Page 2 of 3

Posted: 15 Jul 2007 21:46
by Universal
jai gerai pamenu paulius is vimotos uz 1000 lt (galiu klysti del kainos ) padaro kad vairas i viena puse viena rata ir i kita puse kitaip sakant padaro sportine kolonele

Posted: 15 Jul 2007 23:25
by DViL
Va, nebutina begti i knigyna, jeigu mokat skaityti rusiskai - radau inete istrauka is Ernesto Cigankovo knygos apie vairo sukiojima:
http://www.rallyfan.ru/driving/books/rulenie/index.php

Posted: 17 Jul 2007 19:51
by simioras
Universal wrote:jai gerai pamenu paulius is vimotos uz 1000 lt (galiu klysti del kainos ) padaro kad vairas i viena puse viena rata ir i kita puse kitaip sakant padaro sportine kolonele
manau jau butu savo opeli pasidares taip jei sugebetu

Posted: 17 Jul 2007 22:55
by romkasponka
sovietiniais laikais tai pjaudavo ausi ant amortiko ir trumpindavo , bet tada reikia mazinti vairo koloneles eiga. Shiaip tai viskas imanoma, bet reikia ish naujo gaminti visa reduktoriu ir dar klausimas ar isheis sukishti i sena korpusa..

p.s. shiaip tai norechiau kolonkes, kur butu perdavimas 2.0, aisq su stipriaku :D

Posted: 17 Jul 2007 23:19
by BMW.SauberF1Team
DViL wrote:Va, nebutina begti i knigyna, jeigu mokat skaityti rusiskai - radau inete istrauka is Ernesto Cigankovo knygos apie vairo sukiojima:
http://www.rallyfan.ru/driving/books/rulenie/index.php
Didelis dekui uz linka!

Posted: 18 Jul 2007 19:17
by MENDOZA
ir as apsisuku daznai. kartais neuztenka variklio galingumo kad aukstesne pavara gerai uzsukti ratus. greitis padideja, sukibimas irgi, masina gerai uzskersuota ir apsuka. o kas paskolins :)

Posted: 20 Jul 2007 16:33
by Tokis
DViL wrote: Beje, Sauber, paieskok kniginuose vadoveli "Saugus greitis" (autorius S. Zasada), knygas rusisku autoriu M. Gorbaciovo (ne prezidento:-) arba Ernesto Cigankovo ten issamiai aprasytas vairo sukiojimas ir treniruociu metodikos.

Posted: 07 Aug 2007 20:45
by Zilas

Posted: 07 Aug 2007 21:27
by BMW.SauberF1Team
Drifte ir slalome manau skirtingai bus :) Nors atrodo neblogai siame klipe. Slalome ranku manau jau neatleisi ir vaira sukiosi tvirtai ji laikydamas :D

Posted: 07 Aug 2007 21:28
by DViL
Tai kas cia stebuklingo? Del tam tikro kasterio ir isvirtimo ratai patysi labai greitai grizta i nuline padeti, o vaira reikia sukioti praktiskai tik i viena puse;) beje, buna ir greiciau:)

Posted: 08 Aug 2007 00:06
by 735 - 7...
DViL wrote:
Tai kas cia stebuklingo? Del tam tikro kasterio ir isvirtimo ratai patysi labai greitai grizta i nuline padeti, o vaira reikia sukioti praktiskai tik i viena puse;) beje, buna ir greiciau:)
visiskai teisingai pastebeta, taip manau gali kiekvienas kuris biski vairaves pasukioti, nes beda tame, kad nesimato kaip masina reguoja i ta jo sukiojima, man beziurint aplamai keliose vietose tikrai pasirode, kad jis gryba supjove, ir drysciau abejot, kad tai yra teisingas vairo sukiojimas, na kelis elementus to teisingo siukiojimo maciau., bet beda ta pasikartosiu, kad neaisku kiek ir kaip tas jo sukiojimas atsiliepia i automobilio vaziavimo krypti, norima linkme.

