Winterbeat'o pradmenys
Moderator: AndriuxaBMW
Re: Winterbeat'o pradmenys
Įveikiau visą temą.
Pirmame poste radau netikslumų - misleading information:
Kas dėl coil'ų - ta technics ir kitas panašaus lygio šlamštas yra pinigų švaistymas. Spyruoklės "prasėda" amortizatorių kokybė labai abejotina. No value for money. Tinka tik prieglušiams kurie nori išlaikyti kėdasiko testą ir sumalti viską kas yra po automobilio apačia - lanžeronai, vamzdynai, duslintuvai, traversai ir taip toliau. Baisu žiūrėti kas lieka iš automobilio po "dropo".
Pirmame poste radau netikslumų - misleading information:
Compact'as coupe'as ir sedan'as gaminti ant vienos bazės ir pas tarp ratų yra po 2,7 metro. Vertėtų pakeisti nuomonę arba ją pagrįsti. Pliusas compact'ui tas, kad pakaba paprastesnė - pigesnė.sTs wrote:Kompaktas mano nuomone driftui per trumpas. Taigi realiausias variantas - sedanas.
Na, dėl "dropo" įtakos pavyko susiprotėti, o dėl "rastavkiu" dar reikia užuominų - jei įsivaizduoti, jog priekiniai ratai, iš gamyklos, sukant vairą sukasi ant padangos centro, tai sudėjus praplatinimus jie pradeda piešti apskritimą, padidėja jėga kuri bando išplėšti vairą iš rankų ir mašina tampa nervinga važiuojant per duobes. Gale ratai irgi sukinėjasi priklausomai nuo kėbulo pasvirimo ir to sukinėjimosi progresija (kitimas) labai įtakoja galinės ašies elgesį. Bet čia tik šiaip, pamąstymui.sTs wrote:... rastavkes.
c. važiuoklė. Nereikia daryti labai didelio dropo, nes tokiu atveju važiuoklė nedirbs kaip turi...
Kas dėl coil'ų - ta technics ir kitas panašaus lygio šlamštas yra pinigų švaistymas. Spyruoklės "prasėda" amortizatorių kokybė labai abejotina. No value for money. Tinka tik prieglušiams kurie nori išlaikyti kėdasiko testą ir sumalti viską kas yra po automobilio apačia - lanžeronai, vamzdynai, duslintuvai, traversai ir taip toliau. Baisu žiūrėti kas lieka iš automobilio po "dropo".
Plius vienas - like'as. Teisingai, nėr ko bereikalingai atkreipinėti į save dėmesio (policijos) ir dapisinėti žmonių, kuriems autosportas visai neįdomus.sTs wrote:...Nesidėkit visokių baubiančių duslintuvų ir pan. - tai tik pritrauks nereikalingą aplinkinių ir policijos dėmesį.
Būk geras, duok nuorodą kur tai išdėstyta.robertass wrote:nesvaik, yra aiskiai nurodyta uz ka atima techa.
Re: Winterbeat'o pradmenys
Turėjau omeny ne ratų bazę, o viso kėbulo ilgį. Juk su kokiu Smartu nebūtų taip įdomu čiuot, tiesa? Nors čia gal labiau skonio reikalasDRV wrote:Compact'as coupe'as ir sedan'as gaminti ant vienos bazės ir pas tarp ratų yra po 2,7 metro. Vertėtų pakeisti nuomonę arba ją pagrįsti. Pliusas compact'ui tas, kad pakaba paprastesnė - pigesnė.
Dėl priekio sutinku, bet čiuožiant ant sniego/ledo vairo neveikia didelės jėgos ir vairuot netrukdo, o per duobes geriau nebytint . Dėl galo, tai man kažkoks kosmosas ką pasakei, be butelio neišsiaiškinsiuDRV wrote:Na, dėl "dropo" įtakos pavyko susiprotėti, o dėl "rastavkiu" dar reikia užuominų - jei įsivaizduoti, jog priekiniai ratai, iš gamyklos, sukant vairą sukasi ant padangos centro, tai sudėjus praplatinimus jie pradeda piešti apskritimą, padidėja jėga kuri bando išplėšti vairą iš rankų ir mašina tampa nervinga važiuojant per duobes. Gale ratai irgi sukinėjasi priklausomai nuo kėbulo pasvirimo ir to sukinėjimosi progresija (kitimas) labai įtakoja galinės ašies elgesį. Bet čia tik šiaip, pamąstymui.
