[e36] kas nutinka kai nepildai kondicionieriaus?

Moderators: zygasbmw, unguriux, stashas, aurimas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
Andrius S.
Posts: 1557
Joined: 01 Feb 2007 00:13

Re: [e36] kas nutinka kai nepildai kondicionieriaus?

Post by Andrius S. » 18 Apr 2013 19:34

romkasponka wrote:Tu turbut esi inzinierius, o ne mechanikas ir tai normalu, kad sistemas projektuojantis zmogus zino daugiau uz jas aptarnaujanti. Nepaslaptis, kad Lietuvoje visi patampa egzpertais pvz suvirintojais, kai tik isigyja suvirinimo aparata, bet realiai neivienas nera net knygutes atsivertes is pasiskaites kas ten ir del ko vyksta, tai manau cia ir panasus variantas, kai vienas savamokslis perduoda informacija kitam, o realiai tiesos ten belieka 5%. Nieko nera geriau kaip mokintis is pirminio saltinio, o ne kazkieno atskiestu paistalu klausytis. Istikro Lietuvoje surasti kompetetinga specialista didele beda...

P.S. Budamas inzinierius galetum parasyti koki FAQ zaliems apie oro kondicionavimo sitemas, kad neisdurineti visi kas netingi ;)
Taip, pagal specialybę inžinierius, bet mėgstu ir rankom visą tai pačiupinėt.
Lietuviškos medžiagos ne tiek ir daug yra, bet yra angliškos, tai pabandysiu kada kompe praverst medžiagą ir sumest į forumą apie automobilio kondicionavimo sistemą. Tik manau, kad reikėtų tą temą patalpint tada kur kitur, kad rastų visi, nes prie šios nelabai kas užklyst gali.

User avatar
Glount
Posts: 302
Joined: 10 Jun 2010 15:44
BMW: E36 318is
Location: Vilnius-Utena

Re: [e36] kas nutinka kai nepildai kondicionieriaus?

Post by Glount » 18 Apr 2013 19:41

Manau jeigu parengtum issamu straipsni apie si dalyka ir kreiptumeisi tiesiai i moderatorius, tai tada kazkur ir iskiltu ta tema kad nepranyktu

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3733
Joined: 13 Apr 2006 11:39
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Re: [e36] kas nutinka kai nepildai kondicionieriaus?

Post by zygasbmw » 21 Apr 2013 17:19

GiZmO's wrote:
zygasbmw wrote:pasitikrinti galima jeigu turi prietaisa,vadinama stotele,kuria pasijungi ant freono sistemos vamzdeliu ir matai slegius.tada galima daug maz paziureti kaip veikia sistema ir freono kieky.pas senesnius modelius budavo akis per kuria galima matyti freono kieky,bet deja tobulejant automobiliams,ir piginant ju pagaminimo kastus buvo atsisakyta sito daigto. o siaip galiu patarti kaip pasiziureti galima freono kieky,tai aisku nebus 100% teisinga,bet namu salygom nesudetinga pasiziureti. uzvedi auto isijungi kondiske,ir numynus gaza apie 1200-1500rpm su ranka lieti vamzdely freoniny,vienas yra storesnis kitas yra plonesnis,kurie eina i salona,storesnis turi buti saltas,karsta vasaros diena turi net rasoti jisai,jeigu rasoja ir yra saltas,reiskias freono uztenka.
Na čia kraštutinis atvėjis :D niekada nebandžiau tokio :) Bet kiek žinau tai jeigu šaldo viduje, o iš išorės vamzdeliai yra apšarmoję, t.y. susidaro sniegas ant vamzdelių, vadinasi sistema yra perpildyta arba nepakanka freono, dar vienas požymis, tarkim neįsijungia kompresorius (nešaldo), tai irgi gali būti ženkliai per mažai arba per daug freono tada reikia varyt pas meistrus, kad jis užsidėję manometrus pasižiūrėtų kiek ten jo yra (pagal slėgį) ir papildytų arba nuleistų šiek tiek. O kaip kažkas kalbėjo apie užpildymą iki pusės, tai galiu pasakyti tik tiek, kad toks užpildymas yra dar blogiau nei išvis tuščia sistema, reikia arba daryti tinkamai arba išvis nieko nedaryti, nes kompresorius tikrai suges, tik laiko klausimas kada. O šeip nėra brangus reikalas tas kondicionieriaus pildymas, tarkim mano tėvas tuo užsiima, tai ima ~100lt priklauso kiek reikia papildyti, nes kiekvienam mašinos modelyje skirtingas kiekis pildosi. O pildymo procedūra paprasta, jeigu sistema nėra tuščia, vadinasi drėgmės ten nėra, vadinasi paprastai užpidymas vyksta, tačiau jeigu sistema visiškai tuščia, reikia vakuumuoti, ištraukia drėgmę, tai gali užtrukti iki 1val, kadangi sistema nėra tokia didelė. Jeigu pamatysit, kad į tuščią sistemą iškarto pildo freoną - vykit lauk juos, nes prisidarysit problemų, kurios kainuos pinigus :) o galų gale iš naujo pildymo procedūrą teks atlikti ir mokėti vėl tuos pačius pinigus. Pradžioje viskas veiks normaliai, tačiau tepalas pradės viską graužti, kadangi jis reaguoja su deguonimi :) Sėkmės :)
tai tada tavo tetis vienas is tu 99%, kurie nusiperka pora irankiu ir jau skaitosi kondicionieriu meistrais.kuriu pilni garaziukai praktiskai visuose miestuose.

