Page 11 of 11

Re: E30 driftas

Posted: 01 Aug 2011 23:08
by romkasponka
Mindaugazz wrote:sakiau su traukutem kaip ir gerai butu tai nereiskia kad jos butinai savo vietose taip pat bus!!
na nezinau kaip tau cia paaiskint jaigu tu bandes ir nezinai kas kliuva :D na zodziu jai bandai det y ta pacia vieta kur buvo e30 stabilnikas tai paprasciausiai stabilizatoriui lenkiantis y virsu jis klius uz traverso/lanzerono ties kampais lenkimo, o traukutes is dalies tiks nes galai lenkti taigi ne 90 kampu. na zodziu kitaip paaiskint neisivaizduoju kaip :D
Tai gal galima ji siektiek zemiau nuleisti, kad nesiliestu ir viskas?

p.s. pas E36 butent taip ir padaryta.

Re: E30 driftas

Posted: 01 Aug 2011 23:14
by Mindaugazz
rodos galvojau ivairiai kaip pritaikyt ten jy bet nesigavo kasko vistiek, na reiks kada issikelus masina dar karta perziiuret :V :read

Re: E30 driftas

Posted: 20 Aug 2011 09:58
by vandalazz
kuom geresnis e36 stabilnikas? kad storesnis? bet jo tie "sonai" ilgesni uz e30 stabilnika, ir lauzimo metu manau gaunasi tas pats, kaip su siauresniu, bet trumpesniu? yra logikos?

turiu berods ar 27.5 ar 28mm e36 stabilnika, bet dar nebandziau det.

Re: E30 driftas

Posted: 20 Aug 2011 12:24
by romkasponka
vandalazz wrote:kuom geresnis e36 stabilnikas? kad storesnis? bet jo tie "sonai" ilgesni uz e30 stabilnika, ir lauzimo metu manau gaunasi tas pats, kaip su siauresniu, bet trumpesniu? yra logikos?

turiu berods ar 27.5 ar 28mm e36 stabilnika, bet dar nebandziau det.
Viskas ka sakai tiesa, tiesiog shonus visada galima modifikuoti, t.y. privirinti plienine juosta su daug tvirtinimo skyliu ir tada peti galesi kaitalioti.

Re: E30 driftas

Posted: 21 Aug 2011 09:51
by vandalazz
viskas aisku :)

Re: E30 driftas

Posted: 04 Nov 2011 11:47
by Saras///
o nera e30 kokiu hartge stabilizatoriu ar kitos firmos ir ar imanoma ju gaut ? ir kokiu jie storiu

Re: E30 driftas

Posted: 06 Nov 2011 19:56
by stashas
Saras/// wrote:o nera e30 kokiu hartge stabilizatoriu ar kitos firmos ir ar imanoma ju gaut ? ir kokiu jie storiu
yra pirkti performance stabilizatoriu. komplektas apie 300-400e

Re: E30 driftas

Posted: 22 Jun 2012 01:54
by as_tu1
o ziurekit norejau jusu paklasti. Kadangi z3 turi dauk bendro su e36-e30 tai kaip su situ modeliuku elgtis ruosent megejiskui driftui? :)

Re: E30 driftas

Posted: 22 Jun 2012 13:52
by unguriux
as_tu1 wrote:o ziurekit norejau jusu paklasti. Kadangi z3 turi dauk bendro su e36-e30 tai kaip su situ modeliuku elgtis ruosent megejiskui driftui? :)
Blokiruotė,benzino tona, daug padangų, vėliau pasukamumo didinimas, ir tik pačiam gale viso ko galios didinimas. Nebus praktikos, nereikės tau ir tų 200-300ag ;)

Re: E30 driftas

Posted: 10 Jul 2012 12:53
by lituano
pradeti dreifuoti daug nereikia. pas mane pirmosios pamokos prasidejo ziema su e30 325 universalu :D vaziuokle stock, LSD 3,73 ir kruva padungiu bei benzo.
z3 siaip zeba, tik kebulo daliu bus gaila jei bordiurus kabinsi ir t.t

Re: E30 driftas

Posted: 10 Jul 2012 16:33
by dow1das
stashas wrote:
Saras/// wrote:o nera e30 kokiu hartge stabilizatoriu ar kitos firmos ir ar imanoma ju gaut ? ir kokiu jie storiu
yra pirkti performance stabilizatoriu. komplektas apie 300-400e
arba taikyt nuo e36 prieki

Re: E30 driftas

Posted: 11 Jul 2012 12:44
by Mindaugazz
gal yra kokiu foto ar ko kaip pritaikyta? nes ten gana sunku jy pritaikyt butu

Re: E30 driftas

Posted: 11 Jul 2012 15:00
by dow1das
:PP
o jai rimtai tai foto neturiu

Re: E30 driftas

Posted: 14 Jul 2012 19:34
by LowRider
unguriux wrote:
as_tu1 wrote:o ziurekit norejau jusu paklasti. Kadangi z3 turi dauk bendro su e36-e30 tai kaip su situ modeliuku elgtis ruosent megejiskui driftui? :)
Blokiruotė,benzino tona, daug padangų, vėliau pasukamumo didinimas, ir tik pačiam gale viso ko galios didinimas. Nebus praktikos, nereikės tau ir tų 200-300ag ;)
Manau pradžioje geriau pravažiuotų su 300ag negu su 190ag,daugiau galios palengvina daug situacijų.

Re: E30 driftas

Posted: 19 Jul 2012 13:47
by keksas
bet manau jau pradzioje vaziuotum su tais 190 ag tai turetum kaip tik gerai ismokti sonu slysti :) technika savo atsislifuoti nes vaziuojant su 300 ag jai is galios daug vaziuoti gali ne taip daug turi dirbti vairuotojas bet aisku su tokia gale jau reikia ir atsargiau vaziuoti nes gali greit apsisukti ir pan. Aisku cia bent jau mano tokia nuomone ;))

Re: E30 driftas

Posted: 23 Jul 2012 16:42
by lituano
geriausias performance tuningas yra investicija i paty save. kuo daugiau treniruojiesi tuo geresni rezai ir zinai ko technikai truksta, kad dar geriau lektum :)
geras pavyzdys kai miniziede kacergoj rulina poweris, o kazluose nebe :D aisku kai ir vairuotojas ir technika rimta, tai malku krauna visiems

Re: E30 driftas

Posted: 26 Jul 2012 20:47
by dominique
lituano wrote:geriausias performance tuningas yra investicija i paty save. kuo daugiau treniruojiesi tuo geresni rezai ir zinai ko technikai truksta, kad dar geriau lektum :)
geras pavyzdys kai miniziede kacergoj rulina poweris, o kazluose nebe :D aisku kai ir vairuotojas ir technika rimta, tai malku krauna visiems
Visiškai pritariu ;)