Re: E30 driftas
Posted: 17 May 2008 20:21
pas mne wirintas reduktorius ,bet manau rjks pasikeisti ji i blokuota,nes ziema neis waziuot kitaip
jo pamenu ziema kai mieste buvo daug sniego man atrode saugiau vaziuot skersam negu tiesiai vos judet.. nes kai buna kokios laidabraukiu vezios tai ivaziuoji ir nesa pas mane nevirintas.. ir tai baisu ziemakipishazz wrote:pas mne wirintas reduktorius ,bet manau rjks pasikeisti ji i blokuota,nes ziema neis waziuot kitaip
nu nezinau tikrai ne pirma sezona vazineju su bmw tarkim man ant sauso asvalto klaidas smulkias klaidas padarius gali masina isitiesinti o ant slapio masina grieciau apsisuka ant sniego masina suvaldma bet ant visisko ledo ir tarkim ledas sniegas sudetinga suvaldyti skirtigas slidumas labai greitai susukaSalis wrote:jo pamenu ziema kai mieste buvo daug sniego man atrode saugiau vaziuot skersam negu tiesiai vos judet.. nes kai buna kokios laidabraukiu vezios tai ivaziuoji ir nesa pas mane nevirintas.. ir tai baisu ziemakipishazz wrote:pas mne wirintas reduktorius ,bet manau rjks pasikeisti ji i blokuota,nes ziema neis waziuot kitaip
tie kurie driftina ir ant sniego ir ant sauso, pasakykit skirtuma ar ant sniego tas pats kas ant asfalto? jei turetumet 400ag butu toks pats slydimas ant sauso aflato kaip ir ant sniego? ar visiskai skiriasi valdymas?
nu as mokindavaus molo aikstelej ir prie buvusios sabonines...duag vingiu, pora ilgu ir jokiu stulpu ten nemaciaumAzylius wrote:velniop ta borta neduog dieve stulpas
Siek tiek foto ir info apie sita e30 ;]
ivaldes e30 senis nesveikai
nesijaucia.Valdymo savybems labiau jaucias kai nera suvedimo.Salkiz`as wrote:zinau kad info yra nemazai, bet va skersaslydziu noreciau paklaust,
na vakar pasiemiau priekine ir galine rasporke tarp stakanu (reguliuojamos) ar jauciasi realiai skirtumas vaziuojant??? ta prasme ant sauso asfalto posukiuose, ar statant skersa??
jauciasi kai leki nemazu greiciu, per nelabai lygu asfalta, tada automobilis ne taip plaukiojaSalkiz`as wrote:zinau kad info yra nemazai, bet va skersaslydziu noreciau paklaust,
na vakar pasiemiau priekine ir galine rasporke tarp stakanu (reguliuojamos) ar jauciasi realiai skirtumas vaziuojant??? ta prasme ant sauso asfalto posukiuose, ar statant skersa??
jei dregnas asfaltas antra pavara viskas normaliai slysta, nieks nedusta.... kzn, nesu as dar didelis specas bet kad su 2l galima kazka daryt tai tikrai tik reikia siektiek vaziuokle gal patvarkyt ir blokuoto reduktoriaus...Skulas wrote:Sveiki norejau paklausti vistiek ce daug kas drifto suptilybes mazdauk zino kaip vaziuojant tarkim isimti skersam posuki? arba zieduka koki apsukti ant 2 l. eina antra begi ijunkti ir slysti ar ne dusta masina.? pats biski dar prisibijau taip lakstyti tai klausiu kaip ten kas?
Niekas negime mokedamas. Treniruokis, naudokis proga kol yra aikstele aleksote, ten vaziuok, gausi ir patarimu manau kaip ka ir galesi treniruotis.Skulas wrote:nu reduktorius pasmane blokuotas bet spiruokles dar paprastos tai biski masina vartosi bet vaziuoti imanoma veina pasmane beda vaziuojant nemoku uzsimesti. ant slapio nesuvaldau skerso bmw o ant sauso nepastatau