Page 3 of 3

Re: teisingas sedejimas prie vairo

Posted: 02 Jul 2008 15:30
by audriob
Polis. wrote:Jei dedi lankus turi deti sportine sedyne dirzus jei ne avarijos atveju sporte paliksi smegeneles ant ju. Dedi sedyne dirzus sportinius dek ir lankus nes be ju nepaspruksi ir jei smugi uzgaudysi gera ant stogo galva sulys... Zodziu manau supratote. Nesiruosi vartytis prasau. o sedynes reguliuojates pagal save. Susireguliuoji palakstai jauti kazkas netai reguliuoji vel kol tik.


Tik taip. Jei sedyne su sport dirzais, tai butinai reik ir lanku. Jei be lanku tai tik su paprastais dirzais .

Re: teisingas sedejimas prie vairo

Posted: 03 Jul 2008 12:32
by Free
Polis. wrote:Jei dedi lankus turi deti sportine sedyne dirzus jei ne avarijos atveju sporte paliksi smegeneles ant ju. Dedi sedyne dirzus sportinius dek ir lankus nes be ju nepaspruksi ir jei smugi uzgaudysi gera ant stogo galva sulys... Zodziu manau supratote. Nesiruosi vartytis prasau. o sedynes reguliuojates pagal save. Susireguliuoji palakstai jauti kazkas netai reguliuoji vel kol tik.

manau niekas nesiruosia vartytis... nu bet tu cia ir suskelei...

Re: teisingas sedejimas prie vairo

Posted: 16 Jul 2008 21:38
by kliudzew
Hi,
Sorry uz OT, bet pasidare idomu, tad nusprendziau pasidometi.

Del stogu..vaziuojant su e30, kokiu budu teko jums pasivartyti?

Kaip realiai imanoma paimti stoga su e30? Ant sauso asfalto imant posuki, imanoma? Kokiu greiciu? Kita..?


Sekmes vaziuojant ant ratu! :D

Re: teisingas sedejimas prie vairo

Posted: 16 Jul 2008 21:52
by Vasiukas
kliudzew wrote:Hi,
Sorry uz OT, bet pasidare idomu, tad nusprendziau pasidometi.

Del stogu..vaziuojant su e30, kokiu budu teko jums pasivartyti?

Kaip realiai imanoma paimti stoga su e30? Ant sauso asfalto imant posuki, imanoma? Kokiu greiciu? Kita..?


Sekmes vaziuojant ant ratu! :D
stogas daznu atveju paimamas kai maziausiai to tikimasi, taip kad abejoju ar kas sugebes aprasyti tiksliai ir visas situacijas kuriose imanoma "paimti stoga"
paimti imano visur ir bet kurioje situacijoje, easy

Re: teisingas sedejimas prie vairo

Posted: 17 Jul 2008 12:57
by kkaroliss
paklausk zygasbmw :) jis stoga apturejo :D

Re: teisingas sedejimas prie vairo

Posted: 17 Jul 2008 13:00
by EdgaBMW
as irgi stoga apturejau tik su e36. O verciamasi dazniausiai del to kad slystant sonu ne ant asfalto susitumia zemes ir tada labai sekmingai vercia

Re: teisingas sedejimas prie vairo

Posted: 17 Jul 2008 15:43
by Mantukas444
del vertimosi tai jo, negali nuspeti, bet tik tiek galiu pasakyti is savo patirties kad geriau su bmw verstis nei su honda civic, pastarojo deka teko ligoninei 3men pragulet, su sulauzytom kojom (atvirais luziais) ir 4 ranku pirstais, tai va saika darykit isvadas nesivartykit o jei versites tai tik su bmw ( nu tipo saugiau :D ) sorry uz ot :ops

Re:

Posted: 25 Nov 2011 00:15
by bomba...
taip as irgi esu dare dangus- zeme ir ne viena karta.o pats rimciausias tai su senuku eskortu tai net sedynes apacia luzo:) o man tik sona skaudejo nes ant kelmo nusileidau, bet joks stogas noieko neprispaudzia

Re: teisingas sedejimas prie vairo

Posted: 30 Nov 2011 21:56
by Irmukas
http://www.youtube.com/watch?v=H9D9a4CMCsg 2min.30sec kad lengviau isivaizduot butu :D

Re: teisingas sedejimas prie vairo

Posted: 07 Dec 2011 20:27
by I♥oldskool
kai šonu slystate vaira sukiojate dviem ar viena rankomis?