User avatar
GiZmO's
Posts: 163
Joined: 15 May 2012 17:19
BMW: E39 m52b25
Location: Kaunas

Re: [e36] kas nutinka kai nepildai kondicionieriaus?

Post by GiZmO's » 21 Apr 2013 23:04

zygasbmw wrote:tai tada tavo tetis vienas is tu 99%, kurie nusiperka pora irankiu ir jau skaitosi kondicionieriu meistrais.kuriu pilni garaziukai praktiskai visuose miestuose.
tebūnie kaip sakot, juk jūs čia "profesionalai" :) ginčytis kuris yra geresnis meistras yra beviltiška, nes kiekvienas savo metodus dėsto. Dar kartą pakartosiu, kad dirbama yra su pramonine įranga, čileriai, šaldymo mašinos kondicionieriai ir t.t., o automobilių kondicionieriai yra tik "chaltūros" saviems žmonėms.
E39 m52b25
E46 n42b20A
E34 m62b35 (in progress)
Ex E36 M40B16 :(
ExE34 M50B20 24v
Ex E30 M20B20 coupe

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3733
Joined: 13 Apr 2006 11:39
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Re: [e36] kas nutinka kai nepildai kondicionieriaus?

Post by zygasbmw » 22 Apr 2013 18:00

kokius metodus? saldymo veikimas yra vienas,kaip ir rase Andrius.s, VISOS SISTEMOS VEIKIA TUO PACIU PRINCIPU.o kad ,uzsiima pramoninias saldytuvais ar kazkuo panasiu dar nereiskia ,kad supranta labai gerai savo darba.nes priima dirbti ten ir zmones be patirties.o padirbe metus jau jauciasi dideliais meistrais.as nesakau,kad vienas ar kitas yra geresnis,ar blogesnis specialistas,tiesiog yra taip,kad kazkas -kazka nugirsta ir jauciasi zinanatis viska geriau uz tuos kurie dirba daug metu toje srityje,ir pradeda mokinti,kaip reikia dirbti.


o kas liecia masinu kondicionieriu remonta,tai kiek yra tokiu rimtu specialistu,kurie uzsiima nuo A iki Z viska tvarkyti? turbut per lietuva ant vienos rankos pirstu tilptu drasiai suskaiciuoti.paklausit kodel,atsakysiu. masinu kondicionieriai yra labai uzpisantis reikalas,turi zinoti kaip prie visko prieiti,tureti dafiga spec yrankiu,atsukti nuimti,prisukti ivairiausius vamzdelius,sujungimus,ir pan.plius turi tureti ir elektronikos, ziniu ,moketi dirbti su kompiuterine diagnostine yranga,ir panasus niuansai.viso to paseka yra,kad atvaziaves tvarkytis kokybiskai kondicionieru zmogus tures atsileisti nemaza kruva pinigeliu,nes meistro darbo zinios ir darbas,nera pigus,o zinant musu lietuviu mentaliteta iskart prasideda gal padarysi pigiau,ar padaryk,cia o cia nedaryk.tai zmones ir nenori uzsiimineti,tuom daug,nes laiko uztrinki dafiga,o kaip sakoma tolko nichuja.
tai kokia seka is to isvada/ geriau nusipirkti uzpildimo yranga ir tik papildyti jy kondicionieriu.atsakomybes nera,darbas greitas ir greiti pinigai.manau supratos ka cia ant greito prirasiau.

