Testas vairuotojo reakcijos laikui ir ......nustatyti
Moderator: AndriuxaBMW
Testas vairuotojo reakcijos laikui ir ......nustatyti
Vairuotojui labai svarbu žinoti minimalų atstumą bei jo laikytis, kad neatsitrenktų į priekyje važiuojančią transporto priemonę kai ji būtų stab-
doma. Šį minimalų atstumą sudaro kelias, nuvažiuotas per vairuotojo reakcijos laiką, - likotarpį nuo stabdžių šviesos signalų įsijungimo mo-
mento iki stabdžių pedalo paspaudimo momento. Tai galite sužinoti mūsų ekspertų sukurto testo pagalba (http://www.testaivairuotojui.lt" onclick="window.open(this.href);return false;). Reko-
menduoju juo pasinaudoti.
doma. Šį minimalų atstumą sudaro kelias, nuvažiuotas per vairuotojo reakcijos laiką, - likotarpį nuo stabdžių šviesos signalų įsijungimo mo-
mento iki stabdžių pedalo paspaudimo momento. Tai galite sužinoti mūsų ekspertų sukurto testo pagalba (http://www.testaivairuotojui.lt" onclick="window.open(this.href);return false;). Reko-
menduoju juo pasinaudoti.
Re: Testas vairuotojo reakcijos laikui ir ......nustatyti
na man sitas testas nekelia pasitikejimo... geriau pabandyt http://www.mathsisfun.com/games/reaction-time.html" onclick="window.open(this.href);return false;ekspertas wrote:Vairuotojui labai svarbu žinoti minimalų atstumą bei jo laikytis, kad neatsitrenktų į priekyje važiuojančią transporto priemonę kai ji būtų stab-
doma. Šį minimalų atstumą sudaro kelias, nuvažiuotas per vairuotojo reakcijos laiką, - likotarpį nuo stabdžių šviesos signalų įsijungimo mo-
mento iki stabdžių pedalo paspaudimo momento. Tai galite sužinoti mūsų ekspertų sukurto testo pagalba (http://www.testaivairuotojui.lt" onclick="window.open(this.href);return false;). Reko-
menduoju juo pasinaudoti.
An exception disproves the rule.
Re: Testas vairuotojo reakcijos laikui ir ......nustatyti
jei realiai vaziuojant laikytum koja ant stabdzio ir isitempes lauktum kada kitas automobilis prades stabdyti - testo rezuktatai butu tikslus...
bet realiai gali but kad tuo metu gali barti zmona, viena ranka perjunginet radijo stoti, kita ranka laikyti cebureka o vaira sukineti keliais nes nebeliko laisvu ranku...
bet realiai gali but kad tuo metu gali barti zmona, viena ranka perjunginet radijo stoti, kita ranka laikyti cebureka o vaira sukineti keliais nes nebeliko laisvu ranku...
Mano velnias slypi cia.
Re: Testas vairuotojo reakcijos laikui ir ......nustatyti
tas lietuviskas tai nekoks...
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM
Re: Testas vairuotojo reakcijos laikui ir ......nustatyti
manyciau ne prie kompo reakcija nustatinet
kazin kas lietuvos keliais vazinedamas stebi kitos masinos stopus? mane labiau jaudina duobes
kazin kas lietuvos keliais vazinedamas stebi kitos masinos stopus? mane labiau jaudina duobes
E30 88' M40 moredoor
- Gedviss
- BMW Fan draugas
- Posts: 348
- Joined: 26 Sep 2008 22:10
- BMW: e34 Black Betty e39 m62b44 Touring
- Location: Klaipeda
Re: Testas vairuotojo reakcijos laikui ir ......nustatyti
tas kur testuoja space'a paspaudus tipo kur su masina vaziuoji kazkokia nesamone as paspaudziau labai greitai tik suzibus stopam parode 187.5 ir pasake, kad per letai o kai paspaudziau ant 413.7 kazkodel pasake, kad suregavau laiku :DDD geriau jau tas angliskas.
