driftui kas geriau ?
Moderator: AndriuxaBMW
Re: driftui kas geriau ?
Lengvai, yra išjungimo mygtukas
Re: driftui kas geriau ?
Turejau omeni kad isvis isimt ji kad nesimaisytu.ar lengvai issiiema nebus problemu su elektra.
- Vytautas.G
- Posts: 426
- Joined: 02 May 2008 10:34
- BMW: e46 m-tech
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: driftui kas geriau ?
Ar verta ji isvis isimineti? Paspaudi ir laikai mygtuka kol neuzsidega rankinio lempute geltonai
www.autovaga.lt
Re: driftui kas geriau ?
Tu kad nori driftint tai tau pagrindine problema asc? O kad lsd nera tai nesvarbumodzius wrote:As galvoju tiktais sportui geras varijantad uz nebtangiai yra tad mastau.o ten tos asc lengvai atsijungia?
Nissan 200sx rS13
- jablasbmw
- Posts: 253
- Joined: 13 Feb 2011 20:06
- BMW: e46 m57n +200kw.&650nm.+LSD
- Location: jonava-kaunas.
Re: driftui kas geriau ?
wirini ir wsio nereiks nei mygtuku spaudinet nei ka
Re: driftui kas geriau ?
tai kad virinsiu tai jau cia faktas.tik aiskinuosi viska kaip kas kaip.
- Vytautas.G
- Posts: 426
- Joined: 02 May 2008 10:34
- BMW: e46 m-tech
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: driftui kas geriau ?
manyciau pas e46 ir uzsivirinus mygtuka reikes paspausti. Nestoja jis skersas neatjungus DSC.jablasbmw wrote:wirini ir wsio nereiks nei mygtuku spaudinet nei ka
www.autovaga.lt
Re: driftui kas geriau ?
Galima ir visam laikui atjungti ASC ilgiau palaikius mygtuką. Taip pat galima išimti ABS saugiklį ar atjungti ABS daviklį, tuo pačiu ir ABS atsijungs
Re: driftui kas geriau ?
Sveiki. Ką galvojate apie e36 compact'ą ir jo ruošimą sportui? Kokie pliusai, minusai? Labai baugina trumpa bazė, bet kuo toliau, tuo daugiau žmonių matau sporte su compact'ais. Aišku, pas juos v8, "emkės". Ar užtektų, tarkim, m50b25?
Re: driftui kas geriau ?
jei gerai pamenu tai baze vadinama tarpas tarp priekines ir galines ratu asies, o compacto tas tarpas toks pat kaip sedano.ZxP wrote:Sveiki. Ką galvojate apie e36 compact'ą ir jo ruošimą sportui? Kokie pliusai, minusai? Labai baugina trumpa bazė, bet kuo toliau, tuo daugiau žmonių matau sporte su compact'ais. Aišku, pas juos v8, "emkės". Ar užtektų, tarkim, m50b25?
Re: driftui kas geriau ?
ten ne bazes ilgyje esme o sudinoje galineje vaziuokleje, kuri tokia pat kaip e30. Jei darai ne cempionatams, tai nesuki galvos ir su 2.5l uzsivirines difa, pasistates hidraulini gali normaliai pasivazineti.ZxP wrote:Sveiki. Ką galvojate apie e36 compact'ą ir jo ruošimą sportui? Kokie pliusai, minusai? Labai baugina trumpa bazė, bet kuo toliau, tuo daugiau žmonių matau sporte su compact'ais. Aišku, pas juos v8, "emkės". Ar užtektų, tarkim, m50b25?
- JayT
- Posts: 309
- Joined: 17 Apr 2010 11:37
- BMW: E30 328; Volvo 850Tdi
- Location: Rokiskis-Vilnius
- Contact:
Re: driftui kas geriau ?
Del sudinos galines vaziuokles truputi pasigincyciau. Kuom ji bloga, kad nera svirtelino principo, o stovi sakes? Jei planuose daug AG, tai tada gal ir reiktu modernesnes vaziuokles, bet jei kalbam apie m50 ar m60 N/A serija tai ta galine vaziuokle padarius kelis pakeitimus pakankamai gerai tarnauja.
