Teisingas vairo sukiojimas

Moderator: AndriuxaBMW

Universal

Post by Universal » Sun Jul 15, 2007 9:46 pm

jai gerai pamenu paulius is vimotos uz 1000 lt (galiu klysti del kainos ) padaro kad vairas i viena puse viena rata ir i kita puse kitaip sakant padaro sportine kolonele

User avatar
DViL
Posts: 283
Joined: Sun Feb 19, 2006 2:04 pm
Location: Vilnius
Contact:

Post by DViL » Sun Jul 15, 2007 11:25 pm

Va, nebutina begti i knigyna, jeigu mokat skaityti rusiskai - radau inete istrauka is Ernesto Cigankovo knygos apie vairo sukiojima:
http://www.rallyfan.ru/driving/books/rulenie/index.php
RallySale.LT

simioras

Post by simioras » Tue Jul 17, 2007 7:51 pm

Universal wrote:jai gerai pamenu paulius is vimotos uz 1000 lt (galiu klysti del kainos ) padaro kad vairas i viena puse viena rata ir i kita puse kitaip sakant padaro sportine kolonele
manau jau butu savo opeli pasidares taip jei sugebetu

User avatar
romkasponka
Posts: 1350
Joined: Sun Feb 26, 2006 8:23 pm
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Post by romkasponka » Tue Jul 17, 2007 10:55 pm

sovietiniais laikais tai pjaudavo ausi ant amortiko ir trumpindavo , bet tada reikia mazinti vairo koloneles eiga. Shiaip tai viskas imanoma, bet reikia ish naujo gaminti visa reduktoriu ir dar klausimas ar isheis sukishti i sena korpusa..

p.s. shiaip tai norechiau kolonkes, kur butu perdavimas 2.0, aisq su stipriaku :D
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

User avatar
BMW.SauberF1Team
Posts: 74
Joined: Mon Jan 22, 2007 1:17 am
BMW: M535i M30B34M Diamond Black Metallic
Location: Vilnius
Contact:

Post by BMW.SauberF1Team » Tue Jul 17, 2007 11:19 pm

DViL wrote:Va, nebutina begti i knigyna, jeigu mokat skaityti rusiskai - radau inete istrauka is Ernesto Cigankovo knygos apie vairo sukiojima:
http://www.rallyfan.ru/driving/books/rulenie/index.php
Didelis dekui uz linka!

User avatar
MENDOZA
Posts: 173
Joined: Sat Sep 16, 2006 11:07 pm
BMW: "e36 325"
Location: Kaunas-Garliava
Contact:

Post by MENDOZA » Wed Jul 18, 2007 7:17 pm

ir as apsisuku daznai. kartais neuztenka variklio galingumo kad aukstesne pavara gerai uzsukti ratus. greitis padideja, sukibimas irgi, masina gerai uzskersuota ir apsuka. o kas paskolins :)
325 coupe M50B25TU (aprudijes) UNDER CONSTRUCTION
RATU SUVEDIMAS, MONTAVIMAS-BALANSAVIMAS

User avatar
Tokis
BMW Fan draugas
Posts: 886
Joined: Sun Sep 10, 2006 11:23 am
BMW: E30 m52b28
Location: Kaunas
Contact:

Post by Tokis » Fri Jul 20, 2007 4:33 pm

DViL wrote: Beje, Sauber, paieskok kniginuose vadoveli "Saugus greitis" (autorius S. Zasada), knygas rusisku autoriu M. Gorbaciovo (ne prezidento:-) arba Ernesto Cigankovo ten issamiai aprasytas vairo sukiojimas ir treniruociu metodikos.
Attachments
Saugus Greitis (Zasada).pdf
(1.06 MiB) Downloaded 5858 times

Zilas

Post by Zilas » Tue Aug 07, 2007 8:45 pm


User avatar
BMW.SauberF1Team
Posts: 74
Joined: Mon Jan 22, 2007 1:17 am
BMW: M535i M30B34M Diamond Black Metallic
Location: Vilnius
Contact:

