Begejimasis
Moderator: AndriuxaBMW
- BMW.SauberF1Team
- Posts: 74
- Joined: 22 Jan 2007 01:17
- BMW: M535i M30B34M Diamond Black Metallic
- Location: Vilnius
- Contact:
Mano masinai(525i touring, R18 235/40, mikstos Dunlop Sport padangos) pvz geriausias begejimasis yra: laikai 5000 apsuku ir staigiai atleidi sankaba. Pasikasa labai nedaug, bet apsukos galima sakyti beveik nenukrenta ir masina tikraja ta zodzio prasme sauna i prieki neseniai Vilniuje nuo sankryzos taip startavau - pats nustebau o vat kai su R15 vazinejau - virs 3500 uzkeli apsukas - staigiau atleidus kasesi masina vietoje..
Jeigu laikau 3500 - atleidus sankaba apsukos nukrenta ir begejimosi nera. Del begiu jungimo - M50B25 yra toks motoras, kur sukimo momento pikas yra labai aukstai uzkeltas. Jei stovi cipas - speju jis bus irgi aukstai net jei ir vanosai yra. Esme - suki iki ribotuvo kad permetus begi apsukos stovetu kuo auksciau. V8 motorai - ten kitaip viskas. Nemaciau as pilnu M52B28 motoro charakteristiku, bet speju torkas ten irgi bus zemiau nei M50B25. Tai sukti iki galo gali nepasimoketi prie didesniu greiciu.
Motoro bei greiciu dezes charakteristikos (525i Touring).
Jeigu laikau 3500 - atleidus sankaba apsukos nukrenta ir begejimosi nera. Del begiu jungimo - M50B25 yra toks motoras, kur sukimo momento pikas yra labai aukstai uzkeltas. Jei stovi cipas - speju jis bus irgi aukstai net jei ir vanosai yra. Esme - suki iki ribotuvo kad permetus begi apsukos stovetu kuo auksciau. V8 motorai - ten kitaip viskas. Nemaciau as pilnu M52B28 motoro charakteristiku, bet speju torkas ten irgi bus zemiau nei M50B25. Tai sukti iki galo gali nepasimoketi prie didesniu greiciu.
Motoro bei greiciu dezes charakteristikos (525i Touring).
Last edited by BMW.SauberF1Team on 03 Jun 2007 13:34, edited 3 times in total.
- delma_s
- Posts: 761
- Joined: 14 Jan 2006 19:04
- BMW: E30, E46, f11, z4
- Location: vakariau europos
- Contact:
as ir ziuriu ko tie airiai taip laksto, jie gi gaza tolygiai spaudzia, uz tat ir begejasi... o as kaip durnelis staigiau link dugno, ziurek ir sedi kiekvienam ant siknos...Tokis wrote:Na tai pasakiau, pagal jo aiškinimus tai automobilis ištiesų geriau bėgėjasi kai gazas spaudžiamas tolygiai o ne užmynus tapkę iki dugno.viesulas wrote:ir esme? ekonomikos atzvilgiu ar kaip cia, minties nepabaigei, tai nesvarbu kad daugiau energijos iseikvoji, esme kaip greiciau
...
- BMW.SauberF1Team
- Posts: 74
- Joined: 22 Jan 2007 01:17
- BMW: M535i M30B34M Diamond Black Metallic
- Location: Vilnius
- Contact:
- BMW.SauberF1Team
- Posts: 74
- Joined: 22 Jan 2007 01:17
- BMW: M535i M30B34M Diamond Black Metallic
- Location: Vilnius
- Contact:
Startuoti reikia ant prasisukimo ribos (kazkur girdejau apie idealu greitejima esant 8% ratu prasisukimui). Priklausomai nuo kelio dangos ir pavaros tipo (rwd/awd) uzkelti asukas iki tam tikru rpm, sulaukus starto signalo numesti sankaba ir paspausti akseleratoriu taip, kad apsukos nenukristu, bet ir nedidetu, kol visiskai sankaba nebus atleista.
RallySale.LT
- BMW.SauberF1Team
- Posts: 74
- Joined: 22 Jan 2007 01:17
- BMW: M535i M30B34M Diamond Black Metallic
- Location: Vilnius
- Contact:
Labai daug reiskia masinos tipas, dangos tipas Maniske sunki karvute, neseniai startavau nuo 6000, grynai kad suktusi ratai, tai atleidus sankaba nukrito iki 5000 ir laikantis apsukoms masina pradejo gana spraciai begetis, daejus iki to, kad ratai jau nesikase - dar ta paskutini 1000 apsuku idomiai taip pajutau - isspjove mane i prieki. Asfaltas buvo siurkstus beja. Manau jei dar taip pavyktu startuoti ir paziureti laika - virsyciau dokumentini begejimasi nzd Po to bandziau ant kito asfalto - tai nuo 6000 ratus net neprasuko vis1 Ir zinoma nukritus apsukoms nieko gero nesigavo. Masina su R18 ir gero stovio minkstom Dunlop Sport gumom. Tai irgi pasidariau isvada - geriausia begejasi masina kai apsukos nekyla ir ratai biskeli prasisuka - ant tokios ribosDViL wrote:Startuoti reikia ant prasisukimo ribos (kazkur girdejau apie idealu greitejima esant 8% ratu prasisukimui). Priklausomai nuo kelio dangos ir pavaros tipo (rwd/awd) uzkelti asukas iki tam tikru rpm, sulaukus starto signalo numesti sankaba ir paspausti akseleratoriu taip, kad apsukos nenukristu, bet ir nedidetu, kol visiskai sankaba nebus atleista.
