Ziedas

Moderator: AndriuxaBMW

User avatar
lituano
Posts: 205
Joined: Tue Nov 06, 2007 5:18 pm
BMW: e46 330
Location: vilnius
Contact:

Re: Ziedas

Post by lituano » Wed Feb 22, 2012 6:00 pm

as nesitaskyciau babkem ir imciau http://padangospigiau.lt/lt/pradinis/pr ... s-r-1.html
neprasausi tikrai, o jei dar tik pradedi sportuoti tai ir skirtumo nepajausi :)
e30 - 319i ITB
Pajero 3.0i V6 4x4

Nikiukas
Posts: 35
Joined: Sun Jul 10, 2011 3:43 pm
BMW: BMW 318Ti

Re: Ziedas

Post by Nikiukas » Wed Feb 22, 2012 11:40 pm

na dėkui už patarimus, pradedu praktiškai,esu važiavęs kažkada kai vaikis buvau slalomiukuose su e30,su compactu tik šiaip megėjiškai vienas važynėdavau trasikę pasidaręs aerodrome, na dabar norėčiau biški rimtesnio ko,aišku pradžiai manau užteks ir goodrichu daleiskim kazluose jutos lenktynėse.. na,bet supratau ir sužinojau apie federalus,dėkingas:)

User avatar
tadas grigorcenka
Posts: 7
Joined: Sun Feb 26, 2012 2:29 pm
BMW: E36/5 316. gsx-r 750
Location: šakiai/taurage

Re: Ziedas

Post by tadas grigorcenka » Fri Apr 13, 2012 12:37 pm

lituano wrote:as nesitaskyciau babkem ir imciau http://padangospigiau.lt/lt/pradinis/pr ... s-r-1.html
neprasausi tikrai, o jei dar tik pradedi sportuoti tai ir skirtumo nepajausi :)
nerodo. cia kokius federalus konkreciai turi omenyje? :V

User avatar
Mart.
Posts: 39
Joined: Sun Feb 20, 2011 7:24 pm
Location: Kaunas

Re: Ziedas

Post by Mart. » Fri Apr 13, 2012 4:49 pm

Manau, kad Federal RS-R 595 ;)

User avatar
Yokohama
Posts: 90
Joined: Sat Jan 15, 2011 12:50 pm
BMW: Laukiu BMW E30 325i

Re: Ziedas

Post by Yokohama » Wed Jul 11, 2012 10:45 pm

Sveiki, galima butu gauti informacijos apie BMW 318is E36 modelio pradines žiedinėm lenktynėm modifikacijas??? Ačiūū už atsakymus.
Nesvarbu išorė...
Svarbu kas po dangčiu...

User avatar
lituano
Posts: 205
Joined: Tue Nov 06, 2007 5:18 pm
BMW: e46 330
Location: vilnius
Contact:

Re: Ziedas

Post by lituano » Thu Jul 12, 2012 2:40 pm

velenai, programuojamas kompas arba piggyback. diskatoriu gali pasikeisti i m20 vos ne 2x lengvesni.
daugiau nurtu nedaryk :) neapsimoka, geriau lenk i gonkes ir tuninti savo vairavimo gabumus
e30 - 319i ITB
Pajero 3.0i V6 4x4

User avatar
Yokohama
Posts: 90
Joined: Sat Jan 15, 2011 12:50 pm
BMW: Laukiu BMW E30 325i

Re: Ziedas

Post by Yokohama » Thu Jul 12, 2012 5:05 pm

Tai kokios čia maždaug išlaidos būtų? Kiek 10000lt? Ar mažiau? Nu čia variklio modifikacijai turiu omeny... Kuo pigiau pradžiai tuo geriau.:)
Nesvarbu išorė...
Svarbu kas po dangčiu...

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3731
Joined: Thu Apr 13, 2006 11:39 am
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Re: Ziedas

Post by zygasbmw » Thu Jul 12, 2012 5:27 pm

Yokohama wrote:Sveiki, galima butu gauti informacijos apie BMW 318is E36 modelio pradines žiedinėm lenktynėm modifikacijas??? Ačiūū už atsakymus.
pirmas zingsnis tai saugumas. lankai,sedynes,dirzai,ir panasus dalykai.be kuriu tau niekas neleis vaziuoti.cia kalbu apie oficialias lenktynes. jeigu tik pasivazinejimui ziede tai pacio reikalas yra saugumas,bet nemanau,kad sitame etape vertetu taupyti.sveikata musu visu brangiuasias turtas. :poze antras zingsnis pagreitejimui uztektu islengvinti masina,bei pasistayti gera pakaba.o poto kaip pajegsi isnaudoti situ patobulinimu igytus pranasumus,tada galesi ir apie motoro modifikacijas pagalvoti,pradziai tikrai uzteks stock mtoro.