e36/5 kebula rinktis geriau nei e36, jei kalbama apie biudzetini varianta. E36 problemine vieta isplyse tilto tvirtinimai prie kebulo, e36/5 tokios bedos neturi. Ir siaip e36/5 kebulai gan gyvi kazkodel, ir nera brangus. Beto kompaktas fiziskai trumpesnis, man asmeniskai jis daug staigesnis nei kregzde. Biudzetiniam variantui uztektu pasimodifikuot prieki issukima, gale istiesinti ratus, ismest svorio ir koki m54b25. Turetu buti labai fainas daigtas slyst sonu
e36/5 kebula rinktis geriau nei e36, jei kalbama apie biudzetini varianta. E36 problemine vieta isplyse tilto tvirtinimai prie kebulo, e36/5 tokios bedos neturi. Ir siaip e36/5 kebulai gan gyvi kazkodel, ir nera brangus. Beto kompaktas fiziskai trumpesnis, man asmeniskai jis daug staigesnis nei kregzde. Biudzetiniam variantui uztektu pasimodifikuot prieki issukima, gale istiesinti ratus, ismest svorio ir koki m54b25. Turetu buti labai fainas daigtas slyst sonu
Automobilių dengimas plėvele, reklama ant automobilių, lipdukai ir kita reklaminė atributika
facebook.com/APKLIJAVIMAS
facebook.com/APKLIJAVIMAS
Re: driftui kas geriau ?
Dėkui už patarimus, būtinai atsižvelgsiu. O dėl variklio, tai garaže dabar turiu m52b28tu, manyčiau užteks kaip pirmam projektui
Re: driftui kas geriau ?
Jei teigi, kad e30 vaziuokle gera, tai tiek tu ir tesupranti apie driftine vaziuokle ir nera daugiau ka su tavim diskutuot.JayT wrote:Del sudinos galines vaziuokles truputi pasigincyciau. Kuom ji bloga, kad nera svirtelino principo, o stovi sakes? Jei planuose daug AG, tai tada gal ir reiktu modernesnes vaziuokles, bet jei kalbam apie m50 ar m60 N/A serija tai ta galine vaziuokle padarius kelis pakeitimus pakankamai gerai tarnauja.
e36/5 kebula rinktis geriau nei e36, jei kalbama apie biudzetini varianta. E36 problemine vieta isplyse tilto tvirtinimai prie kebulo, e36/5 tokios bedos neturi. Ir siaip e36/5 kebulai gan gyvi kazkodel, ir nera brangus. Beto kompaktas fiziskai trumpesnis, man asmeniskai jis daug staigesnis nei kregzde. Biudzetiniam variantui uztektu pasimodifikuot prieki issukima, gale istiesinti ratus, ismest svorio ir koki m54b25. Turetu buti labai fainas daigtas slyst sonu
Vaziuojant su m50 visiskai jokio skirtumo jei "driftas" uzsibaigia aiksteleje sauliu papaisymu. Baze e35/6 ir e36 nesiskiria, svoriai ir nesiskiria, kaip ir sakiau, visa esme vaziuokleje, jei dar kyla abejoniu siulau pakalbet su Kepezinsku.
Tilto tvirtinimo vietas sutvirtinus 3mm skarda niekas ten nebeisplysta, - valandos trukmes darbas.
Vienareiksmiskai sedanas geriau uz kompakta, kurkas geriau lengvinasi, kurkas geresne vaziuokle.
- JayT
- Posts: 309
- Joined: 17 Apr 2010 11:37
- BMW: E30 328; Volvo 850Tdi
- Location: Rokiskis-Vilnius
- Contact:
Re: driftui kas geriau ?
Teigiu, kad low poweriui ta vaziuokle pakankamai gera, kaip ir pats katik tai pabreziai. Jei ner arkliu, ka ten zmogus pajaus. Del kebulo, kaip ir minejau, cia mano asmenine nuomone, is vairavimo, o ne technines patirties. E36/5 man valdosi smagiauShilas wrote:Jei teigi, kad e30 vaziuokle gera, tai tiek tu ir tesupranti apie driftine vaziuokle ir nera daugiau ka su tavim diskutuot.JayT wrote:Del sudinos galines vaziuokles truputi pasigincyciau. Kuom ji bloga, kad nera svirtelino principo, o stovi sakes? Jei planuose daug AG, tai tada gal ir reiktu modernesnes vaziuokles, bet jei kalbam apie m50 ar m60 N/A serija tai ta galine vaziuokle padarius kelis pakeitimus pakankamai gerai tarnauja.
e36/5 kebula rinktis geriau nei e36, jei kalbama apie biudzetini varianta. E36 problemine vieta isplyse tilto tvirtinimai prie kebulo, e36/5 tokios bedos neturi. Ir siaip e36/5 kebulai gan gyvi kazkodel, ir nera brangus. Beto kompaktas fiziskai trumpesnis, man asmeniskai jis daug staigesnis nei kregzde. Biudzetiniam variantui uztektu pasimodifikuot prieki issukima, gale istiesinti ratus, ismest svorio ir koki m54b25. Turetu buti labai fainas daigtas slyst sonu
Vaziuojant su m50 visiskai jokio skirtumo jei "driftas" uzsibaigia aiksteleje sauliu papaisymu. Baze e35/6 ir e36 nesiskiria, svoriai ir nesiskiria, kaip ir sakiau, visa esme vaziuokleje, jei dar kyla abejoniu siulau pakalbet su Kepezinsku.
