Page 2 of 17
Posted: 16 Apr 2007 01:36
by Guest
Rusas wrote:su 318 driftina ant sniego...
cituoju zodzius is virsui parasyto straipsnio
"E30 325i (170AG / ~1200 kg) Kodel iskarto rasau 325i, nes kiti variantai neverti demesio, na nebent e30 m3"
tai ir as maciau ka ten parasyta , bet dar jis parase kad driftino su 318 tai ir paklausiau kaip jam sekasi . yaya
nu bet aciu
sniego tai jau ne bus bet kol ne gausiu e36 2.0i/2.5iL tai lauksiu slapio asfalto nzd
Posted: 10 May 2007 23:51
by BMW V8
EdgaBMW wrote:NerkaBMW wrote:o tai kodel pas e46 ju nebuvo?kad pagal mane ten reduktorius toks pat kaip ir pas e36
nu vat sugalvojo girtas fricas kad reikia blokiruota det tik i m3 ir viskas. Nepamaste kad pvz.: E46 330ci be blokiruotes tai ne masina
As kazkam jau sakiau pasakysiu dar karta, nereikia sukt kiausu, uzsivirinai satelitus ir i trasa
Todel, kad girtas fricas rado geresni buda, kaip neleist vienam ratui suktis, tai vadinama ESC(ar panasiai), jei kuris ratas prasisuka, tai ji iskart stabdo stabdziai ir taip isprovokuoja kita rata suktis, efektas kaip su blokiruote, o keiciasi kartu su stabdziu kaladelem
ir mazesne tikimybe persisukti ant posukio
Aisku ir varikli dar gesina kar1
Idomu, koks butu efektas isemus ta sklende
ratus stabdytu o variklio ne
Posted: 11 May 2007 00:05
by delma_s
BMW V8 wrote:
Todel, kad girtas fricas rado geresni buda, kaip neleist vienam ratui suktis, tai vadinama ESC(ar panasiai), jei kuris ratas prasisuka, tai ji iskart stabdo stabdziai ir taip isprovokuoja kita rata suktis, efektas kaip su blokiruote, o keiciasi kartu su stabdziu kaladelem
ir mazesne tikimybe persisukti ant posukio
Aisku ir varikli dar gesina kar1
Idomu, koks butu efektas isemus ta sklende
ratus stabdytu o variklio ne
efektas ant sankabos pasijaustu...
Posted: 11 May 2007 00:24
by Guest
Na gal nepatikesit bet su e36 1.8l padriftint irgi eina, tik motoro reikia nepagailet, na dar priklauso nuo asfalto dangos
Posted: 11 May 2007 12:50
by Tokis
CrazyMantinis wrote:Na gal nepatikesit bet su e36 1.8l padriftint irgi eina, tik motoro reikia nepagailet, na dar priklauso nuo asfalto dangos
O ko čia netikėt? Inercijos jėgos veikia ir 1.8
Posted: 12 May 2007 15:08
by Tomsonis
nu as naujokas gal ir ne i tema turiu e34 3,5 *** ar yra blokiruote vasara kaip ir teises zadu turet ir galvoju v8 4,0 detis bet cia kolkas tik apmastymai nes viskas i litus atsimusa tai ar verta prasidet ar pirmai pradzei investuot i 3,5 ir dziaugtis jo teikiamais malonumais??
Posted: 12 May 2007 15:11
by AndriuxaBMW
pradziai su 3.5 ismok vaziuoti o paskui mastyk apie 4.0
Posted: 12 May 2007 15:14
by Tomsonis
nu nebuciau lietuvis visgi 4,0 plyta tai gal ekonomija didesne
nors is kitos puses tai i ta varikly sukisiu tiek litu kad visa vasara su 3,5 galeciau plesyt padangas iki soties
Posted: 21 May 2007 19:07
by Symakas
o man 750 ir baze tinka ir arkliu gana
. cia kaip sake andriuxa. vairuotojui kuri prie sirdies su ta ir bus geresnis driftas:)
Posted: 21 May 2007 22:26
by MENDOZA
Tomsonis wrote:nu nebuciau lietuvis visgi 4,0 plyta tai gal ekonomija didesne
nors is kitos puses tai i ta varikly sukisiu tiek litu kad visa vasara su 3,5 galeciau plesyt padangas iki soties
"ekonominimas ir driftas" kazkaip keistai skamba
ant masinu sporto nepriekonominsi. viska isspaus-nervus, pinigine ir visa kita
Posted: 21 May 2007 22:56
by SRitmas
MENDOZA wrote:Tomsonis wrote:nu nebuciau lietuvis visgi 4,0 plyta tai gal ekonomija didesne
nors is kitos puses tai i ta varikly sukisiu tiek litu kad visa vasara su 3,5 galeciau plesyt padangas iki soties
"ekonominimas ir driftas" kazkaip keistai skamba
ant masinu sporto nepriekonominsi. viska isspaus-nervus, pinigine ir visa kita
KAIP CHUKAS- atjoja ant arklio ir sako fucked fuel economy
Posted: 07 Aug 2007 01:48
by andrius 7
kas nors bande su bmw-750il automatu driftint yaya man kazkaip nesiseka
Posted: 07 Aug 2007 01:51
by strim
symakas su e32 750 bet lyg ne i'lu driftina 91293
Posted: 07 Aug 2007 22:46
by anakinas
o kaim jum su dyzeliukais driftinas? man su 524td visai smagiai iseina ir ne tik ant slapio
Posted: 07 Aug 2007 22:54
by stashas
(i)
Posted: 07 Aug 2007 22:58
by Karoliss
varikliui ne i gera
Posted: 07 Aug 2007 23:29
by andrius 7
gal koki video butu ydomu paziuret kaip tu su 2.4d nzd
Posted: 08 Aug 2007 00:16
by 735 - 7...
andrius 7 wrote:kas nors bande su bmw-750il automatu driftint yaya man kazkaip nesiseka
tai tikrai turetu iseit, ka galiu pasakyt is savo siokios tokios patirties su e32, mokinkis ir pavyks, pas mane po kapotu nei 5.0l nera ir irgi automatas, bet ismokau kazka.
Posted: 08 Aug 2007 00:39
by ard
norint 2.4td vaikyt reik pastoviai laikyt laikyt abarotus ant 3K ir neleist zhemiau. niekad ilgai nelaikau ant tokiu abarotu nes tokio amzhiaus ir konstrukcijos motorui tai vis1
o uzhmest subine su 220Nm nesunku, pasitreniruot tik bishki reikia nzd
Posted: 08 Aug 2007 09:19
by Antonis
mano nuomone pradet mokintis driftint uztenka ir 1,6
KKaroliss su 1,6 ir be blokiruotes mokinas ir net grazu ziuret, pradziamoksliui dar geriau kuo silpnesnis, nes tada supranti kaip isnaudot inercijos jegas ir kitas technikas, o su galingu tiesiog daraisi tinginys....