User avatar
Andrius S.
Posts: 1557
Joined: 01 Feb 2007 00:13

Re: [e36] kas nutinka kai nepildai kondicionieriaus?

Post by Andrius S. » 24 Apr 2013 16:50

Taip, Žygas visiškai teisus. Nes žinau, kur jis dirba ir su kuo. Tai nusimano ką daro.

Apie mašinų kondicionavimo sistemas pasakė teisybę.
Bet dar pridėsiu.

Pagrindinės bėdos yra šios.
1. Kiauras kondensatorius. Norint jį pakeisti reikia lupt visą priekį, dažnai atjunginėti kitus radiatorius, darbo kartais tikrai da...ja, o už tai niekas nenori mokėt, todėl daug kas ir nenori terliotis.
2. Numiręs kompresorius, pakeitimas priklauso nuo mašinos, kartais visai nesudėtingas, o kartais pusė variklio nuardyt tenka. O jei keisti sankabą ir jį tvarkyti, reikia specialių įrankių ir atsarginių dalių, kurias gauti nėra lengva.
3. Kiauri vamzdeliai, kad juo pakeist ar nuvežt tvarkyt, reikia juos išimt, būna dažnai labai gerai pakavoti, ardyt tenka nemažai, o mokėt už tai, kad vieną vamzdelį pakeitei, niekas nenori.
4. Nesandarūs ventiliai ir gumelės, reikia specialių įrankių išsukimui, vamzdelių atjungimui. Darbas šūdinas, o kartais gumelės ir ventiliai kainuoja ne vieną dešimtį Lt ir paimt iš žmogaus vien už medžiagas 50Lt + už darbą tiek pat, tai žiūri akis išpūtęs, gerai, kad paprasta gumelė ar ventiliukas po 1lt, tada paėmei dvacoką ir valio.
5. Kiauras išgarintojas. Renka džiaugtis salono ir panelės ardymu. Kaip žinia, naujos mašinos ir brangios detalės, niekas nenori nieko nulaužti, dažnai ir priėjimas labai pizdavotas būna.
6. Elektros gedimai, be testerių ir kompo neišsiversi, bet tokie gedimai ištinka gana retai, tai galima galvą ant pečių turit ieškoti gedimo, nes dačikų daug nėra, nebent pats klimos valdymas būtų numiręs.

Kaip ir apibūdinau pagrindinius gedimus.

Pats laisvalaikiu užsiimu pildymu ir pasikrapštau, bet taisyt nelabai laiko po darbo turiu, kartais pakeičiu jei visas detales turi ir priėjimas nepizdavotas.

User avatar
Kregzdelaivis
Posts: 61
Joined: 17 Jan 2009 16:40
BMW: E36 328i ExE36 318i ExE36 318i
Location: Jurbarkas

Re: [e36] kas nutinka kai nepildai kondicionieriaus?

Post by Kregzdelaivis » 15 Feb 2014 23:43

Sveiki. turiu toki klausima. Turiu 328i be klimos, su paprastais ratukais. Ir radau auto klimos pilna komplekta uz 350lt. tipo visas graziai isimtas. Ar sudetinga butu klima pajungt? Del paneles emimo tai **, vistiek is anglo perdarinejant teks ardyt, tai galvoju tuo paciu ir kondika ysiinstaliuociau. Labiausiai baugina elektra. Esat kas susidure? Jis sake kad laidai nekarpyti, o kartu su fyskem istraukyta viskas, bet ar bus man tas fyskes kur kist jei pas mane originaliai nebuvo kond? Aciu uz atsakymus :)

User avatar
325i
Posts: 584
Joined: 13 Feb 2008 00:47
BMW: 323iAT '98 MT, 320dAT '10
Location: Miestas

Re: [e36] kas nutinka kai nepildai kondicionieriaus?

Post by 325i » 16 Feb 2014 13:53

Na reikės truputį su laidais padirbėti, bet viskas yra padaroma, juo labiau, kad pas tave viskas bus išardyta ir sudėjus priėjimas bus geras. Buvo čia kažkur tema, kaip forumietis dėjo ją. Tik dabar nerandu. Paieška pasinaudok ir rasi.
Nepaprastai malonu vairuoti - 323iAT...

Post Reply