Page 3 of 11

Posted: 17 Jul 2007 22:17
by DFS
Tai as juk nesikabineju, as turiu savo nuomone ir galiu ja reiksti. Galbut ji teisingai, galbut ir ne.

Posted: 16 Sep 2007 21:31
by Paulius
Norejau paklausti, kodel e30 stumia prieki? padangos zemo profilio R17, manyciau padangas atmesti galima butu. O gal cia pas visus taip yra? ar gali tureti itakos kad buves 1,6 , o dabar viskas perdeta nuo 2,5?

Posted: 16 Sep 2007 21:59
by AndriuxaBMW
ratu suvedimas padarytas gerai ?

Posted: 17 Sep 2007 11:01
by shtombergas
pas mane lygiai ta pati beda, stumia prieki gan stipriai

Posted: 18 Sep 2007 16:57
by Paulius
AndriuxaBMW wrote:ratu suvedimas padarytas gerai ?
dek suvedimo negaliu pasakyti, bet padangu needa, paleidus vaira- vaziuoja tiesiai i kazkuria puse netraukia

Posted: 18 Sep 2007 17:50
by AndriuxaBMW
tai gal jus neteisingai uzsimetinejat

Posted: 18 Sep 2007 17:54
by shtombergas
AndriuxaBMW wrote:tai gal jus neteisingai uzsimetinejat
va tai manau labiau yra tiektina, mnes dar tik mokomes :D
kazkaip0 man su uzvirintu galu sunku uzsimest taikos aiktelej, jei uzsimetu perminant sankaba, tai apsuka, kad uzsimest is inercijos reikia daugiau greicio, o ten labai arti bortai tai baisoka spaust beproto, zdz kolkas aprimau kol deze susitvarkysiu :D

Posted: 18 Sep 2007 18:01
by AndriuxaBMW
shtombergas wrote:
AndriuxaBMW wrote:tai gal jus neteisingai uzsimetinejat
va tai manau labiau yra tiektina, mnes dar tik mokomes :D
kazkaip0 man su uzvirintu galu sunku uzsimest taikos aiktelej, jei uzsimetu perminant sankaba, tai apsuka, kad uzsimest is inercijos reikia daugiau greicio, o ten labai arti bortai tai baisoka spaust beproto, zdz kolkas aprimau kol deze susitvarkysiu :D
susirask mane koki sekmadieni per trefke gal ka iseis patart

Posted: 18 Sep 2007 19:35
by Paulius
bortai tai tikrai netoli, pats jau istikinau :ops manau pigiau bus pasiimti alaus ir eiti Andriuxa kankinti durnais klausimais, negu pastoviai sakes keisti ir 17 ratus pirktis mad1

Posted: 18 Sep 2007 20:38
by shtombergas
Pauliau manau lekiam sekmadieni i trefke bent akiu paganyt :D

Posted: 18 Sep 2007 23:31
by 735 - 7...
nenoriu kistis i ten kur dar pats mazai ismanau, bet paaiskinkit, kaip su uzvirintu galu gali neuzsimesti ar permesti, tai kaip man praslysti pavyksta be blokiruotes aplamai juk tada dar didesnio greicio reikia, na ir issitenku ten toj aikstelej :D paskaiciau ir idomu pasidare?

Posted: 18 Sep 2007 23:55
by kkaroliss
na permesti tai drasiai gali ;) jei per daug gazo :D o siaip... tai juk ne visi gime mokedami :)

Posted: 19 Sep 2007 00:04
by 735 - 7...
kkaroliss wrote:na permesti tai drasiai gali ;) jei per daug gazo :D o siaip... tai juk ne visi gime mokedami :)
na tai taip as ir suprantu, kad negime mokedami ir as pats mokinuosi ;) :D na tarkim jo su permetimu viskas aisku, teisingai nepagalvojau, nes man labiau uzkliuvo, kad neuzsimeta, kiek mano galva nesa tai su uzvirintu apskritai lengvai svaistytis turetu ir be didelio greicio, na aisku perlenkti daug greiciau pavyktu nei supaprasta blokiruote, na manau jai viskas ok sekmadieni gausiu ant savo kailio pabandyt galu gale, ka reiskia tas uzvirintas reduktorius, manau prakaito turetu sumazeti :D nei kad mokinantis be blokiruotes.

Posted: 28 Sep 2007 13:11
by raimisbmw
MariusE30 wrote:
DerClown wrote:Ką jūs čia svaigstat ? Kox dar supermoto su vieno cilindro varikliais ir krosinio motco pakaba ?
Super bike ar sport bike yra tam tikri rūšies motociklai, nežinau kodėl, bet liaudyje labai kvailai vadinami britvomis :D Supermoto yra krosavyko rėmas 1 arba 2 cilindų variklis, pakaba ten tikrai ne krosinio moto, na ir padangos su ratlankiais trasinės, o ne purvyno :D
honda cbr 900 fire blade. nuoto ir vadina britvomis, nors tikra britva tai honda cbr900.

