Page 2 of 3

Posted: 21 Oct 2007 21:51
by Kazla
zygasbmw wrote:visiskai pritariu paciam teko savo kailiu patirti 3 stogus is eiles.kaip sedejau sport sedynei taip ir likau sedeti.o andriuxa biski paskraide po masina :D o del suplojimo tai va pavizdys kad ir su lankais ir t.t kauno ruoduo.cia kaip pasiseks gali buti jie gali nebuti cia jau likimas zmogaus.
AtA R. Šaduikis visai kitom aplinkybem zuvo... Lankai, sedynes ir dirzai (pastarieji buvo ne iki galo uzverzti) savo darba padare, tiesiog neatlaike kaklas smugiu, nes besivartant apie 100 metru, kazkurio momentu buvo diziulis smugis sonu i zeme, net salmas pazeistas buvo... :(

Posted: 21 Oct 2007 22:59
by DViL
Apziurinejant masina ir salma darau isvada, kad pro suduzusi langa salmas uzkabino zeme, galva "itrauke" tarp zemes, sedynes ir lanko ir suspaude labai stipriai (homologuotas salmas neatlaike...).
Beje apie sedesiena: vairuotojas turi tureti pilna kontakta su sedyne nuo nugaros iki keliu, kitaip praras dali vertingos informacijos.

Posted: 22 Oct 2007 00:05
by Lakunas
jei galima pasakysiu is savo menkos patirties. teko prasinesti kacerginej su sportine felicija, ne zveris bet pajutau ryskiai, kad jei sedi per arti nepatogu nes rankom ir kojom maza vietos staigiem veiksmam, jei per toli vel labai nepatogu. as regiliavausi pirma kad kojom patogu butu, po to verciau sedyne (lovi) kad rankos butu optimalioj padety. ir pavyko is antro kart :D

Posted: 23 Oct 2007 17:13
by maruzelis
Siaip del to apsivertimo be lanku su sport sedyne ir dirzais as irgi girdejau. Keli ralio vilkai pasiule susivirinti lankus kai susidejau sedynes ir dirzus, nes atseit ne vienas jau spranda nusisuko. Tiesos yra, bet prisiminus Zygo skrydi, tai juokinga, zinant koks buvo greitis ir plius auto su liuku buvo.

Posted: 23 Oct 2007 20:33
by Vyskupas
tai gal ne tokia lempa ir girdejau tada....

Posted: 23 Oct 2007 21:57
by Kazla
Vyskupas wrote:tai gal ne tokia lempa ir girdejau tada....
Siaip tai lempa girdejai, nes bet kokiu atveju verstis su tinkamai imontuotom sportinem sedynem ir dirzais yra saugiau nei su standartinem sedynem ir dirzais... Tik dar karta pabreziu, kad buna ivairiu situaciju ir aplinkybiu, buna, kad net lankai islaksto kaip degtukai... Jei turi galva ant peciu, o galvoje smegenu, tai net ir isidejes visa imanoma saugumo iranga greiciau, nei sugebi, vaziuoti nepradesi...

Posted: 24 Oct 2007 10:57
by Antonis
man tai kazkaip asmeniskai atrodo, kad kai isidesiu lankus laikas turetu geresnis but, nes psichologiskai jausies kazkiek saugesnis ir leisi sau daugiau ant ribos varyt. Aisku bus ja lengviau ir perlipt :). Nes dabar pvz kazkaip man jau baugoka po biski darosi mynt stipriau... cia ar smegenys labiau raukslejas ar kas... :D