User avatar
Yokohama
Posts: 90
Joined: Sat Jan 15, 2011 12:50 pm
BMW: Laukiu BMW E30 325i

Re: Ziedas

Post by Yokohama » Thu Jul 12, 2012 6:34 pm

O kokie diržai geriau? Nes mačiau yra ir 6 ir 4 taškų, kuom jie skiriasi??
Nesvarbu išorė...
Svarbu kas po dangčiu...

User avatar
Tadela
Posts: 1184
Joined: Thu Oct 01, 2009 4:14 pm
BMW: e30 V8
Location: Vilnius-Kaunas
Contact:

Re: Ziedas

Post by Tadela » Thu Jul 12, 2012 7:01 pm

Yokohama wrote:O kokie diržai geriau? Nes mačiau yra ir 6 ir 4 taškų, kuom jie skiriasi??
6 tasku tave tvirciau "prirakina" prie sedynes ;)
Ivairiu kompiuteriu gedimu salinimas (Hardware ir Software).
Kompiuteriu supirkimas.
Mob. telefonu remontas.
Taip pat perku automobili, gali buti su/be tech. vaziuojantis/nevaziuojantis, is po avarijos. tel .86299329du

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3731
Joined: Thu Apr 13, 2006 11:39 am
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Re: Ziedas

Post by zygasbmw » Thu Jul 12, 2012 8:25 pm

Yokohama wrote:O kokie diržai geriau? Nes mačiau yra ir 6 ir 4 taškų, kuom jie skiriasi??

kadangi rasei,man i pm tai galiu cia truputi apsviesti,apie situacija.galbut besivystant pokalbiui ir dar kasnors dades protingu minciu,ir pavyzdziu.

visu pirma tai priklauso nuo to ar masina zadi darytis pats ar duoti ja kazkam ruosti,nuo to labai priklauso kaina,laikas,ir klaidos,kuriu tu gali padaryti jeigu neesi tokio dalyko dares priestai.

grubiai tariant apsilankymas pas LANKININKUS tau kainuos 3000-4000lt kad turetum gerus patikimus sertifikuotus lankus,kurie bus tinkami praktiskai visoms varzyboms.

toliau eitu sedyne,sedynes laikikliai,dirzai,vairas,gesintuvas arba gesininmo sistema,mases isjungejas,ir panasus saugumo daigtai.situ dalyku kaina priklauso nuo to ar pirksi daigtus naujus ar devetus.kainas gali orentuotis pagal internetiniu schopu,bei skelbimu pasiula.

kebulo lengvinimo,pjaustymo,keitimo lengvesnemis dalimis,kaip pvz kapoto is stiklo audionio ar carbono kainas suzinosi pas tuos kas uzsiema ju gamyba arba taipogi ieskotis devetu per skelbimus,arba gamintis paciam.

vaziuokles,transmisijos modifikavimu taip pat yra kas uzsiema forumuose,arba pirkti kazkokius firminius daigtus,kainos svyruoja ivairiiai pagal firma,kokybe,nauja-deveta.

taip grubiai paskaiciavus pradeti gali jeigu turi masina ir apie 10000-12000lt kiseneje tike atsistos tau pasidaryti visus situs darbus. arba ieskotis jau padarytos masinos,kartais taip netgi buna pigiau,ypac siais nelengvais laikais.

gedze36
Posts: 9
Joined: Thu Dec 27, 2012 10:23 pm
BMW: E36 318is

Re: Ziedas

Post by gedze36 » Thu Feb 14, 2013 2:21 am

o vapsie su is'u verta vaziuoti kacergoi uzteks ciagos

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: Fri May 30, 2008 11:26 pm
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: Ziedas

Post by bachurs » Thu Feb 14, 2013 7:13 pm

jei nori kapotis A2000 klaseje pries Hondas su 200Ag tai neverta, bet jei pries kitus iS tai labai gerai. tik pradzioj reikia zinoti ko nori, o ne klausi ar apsimoka. neapsimoka- nes gadini ir lauzai masina, degini kura ir tepalus, dyla padangos ir rizikuoji savo ir kitu sveikata :) bet kiti be to negali! ;)
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
lituano
Posts: 205
Joined: Tue Nov 06, 2007 5:18 pm
BMW: e46 330
Location: vilnius
Contact:

Re: Ziedas

Post by lituano » Tue Mar 12, 2013 10:45 am

su iS'u vaziuoti neapsimoka. zymiai geriau 2.5 plyta perrinkta. beje siemet b2000 klase padare kur nebus masinu su veleneliu faziu keitimu mechanizmais(hondu) turetu butu ir golfu ir astru ir clio ir iS'u
e30 - 319i ITB
Pajero 3.0i V6 4x4

Nikiukas
Posts: 35
Joined: Sun Jul 10, 2011 3:43 pm
BMW: BMW 318Ti

Re: Ziedas

Post by Nikiukas » Wed Apr 03, 2013 8:54 am

lituano wrote:su iS'u vaziuoti neapsimoka. zymiai geriau 2.5 plyta perrinkta. beje siemet b2000 klase padare kur nebus masinu su veleneliu faziu keitimu mechanizmais(hondu) turetu butu ir golfu ir astru ir clio ir iS'u
Čia gal ne į temą aš,bet pamenų porą metų kažkur atgal tai Čiutele važiavo su compactu, tai tikrai super lėkė ir ten juk ne koks 2.5 stovėjo, o tas pats 1.8 ti motoras, tai vadinasi galima ir su tokiu lėkt, ir kas be ko,jei važiuot b2000 tai su 2.5 ir nesustartuosi ten,su 2.5 nebent va į rwd klasę, kuri manau viena smagiausiu + konkurencingiausiu klasių ir būtu...

