Page 1 of 2

NP automobiliai BMW e46 2,8 BMW z3 3,0

Posted: 07 Jan 2014 17:36
by NPparts
Sveiki

Kadangi išlikom ištikimi BMW markei ir per ta laika prigaminom visokio velnio, manau būtų įdomu pasidalint. :)

Taigi senai ruošiamas Tado BMW e46 coupe.
Išskustas visas kėbulas, pešalinta visa nereikalinga guma. Karboninis stogas, stiklo audinio durys, kapotas, bagažinė.
Kadangi jau į pabaiga tai ir sarašas dalių ilgas:
_MG_2459.JPG
Variklis:
m50b25 blokas
m52b28 galva
m52b28 alkuninis
Kaltiniai svaistikliai,stumai ir t.t.
Coolerworx ismetimo kolektorius,
Holset turbina
Tial wastgate
Aeoromotive kuro reguliatorius
Bosch aukšto slėgio kuro siurbliai
Nasa kuro bakas
10cm intercooleris
Pagamintas aliuminis isiurbimo kolektorius
Bloka rišanti plokštė iš apačios
SPAL ventiliatorius
NP aliuminės pagalvės
Elektrinis vairo stiprintuvo siurblys
_MG_2469.JPG
Salonas:
Sparco evo2 sedynės
NP pedal boksas su wilwood cilindriukais
NP hidraulinis rankinis su wilwood cilindriuku
NP shortshifteris
RRS vairas su išnešimu
Tilton stabdžių reguliatorius
Gelinis akumuliatorius
OMP gesinimo sistema
_MG_2482.JPG
Važiuoklė:
XYZ drift spec coilai
NP reguliuojamos galinės šakės
NP šakių guoliavietės gale
NP galinio tilto tvirtinimo taškų sustiprinimai
NP galiniai atraminiai, įvirinamos atramos su kasterio reguliavimu
NP pasukamumo adapteriai su reguliuojamu "ackerman"
NP itin lengvi galiniai salenblokai iš kapralono
IRP šakės su kapralono salenblokais


Lenco BMW z3 cabrio ruošiamas.

Norėjom kažko linksmiau todėl ir pasirinkom z3. Kadangi standartinis tiltas (kaip ir chuligane ir kompakte) nebaisiai reguliuojasi bei šeip labiau tinka minivenam, dedam e36 galinę važiuoklę kuri po modifikacijų lengviau leis psiekt norimą reguliavimą. Lengvinasi kaip visada viskas kas tik gali, svorio prideti visada galima :)
_MG_0005.JPG
N54b30 variklis
M50 greičių dėžė
E36 galinis tiltas
HSD monotube coilai

Beveik orginalus variklio skyrius
_MG_0010.JPG
Pamodifikuotas variklio skyrius :D
_MG_0149.JPG
Nereikalingos dalys. Maža dalis.. :)
_MG_0034.JPG
Palengvintas galas + e36 važiuoklė
_MG_0155.JPG
e36 tiltas + e34 10j ratai.
_MG_0157.JPG
e36 tilto tvirtinimai
_MG_0190.JPG
Iš z3 padarem karieta ir siunčiam į lankus :)
_MG_0242.JPG

Re: NP automobiliai BMW e46 2,8 BMW z3 3,0

Posted: 07 Jan 2014 19:07
by Mariuzzzz
Kokiu tikslu e46 ant m50 m52 galva?

Re: NP automobiliai BMW e46 2,8 BMW z3 3,0

Posted: 08 Jan 2014 11:21
by Lencas
Motora šeip Limitas rinko ir ten pilnai pasitikėjom jo žiniom, todel labai tiksliai nepaaiškinsiu. Kiek pamenu dėl to kad yra vanusas,kompas jį palaiko ir išeis ankstesnį užsipūtima turėt.

Re: NP automobiliai BMW e46 2,8 BMW z3 3,0

Posted: 08 Jan 2014 17:37
by Mariuzzzz
O nuo ko el vairo siurbly naudojot? Kaip su pajungimu, daug reikalu? Koki kompa naudosit? Kas su z3 varikliu bus daroma?

Re: NP automobiliai BMW e46 2,8 BMW z3 3,0

Posted: 08 Jan 2014 21:29
by AlgirdasE30
Jei jau link ankstesnio uzsiputimo, tai reikejo ir kolika twinscroll'ini pasigamint :D

Re: NP automobiliai BMW e46 2,8 BMW z3 3,0

Posted: 08 Jan 2014 21:52
by Lencas
Siurblys nuo opelio lyg.. eina ten nemazai pas ka jis. Jungt dar nepajungtas, visai masinai pravodkes dar truksta. Su zetkes motoru tai tik chipuosim kolkas ir go.. 400~~ag ant tokio svorio kuri ji tures manau bus tikrai neblogai, o dar ir padangos taupysis :D

Re: NP automobiliai BMW e46 2,8 BMW z3 3,0

Posted: 08 Jan 2014 22:53
by Artasz
patis jungsit N54 pravotke? kiek zinau ten reikalu nemazai

Re: NP automobiliai BMW e46 2,8 BMW z3 3,0

Posted: 08 Jan 2014 23:18
by EXvaldelis
tikuos si tema bus tvarkingai priziurima ir visa istorija nebus trinama .

