Page 3 of 7

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 04 Sep 2008 11:35
by 886andriucha
O.T.
Nu su 100km/h gal persistengiau, nelabai ziuriu i greiti, bet treciu isibegus mazdaug iki 5k rpm nelabai toli buna :D pries tai uzsimetu is inercijos, ir kai priekis automobilio buna priesingoj pusej nei posukis, spiriu i stabdzio pedala, kad stipriau uzsimestu, tada metu antra staigiai, nezinau, bet jau metai gal daugiau taip darau, reduktorius gyvas ir nesijaucia kad provokuociau as ji taip darydamas. Man sis budas yra priimtiniausias ir patogiausias. kai rankinis buvo gyvas, dandziau su juo, bet 1.8i sunku labai. :D

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 04 Sep 2008 11:51
by Tokis
886andriucha wrote:O.T.
Nu su 100km/h gal persistengiau, nelabai ziuriu i greiti, bet treciu isibegus mazdaug iki 5k rpm nelabai toli buna :D pries tai uzsimetu is inercijos, ir kai priekis automobilio buna priesingoj pusej nei posukis, spiriu i stabdzio pedala, kad stipriau uzsimestu, tada metu antra staigiai, nezinau, bet jau metai gal daugiau taip darau, reduktorius gyvas ir nesijaucia kad provokuociau as ji taip darydamas. Man sis budas yra priimtiniausias ir patogiausias. kai rankinis buvo gyvas, dandziau su juo, bet 1.8i sunku labai. :D
Ne apie driftinimą šnekama, nevarykit ne į temą.

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 06 Oct 2008 19:23
by Tomsonis
Na del lauzymo masinos tai cia manau priklauso kaip tas pavaras zemini. Pvz.: (cia galbut labiau apie shift lock) as su e30 m40b18 varikliu negailedamas masinos mazdaug apie 100km\h vaziuodamas mesdavau antra pavara tai deze bei sankaba atlaike tik galine vaziuokle bildet pradejo, o kai taip kelis kartus pasielgiau su e30 m20b25 touringu tai eme ir pabiro deze teliko pirmas begis net laisvas dingo. Cia dauk turbut nuo pacios masinos technines bukles priklauso. O jei kalbant apie stabdyma varikliu miesto rezimu tai vaziuojant slidziu keliu manau tikrai naudinga beabejo viska darant su protu.

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 23 Oct 2008 19:42
by ManteliX
Tomsonis wrote:Na del lauzymo masinos tai cia manau priklauso kaip tas pavaras zemini. Pvz.: (cia galbut labiau apie shift lock) as su e30 m40b18 varikliu negailedamas masinos mazdaug apie 100km\h vaziuodamas mesdavau antra pavara tai deze bei sankaba atlaike tik galine vaziuokle bildet pradejo, o kai taip kelis kartus pasielgiau su e30 m20b25 touringu tai eme ir pabiro deze teliko pirmas begis net laisvas dingo. Cia dauk turbut nuo pacios masinos technines bukles priklauso. O jei kalbant apie stabdyma varikliu miesto rezimu tai vaziuojant slidziu keliu manau tikrai naudinga beabejo viska darant su protu.
Tik ne su RWD slidziam kely stabdyt varikliu...

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 23 Oct 2008 20:19
by opapa
stabdant pavara didziausia apkrova gauna svaistikliu spynos varztai ir kartais stokinei nutruksta,sportui naudojami aukstesnes kokybes....

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 23 Oct 2008 23:21
by bombinis
nesuprantu tik vieno dalyko kam vazinejantis iprastai mieste stabdyti su begiais (drozi masina, kuro sanaudos bilenkokios ir siaip kaip kombainas masina palieka nuo begiu tampymo) Cia manau elementaru visiems - stabdymas su begiais skirtas tam kad posukyje visada turetum apsukas, o apsukos yra sukibimas, o kuo geresnis sukibimas tuo greitesnis isvaziavimas (plius negausi stogo ar medzio), jei po miesta laikstai maximumais tada jo , bet jei vaziuoji kaip zmogus cia bereikalingas masinos lauzymas arbe isjunkti pirma begi ir vazinetis visada spausi trauks atleisi stabdys :D :D :D ....
O jei dar geriau tai - su desine koja per abu pedalus gazas+stabdis tuo metu su kaiire sankaba nusizemini begius,susizeminus saiba kaire koja permeti ant stabdzio, stabdytis lengvai ir tuo paciu pradeti ekseleruotis su desine. tada dar efektyviau iseis isipaisyti :kar :D