- BMW.SauberF1Team
- Posts: 74
- Joined: 22 Jan 2007 01:17
- BMW: M535i M30B34M Diamond Black Metallic
- Location: Vilnius
- Contact:
http://www.e34.de Ten bus straipsniu ideta su issamia info: http://www.e34.de/e34/e34.htmPingvinas wrote:gal gali imest linka is kur sita info.man reiktu m50 2.0 ir 2.5 greiciu deziu perdavimu.
Last edited by BMW.SauberF1Team on 17 Jul 2007 23:41, edited 2 times in total.
- 735 - 7...
- BMW Fan draugas
- Posts: 1090
- Joined: 20 Mar 2007 01:19
- BMW: e28
- Location: KAUNAS
jo daug maz supratau kas ka paraset naujo,bet tokio nuomoniu pasiskirstymo kas besalygiskai geriau kaip ir nematau. Manau ideja tame slypi, kai jau esi pajudejas, pvz.: laikyt dugna ar spaust tolygiai? pats startas aisku kiekvieno auto individualiai skirtingas, kiekvienam apsukas reik laikyt skirtingai(kalbant apie max.uzkelima taip, kad neuzsiveltu ratai), bet pats tolimesnis begejimasis, nenaudojant jokiu stebuklingu techniku ar gazas dugnas vistik ar tolygus spaudimas. kazkaip praktiskai efektyviau gaunasi tolygus, nors teoriskai pedala numynei ir tipo viskas.
NAUDOTOS BMW DALYS 867556940
- BMW.SauberF1Team
- Posts: 74
- Joined: 22 Jan 2007 01:17
- BMW: M535i M30B34M Diamond Black Metallic
- Location: Vilnius
- Contact:
Na is mano neturtingos praktikos - antra begi jungus reikia pajausti pedalo padeti, kai spaudziant daugiau - masina geriau nesibegeja. tada kuo daugiau keliasi apsukos - tuo spaudi toliau pedala. Tikrai yra skirtumas fly Motoras atrodo agresyvesnis prie auksciausiu apsuku. O kai suspaudi iki dugno - tai kazkaip jis su apkrova tokia keliasi link redline'o735 - 7... wrote:jo daug maz supratau kas ka paraset naujo,bet tokio nuomoniu pasiskirstymo kas besalygiskai geriau kaip ir nematau. Manau ideja tame slypi, kai jau esi pajudejas, pvz.: laikyt dugna ar spaust tolygiai? pats startas aisku kiekvieno auto individualiai skirtingas, kiekvienam apsukas reik laikyt skirtingai(kalbant apie max.uzkelima taip, kad neuzsiveltu ratai), bet pats tolimesnis begejimasis, nenaudojant jokiu stebuklingu techniku ar gazas dugnas vistik ar tolygus spaudimas. kazkaip praktiskai efektyviau gaunasi tolygus, nors teoriskai pedala numynei ir tipo viskas.
Iš savo kuklios patirties draginant, galiu pasakyti, kad tai visiškai teisinga startavimo teorija. O bėgius reikia perjunginėti praktiškai prieš pat cutoff'ą, su sąlyga, kad ag kreivė nekrenta labai anksti, nes perjungus pavarą, bėgėjimasis turi būti kuo aukštesnėje kreivės vietoje jai kylant ir leidžiantis.DViL wrote:Startuoti reikia ant prasisukimo ribos (kazkur girdejau apie idealu greitejima esant 8% ratu prasisukimui). Priklausomai nuo kelio dangos ir pavaros tipo (rwd/awd) uzkelti asukas iki tam tikru rpm, sulaukus starto signalo numesti sankaba ir paspausti akseleratoriu taip, kad apsukos nenukristu, bet ir nedidetu, kol visiskai sankaba nebus atleista.
Na pabraižiau pavyzduką to, ką norėjau pasakyti, su sąlyga, kad perjungus pavarą, apsukos nukrinta per 1000rpm...
papildoma 5% nuolaida visiems* garažo įrankiams iš www.gitana.lt su kodu bmw5
*neakcijiniams įrankiams
*neakcijiniams įrankiams
- Vitalka Bin Laden
- Posts: 39
- Joined: 01 Dec 2006 13:27
- BMW: E30 325i
- Location: Vilnius
- Contact:
Re:
Knygoje "Saugus greitis" yra aprasyta pavaru perjungimo technika neatleidziant gazo pedalo.Dula wrote:siaip truputi saugesnis variantas ne visa atleist....
Re: Re:
Svajūnas wrote:Knygoje "Saugus greitis" yra aprasyta pavaru perjungimo technika neatleidziant gazo pedalo.Dula wrote:siaip truputi saugesnis variantas ne visa atleist....
Pavojingas technikai tas neatleidimas gazo... Kol neismokes gali ir varikli persukti...
Re: Begejimasis
spaudziant tolygiai kitaip nei dugna, kuro misinys spejamas geriau suderinti, nes kai paduodi dugna, atidarai sklende gazo iki galo , ko posekoje gaunasi per liesas misinys,nes staigiai paduodama daug oro, o spaudzian tolygiai misinys buna tikslesnis ir faktas tas kad traukos daugiau, bent ash taip suprantu
Pigus siuntu ir kroviniu pervezimas Lietuvoje http://forumas.bmwfan.lt/viewtopic.php?f=22&t=93697