Re: teisingas sedejimas prie vairo

Posted: 07 Dec 2011 21:22
by unguriux
I♥oldskool wrote:kai šonu slystate vaira sukiojate dviem ar viena rankomis?
Kai prarandi mašinos kontrolę tu ir toliau baranka su delnu vairuoji? :D
Su ABIEM RANKOM, ko jūsų mokė vairavimo mokykloje? :D

Re: teisingas sedejimas prie vairo

Posted: 31 Dec 2011 18:39
by samis_p
As vis skaitau skaitau - sport sedynes + sport dirzai be lanku gaunasi BLOGIAU nei stock sedyne ir stock dirzas ar sport sedyne ir stock dirzais. Dvi situacijos - stogas:
Stock Sedyne + stock dirzas - vertiesi, isslysti ir skraidai po masina (nieko gero), arba tave islaiko normalioj pozicijoj ir kunas tokioj pat pozoj, kaip ir su sport dirzais ir sedyne
Sport sedyne + sport dirzas, be lanku - vertiesi, neisslysti (neskraidai po masina), issilaikai normalioj pozoj, kaip ir su stock dirzais ir stock sedye.
Tiek pirmu tiek antru atveju, jei dirzas atlieka savo vaidmeni - lieki sedet galva i virsu, savo vietoj, niekur nelakstai. Tiek pirmu tiek antru atveju gali nunest galva. Tik su sport dirzais neisslysi ir neprisiskraidysi salone.
Kazkaip nesuprantu tada, kodel sport dirzai be lanku prasciau, jei jie apsaugo nuo isslydimo, o tiek stock tiek sport dirzu darbas islaikyt sedint staciom?
Kazkur skaiciau, kad stock sedynes atlosas bent gali luzt ir gulscias isliksi, bet tai jei tokia jega i kuna/kakla/galva eis, kad nulauzt atlosa, tai man rodos niekas nebepadetu...

Re: teisingas sedejimas prie vairo

Posted: 02 Jan 2012 21:32
by 1GNAS
Antras dalykas - stock dirzu "lagas". Jie megsta veluoti, turejau stipria avarija kaktomusa ir galiu pasakyt jei buciau su sport dirzais tai galbut nieko stipriai nebuciau susizeides. Kadangi buvo stock dirzai, galva ejo i vaira ko pasekoje graziai atsivere kakta.

Re: teisingas sedejimas prie vairo

Posted: 02 Jan 2012 23:07
by unguriux
1GNAS wrote:Antras dalykas - stock dirzu "lagas". Jie megsta veluoti, turejau stipria avarija kaktomusa ir galiu pasakyt jei buciau su sport dirzais tai galbut nieko stipriai nebuciau susizeides. Kadangi buvo stock dirzai, galva ejo i vaira ko pasekoje graziai atsivere kakta.
Apie Sport sedynė + sport diržas(be lankų) tai jei versies, tai stogą dažnai suvaro į vidų ir su tokiom sėdynėm ir diržų lieki sėdėti kaip štikas ir sulaužo galvą arba stuburą. Todėl yra labai primigtinai reikalaujama ir rekomenduojama dėtis lankus jei jau sudėtos sėdynės bei diržai.
Stockiniai diržai neturi lago, nes tas lagas yra milimetras max du ir per auto įvykį tu jo nejauti, nes tavo krūtinė susispaudžia nemažai, PLIUS netaisyklingas sėdėjimas prie vairo(patogus ir taisyklingas DU skirtingi dalykai, bei diržai turi būti reikiamame lygyje), automobilio remonto darbai(judintos sėdynės ir vėliau ne iki galo sudėtos ar sudėtos blogai į automobilį).
Viena svariausių priežasčių dėl ko sportininkai deda sport diržus, tai yra kad jie tave laiko tvirtai sėdynėje, sėdi kaip įkaltas :D judini tik rankas ir kojas ir jei yra pilni lankai, esi šiek tiek ramesnis :D dėl to jog gali kirsti su kakta ar dantimis į vairą :D Pamėginkite Kačerginėje pralėkti su stock diržais, pamatysite kaip mėtys nuo sėdynės ir bus sunku vairuoti :D