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 23 Oct 2008 23:29
by divo
bombinis wrote:nesuprantu tik vieno dalyko kam vazinejantis iprastai mieste stabdyti su begiais (drozi masina, kuro sanaudos bilenkokios ir siaip kaip kombainas masina palieka nuo begiu tampymo) Cia manau elementaru visiems - stabdymas su begiais skirtas tam kad posukyje visada turetum apsukas, o apsukos yra sukibimas, o kuo geresnis sukibimas tuo greitesnis isvaziavimas (plius negausi stogo ar medzio), jei po miesta laikstai maximumais tada jo , bet jei vaziuoji kaip zmogus cia bereikalingas masinos lauzymas arbe isjunkti pirma begi ir vazinetis visada spausi trauks atleisi stabdys :D :D :D ....
O jei dar geriau tai - su desine koja per abu pedalus gazas+stabdis tuo metu su kaiire sankaba nusizemini begius,susizeminus saiba kaire koja permeti ant stabdzio, stabdytis lengvai ir tuo paciu pradeti ekseleruotis su desine. tada dar efektyviau iseis isipaisyti :kar :D

deja, kai stabdai begiais pasiziurek i ekonomaizeri jis rodo nuli!!! pabandyk su laisva stabdyt paziurek ka rodys. tas pats riedant nuo kalno su begiu ir be... O stabdymas begiais naudingas sporte, tik reikia atsargiai su shift locku, jei nori to isvengt, pries zeminant pavara reikia gaza spustelt ir tada atleist sankaba tada nebuna shift locko, bet ta greitai padaryt yra sunku!!

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 23 Oct 2008 23:37
by bombinis
divo wrote:
bombinis wrote:nesuprantu tik vieno dalyko kam vazinejantis iprastai mieste stabdyti su begiais (drozi masina, kuro sanaudos bilenkokios ir siaip kaip kombainas masina palieka nuo begiu tampymo) Cia manau elementaru visiems - stabdymas su begiais skirtas tam kad posukyje visada turetum apsukas, o apsukos yra sukibimas, o kuo geresnis sukibimas tuo greitesnis isvaziavimas (plius negausi stogo ar medzio), jei po miesta laikstai maximumais tada jo , bet jei vaziuoji kaip zmogus cia bereikalingas masinos lauzymas arbe isjunkti pirma begi ir vazinetis visada spausi trauks atleisi stabdys :D :D :D ....
O jei dar geriau tai - su desine koja per abu pedalus gazas+stabdis tuo metu su kaiire sankaba nusizemini begius,susizeminus saiba kaire koja permeti ant stabdzio, stabdytis lengvai ir tuo paciu pradeti ekseleruotis su desine. tada dar efektyviau iseis isipaisyti :kar :D

deja, kai stabdai begiais pasiziurek i ekonomaizeri jis rodo nuli!!! pabandyk su laisva stabdyt paziurek ka rodys. tas pats riedant nuo kalno su begiu ir be... O stabdymas begiais naudingas sporte, tik reikia atsargiai su shift locku, jei nori to isvengt, pries zeminant pavara reikia gaza spustelt ir tada atleist sankaba tada nebuna shift locko, bet ta greitai padaryt yra sunku!!
divo>>> bet tai kura ima nuo apsuku dydzio tada jei tavo motoras dirba pastoviai apsukose tai ir kur pasisiurbia , o stabdymas begiais ne naudingas , o butinas sporte nera zemesnio begio nebera stogo , ypac efektyvu ant zvyro ;)

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 23 Oct 2008 23:40
by divo
bombinis: tada mano e30 ekonomaizeris pievas rodo, kaip ir e60 ta pati rodo, kai stabdai begiais!!! stabdant begiais ir nespaudziant gazo, o stabdi, jis nieko neryja...

