Teisingas vairo sukiojimas
Moderator: AndriuxaBMW
Va, nebutina begti i knigyna, jeigu mokat skaityti rusiskai - radau inete istrauka is Ernesto Cigankovo knygos apie vairo sukiojima:
http://www.rallyfan.ru/driving/books/rulenie/index.php
http://www.rallyfan.ru/driving/books/rulenie/index.php
RallySale.LT
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
sovietiniais laikais tai pjaudavo ausi ant amortiko ir trumpindavo , bet tada reikia mazinti vairo koloneles eiga. Shiaip tai viskas imanoma, bet reikia ish naujo gaminti visa reduktoriu ir dar klausimas ar isheis sukishti i sena korpusa..
p.s. shiaip tai norechiau kolonkes, kur butu perdavimas 2.0, aisq su stipriaku
p.s. shiaip tai norechiau kolonkes, kur butu perdavimas 2.0, aisq su stipriaku
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
- BMW.SauberF1Team
- Posts: 74
- Joined: 22 Jan 2007 01:17
- BMW: M535i M30B34M Diamond Black Metallic
- Location: Vilnius
- Contact:
Didelis dekui uz linka!DViL wrote:Va, nebutina begti i knigyna, jeigu mokat skaityti rusiskai - radau inete istrauka is Ernesto Cigankovo knygos apie vairo sukiojima:
http://www.rallyfan.ru/driving/books/rulenie/index.php
- Tokis
- BMW Fan draugas
- Posts: 886
- Joined: 10 Sep 2006 11:23
- BMW: E30 m52b28
- Location: Kaunas
- Contact:
DViL wrote: Beje, Sauber, paieskok kniginuose vadoveli "Saugus greitis" (autorius S. Zasada), knygas rusisku autoriu M. Gorbaciovo (ne prezidento:-) arba Ernesto Cigankovo ten issamiai aprasytas vairo sukiojimas ir treniruociu metodikos.
- Attachments
-
- Saugus Greitis (Zasada).pdf
- (1.06 MiB) Downloaded 6691 times
- BMW.SauberF1Team
- Posts: 74
- Joined: 22 Jan 2007 01:17
- BMW: M535i M30B34M Diamond Black Metallic
- Location: Vilnius
- Contact:
Drifte ir slalome manau skirtingai bus Nors atrodo neblogai siame klipe. Slalome ranku manau jau neatleisi ir vaira sukiosi tvirtai ji laikydamasE30 wrote:Gal kas dar nemate - http://video.google.com/videoplay?docid ... 7060852033
Tai kas cia stebuklingo? Del tam tikro kasterio ir isvirtimo ratai patysi labai greitai grizta i nuline padeti, o vaira reikia sukioti praktiskai tik i viena puse;) beje, buna ir greiciau:)E30 wrote:Gal kas dar nemate - http://video.google.com/videoplay?docid ... 7060852033
RallySale.LT
- 735 - 7...
- BMW Fan draugas
- Posts: 1090
- Joined: 20 Mar 2007 01:19
- BMW: e28
- Location: KAUNAS
visiskai teisingai pastebeta, taip manau gali kiekvienas kuris biski vairaves pasukioti, nes beda tame, kad nesimato kaip masina reguoja i ta jo sukiojima, man beziurint aplamai keliose vietose tikrai pasirode, kad jis gryba supjove, ir drysciau abejot, kad tai yra teisingas vairo sukiojimas, na kelis elementus to teisingo siukiojimo maciau., bet beda ta pasikartosiu, kad neaisku kiek ir kaip tas jo sukiojimas atsiliepia i automobilio vaziavimo krypti, norima linkme.DViL wrote:Tai kas cia stebuklingo? Del tam tikro kasterio ir isvirtimo ratai patysi labai greitai grizta i nuline padeti, o vaira reikia sukioti praktiskai tik i viena puse;) beje, buna ir greiciau:)E30 wrote:Gal kas dar nemate - http://video.google.com/videoplay?docid ... 7060852033
NAUDOTOS BMW DALYS 867556940
zinok kiek abarotu yra i viena puse nuo nulio i dugna (sudetingai pasakiau), ir kur yra pats nulis. NIEKAD nepaleisk vairo nebent jam gryzhtant i nuli.
subinej uzhmetus gali praktishkai susukt vaira i viena puse vienu rankos judesiu nes slystant mashinai ishlaikoma tapati ratu padetis.
reik gerai vaira sureguliuot kad nebutu virshutine jo dalis per toli, dazhnai ralyje lovius deda tokiu atstumu kad vairas butu ties ishtiestos rankos rieshu.
o daugiau vairo laikymas ir sukiojimas kiekvieno ipratimas, bet zasados paveiksliukai labai gerai iliustruoja kaikuriuos pilno apsukimo momentus.