Post by BMW.SauberF1Team » Tue Aug 07, 2007 9:27 pm

Drifte ir slalome manau skirtingai bus :) Nors atrodo neblogai siame klipe. Slalome ranku manau jau neatleisi ir vaira sukiosi tvirtai ji laikydamas :D

User avatar
DViL
Posts: 283
Joined: Sun Feb 19, 2006 2:04 pm
Location: Vilnius
Contact:

Post by DViL » Tue Aug 07, 2007 9:28 pm

Tai kas cia stebuklingo? Del tam tikro kasterio ir isvirtimo ratai patysi labai greitai grizta i nuline padeti, o vaira reikia sukioti praktiskai tik i viena puse;) beje, buna ir greiciau:)
RallySale.LT

User avatar
735 - 7...
BMW Fan draugas
Posts: 1090
Joined: Tue Mar 20, 2007 1:19 am
BMW: e28
Location: KAUNAS

Post by 735 - 7... » Wed Aug 08, 2007 12:06 am

DViL wrote:
Tai kas cia stebuklingo? Del tam tikro kasterio ir isvirtimo ratai patysi labai greitai grizta i nuline padeti, o vaira reikia sukioti praktiskai tik i viena puse;) beje, buna ir greiciau:)
visiskai teisingai pastebeta, taip manau gali kiekvienas kuris biski vairaves pasukioti, nes beda tame, kad nesimato kaip masina reguoja i ta jo sukiojima, man beziurint aplamai keliose vietose tikrai pasirode, kad jis gryba supjove, ir drysciau abejot, kad tai yra teisingas vairo sukiojimas, na kelis elementus to teisingo siukiojimo maciau., bet beda ta pasikartosiu, kad neaisku kiek ir kaip tas jo sukiojimas atsiliepia i automobilio vaziavimo krypti, norima linkme.
NAUDOTOS BMW DALYS 867556940

User avatar
ard
Posts: 120
Joined: Thu Jun 15, 2006 5:57 pm
BMW: braaaap
Contact:

Post by ard » Wed Aug 08, 2007 12:37 am

zinok kiek abarotu yra i viena puse nuo nulio i dugna (sudetingai pasakiau), ir kur yra pats nulis. NIEKAD nepaleisk vairo nebent jam gryzhtant i nuli.
subinej uzhmetus gali praktishkai susukt vaira i viena puse vienu rankos judesiu nes slystant mashinai ishlaikoma tapati ratu padetis.
reik gerai vaira sureguliuot kad nebutu virshutine jo dalis per toli, dazhnai ralyje lovius deda tokiu atstumu kad vairas butu ties ishtiestos rankos rieshu.
o daugiau vairo laikymas ir sukiojimas kiekvieno ipratimas, bet zasados paveiksliukai labai gerai iliustruoja kaikuriuos pilno apsukimo momentus.
ir chia tik sausa teorija, realybej kiekvienas pripranta taip kaip jam patogiau. daug nuo apsukimo skaichiaus priklauso ir nuo vairo "stipinu" ishdestymo.
eat, sleep, BOOST
teambeat.lt

Rainelis

Post by Rainelis » Fri Sep 28, 2007 7:52 pm

ANDRIUXA>>> teisingai pasakei kad reikia vairuoti ne tik su vairu bet ir axeleratorium ir ne tai kad nuspausti kaip priekuj varomam ir galvoti kad istems :D jei nupaudes laikysi istisai axeleratoriaus pedala bus tik blogiau. zn nes pats bmw pradejau mokytis valdyti nuo zvirkelio poto trasa ir kazkiek truputy patirties jau turiu

User avatar
dejatel
Posts: 71
Joined: Sun Sep 30, 2007 2:00 pm
BMW: e30, e34
Location: Kaunas LT<->Lancashire UK
Contact:

Post by dejatel » Sun Sep 30, 2007 5:48 pm

http://www.google.com/s2/sharing/stuff? ... 7052203701
vairavimo treniruoklis. jaunesnis tai korespondentas, viresnis destitojas.
E30 318i m10 nebeturiu.
E34 touring 525i m50