Posted: 28 Sep 2007 13:18
by zajanas
na pwz kaip as darau waziuoji antru begiu siek tiek perpjauni per sankaba atitruksta subine iskarto jei (lsd) ir staigiai atsukineji waira(arba paleidi waira ir pagauni atsisuka jis pats as wisada paleidziu)ir siek tiek atleidi gaza nes jei per daug gazo apsisuksi, ir kai atsuki waira wel per tapke spaudi o toliau tai tik gazo pagalba piesi didele saule ir siek tiek waira pasukioji
na gal ka supratot :ops

Posted: 28 Sep 2007 13:21
by EdgaBMW
galiu pasakyt, kad zodziais niekaip nenupasakosi kaip reikia driftint. Kiekviena masina skirtingai reaguoja i uzmetimus ar spyrimus per sankaba, kiekvienos masinos skirtinga vaziuokle, kitaip ant kelio stovi ir t.t. Taip kad reikia sest uz vairo ir viskas.

Posted: 28 Sep 2007 16:55
by 735 - 7...
EdgaBMW wrote:galiu pasakyt, kad zodziais niekaip nenupasakosi kaip reikia driftint. Kiekviena masina skirtingai reaguoja i uzmetimus ar spyrimus per sankaba, kiekvienos masinos skirtinga vaziuokle, kitaip ant kelio stovi ir t.t. Taip kad reikia sest uz vairo ir viskas.
appl appl teisingiausias variantas., mokintis - mokintis ir dar karta mokintis.

Posted: 28 Sep 2007 16:58
by zajanas
2pdangu koplektai i gala ir jau ispiesi tolygiai didele saule na o drftinti per trasa cia jau n+1 reikia padangu o benzino tai....

Posted: 28 Sep 2007 18:22
by romkasponka
735 - 7... wrote: na tai taip as ir suprantu, kad negime mokedami ir as pats mokinuosi ;) :D na tarkim jo su permetimu viskas aisku, teisingai nepagalvojau, nes man labiau uzkliuvo, kad neuzsimeta, kiek mano galva nesa tai su uzvirintu apskritai lengvai svaistytis turetu ir be didelio greicio, na aisku perlenkti daug greiciau pavyktu nei supaprasta blokiruote, na manau jai viskas ok sekmadieni gausiu ant savo kailio pabandyt galu gale, ka reiskia tas uzvirintas reduktorius, manau prakaito turetu sumazeti :D nei kad mokinantis be blokiruotes.
Shiaip betkokia blokiruote mazina pasukamuma. Su fwd ishvis labai agresyviai reikia vazuiuoti jei isidedi blokuota difa. Paprastai shnekant ratai turi suktis vienodu greichiu tik tiesiai vaziuojant, o jei darai posuki ir spaudi gaza, o pas tave blokuotas difas (arba uzvirintas), vidinis galinis ratas turi suktis lechiau negu ishorinis, o gaunasi, kad jie sukasi vienodais greichiais ir tokiu budu vidinis ratas stengiasi pasukti mashina prieshinga kryptimi negu tu nori vaziuodamas posukyje. Tokiu atveju reikia spausti maziau gaza, kad blokiruote maziau uzsipaustu ir maziau blokuotu arba greichiau ivaziuoti i posuki, kad pridejes gazo sumazintum sukibima naudojama ishlaikyti trajektorija, nes dalis to sukibimo bus panaudota perduoti galia i kelio danga. T.y. sakykim, kad sukibimas visu padangu yra 100% ir mes vaziuojam posukyje negreitedami, nespausdami stabdzio. Tokiu atveju visas sukibimas tenka ishlaikyti mashina trajektorijoje. Jei paspaudziam gaza, automatishkai dalis sukibimo naudojamo ishlaikyti trajektorija, shiuo atveju galines ashies sukibimas sumazeja sakykim 25% ir jis yra naudojamas perduoti galia i asfalta. Galinei ashiai ishlaikyti trajektorijoje belieka 25% ir shtai turime perdideli pasukamuma, t.y. galas pradeda slysti ish uzsibreztos trajektorijos, o toliau arba valdomas slydimas, arba griovys ;)

Ir visa tai gali priklausyti nuo daugelio faktoriu: trajektorijos, mashinos setupo ir vairavimo technikos.

Daznai tai buna tiesiog perankstyvas apeksas, kai ishvaziuojant ish posukio reikia dasukineti vaira. Lenktynininkams rekomenduojama pradeti treniruotis nuo velyvo apekso ir ji pobishki ankstinti..

Posted: 28 Sep 2007 22:54
by shtombergas
zajanas wrote:na pwz kaip as darau waziuoji antru begiu siek tiek perpjauni per sankaba atitruksta subine iskarto jei (lsd) ir staigiai atsukineji waira(arba paleidi waira ir pagauni atsisuka jis pats as wisada paleidziu)ir siek tiek atleidi gaza nes jei per daug gazo apsisuksi, ir kai atsuki waira wel per tapke spaudi o toliau tai tik gazo pagalba piesi didele saule ir siek tiek waira pasukioji
na gal ka supratot :ops
as jei perpjaunu su sankaba, tai man daznai apsuka, o bandant is inercijos stipriai stumia prieki.