Posted: 24 Oct 2007 15:12
by Kazla
Antonis wrote:man tai kazkaip asmeniskai atrodo, kad kai isidesiu lankus laikas turetu geresnis but, nes psichologiskai jausies kazkiek saugesnis ir leisi sau daugiau ant ribos varyt. Aisku bus ja lengviau ir perlipt :). Nes dabar pvz kazkaip man jau baugoka po biski darosi mynt stipriau... cia ar smegenys labiau raukslejas ar kas... :D
Greiciausiai, kad smegenys labiau raukslejas... :) O gal dazniau apie sau brangius zmones pagalvoji... Esme yra vairavimo praktikoje, nes, kad ir masina su lankais, bet jei gudrus esi, juk pries posuki negalvosi "Masina su lankais, galiu surizikuoti ir pabandyti isimti posuki didesniu greiciu nei isimdavau be lanku"... Meistriskumas kyla palaipsniui, is asmenines patirites galiu pasakyti, kad tik paskutiniame, ralio sezono, etape (o ju buvo 7) pajauciau, kad jau sugebu valdyti masina zymiai didesniu tempu nei pirmame etape... O visa saugumo iranga suteikdavo saugumo pojuti tik avarineje situacijoje...

Posted: 14 Nov 2007 17:46
by sPunky
Cia vat prie temos...

Norejau paklausti, jus sedyne reguliuojates tik pagal sedejimo patoguma ir judesiu laisve, bet ar ir atsizvelgiat, koks susireguliavus buna matomumas?

Nes as savo e34 vis dar negaliu rasti patogios sedejimo pozos... Jai isirangau patogiai, tai realiai vairas uzstotu bet kokius penkemiacius vaikus begancius per pereja.. (nesijauciu labai zemas (180))

Posted: 14 Nov 2007 22:20
by Lakunas
sPunky wrote:Cia vat prie temos...

Norejau paklausti, jus sedyne reguliuojates tik pagal sedejimo patoguma ir judesiu laisve, bet ar ir atsizvelgiat, koks susireguliavus buna matomumas?

Nes as savo e34 vis dar negaliu rasti patogios sedejimo pozos... Jai isirangau patogiai, tai realiai vairas uzstotu bet kokius penkemiacius vaikus begancius per pereja.. (nesijauciu labai zemas (180))
tai tam ir sedi patogiai kad ne kietai atrodytum o kad patogu valdyt bmw butu, as asmeniskai nematau kapoto (yra zmoniu kurie jei nematos negali vaziuot )ir man nereik svarbu jaust auto ir uztektu vietos veiksmam.

Posted: 14 Nov 2007 23:46
by Kazla
Svarbiausia, kad nugara remtusi i sedyne, svoris visas butu ant uzpakalio ir, kad rankos galetu laisvai ir tvirtai visais budais sukineti vaira...

Re: teisingas sedejimas prie vairo

Posted: 23 Jun 2008 15:29
by Polis.
Jei dedi lankus turi deti sportine sedyne dirzus jei ne avarijos atveju sporte paliksi smegeneles ant ju. Dedi sedyne dirzus sportinius dek ir lankus nes be ju nepaspruksi ir jei smugi uzgaudysi gera ant stogo galva sulys... Zodziu manau supratote. Nesiruosi vartytis prasau. o sedynes reguliuojates pagal save. Susireguliuoji palakstai jauti kazkas netai reguliuoji vel kol tik.

Re: teisingas sedejimas prie vairo

Posted: 26 Jun 2008 01:17
by Vhytas
Atrodo kuo daugiau tu rankeneliu kurios sedyne vis imantriau guldo pagal reikalvimus vairuotojo, tai man vis sunkiau tinkamai susireguliuot :mad nznau kdl :/ turiu e36 coupe, nu bet niekaip neiseina :/ kapoto matyt man nereik, nezinau, jauciu masina lyg ir normaliai, bet po kurio laiko kazkaip labai pavargsta rankos :/ nznau kame beda :/ prie to paties norejau paklaust, o jai tarkim dediesi sportine sedyte, tai jos visos reguliuojamos ar yra ir nereguliuojamu, nes teko matyt, kaip vilniui vienas zmogus turi civica toki zalia ir atrodo su auksinia spalva dazytais ratais ( daznai ant sporto buna) tai jis atrodo lyg ir prie pat vairo buna, staciai kaip ant medines taburetes, tai man asmeniskai tai yra labai nepatogus sedejimas. :/ tai ir priverte susimastyt ar tikrai verta det sport. sedyne :/