Tilto tvirtinimo vietas sutvirtinus 3mm skarda niekas ten nebeisplysta, - valandos trukmes darbas.
Vienareiksmiskai sedanas geriau uz kompakta, kurkas geriau lengvinasi, kurkas geresne vaziuokle.
Automobilių dengimas plėvele, reklama ant automobilių, lipdukai ir kita reklaminė atributika
facebook.com/APKLIJAVIMAS
facebook.com/APKLIJAVIMAS
Re: driftui kas geriau ?
Turiu viena klausima del drifto technikos.
Turejau viena kebluma, baigiant drifta smarkiai meta automobilio gala i kita puse. Kaip istaisyti sita klaida ir del ko taip nutinka?
Automobilis E46 325ci, open diff su R18 245/40 gale.
Turejau viena kebluma, baigiant drifta smarkiai meta automobilio gala i kita puse. Kaip istaisyti sita klaida ir del ko taip nutinka?
Automobilis E46 325ci, open diff su R18 245/40 gale.
Re: driftui kas geriau ?
Virink difa, rimtus amortikus dekNechiz wrote:Turiu viena klausima del drifto technikos.
Turejau viena kebluma, baigiant drifta smarkiai meta automobilio gala i kita puse. Kaip istaisyti sita klaida ir del ko taip nutinka?
Automobilis E46 325ci, open diff su R18 245/40 gale.
Re: driftui kas geriau ?
O gali kaskaip paaurgumentuoti, kodel e36 galine vaziuokle geresne ? ar cia tesiog tau kaskoks senis sake ir tu 100% isitikines kad tai tiesa ?Shilas wrote:Jei teigi, kad e30 vaziuokle gera, tai tiek tu ir tesupranti apie driftine vaziuokle ir nera daugiau ka su tavim diskutuot.JayT wrote:Del sudinos galines vaziuokles truputi pasigincyciau. Kuom ji bloga, kad nera svirtelino principo, o stovi sakes? Jei planuose daug AG, tai tada gal ir reiktu modernesnes vaziuokles, bet jei kalbam apie m50 ar m60 N/A serija tai ta galine vaziuokle padarius kelis pakeitimus pakankamai gerai tarnauja.
e36/5 kebula rinktis geriau nei e36, jei kalbama apie biudzetini varianta. E36 problemine vieta isplyse tilto tvirtinimai prie kebulo, e36/5 tokios bedos neturi. Ir siaip e36/5 kebulai gan gyvi kazkodel, ir nera brangus. Beto kompaktas fiziskai trumpesnis, man asmeniskai jis daug staigesnis nei kregzde. Biudzetiniam variantui uztektu pasimodifikuot prieki issukima, gale istiesinti ratus, ismest svorio ir koki m54b25. Turetu buti labai fainas daigtas slyst sonu
Vaziuojant su m50 visiskai jokio skirtumo jei "driftas" uzsibaigia aiksteleje sauliu papaisymu. Baze e35/6 ir e36 nesiskiria, svoriai ir nesiskiria, kaip ir sakiau, visa esme vaziuokleje, jei dar kyla abejoniu siulau pakalbet su Kepezinsku.
Tilto tvirtinimo vietas sutvirtinus 3mm skarda niekas ten nebeisplysta, - valandos trukmes darbas.
Vienareiksmiskai sedanas geriau uz kompakta, kurkas geriau lengvinasi, kurkas geresne vaziuokle.
p.s as nesakau nei kad geresne nei kad blogesne e30 vaziuokle
Re: driftui kas geriau ?
Jei jau kyla klausimas, del ko geresne, tai faktas, kad nieko neraukiat vaziuoklese, dar paklauskit, kuom coilas geriau uz paprasta amortika. Kam zmones sportui deda 4 LINK'ines pakabas? Pilnas googlas apie vaziuokles veikimo principus su issamiausiais aprasymais. Kas pasikeicia i e30 sudejus e39 galini tilta? Atsiranda daug daugiau gripo, o jei kyla klausimas, kam drifte gripas, tai tada nesuprasit ir kam deda astunkes drifte ant galo ir pan
Re: driftui kas geriau ?
rasai gan ilgus postus, bet kaip ir be esmes... tiesiog esme, kad naujesniuose modeliuose galima reguliuotis si bei ta, o e30 nors ir suvirinus tas ploksteles nestebuklai buna