User avatar
CrossFire
Posts: 466
Joined: Tue May 23, 2006 8:18 pm
BMW: BMW 320
Location: Kaunas
Contact:

Post by CrossFire » Tue Oct 09, 2007 7:59 pm

BMW.SauberF1Team wrote:
Drifte ir slalome manau skirtingai bus :) Nors atrodo neblogai siame klipe. Slalome ranku manau jau neatleisi ir vaira sukiosi tvirtai ji laikydamas :D
Priklauso kokiame slalome waziuoji :) jei greituminiame tai taip - vairo niekada nepaleisi, bet jei letame, kur nemazai tenka dirbti su rankiniu tai didziaja daly laiko vaira sukineji viena ranka.
RWD kaip geri kaimynės papai, niekaip negali nuo jų nusisukt

User avatar
OwiSZ
Posts: 86
Joined: Wed Oct 17, 2007 7:23 pm
Location: Kaunas
Contact:

Re:

Post by OwiSZ » Thu Jan 24, 2008 11:13 pm

CrossFire wrote:
BMW.SauberF1Team wrote: Drifte ir slalome manau skirtingai bus :) Nors atrodo neblogai siame klipe. Slalome ranku manau jau neatleisi ir vaira sukiosi tvirtai ji laikydamas :D
Priklauso kokiame slalome waziuoji :) jei greituminiame tai taip - vairo niekada nepaleisi, bet jei letame, kur nemazai tenka dirbti su rankiniu tai didziaja daly laiko vaira sukineji viena ranka.
as kaime pasidares tokia maza slalomo trasele, tj kai FWD vaziuoju tj vairo neatsukineju o paleidziu ir jis pats atsisuka, po to vel griebiu ir i kita puse, ir tjp man paprasciau... :D

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: Sun Jan 15, 2006 11:30 pm
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Re: Teisingas vairo sukiojimas

Post by LaimisBMW » Fri Feb 01, 2008 4:43 am

BMW.SauberF1Team wrote:tema analogiska zemiau esanciai. Per ziemos testa nesugebejau greitai masinos istiesint, nes tiesiog neuzteko greicio atsukti atgal vaira kai mestelejo masina ir praradau daug sekundziu, ir pasekoje gera vieta grupeje :)

Butu gerai ir su iliustracijom..
1. Vairuoti reikia su 2 rankomis, nes ne karta esu mates kai xiebra mokosi driftint "miesto vairavimu rezimu", t.y. su 1 ranka :D
2. Persukt vaira i priesinga puse reikia siek tiek i ateiti, nes jei jau persuko masina stipriai, suk nesukes, bus per velu.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
zhaltas
Posts: 13
Joined: Tue Jan 27, 2009 7:01 pm
BMW: 328 sportui, evolution VIII gatvem ;)
Location: Kaunas

Re: Teisingas vairo sukiojimas

Post by zhaltas » Sun Mar 29, 2009 10:09 pm

romkasponka, o koks perdavimas ant evolutiono? ir koks ant e36 be stiprintuvo, gali sugooglint?

User avatar
Vodka
Posts: 830
Joined: Mon Jul 14, 2008 12:21 am
BMW: E34 540 E30 316
Location: Vilnius

Re: Teisingas vairo sukiojimas

Post by Vodka » Tue Apr 07, 2009 7:18 pm

pas e36 3,5 atrodo
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

Nauji akumuliatoriai. Varta, Exide, Hankook

User avatar
GoRiS
Posts: 59
Joined: Thu Jan 15, 2009 11:12 pm
Location: Kaunas
Contact:

Re: Teisingas vairo sukiojimas

Post by GoRiS » Thu Apr 09, 2009 2:52 pm

http://wrc.lt/viewpage.php?page_id=25" onclick="window.open(this.href);return false;

Va, cia ir keli straipsniai apie vairavima, gal pravers kam. :yaya
Negerk už vairo - išpilsi alų.

Post Reply