Re: teisingas sedejimas prie vairo

Posted: 02 Jan 2012 23:14
by BLOGULYS
na pas mane sudetos sedynes ir sport dirzai ir megstu nuo mazu dienu vazinet ganetinai aukstai kad matyciau bent truputi kapoto. tai kai pagalvoju jei tektu verstis tai net pasiurpstu visas.... koks turetu pareit udaras makaulen :vis :vis :vis na bet valdyt auto taip visam sukaustytam tai vienas malonumas :D

Re: teisingas sedejimas prie vairo

Posted: 07 Jan 2012 15:28
by E30 FOREVER
teko apturet stoga su e30 cabrio, malonumas nekoks,originalus dirzai,vazinejui sedyne iki galo i apacia nuleides,tiek mano ,tiek keleivio galva vietoj,ir stojkes tik iki puses uzlinko,greitis apie 100km buvo. ir seip zinau keleta zmoniu kas eme stoga ir seip nesveiku avariju su e30 ir visi laimingai, todel E30 netik vienas is graziausiu modeliu bet ir saugiausiu mano manymu. :appl

Re: teisingas sedejimas prie vairo

Posted: 09 Jan 2012 21:06
by samis_p
unguriux wrote:
1GNAS wrote:Antras dalykas - stock dirzu "lagas". Jie megsta veluoti, turejau stipria avarija kaktomusa ir galiu pasakyt jei buciau su sport dirzais tai galbut nieko stipriai nebuciau susizeides. Kadangi buvo stock dirzai, galva ejo i vaira ko pasekoje graziai atsivere kakta.
Apie Sport sedynė + sport diržas(be lankų) tai jei versies, tai stogą dažnai suvaro į vidų ir su tokiom sėdynėm ir diržų lieki s...
Suprantu, bet ar tai labai didelis skirtumas nuo stock sedynes su stock dirzu? Juk jei versies taipogi liksi sedet stacias ir nuraus galva, jei pakankamai stipriai links stogas, arba trenksies su galva i stikla/stoike ar dar kazkur, ar isslysi ir paskraidysi viduj - tad kazin ar labai didelis sport dirzo ir sport sedyniu be lanku skirtumas nuo stocko... Aisku, as uz lankus, kad ir minimalius, bet yra tiesiog tokiu variantu, kad nera galimybiu susidet lankus. O su stock sedynem ir stock dirzais neimanoma normaliai vazinet, nes laikymasis kita ranka uz sedynes ar dar kur tai tikrai neprideda saugumo.

Re: teisingas sedejimas prie vairo

Posted: 09 Jan 2012 22:59
by unguriux
Kiek tekę man matyti video reportažų(youtube ir pan.) tai šoninio smūgio ar tai "stogas-ratai" paprasta sėdynė ir diržas tave laiko sėdynėje, bet laisvumas yra ir tavo rankos, kojos ir pats tabaloji, nes per tokius įvykius išlėkti iš automobilio nėra patartina, ir gamintojai visada skaičiuoja tą minimalios rizikos faktorių, kad maksimaliai suteikti saugumą ir palikti labai mažą galimybę likimui(nors jo niekas dar neįveikė :D ) Čia galima būtų ilgai diskutuoti kaip gali būti ir negali būti su diržais, bet rimtas "stogas" , o jis neįvyksta ant 60-80km/h :D nes tokie stogai tik mergas išgąsdina :D bet va kai automobilyje yra nebe gamintojo numatyti diržai ir sėdynė, tu ir važiuoji manau nebe pagal gamintojo numatytą saugų greitį :D todėl į tą gamintojo numatytą formulę įsivelia labai daug naujų vektorių ir šaknų, todėl manau kaip baigsis "geras" pasivažinėjimas Kaunas-Šakiai žino tik likimas ir tavo kiaušinių dydis :D