Re: teisingas sedejimas prie vairo

Posted: 26 Jun 2008 17:34
by shtombergas
Vhytas wrote:Atrodo kuo daugiau tu rankeneliu kurios sedyne vis imantriau guldo pagal reikalvimus vairuotojo, tai man vis sunkiau tinkamai susireguliuot :mad nznau kdl :/ turiu e36 coupe, nu bet niekaip neiseina :/ kapoto matyt man nereik, nezinau, jauciu masina lyg ir normaliai, bet po kurio laiko kazkaip labai pavargsta rankos :/ nznau kame beda :/ prie to paties norejau paklaust, o jai tarkim dediesi sportine sedyte, tai jos visos reguliuojamos ar yra ir nereguliuojamu, nes teko matyt, kaip vilniui vienas zmogus turi civica toki zalia ir atrodo su auksinia spalva dazytais ratais ( daznai ant sporto buna) tai jis atrodo lyg ir prie pat vairo buna, staciai kaip ant medines taburetes, tai man asmeniskai tai yra labai nepatogus sedejimas. :/ tai ir priverte susimastyt ar tikrai verta det sport. sedyne :/
Sportiniu "loviu" kampas yra nereguliuojamas, jis paskaiciuotas toks koks turi but, sedyniu auksti ir atstuma nuo pedalu/vairo pasidarai pagal save dedamas sedyne. Taciau buna ivairiu ala "street" sportiniu sedyniu, kurios patogesnes kasdieniniam vazinejimui, tokiu atlosas lankstomas.

Dar vienas geras dalykas yra sportiniai "deep dish" tipo vairai ir ju "rastavkes", toks viaras arciau sedynes, patogiau valdyt masina.

Pas mane sportines sedynes ir dirzai, siaip sportuojant skirtumas didelis nuo standarto - sedi kaip prikaltas, beje jos su paminkstinimais tai gan patogios ir kasdienai vazinetis, vienintelis nepatogumas - tai parkavimasis, tiems, kas iprate parkuot ne pagal veidrodelius o ziurint pro galini langa.

Beje pas mane lopsiai ideti taip kad sedziu beveik ant zemes, noretus keliais cm pasikelt i virsu, geresnis matomumas butu. Pries tai buvau isidejes sedyne auksciau beveik su salmu liesdavau stoga irgi nepatogu buvo. Taigi sedynes auksti reiktu irgi labai gerai atitaikyt.

Re: teisingas sedejimas prie vairo

Posted: 26 Jun 2008 23:45
by Vhytas
shtombergas wrote:
Vhytas wrote:Atrodo kuo daugiau tu rankeneliu kurios sedyne vis imantriau guldo pagal reikalvimus vairuotojo, tai man vis sunkiau tinkamai susireguliuot :mad nznau kdl :/ turiu e36 coupe, nu bet niekaip neiseina :/ kapoto matyt man nereik, nezinau, jauciu masina lyg ir normaliai, bet po kurio laiko kazkaip labai pavargsta rankos :/ nznau kame beda :/ prie to paties norejau paklaust, o jai tarkim dediesi sportine sedyte, tai jos visos reguliuojamos ar yra ir nereguliuojamu, nes teko matyt, kaip vilniui vienas zmogus turi civica toki zalia ir atrodo su auksinia spalva dazytais ratais ( daznai ant sporto buna) tai jis atrodo lyg ir prie pat vairo buna, staciai kaip ant medines taburetes, tai man asmeniskai tai yra labai nepatogus sedejimas. :/ tai ir priverte susimastyt ar tikrai verta det sport. sedyne :/
Sportiniu "loviu" kampas yra nereguliuojamas, jis paskaiciuotas toks koks turi but, sedyniu auksti ir atstuma nuo pedalu/vairo pasidarai pagal save dedamas sedyne. Taciau buna ivairiu ala "street" sportiniu sedyniu, kurios patogesnes kasdieniniam vazinejimui, tokiu atlosas lankstomas.

Dar vienas geras dalykas yra sportiniai "deep dish" tipo vairai ir ju "rastavkes", toks viaras arciau sedynes, patogiau valdyt masina.