Posted: 08 Aug 2007 00:37
by ard
zinok kiek abarotu yra i viena puse nuo nulio i dugna (sudetingai pasakiau), ir kur yra pats nulis. NIEKAD nepaleisk vairo nebent jam gryzhtant i nuli.
subinej uzhmetus gali praktishkai susukt vaira i viena puse vienu rankos judesiu nes slystant mashinai ishlaikoma tapati ratu padetis.
reik gerai vaira sureguliuot kad nebutu virshutine jo dalis per toli, dazhnai ralyje lovius deda tokiu atstumu kad vairas butu ties ishtiestos rankos rieshu.
o daugiau vairo laikymas ir sukiojimas kiekvieno ipratimas, bet zasados paveiksliukai labai gerai iliustruoja kaikuriuos pilno apsukimo momentus.
ir chia tik sausa teorija, realybej kiekvienas pripranta taip kaip jam patogiau. daug nuo apsukimo skaichiaus priklauso ir nuo vairo "stipinu" ishdestymo.

Posted: 28 Sep 2007 19:52
by Rainelis
ANDRIUXA>>> teisingai pasakei kad reikia vairuoti ne tik su vairu bet ir axeleratorium ir ne tai kad nuspausti kaip priekuj varomam ir galvoti kad istems :D jei nupaudes laikysi istisai axeleratoriaus pedala bus tik blogiau. zn nes pats bmw pradejau mokytis valdyti nuo zvirkelio poto trasa ir kazkiek truputy patirties jau turiu

Posted: 30 Sep 2007 17:48
by dejatel
http://www.google.com/s2/sharing/stuff? ... 7052203701
vairavimo treniruoklis. jaunesnis tai korespondentas, viresnis destitojas.

Posted: 09 Oct 2007 19:59
by CrossFire
BMW.SauberF1Team wrote:
Drifte ir slalome manau skirtingai bus :) Nors atrodo neblogai siame klipe. Slalome ranku manau jau neatleisi ir vaira sukiosi tvirtai ji laikydamas :D
Priklauso kokiame slalome waziuoji :) jei greituminiame tai taip - vairo niekada nepaleisi, bet jei letame, kur nemazai tenka dirbti su rankiniu tai didziaja daly laiko vaira sukineji viena ranka.

Re:

Posted: 24 Jan 2008 23:13
by OwiSZ
CrossFire wrote:
BMW.SauberF1Team wrote: Drifte ir slalome manau skirtingai bus :) Nors atrodo neblogai siame klipe. Slalome ranku manau jau neatleisi ir vaira sukiosi tvirtai ji laikydamas :D
Priklauso kokiame slalome waziuoji :) jei greituminiame tai taip - vairo niekada nepaleisi, bet jei letame, kur nemazai tenka dirbti su rankiniu tai didziaja daly laiko vaira sukineji viena ranka.
as kaime pasidares tokia maza slalomo trasele, tj kai FWD vaziuoju tj vairo neatsukineju o paleidziu ir jis pats atsisuka, po to vel griebiu ir i kita puse, ir tjp man paprasciau... :D

Re: Teisingas vairo sukiojimas

Posted: 01 Feb 2008 04:43
by LaimisBMW
BMW.SauberF1Team wrote:tema analogiska zemiau esanciai. Per ziemos testa nesugebejau greitai masinos istiesint, nes tiesiog neuzteko greicio atsukti atgal vaira kai mestelejo masina ir praradau daug sekundziu, ir pasekoje gera vieta grupeje :)

Butu gerai ir su iliustracijom..
1. Vairuoti reikia su 2 rankomis, nes ne karta esu mates kai xiebra mokosi driftint "miesto vairavimu rezimu", t.y. su 1 ranka :D
2. Persukt vaira i priesinga puse reikia siek tiek i ateiti, nes jei jau persuko masina stipriai, suk nesukes, bus per velu.

Re: Teisingas vairo sukiojimas

Posted: 29 Mar 2009 22:09
by zhaltas
romkasponka, o koks perdavimas ant evolutiono? ir koks ant e36 be stiprintuvo, gali sugooglint?

Re: Teisingas vairo sukiojimas

Posted: 07 Apr 2009 19:18
by Vodka
pas e36 3,5 atrodo

Re: Teisingas vairo sukiojimas

Posted: 09 Apr 2009 14:52
by GoRiS
http://wrc.lt/viewpage.php?page_id=25" onclick="window.open(this.href);return false;

Va, cia ir keli straipsniai apie vairavima, gal pravers kam. :yaya