Matosi rimti ir tvarkingi gimsta modeliukai. z3 dar bus kokie difo laikiliu sutvirtinimai? tikriausiai lankai i juos jungsis? orginaliai tai ten labai juokingai buna padaryta plysta baisiau nei E46 M3 ir net ne M modeliu

Re: NP automobiliai BMW e46 2,8 BMW z3 3,0

Posted: 09 Jan 2014 11:20
by Lencas
Aciu uz gerus zodzius :) Su pravodke kolkas esu nusiteikes optimistiskai, bandysim patys, jei nepavyks teks vezt... Dar simtas desimt reikalu iki to laiko.
I galine vaziuokle bus atvesti lankai.. Orginalus z3 diffo tvirtinimas tai isvis ant popieriaus.. O kuom blogi orginalus diffo tvirtinimai ?

Re: NP automobiliai BMW e46 2,8 BMW z3 3,0

Posted: 09 Jan 2014 11:48
by Artasz
standartiniai galinio traverso tvirtinimai pas e36 labai lengvai isplysta, net pas 1.8i.
reikia virinti and virsaus ploksteles, kad laikytu. o reduktoriaus tvirtinimai geri

Re: NP automobiliai BMW e46 2,8 BMW z3 3,0

Posted: 09 Jan 2014 12:01
by Lencas
tai galinio traverso kad taskai isplysta tai taip. e46 padarem sustirpinimus ten ir apvirinta, o z3 toli grazu nuo orginaliu :)
exvaldelis klause ar diffo taskus stiprinsim tai ir idomu kas su e36 tilto diffo tvirtinimu negerai

Re: NP automobiliai BMW e46 2,8 BMW z3 3,0

Posted: 09 Jan 2014 12:07
by Shilas
Super projektai! Linkiu Lencui siame sezone maziau konstravimo, daugiau vaziavimo ;) Del kokiu priezasciu pas 46 vietoj bliudo virsuje reguliuojama trauke?

Re: NP automobiliai BMW e46 2,8 BMW z3 3,0

Posted: 09 Jan 2014 17:48
by Lencas
Vat kad reikia pirma susikonstruot, kad galetum stipriai lekt :) o reguliuojama del to, kad norejom ta bliuda ismest plius daugiau reguliavimo niekada nepakenke :)

Re: NP automobiliai BMW e46 2,8 BMW z3 3,0

Posted: 09 Jan 2014 21:31
by Karoliss
niekaip neikertu kam lanzeronus trumpinot?

Re: NP automobiliai BMW e46 2,8 BMW z3 3,0

Posted: 09 Jan 2014 23:11
by Artasz
tikriausiai nuimama prieki darys

Re: NP automobiliai BMW e46 2,8 BMW z3 3,0

Posted: 09 Jan 2014 23:56
by EXvaldelis
as turejau uomenyje kebule tvirtinima difui ne pacio difo. bet jau paminejai kad lankai i juos sueis .

Re: NP automobiliai BMW e46 2,8 BMW z3 3,0

Posted: 10 Jan 2014 09:23
by Artik
Super darbai!
Ar e46 bus gale stabilizatorius?

Re: NP automobiliai BMW e46 2,8 BMW z3 3,0

Posted: 10 Jan 2014 10:45
by Lencas
nei viena neturės stabilizatorių

Re: NP automobiliai BMW e46 2,8 BMW z3 3,0

Posted: 18 Jan 2014 19:44
by Airidas
Visa vasaros sezoną pats važinėjau su Z3 2.8l, buvau sudėjes visur poliuretaną, tai ant kelio "stovėjo" ir valdomumas buvo geras, bet kai "statydavau skersa" jei daug persimetymų tai sudėtinga budavo išlaikyti kampą, kad slystu šonų nes trumpa ratų bazė. Tai esmė ta, kad nepagalvojai jog gali buti sunku suvaldyti driftinant arba menkiausia klaida mašina apsuks arba ištiesins trasoje.? :)

Re: NP automobiliai BMW e46 2,8 BMW z3 3,0

Posted: 18 Jan 2014 20:32
by Shilas
Visiskai dlmp ta trumpa baze, kai toks lengvutis kebulas, padarys beveik nulini akermana ir ims bilekokius ilgus posukius, o dar kai rimtas gumas ant galo maus, tai jokie e46 ir s14 Lenco nepagaus. Zinoma su situ kebulu ir su camber/caster reiketu "neperspausti"