Pas mane sportines sedynes ir dirzai, siaip sportuojant skirtumas didelis nuo standarto - sedi kaip prikaltas, beje jos su paminkstinimais tai gan patogios ir kasdienai vazinetis, vienintelis nepatogumas - tai parkavimasis, tiems, kas iprate parkuot ne pagal veidrodelius o ziurint pro galini langa.

Beje pas mane lopsiai ideti taip kad sedziu beveik ant zemes, noretus keliais cm pasikelt i virsu, geresnis matomumas butu. Pries tai buvau isidejes sedyne auksciau beveik su salmu liesdavau stoga irgi nepatogu buvo. Taigi sedynes auksti reiktu irgi labai gerai atitaikyt.
Dekui uz info :alc

Re: teisingas sedejimas prie vairo

Posted: 27 Jun 2008 17:45
by Kasperskis
Sportine sedine tikrai verta det, bet kai nepriprates daug laiko praleisi uz vairu irgi greit pavargsi nuo to kad sportinei sedinei biski maziau vietos judejimu, vieta tik tam kad sukt vaira abiem rankom ir junginet pavaras ( jei nori irgi gaki abiem rankom :D juokauju :D ) teko bandit pavairuot e30 visa diena su sparko sedine. kol nuo vilniaus dalekiau iki palangos pavargau, kai uzsimanau laikyt viena ranka vaira, tai nesigauna, ner kur atremt, nes visalaik atremiu i dureles. irgi vairuoju siuo metu e36 coupe viewtopic.php?f=37&t=16389 sedine tenka kelis kartus per diena pareguliout, ypac nugara, bet cia priklausomai ar as ramiai vaziuoju ar sportiskai, geriausia nsistatyt kaip rodo standartai kaip moke vairavimo mokykloi

Re: teisingas sedejimas prie vairo

Posted: 28 Jun 2008 01:05
by sPunky
viskas... planuose jau yra isigyti lovi... nes pats save pagavau kad nors lyg ir taisyklingai isitaises, imant staigesni posuki kaire koja atremiu i dureles kad stabiliai sedeciau... :ops

Re: teisingas sedejimas prie vairo

Posted: 01 Jul 2008 01:40
by CrossFire
Su standartinem sedynem visada taip bus :)

Re: teisingas sedejimas prie vairo

Posted: 01 Jul 2008 14:21
by audion
Jei diržas gerai prispaus, tai nevisada su paprastomis sėdynemis yra taip baisu: užsisegi diržą, įtrauki pilvą kiek eina, ir užkerti dirzą. Laiko ne ką prasčiau uz tuos ale sportinius (gaila kad tik vieną petį)

Re: teisingas sedejimas prie vairo

Posted: 02 Jul 2008 14:09
by LADAMOTORSPORT
Del Avariju su jusu vadinamais lopsiais, tai turejau kelis stogus, is ju vienas be lanku.
Kai vertiesi su lankais, sportine sedyne ir dirzas, tave tik krestelna per rankas ir kojas, bet kunas lieka tupeti...
Kai teko verstis be lanku, bet sportineje sedyneje su dirzais buvo ne taip saugu, nes vertimosi metu tas stogo deformavimasis ziauriai per ausis dave, visiskai isblaske. Girdejau kai trasket pradejo koju kaulai(na buna, pvz kaip ir pirstus patraskinam). Kiek teko sneketi su LRC vaziuojanciais ralistais, jie teige, jog kai lankai sudeti, kebulas tvirtas, kaip be lanku, per gamyklines siules pradeda vaikscioti skardos ir buna kad kraipo sedyne, todel siek tiek atsilaisvina dirzai, ir daugiau judi.
Kiek tiesos - nezinau. Bet pajausti skirtumai tokie.

Niekam nelinkiu verstis be lanku ir be salmo. Ypac su atviru... Kodel? Nes buna atveju kad isnarina zandikaulius, arba sutrupa. Cia kazla daugiau galetu pakomentuoti siuo atveju del Atviru salmu.