Sutinku, kad TA ir kiti vadinami "sveriami" coilai yra šlamštas palyginus su gerais brangiais važiuoklės setup'ais. Bet jeigu jų neatsuki ant žemiausios padėties kad brūžint koliku asfaltą, o tinkamai sureguliuoji, kad amortas dirbtų savo darbiniam diapazone - jie važiuoja pakankamai komfortiškai ir milijoną kartų stabiliau už tas visas ale "sportines" spyruokles ant standartinių amortų. Turiu daily civiką, kuriame Technixsus drožiu jau virš dviejų metų - pilnai jais patenkintas ir net negalvoju keist į kažką kito. Vasariniam driftcare taip pat jie stovi, savo darbą atlieka. Draugas turi daily kregždėje JOM, dirba pasakiškai, aišku jei nekalbam apie rimtą sportą. Tiesa, turėjau e46 su TA, tai ten jie buvo visiškas šlamštas, mašinos svoris jiems buvo akivaizdžiai per didelis.DRV wrote:Kas dėl coil'ų - ta technics ir kitas panašaus lygio šlamštas yra pinigų švaistymas. Spyruoklės "prasėda" amortizatorių kokybė labai abejotina. No value for money. Tinka tik prieglušiams kurie nori išlaikyti kėdasiko testą ir sumalti viską kas yra po automobilio apačia - lanžeronai, vamzdynai, duslintuvai, traversai ir taip toliau. Baisu žiūrėti kas lieka iš automobilio po "dropo".
Netingėk pasiguglint pats. TA atima dėl 9 punktų: Vairas, stabdžiai, valytuvai, žibintai, padangos, farkopas, tamsinti langai, xenon, duslintuvo garsas. Ir ne daugiau, juolab dėl salono.DRV wrote:Būk geras, duok nuorodą kur tai išdėstyta.
- Andrius S.
- Posts: 1557
- Joined: 01 Feb 2007 00:13
Re: Winterbeat'o pradmenys
Suprantu, kai auto ruošiama varžybom, lankai ir t.t. Tai čia jau nori nenori meti lauk viską.sTs wrote: Netingėk pasiguglint pats. TA atima dėl 9 punktų: Vairas, stabdžiai, valytuvai, žibintai, padangos, farkopas, tamsinti langai, xenon, duslintuvo garsas. Ir ne daugiau, juolab dėl salono.
Bet byteriui, nežinau kam to reikia, kažkiek gali prarinkt ko nereikia.
Ne vieną mašiną buvau išardęs ir žinau kiek kas sveria, tai išlupdamas viską kiek tu ten atsikratai? 50-80kg?
Keleivio svoris šalia, bet žiemą bytinant tai toks myzeris, kad
O jei apie TA, tai su išrinktu salonu ir be sėdynių tu man pravaryk TA, pakabinsiu medalį tau
- SHILLAzzzz_BMW
- Posts: 296
- Joined: 23 Feb 2006 07:05
- BMW: E63 ///M6 daily driven
- Location: VILNIUS
Re: Winterbeat'o pradmenys
Pravaryt nepravarysi, bet ant gatves TA neatims mentas uz tai!Andrius S. wrote:O jei apie TA, tai su išrinktu salonu ir be sėdynių tu man pravaryk TA, pakabinsiu medalį tausTs wrote: Netingėk pasiguglint pats. TA atima dėl 9 punktų: Vairas, stabdžiai, valytuvai, žibintai, padangos, farkopas, tamsinti langai, xenon, duslintuvo garsas. Ir ne daugiau, juolab dėl salono.
Re: Winterbeat'o pradmenys
Kažkaip čia man visas šitas reikalas panašus į bomž racer wannabe... Tvarkinga važiuoklė,tvarkingi stabdžiai ir labai geros padangos - viskas,ko reikia winterbeateriui. Atšėriau porą žiemų su 316 kompaktu,open diffas,niekas nedrakoninta,daily car'as. Jokių išsukimų,lengvinimų, ir kitų bomž modų. Kai išmoksit važiuot su stocku,tada suprasit ko kam asmeniškai reikia. Prisidarysit modų,po to nesuprasit kas ir dėl ko vyksta.
