padarytos, vieno is mano klientu lialiuko, Jusu teismui. Na o zemiau manosios fotoshootas.
O stai ir nuotraukos to, kas buvo padaryta varykliukui.
Turejau labai daug ausinimo problemu, buvo skylusi vandens pompa, galva iskreipta, todel teko slifuoti ir zodziu "N" visokiu daliu pakeist.
MODAI (raudonai kas dar planuose):
Varyklis: m20, 320i. "Krabas" originalios 170k km.
-Custom made 288 laipsniu kampo paskirstimo velenas is labai tvirto metalo.
-Nauji "rockerarms" (Karomyslai)
-Slifuota galva, naujos visos tarpines ir dar daug kitu standartiiu daliu pakeista.
-Portinti, platinti, slifuoti visi isejimai/iejimai galvoje.
-Voztuvai slifuoti ir voztuvu loveles tvarkytos, vakumui padidint.
-Sebring banana exhaust manifoldas
-Kalibravimas
Vaziuokle:
Eibach spiruokles 40/40
FK Sport amortikai.
Ratai: arba kaskas is Remotec ar
kaskas is HRE Vintage:
Koni Coiloveriai visur.
Poliuretanai taipogi.
Sway ir strut barai.
Rimtesni ventiliuojami stabdziai[/color]
Trasmisija:
50% shortshifteris is Schmidmann
Visiskai naujos visos kulisos dalis ir gumytes
Begiu dezes sinchronizatoriai bus sudeti nauji
Salonas:
Hella 3 stipinu medinis lakuotas vairas su papildomu uzvalkalu.
Mtech knob shifter.
Tamsiai bordo spalvos odinis salonas
Derantis medinis shiftknob'as
Garsas:
Alpina magas
Rockstar Australietiskos koloneles
Peerless Garsiakalbis su ismatuota deze
Restauruojamas senuciukas Genesis 4 liniju stiprintuvas
Piscialkos
Nakamichi arba McIntosh headunitas ateiti
Laidai rimtesni
P.S. Buvo idomus nutikimas man su vienu is mano klientu, kuris atpazino masina savo buvusia (taip mano dabartine ) is numeriu ir sake, jog pirmu 2 savininkai iskaitant ji labai priziurejo masina, todel jam buvo labai skaudu isgirst, kad pries mane buves savininkas, taip ja yra apleides. O pirmasis buvo BMW centro direktorius, kuris ir lepino masina daugeli metu ir net 3 metus sake, buvo stovejusi sildomose patalpose mazai naudojama
Vardu As gal jau kaip ir pastebejot Norbert ir pristatau savo zavingaja bavariska grazuole
Taigi trumpa ir gal nevisai istorija.
Taigi, buta ieskota ir bandyta pirkt daug modeliu, bet ateje tokie laikai Danijoje, kad vos idejus, kita ryta tegdavo nusivylt suzinojus, jog masina buvo parduota ir vel ir vel ir vel eilini karta. Nusivylimas po nusivylimo.
Tada viena diena draugas kuris ir padejo ieskoti geresnio modelio netyciom uztiko 4 duru xuliganu skyltyje manaja, issvajotaja, vargsele "bavare". Atvaziavau, pasiderejau ir nusipirkau uz juokingai maza kaina.
Gavus ja atrode jinai stai taip:
DEMESIO! Silpnu nervu ziurovams, prasau prascrollint
Baisiai purvinas salonas buvo. Sita nuotrauka labai graziai parodo ji, nors tikroveje buvo siaubas... nuo nesuvokiamo kiekio "byku" visur ismetitu iki visokio slamsto po kedem, kilometrinio dulkiu sluoksnio absoliuciai ant visu paneliu ir kedziu kurios buvo uzpiltos visokiais skysciais ir gleivem...
Masina as speju nebuvo plauta ar labai ilgai laikoma po medziais, todel sakos ir saules ikarstis padare savo. Rezultatas: Isblukes lakas ir begale juodaus pridegusio sako medziu. (pataisykyte jei klystu del jo apibrezimo).
Visas chromas bamperiu buvo baisiai oksidavesis todel buvo daug ilgo ir labai nuobodaus trinimo
Taigi, ir ciagi masina pateko is neitin geruju ranku i manasias.