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 23 Oct 2008 23:42
by Syncro
kuro sanaudos :D 0.000030 gal ir sutaupysi :D Ir kazin ar kam nors cia ydomu kaip mieste vazineti reikia.O trasoj viskas galima :D

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 23 Oct 2008 23:50
by divo
savaime aisku, kad tu nepajausi, bet nereikia sakyt kad tai didina kuro sanaudas...

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 23 Oct 2008 23:51
by bombinis
mieste nesu bandes , nes su automatu vazineju :D o gonkese tai jau vienodai kiek ten ryja yra svarbesniu dalyku :fly

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 24 Oct 2008 15:09
by Vasiukas
Dauguma varikliu (nekalbam apie senus karbiuratorinius) atjungia kuro padavima kai vaziuoji isijunges pavara ir atleides gaza
o jus cia sakot kad ekonomijai nepadeda. Padeda dar ir kaip.

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 24 Oct 2008 18:22
by Gedviss
na seip net neskaiciau sitos temos. bet manau tam ir yra stabdziai kad nestabdyt varikliu.stabdant varikliu jis tik luzta.

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 24 Oct 2008 18:32
by Tokis
Gedviss wrote:na seip net neskaiciau sitos temos. bet manau tam ir yra stabdziai kad nestabdyt varikliu.stabdant varikliu jis tik luzta.
Galvok išnaujo ir skaityk prieš komentuodamas.

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 26 Oct 2008 14:31
by unzmog
Na jei vaziuoji nuo didelio kalno (alpes ar kazkas panasaus) tai speju stabdydamas varikliu tik stabdzius taupai, o varikliui nieko blogo jei normaliai ijungi begi.
O ekonomija tai tikrai jauciasi. Nete skaiciau straipsni apie tai tai vaziuodami mieste sutaupe 0.5l benzo pries sanktyzas stabdydami varikliu.

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 26 Oct 2008 16:25
by proxas
unzmog wrote:Na jei vaziuoji nuo didelio kalno (alpes ar kazkas panasaus) tai speju stabdydamas varikliu tik stabdzius taupai, o varikliui nieko blogo jei normaliai ijungi begi.
O ekonomija tai tikrai jauciasi. Nete skaiciau straipsni apie tai tai vaziuodami mieste sutaupe 0.5l benzo pries sanktyzas stabdydami varikliu.
kalnuose stabdydamas tik stabdzhiais juos momentaliai sudeginsi :D

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 26 Oct 2008 19:30
by unzmog
proxas wrote:kalnuose stabdydamas tik stabdzhiais juos momentaliai sudeginsi :D
apie ta ir kalbejau ;]

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 12 Nov 2008 18:26
by SRitmas
Vasiukas wrote:Dauguma varikliu (nekalbam apie senus karbiuratorinius) atjungia kuro padavima kai vaziuoji isijunges pavara ir atleides gaza
o jus cia sakot kad ekonomijai nepadeda. Padeda dar ir kaip.

nori pasakyt variklis ora degina kad neuzgestu?
Ar pas tave tik yjungus laisva pavara ir atleidus begy uzgesta variklis......





tokios nesamones dar nesu girdejas :ouch

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 12 Nov 2008 19:25
by dunis
SRitmas wrote:
Vasiukas wrote:Dauguma varikliu (nekalbam apie senus karbiuratorinius) atjungia kuro padavima kai vaziuoji isijunges pavara ir atleides gaza
o jus cia sakot kad ekonomijai nepadeda. Padeda dar ir kaip.

nori pasakyt variklis ora degina kad neuzgestu?
Ar pas tave tik yjungus laisva pavara ir atleidus begy uzgesta variklis......





tokios nesamones dar nesu girdejas :ouch
koki dar ora?? :vis ratai varikli tada suka kai kura atjungia atleidus gaza ant pavaros...