Re: Winterbeat'o pradmenys
Tai čia tai dėl ko gali atimti ta ir leis važiuoti, bet jei automobilis gali kelti pavoju (stabdžiai neveikia, dalys gali nukristi), ar įtariama, kad jis tiesiog neatitinka techninių reikalavimų keliamų transporto priemonėms dalyvaujančioms eisme, tai pareigūnas gali priimti sprendimą iškviesti karuti ir uždaryti automobilį iki "ekspertų" išvados.sTs wrote:Netingėk pasiguglint pats. TA atima dėl 9 punktų: Vairas, stabdžiai, valytuvai, žibintai, padangos, farkopas, tamsinti langai, xenon, duslintuvo garsas. Ir ne daugiau, juolab dėl salono.
Kažkokia tokia tvarka buvo. Niuansų nepamenu, bet esmė tokia. Syki vos išsisukau su skolintu išdrakonintu automobiliu.
Gal laikai kiti ir šiuo klausimu atlaidesni patapo.
Man visai patiko, sėdi ant galiniu ratų. Panašūs pojūčiai būna važiuojant skersai su Z serijos BMW, Fiat X1/9,sTs wrote: Turėjau omeny ne ratų bazę, o viso kėbulo ilgį. Juk su kokiu Smartu nebūtų taip įdomu čiuot, tiesa? Nors čia gal labiau skonio reikalas
tik Smart'o pavarų dėžė su silpnu varikliu kelia rūpesčių driftinant net ir žiemos metu.
- maltinukas
- Posts: 227
- Joined: 18 Aug 2014 19:07
- BMW: BMW e46 318
- Location: Kaunas
Re: Winterbeat'o pradmenys
Teisingai sakai. Ta pati irgi darau, ir ta pati manau ir reikia daryti. Ziema ant sniego tikrai geru rezultatu galima pasiekti su visiskai paprasta masina. Bet kalbant apie lietuviska ziema, kai sniego dazniausiai nebera. Tai manau labai pravercia virintas reduktorius ir dar "traukiantis variklis", bent jau dalinaiscootas wrote:Kažkaip čia man visas šitas reikalas panašus į bomž racer wannabe... Tvarkinga važiuoklė,tvarkingi stabdžiai ir labai geros padangos - viskas,ko reikia winterbeateriui. Atšėriau porą žiemų su 316 kompaktu,open diffas,niekas nedrakoninta,daily car'as. Jokių išsukimų,lengvinimų, ir kitų bomž modų. Kai išmoksit važiuot su stocku,tada suprasit ko kam asmeniškai reikia. Prisidarysit modų,po to nesuprasit kas ir dėl ko vyksta.
Re: Winterbeat'o pradmenys
Klausimas bandžiusiems - ar reikia žiemai reguliuot išvirtimą galui? Tiesiog turiu atliekamas reguliuojamas traukes, tai galvoju gal susidėt jei kažką pagerintų?
Re: Winterbeat'o pradmenys
Tiesos nemažai. Bet man, pavyzdžiui, išvis kaip naujokui neaišku nuo ko pradėt. Tai gerai būtų pabandyti kur nors mokamoj aikštelėj pavažinėt. Gal kas turit info, kur tokią galima būtų rast?scootas wrote: ↑01 Apr 2016 11:03Kažkaip čia man visas šitas reikalas panašus į bomž racer wannabe... Tvarkinga važiuoklė,tvarkingi stabdžiai ir labai geros padangos - viskas,ko reikia winterbeateriui. Atšėriau porą žiemų su 316 kompaktu,open diffas,niekas nedrakoninta,daily car'as. Jokių išsukimų,lengvinimų, ir kitų bomž modų. Kai išmoksit važiuot su stocku,tada suprasit ko kam asmeniškai reikia. Prisidarysit modų,po to nesuprasit kas ir dėl ko vyksta.
- _marshall_
- Posts: 3997
- Joined: 21 Sep 2007 21:39
- BMW: e30 330i, 364i, e23 732i, e90 330xi
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: Winterbeat'o pradmenys
Manyčiau, kad kedainiu aerodromas tam idealiai tiktų. Lyg 40€ ir gali visa diena issidirbinet ir niekam netrukdyt
Parduodu kruva E30, E32, E36, E39 uzsilikusiu daliu. Jei kam ko reikia, PM arba 861284445
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.