Page 4 of 7

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 12 Nov 2008 19:42
by Audrelis
SRitmas wrote:
Vasiukas wrote:Dauguma varikliu (nekalbam apie senus karbiuratorinius) atjungia kuro padavima kai vaziuoji isijunges pavara ir atleides gaza
o jus cia sakot kad ekonomijai nepadeda. Padeda dar ir kaip.

nori pasakyt variklis ora degina kad neuzgestu?
Ar pas tave tik yjungus laisva pavara ir atleidus begy uzgesta variklis......





tokios nesamones dar nesu girdejas :ouch
tam kad stabdymas varikliu butu efektyvus ir yra atjungiamas kuras, tai padaro automatiskai, variklis del to ir neuzgesta, kad automobilio inercine jaga yra didziule, kuria mazina ijungtas vis mazesnis begis, kad reiketu daugiau jegos ivekti trintim ir sukinem inercijom. kuras pasiduoda ne nuo apsuku, o tik apsukos kyla nuo kuro padavimo. tad kai tu jungi begi zemesni ir neduodi pastovaus gazo, variklis stabdo tavo automobili, nes neturi kuro ji graitint. ponel? jai nea ateik i privacias fizikos pamokas, valanda 10lt ir 4 alaus.

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 12 Nov 2008 22:14
by proxas
Audrelis wrote: ponel? jai nea ateik i privacias fizikos pamokas, valanda 10lt ir 4 alaus.
jeigiu bus daug mokiniu - ash irgi galiu pamokint uzh panashia kaina :D

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 14 Nov 2008 20:00
by SRitmas
db ponel, tuomet kada purkstukai vel pradeda purkst benza, pvz vaziuoju 80km/val, 3-begis, atleidziu gaza, greitis mazeja, jungiu 2-begy,greitis mazeja, galiausiai 1-begy, bet greiciu nukritus iki minimumo 5km/val jis visdar vaziuoja , kuriame is siu ciklu purkstukai yjungiami?

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 14 Nov 2008 20:36
by TAdzhius
vel pradeda purksht benzina kai apsukos nukrenta iki ~1000apsuku.

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 15 Nov 2008 04:00
by Karoliss
po droseline skelnde yra tokia fiske ji ir ijungia kura na dar ji su apsukom variklio susijusi taipogi

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 20 Nov 2008 23:32
by andriux 325
po paskutiniu shift lock teko keisti deze to daugiau nebekartoju :D

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 21 Nov 2008 17:33
by Jet
Kuom susije stabdymas varikliu ir shift lock? :D

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 21 Nov 2008 17:52
by Doncia
ogi tuom kad variklio pagalba ir padarai shift lock

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 22 Nov 2008 05:05
by Jet
Nu jei stabdysim varikliu mieste blokuodami ratus, tai manau be suzeistu neapseisim.. Norejau pasakyt, kad ne i tema shiftlock su stabdymu varikliu.

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 23 Nov 2008 00:29
by sPunky
Jet wrote:Nu jei stabdysim varikliu mieste blokuodami ratus, tai manau be suzeistu neapseisim.. Norejau pasakyt, kad ne i tema shiftlock su stabdymu varikliu.
kodel ne i tema? shiftlokas - pasekme netinkamo stabdymo varikliu...

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 23 Nov 2008 01:45
by Jet
Ne nu blyn.. tema kalbam apie stabdyma varikliu, kuro ekonomija ir panasiai, o tuoj viskas pasikeis i drifto subtilybes. Va todel ir ne i tema. Ir reik nepamirst kad sita foruma skaito tokie, kur ka perskaito tuom ir tiki ir tuoj leks isbandyt...

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 23 Nov 2008 22:02
by Lauris
nu ne tu nesupranti :D tai ir kalbam apie stabdyma varikliu , koks skirtumas ar dirftas ar ne bet tai yra STABDYMAS VARIKLIU

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 23 Nov 2008 23:02
by Jet
Tiesiog as shiftlock'a nuo stabdymo varikliu atskiriu, nes sporte (ziede) shiftlock nenaudoja, o temos autorius klause apie pliusus, minusus, tiek gatvej, tiek sporte. Nereik cia uzsipult :) Jei jau kalbam apie shiftlock, tai ir tema tam atskira turetu but, o stabdymas varikliu yra visai kita, bet nevisiem suprast manau... del to ir likau nesuprastas. Jau geriau nesiplesiu apie fizika stabdyme varikliu. O shiftlock'a pavadinciau blogai atliktu stabdymu varikliu, kuris tapo populiarus kitam tikslui - uzblokuoti varomuosius ratus (kalba apie drifta). Aplamai turiu noro pakalbet apie stabdyma varikliu. Mano galva, jis naudingas kasdieniniame gyvenime taupant stabdzius, kalnuose, siekiant geresnes kuro ekonomijos. Sporte: prie stabdymo stabdziais padeti stabdyti varikliu, tuo paciu turet reikiama pavara (sukius pagal varikli peak diapazone) ir t.t., o jei stabdyma vadinam trinti tarp uzsikirtusiu ratu nuo shiftlocko su danga, tai tada as nuleidziu rankas... Stabdyma varikliu, bent jau as darau taip: savo masina gerai zinodamas, numatau i prieki kokiais sukiais suktusi mano norimas imest begis ir ismynus sankaba esamam begiui, gazo pedalu pakeliu variklio apsukas i tokias, kuriomis suktusi zemesnis begis, neblokuojant ratu, bet ir neperdaug. Tuo paciu metu kol isminta sankaba, ijungiu koki noriu begi ir atleidziu sankaba. Viskas turi but padaryta labai tiksliai ir greitai, kad butu be jokiu tampymusi ir t.t.

