Posted: 15 Jul 2007 21:46
jai gerai pamenu paulius is vimotos uz 1000 lt (galiu klysti del kainos ) padaro kad vairas i viena puse viena rata ir i kita puse kitaip sakant padaro sportine kolonele
manau jau butu savo opeli pasidares taip jei sugebetuUniversal wrote:jai gerai pamenu paulius is vimotos uz 1000 lt (galiu klysti del kainos ) padaro kad vairas i viena puse viena rata ir i kita puse kitaip sakant padaro sportine kolonele
Didelis dekui uz linka!DViL wrote:Va, nebutina begti i knigyna, jeigu mokat skaityti rusiskai - radau inete istrauka is Ernesto Cigankovo knygos apie vairo sukiojima:
http://www.rallyfan.ru/driving/books/rulenie/index.php
DViL wrote: Beje, Sauber, paieskok kniginuose vadoveli "Saugus greitis" (autorius S. Zasada), knygas rusisku autoriu M. Gorbaciovo (ne prezidento:-) arba Ernesto Cigankovo ten issamiai aprasytas vairo sukiojimas ir treniruociu metodikos.
Drifte ir slalome manau skirtingai bus Nors atrodo neblogai siame klipe. Slalome ranku manau jau neatleisi ir vaira sukiosi tvirtai ji laikydamasE30 wrote:Gal kas dar nemate - http://video.google.com/videoplay?docid ... 7060852033
Tai kas cia stebuklingo? Del tam tikro kasterio ir isvirtimo ratai patysi labai greitai grizta i nuline padeti, o vaira reikia sukioti praktiskai tik i viena puse;) beje, buna ir greiciau:)E30 wrote:Gal kas dar nemate - http://video.google.com/videoplay?docid ... 7060852033
visiskai teisingai pastebeta, taip manau gali kiekvienas kuris biski vairaves pasukioti, nes beda tame, kad nesimato kaip masina reguoja i ta jo sukiojima, man beziurint aplamai keliose vietose tikrai pasirode, kad jis gryba supjove, ir drysciau abejot, kad tai yra teisingas vairo sukiojimas, na kelis elementus to teisingo siukiojimo maciau., bet beda ta pasikartosiu, kad neaisku kiek ir kaip tas jo sukiojimas atsiliepia i automobilio vaziavimo krypti, norima linkme.DViL wrote:Tai kas cia stebuklingo? Del tam tikro kasterio ir isvirtimo ratai patysi labai greitai grizta i nuline padeti, o vaira reikia sukioti praktiskai tik i viena puse;) beje, buna ir greiciau:)E30 wrote:Gal kas dar nemate - http://video.google.com/videoplay?docid ... 7060852033
Priklauso kokiame slalome waziuoji jei greituminiame tai taip - vairo niekada nepaleisi, bet jei letame, kur nemazai tenka dirbti su rankiniu tai didziaja daly laiko vaira sukineji viena ranka.BMW.SauberF1Team wrote:Drifte ir slalome manau skirtingai bus Nors atrodo neblogai siame klipe. Slalome ranku manau jau neatleisi ir vaira sukiosi tvirtai ji laikydamasE30 wrote:Gal kas dar nemate - http://video.google.com/videoplay?docid ... 7060852033
as kaime pasidares tokia maza slalomo trasele, tj kai FWD vaziuoju tj vairo neatsukineju o paleidziu ir jis pats atsisuka, po to vel griebiu ir i kita puse, ir tjp man paprasciau...CrossFire wrote:Priklauso kokiame slalome waziuoji jei greituminiame tai taip - vairo niekada nepaleisi, bet jei letame, kur nemazai tenka dirbti su rankiniu tai didziaja daly laiko vaira sukineji viena ranka.BMW.SauberF1Team wrote: Drifte ir slalome manau skirtingai bus Nors atrodo neblogai siame klipe. Slalome ranku manau jau neatleisi ir vaira sukiosi tvirtai ji laikydamas
1. Vairuoti reikia su 2 rankomis, nes ne karta esu mates kai xiebra mokosi driftint "miesto vairavimu rezimu", t.y. su 1 rankaBMW.SauberF1Team wrote:tema analogiska zemiau esanciai. Per ziemos testa nesugebejau greitai masinos istiesint, nes tiesiog neuzteko greicio atsukti atgal vaira kai mestelejo masina ir praradau daug sekundziu, ir pasekoje gera vieta grupeje
Butu gerai ir su iliustracijom..