ir chia tik sausa teorija, realybej kiekvienas pripranta taip kaip jam patogiau. daug nuo apsukimo skaichiaus priklauso ir nuo vairo "stipinu" ishdestymo.
subinej uzhmetus gali praktishkai susukt vaira i viena puse vienu rankos judesiu nes slystant mashinai ishlaikoma tapati ratu padetis.
reik gerai vaira sureguliuot kad nebutu virshutine jo dalis per toli, dazhnai ralyje lovius deda tokiu atstumu kad vairas butu ties ishtiestos rankos rieshu.
o daugiau vairo laikymas ir sukiojimas kiekvieno ipratimas, bet zasados paveiksliukai labai gerai iliustruoja kaikuriuos pilno apsukimo momentus.
ir chia tik sausa teorija, realybej kiekvienas pripranta taip kaip jam patogiau. daug nuo apsukimo skaichiaus priklauso ir nuo vairo "stipinu" ishdestymo.
eat, sleep, BOOST
teambeat.lt
teambeat.lt
ANDRIUXA>>> teisingai pasakei kad reikia vairuoti ne tik su vairu bet ir axeleratorium ir ne tai kad nuspausti kaip priekuj varomam ir galvoti kad istems jei nupaudes laikysi istisai axeleratoriaus pedala bus tik blogiau. zn nes pats bmw pradejau mokytis valdyti nuo zvirkelio poto trasa ir kazkiek truputy patirties jau turiu
- dejatel
- Posts: 71
- Joined: 30 Sep 2007 14:00
- BMW: e30, e34
- Location: Kaunas LT<->Lancashire UK
- Contact:
http://www.google.com/s2/sharing/stuff? ... 7052203701
vairavimo treniruoklis. jaunesnis tai korespondentas, viresnis destitojas.
vairavimo treniruoklis. jaunesnis tai korespondentas, viresnis destitojas.
E30 318i m10 nebeturiu.
E34 touring 525i m50
E34 touring 525i m50
Priklauso kokiame slalome waziuoji jei greituminiame tai taip - vairo niekada nepaleisi, bet jei letame, kur nemazai tenka dirbti su rankiniu tai didziaja daly laiko vaira sukineji viena ranka.BMW.SauberF1Team wrote:Drifte ir slalome manau skirtingai bus Nors atrodo neblogai siame klipe. Slalome ranku manau jau neatleisi ir vaira sukiosi tvirtai ji laikydamasE30 wrote:Gal kas dar nemate - http://video.google.com/videoplay?docid ... 7060852033
RWD kaip geri kaimynės papai, niekaip negali nuo jų nusisukt
Re:
as kaime pasidares tokia maza slalomo trasele, tj kai FWD vaziuoju tj vairo neatsukineju o paleidziu ir jis pats atsisuka, po to vel griebiu ir i kita puse, ir tjp man paprasciau...CrossFire wrote:Priklauso kokiame slalome waziuoji jei greituminiame tai taip - vairo niekada nepaleisi, bet jei letame, kur nemazai tenka dirbti su rankiniu tai didziaja daly laiko vaira sukineji viena ranka.BMW.SauberF1Team wrote: Drifte ir slalome manau skirtingai bus Nors atrodo neblogai siame klipe. Slalome ranku manau jau neatleisi ir vaira sukiosi tvirtai ji laikydamas
Re: Teisingas vairo sukiojimas
1. Vairuoti reikia su 2 rankomis, nes ne karta esu mates kai xiebra mokosi driftint "miesto vairavimu rezimu", t.y. su 1 rankaBMW.SauberF1Team wrote:tema analogiska zemiau esanciai. Per ziemos testa nesugebejau greitai masinos istiesint, nes tiesiog neuzteko greicio atsukti atgal vaira kai mestelejo masina ir praradau daug sekundziu, ir pasekoje gera vieta grupeje
Butu gerai ir su iliustracijom..
2. Persukt vaira i priesinga puse reikia siek tiek i ateiti, nes jei jau persuko masina stipriai, suk nesukes, bus per velu.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
- zhaltas
- Posts: 13
- Joined: 27 Jan 2009 19:01
- BMW: 328 sportui, evolution VIII gatvem ;)
- Location: Kaunas
Re: Teisingas vairo sukiojimas
romkasponka, o koks perdavimas ant evolutiono? ir koks ant e36 be stiprintuvo, gali sugooglint?
Re: Teisingas vairo sukiojimas
pas e36 3,5 atrodo
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz
Nauji akumuliatoriai. Varta, Exide, Hankook
http://www.tauja.lt/pages/xyz
Nauji akumuliatoriai. Varta, Exide, Hankook
Re: Teisingas vairo sukiojimas
http://wrc.lt/viewpage.php?page_id=25" onclick="window.open(this.href);return false;
Va, cia ir keli straipsniai apie vairavima, gal pravers kam.
Va, cia ir keli straipsniai apie vairavima, gal pravers kam.
Negerk už vairo - išpilsi alų.