Prasidejo nuotykiai varyklio skyriuje... nuo praktiskai visu vakuminiu zarneliu ispuvimo ir nutrukynejimo, kur amzius masinos pasidarbavo iki kiauru benzino ir oro visokiu padavimo zarneliu... rastas buvo vienas nefunkcionuojantis cilindras (kogero todel ir pardave, nes sanaudos minejo buvo baisiai dideles) kurio bedos sakni greitai radome, aptike nekontaktuojanti su zvake viena is laiduku. Vuala, viskas pataisyta ir veikia pakankamai gerai... nors ir veliau buvo kur kas daugiau bedu su juo, pries restauravima...
Bet apie tai veliau.
Toliau, prasidejo labai smagus ir ilgas davedimas iki estetiskai tinkamos isvaizdos, darbai. Na kadangi tai moku daryt geriausiai, nes kaip ir is to valgau duona, tai jau cia negailejau savo laiko ir priemoniu isgaut, tai, kaip lakas bent jau atrodo dabar (net apelsinu zieve panaikinau, noredamas davest iki perfect bukles, kas man dar buvo labai naujiena ).
Na ir tai kaip jinai atrode po estetiniu darbu:
Gaila nepadariau, pries ratu nuotrauku, nes atrode toligrazu ne taip
headunit, labai net neblogas Oldie- Goldie.
Na o kadangi fotografija yra mano antras mieliausias is uzsiemimu po mano darbo, tai laisvalaikiu megstu pafotografuoti. Close-up'ai buvo daromi pazystamo draugo kuris is to gyvena, tai manau skirtumas bus akivaizdus
http://www.1000looks.net <<--- super Eleonors nuotraukos yra padarytos, vieno is mano klientu lialiuko, Jusu teismui. Na o zemiau manosios fotoshootas.
O stai ir nuotraukos to, kas buvo padaryta varykliukui.
Turejau labai daug ausinimo problemu, buvo skylusi vandens pompa, galva iskreipta, todel teko slifuoti ir zodziu "N" visokiu daliu pakeist.
MODAI (raudonai kas dar planuose):
Varyklis: m20, 320i. "Krabas" originalios 170k km.
-Custom made 288 laipsniu kampo paskirstimo velenas is labai tvirto metalo.
-Nauji "rockerarms" (Karomyslai)
-Slifuota galva, naujos visos tarpines ir dar daug kitu standartiiu daliu pakeista.
-Portinti, platinti, slifuoti visi isejimai/iejimai galvoje.
-Voztuvai slifuoti ir voztuvu loveles tvarkytos, vakumui padidint.
-Sebring banana exhaust manifoldas
-Kalibravimas
Vaziuokle:
Eibach spiruokles 40/40
FK Sport amortikai.
Ratai: arba kaskas is Remotec ar
kaskas is HRE Vintage:
Koni Coiloveriai visur.
Poliuretanai taipogi.
Sway ir strut barai.
Rimtesni ventiliuojami stabdziai[/color]
Trasmisija:
50% shortshifteris is Schmidmann
Visiskai naujos visos kulisos dalis ir gumytes
Begiu dezes sinchronizatoriai bus sudeti nauji
Salonas:
Hella 3 stipinu medinis lakuotas vairas su papildomu uzvalkalu.
Mtech knob shifter.
Tamsiai bordo spalvos odinis salonas
Derantis medinis shiftknob'as
Garsas:
Alpina magas
Rockstar Australietiskos koloneles
Peerless Garsiakalbis su ismatuota deze
Restauruojamas senuciukas Genesis 4 liniju stiprintuvas
Piscialkos
Nakamichi arba McIntosh headunitas ateiti
Laidai rimtesni
P.S. Buvo idomus nutikimas man su vienu is mano klientu, kuris atpazino masina savo buvusia (taip mano dabartine ) is numeriu ir sake, jog pirmu 2 savininkai iskaitant ji labai priziurejo masina, todel jam buvo labai skaudu isgirst, kad pries mane buves savininkas, taip ja yra apleides. O pirmasis buvo BMW centro direktorius, kuris ir lepino masina daugeli metu ir net 3 metus sake, buvo stovejusi sildomose patalpose mazai naudojama