Page 2 of 2

Re: kaip greit apvaziuoti fyshke?

Posted: 03 Feb 2008 22:57
by Paulius
lakunas wrote:
zygasbmw wrote:na visu pirma rwd ir fwd negalima lyginti.o del virinto tai yra sunkiau negu su norm blokiruote
ta ir turiu omeny, geriausia org lsd, po to virintas, nors ir biski stumdo prieki bet ne tiek prarandi isibegedamas is posukiu nei su paprastu neblokuotu, jei neblokuotas vienas ratas uzsivelia ir snipstas gaunas. o su uzvirintu ar lsd reik proto ribose spaust gaza kad neprarast vertingu sekundziu
pritariu kad su LSD geriausia, bet paprastas geriau negu uzvirintas.Pirmos saibos slalome virintas uz paprasta galbut geriau, bet greitesniame slalome - tikrai ne, prasikeikiau su tuo virintu reduktorium (laime jau sulauziau ir nekils noras atgal susidet :ops ) ten kur turetum neslysdamas vaziuoti,tai su virintu skersuojiesi, na man asmeniskai gana jau virinto, pazaidziau - gana, laikas suaugt :D

Re: kaip greit apvaziuoti fyshke?

Posted: 04 Feb 2008 06:33
by Lakunas
man asmeniskai buvo gana kai 2 granatas per savaite nusukau. susidejau standarta reduktoriu ir jau po 2 dienu pradejau gailetis , kaip ir anrdiuxaBMW sake - po savaites VERKSI!!! kaip sake taip ir yra. :vis nors ir zinojau, bet lt ner, ir kiekvienas darom savo sprendimus. gavau viena slaloma su real lsd prasilekt, nieko geresnio neesu pajautes, (aciu andriuxaVLN). nors savo BMW e30 jauciu neblogai (bent jau taip manau) kad ir visiska standarta m40b18 man truko lsd. pravaziavo su manim STRIM ir gavau pagyrima is pastarojo (buvo kaip palaima is mano 1.8), kad pakankamai gerai isnaudoju resursus, bet aisku reikejo daugiau, jokio lsd, jokio 100% blokuoto, jokiu gudrybiu, todel vienas ratas (vidinis) uzsisukdavo ir trauka jau ne ta, ir varzymasis del priziniu yrajuokingas. ir dabar jus man nors ir malkas ant galvos kapokit bet po lsd tik 100% (blokuotas) reduktorius geriausias :ole luztancios granatos yra mielacius, palyginus koks yra vaziavimo malonumas su lsd ar bent uzvirintu reduktorium. va pasakiau, daugiau kas neisbandys tas nesupras :kar

tikiuos likau suprastas, jei moderatoriai nuspres kitaip, prasom mane pakoreaguot ar ignoruot ir panaikint mano posma :str

Re: kaip greit apvaziuoti fyshke?

Posted: 04 Feb 2008 12:19
by Paulius
Viskas cia normaliai, parasei savo nuomone, moderai tikrai neturetu pykti. Man gaila masinos su uzvirintu reduktorium, tiesiog sirdi suspaudzia kai girdi is galo visokie garsai,nieko kito nelieka pastoviai tik skersuoti, be to, dideliu greiciu man prasideda paranoja su uzvirintu, nes jei susimetys, niekas nepades, na as asmeniskai nedesiu daugiau virinto :mad

Re: kaip greit apvaziuoti fyshke?

Posted: 04 Feb 2008 16:18
by Lakunas
Paulius wrote:Viskas cia normaliai, parasei savo nuomone, moderai tikrai neturetu pykti. Man gaila masinos su uzvirintu reduktorium, tiesiog sirdi suspaudzia kai girdi is galo visokie garsai,nieko kito nelieka pastoviai tik skersuoti, be to, dideliu greiciu man prasideda paranoja su uzvirintu, nes jei susimetys, niekas nepades, na as asmeniskai nedesiu daugiau virinto :mad
nu as su uzvirinti vazinejau ir slalome ir siaip kasdien vezinaus, ir trasoj 190km/h pasiekes buvau, jokiu metymu, jokiu garsu, tik jei apsisukt atgal mazu greiziu tada granatas ir padangas biski eda bet ciau neesme, uztat perspiri per sankaba kai norisi ir eini skersas su sypsena :kar :D

Re: kaip greit apvaziuoti fyshke?

Posted: 04 Feb 2008 21:55
by Paulius
pas mane tai kai troleibuso garsas nuo 60 prasidedavo :D pwz posuki imant didesniu greiciu ant slidesnes dangos, gali netiketai sikna ciuoztelti, tada jau nespesi nusikeikti, kai sikna priekyje atsidurs :alio

Re: kaip greit apvaziuoti fyshke?

Posted: 05 Feb 2008 10:29
by Lakunas
Paulius wrote:pas mane tai kai troleibuso garsas nuo 60 prasidedavo :D pwz posuki imant didesniu greiciu ant slidesnes dangos, gali netiketai sikna ciuoztelti, tada jau nespesi nusikeikti, kai sikna priekyje atsidurs :alio
tada jau nesikeikt reik o vairu dirbt!!! :D

Re: kaip greit apvaziuoti fyshke?

Posted: 13 Feb 2008 12:25
by shtombergas
Paulius wrote:pas mane tai kai troleibuso garsas nuo 60 prasidedavo :D pwz posuki imant didesniu greiciu ant slidesnes dangos, gali netiketai sikna ciuoztelti, tada jau nespesi nusikeikti, kai sikna priekyje atsidurs :alio
pritariu Pauliui, pats esu ne viena greitumini slaloma vaziaves su virintu ir po to neblokuotu. Rezultatai su neblokuotu geresni, su virintu dideliu greiciu imant posuki sikna labai lengva pamest, su neblokuotu masina posukyje laikosi geriau, smailesnius posukius su neblokuotu taip geriau isiminet, maziau slydimo. O slydimas slalome priesas No 1. Zinoma dar priklauso nuo dangos, ant sauso asfalto gal skirtumas nera didelis, bet ant slapio ar sniego - akivaizdus. Bendrai kalbant man aplamai po 5 men su virintu isidejus paprasta ispudziai buvo teigiami, kazkaip drasiau masina valdyt posukyje, ypatingai prie didesniu greiciu, zinoma cia nekalbam apie drifta. Zinoma geriausias variantas LSD tiek slalome, tiek raliukyje, cia jau be gincu.

Re: kaip greit apvaziuoti fyshke?

Posted: 21 Jul 2008 13:09
by Morph
Viena karta dalivau Vilnius slalome prie Remi su paprasta reduktori, tai man vietuj buvo truksta slydimo ant 180 laipsiu posukiu, nori pasukti, suki prekini ratai iki galo, o mashina ne nori sukti ir girdi is venos puses ratu prasukimo :(

Re: kaip greit apvaziuoti fyshke?

Posted: 02 Sep 2009 18:22
by Zajbas
Na paskleisiu savo zinias kiek pats igavau... Tarkim gaiziunuose, is tiesiojos isukt as vaziuodavau isore ir anksciau pradedavau sukt, kuo arciau fyskes but, greiti pastovu palaikyt, bet jei vaziuot pradedi tik arciau fyskes, iskarto susistabdo viskas, o jei nepristabdai slysta priekis :alio +virintas reduktorius.