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 24 Nov 2008 15:43
by Mariukas E30
pas mane kai stabdziai „superiniai“ buvo tai daznai tekdavo varikliu stabdytis,tai paprasciausiai zemini begi dazniausiai antra gruzdavau ir po truputi sankaba atleidineji,kad neuzciuoztu galiniai ir tiek,i jokias ten apsukas demesio nekreipdavau,jaust reik.nieko staigaus!

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 24 Nov 2008 16:46
by Jet
Kai ipranti tai daryti, tai tada ir jauti, nes pats kai ipratau, tai nebijau sankabos staigiai numest.

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 28 Dec 2008 14:26
by rokashius
Labai nelakstant, galima tik vien varikliu stabdyt :D tik reikia susiplanuot, kur ir kada stosi :D vazevau parsivvest stabdziu stiprintuvo e30-am, be stabdziu tai jei protingai vaziuojant tai viskas gr gaunasi, pasirinkau marsruta kur maziau masinu, neskubedamas nurabejau ir tk :D (nu rankini pastoviai rankoj laikiau:)
o jei i tema apie kuro ekonomija, tai kuras uzdaromas tik atleidus gaza ant pavaros ir tik iki tada, kol nukrenta apsukos iki laisvu sukiu, kai nukrenta iki laisvu tada motoras pradeda padavinet kura kad visai neuzgestu,tad kai vazevau iki visisko sustojimo isjungdavau degima ant pavaros ir tk :D O stabdymas varikliu(su protu tai darant) yra labai geras metodas ir stabdzius taupo, ir kura (is dalies), bei ziema jis labai pravercia :oley , nes jei stabdant posukyje stabdziais, tai pasekmes aiskios(priekis ciuos ir nuciuos, kur jam reikia),arba kalnuotose vietovese, kur kelias i nuokalne, tai tikrai yra butinas dalykas, nes stabdzius taip galima labai greit uzkaitint :vis .Na ir nuo didesniu greiciu visalaik stabdziams padedu pavarom stabdydamas :kar :D tai vat tiek is mano puses butu :poze

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 09 Mar 2009 13:37
by Arturka_Inside
Darant pravaziavimus vairavimo kursuose kiekviena karta primindavo instruktorius, kad stabdyciau varikliu. Per praktini egzamina regitroj riedejima laisva pavara uzskaitydavo kaip klaida.

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 17 Mar 2009 00:59
by proxas
Arturka_Inside wrote:Darant pravaziavimus vairavimo kursuose kiekviena karta primindavo instruktorius, kad stabdyciau varikliu. Per praktini egzamina regitroj riedejima laisva pavara uzskaitydavo kaip klaida.
Cia gal ne visai i tema apie sportini stabdyma varikliu, bet buvau ka tik Amerikoj ir pastebejau keista dalyka, kad kai kuriuose miestuose yra kelio zhenklai draudzhiantys stabdyti varikliu leidzhiantis nuo kalno - gal kas esat susidures ir zhinot kodel tokia nesamone reikalaujama?
Mes su bendrakeleiviais juokais tesugalvojom kad gal stabdzhiu servisai taip uzhdirbineja ir patys zhenklus deda, o kodel rimtai tai daroma nesumastem...

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 17 Mar 2009 08:50
by beee
Arturka_Inside wrote:Darant pravaziavimus vairavimo kursuose kiekviena karta primindavo instruktorius, kad stabdyciau varikliu. Per praktini egzamina regitroj riedejima laisva pavara uzskaitydavo kaip klaida.
nz man istruktorius nieko del to nesake :ops

Re: Stabdymas varikliu

Posted: 17 Mar 2009 09:46
by Pavelka
beee wrote:
Arturka_Inside wrote:Darant pravaziavimus vairavimo kursuose kiekviena karta primindavo instruktorius, kad stabdyciau varikliu. Per praktini egzamina regitroj riedejima laisva pavara uzskaitydavo kaip klaida.
nz man istruktorius nieko del to nesake :ops
Reiskia blogas instruktorius ;] man irgi pastoviai kartojo kad kol neislaikysi stabdyk varikliu, nes regitroj bus klaida, o kai issilaikysi vaziuok kaip nori ;]