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: Fri May 30, 2008 11:26 pm
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: Ziedas

Post by bachurs » Wed Apr 03, 2013 9:59 am

kad tas Bmw 1,8 ar 1,9l variklis smagiai lektu reiktu inevstuoti siek tiek +-5000lt :)
as kazkaip manau atsigaus siek tiek tas sportas Lietuvoje, nebus taip kad zmones pirks is lauzynu motorus, des i e30, leks ir tikesis buti pirmi... jau reiks ir i tuos variklius inevstuoti, arba naudoti naujesnius/galingesnius variklius.
del b2000 labai gera klase! mase 1050kg su vairuotoju! :) tik manau Bmw iki tokio svorio tai manau geriausiu atveju e30 su m42 varikliu iseitu padaryti, o kad m42 ten butu konkurencingas i ji irgi reiks idet litu, nes su 140Ag nemanau kad kazka iseitu ten parodyt... as nors didelis Bmw myletojas, bet nutiko taip kad be visu sportiniu Bmw isigyjau ir Clio Wiliams, kuri nesveria 900kg(be vairuotojo) turi perdaryta greiciu deze, didesnius stabdzius, ir niekingus 188Ag ir 192Nm :)
Image
No Smoke- No Power!

Nikiukas
Posts: 35
Joined: Sun Jul 10, 2011 3:43 pm
BMW: BMW 318Ti

Re: Ziedas

Post by Nikiukas » Wed Apr 03, 2013 10:41 am

nu jo,tas tiesa,bet žinai norint startuoti ir startuoti normaliai reikia vis tiek finansų nemažai, o tie +-5000 normaliai palyginus, kad su neverdausku tada kapojosi jis, aišku čiutele ir vairuotojas rimtas ir toje compact technikoje buvo tikrai manau daug daugiau nei 5000 įdėta, aš čia vien iš techninės pusės skaitau.. O tu pats nebevažiuosi su pirmuku ar ne taip supratau?

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: Fri May 30, 2008 11:26 pm
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: Ziedas

Post by bachurs » Wed Apr 03, 2013 12:16 pm

su 120d vaziuosiu manau, nes nieks nenupirko dar :) turiu dar 320d sportini tai gal ta bandysiu tobulint ir siaip bandyt kaip su juo galima lekti :) nu bet norisi ir prsiminti prieki varoma(Clio), bet gal kas nors ka nors nupirks ;)
Image
No Smoke- No Power!

Nikiukas
Posts: 35
Joined: Sun Jul 10, 2011 3:43 pm
BMW: BMW 318Ti

Re: Ziedas

Post by Nikiukas » Thu Apr 04, 2013 8:46 am

pamenu dar apie 10metų atgal jei nedaugiau tas žiedines lenktynes, kai starto linijoje būdavo mašinų vos ne iki kalniuko viršaus, tu važiavai su civicu jei tiksliai pamenu,tada pakilime buvo žiedas :) E. Dapšo, A.Ohlos, G.Kruzmanio ir Jurševskio jei neklystu kovos priekyje,buvo šaunūs laikai:))

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: Fri May 30, 2008 11:26 pm
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: Ziedas

Post by bachurs » Thu Apr 04, 2013 10:09 am

Nikiukas wrote:pamenu dar apie 10metų atgal jei nedaugiau tas žiedines lenktynes, kai starto linijoje būdavo mašinų vos ne iki kalniuko viršaus, tu važiavai su civicu jei tiksliai pamenu,tada pakilime buvo žiedas :) E. Dapšo, A.Ohlos, G.Kruzmanio ir Jurševskio jei neklystu kovos priekyje,buvo šaunūs laikai:))
nu buvo buvo laikai, gal dar kada sugrys, cia viskas nuo tu zmoniu kurie LASF'e sedi priklauso.. reiktu visus ispi... ir jaunus, entuziastingus susodinti ten, tada gal butu tvarka ir pakilimas.
jo nuo 1999m. lekiau su Honda, paskui 2005m. i M3 persedau, paskui po poros metu pertraukos i Dyzeli! :)

o laikai panasus buvo kaip cia:

Image

ir ziurovu budavo daugiau:

Image
Image
No Smoke- No Power!

Post Reply