Re: Testas vairuotojo reakcijos laikui ir ......nustatyti
Pritarsiu kolegai Daugiau duobes stebiu nei i kitu masinu stopus ziuriuSalis wrote:manyciau ne prie kompo reakcija nustatinet
kazin kas lietuvos keliais vazinedamas stebi kitos masinos stopus? mane labiau jaudina duobes
Re: Testas vairuotojo reakcijos laikui ir ......nustatyti
Nesuprantu, kodėl šis testas nekelia Jums pasitikėjimo. Jis taip pat tiksliai nustato vairuotojo reakcijos laiką, kaip irModis_VA wrote:na man sitas testas nekelia pasitikejimo... geriau pabandyt http://www.mathsisfun.com/games/reaction-time.html" onclick="window.open(this.href);return false;ekspertas wrote:Vairuotojui labai svarbu žinoti minimalų atstumą bei jo laikytis, kad neatsitrenktų į priekyje važiuojančią transporto priemonę kai ji būtų stab-
doma. Šį minimalų atstumą sudaro kelias, nuvažiuotas per vairuotojo reakcijos laiką, - likotarpį nuo stabdžių šviesos signalų įsijungimo mo-
mento iki stabdžių pedalo paspaudimo momento. Tai galite sužinoti mūsų ekspertų sukurto testo pagalba (http://www.testaivairuotojui.lt" onclick="window.open(this.href);return false;). Reko-
menduoju juo pasinaudoti.
Jūsų nurodytas testas. Jūsų nurodytas testas yra žymiai paprastesnis ir suteikia galimybę sužinoti tik vairuotojo
reakcijos laiką. Mūsų sukurtas testas skirtas vairuotojo reakcijos laikui konkrečioje pavojingoje situacijoje (reaguo-
jant į stabdžių šviesos signalus) nustatyti bei sudaro galimybę įsitikinti ar teste pavaizduotoje situacijoje, kuri dažnai
sutinkama realiai intesyvaus transporto sraute, vairuotojas sugeba savalaikiai, kaip ir dauguma vairuotojų reaguoti (nuspausti stabdžio pedalą) per neilgesnį laikotarpį, - vairuotojų reakcijos laiką 300 ms (0,3 s), nustatytą analogiškoje situacijoje eksperimentinių tyrimų metu. Nuo to priklauso ir testo baigtis, kuriai įtakos neturi pasirinktas
važiavimo greitis (testavimo metu abiejų automobilių važiavimo greičiai yra vienodi, kaip ir važiuojant intensyvaus
transporto sraute). Jeigu testavimo metu paaiškėja, kad vairuotojo reakcijos laikas ilgesnis nei daugumos vairuotojų
eksperimentinių tyrimų metu tokioje situacijoje nustatytas reakcijos greitis , ekrane pasirodo užrašas "sureagavote
per lėtai". Tokiu atveju vairuotojas privalo, važiuodamas intesyvaus eismo sraute gyvenvietėje, laikytis ne mažes-
nio atstumo kaip testavimo metu nustatytas (pagal pasirinktą 50 km/h greitį ) kelias, kurį automobilis nuvažiuotų per vairuotojo reakcijos laikas. Jeigu nustatytas kelias būtų didesnis negu 6 m., nesaugu būtų vairuoti velkamą automobilį kai jis velkamas lanksčia vilktimi, nes lanksčios vilkties ilgis turi būti 4- 6 m. Dažniausiai tokios pavojingos
situacijos, kuri pavaizduota teste, kyla važiuojant gyvenvietėse. Todėl vairuotojui reikėtų žinoti reakcijos laiką ir ke-
lią nuvažiuotą per vairuotojo reakcijos laiką važiuojant leistinu maksimaliu 50 km/h greičiu. Šį kelią testavimo metu
programa paskaičiuoja pagal formulę:
S= V/3.6 x t,
kur:
S - kelias nuvažiuotas per vairuotojo nustatytą reakcijos laiką m,
V - pasirinktas automobilio važiavimo greitis km/h,
3,6 - koeficientas, reikalingas perskaičiuoti važiavimo greitį km/h į m/s,
t - vairuotojo reakcijos laikas m/s
Atkreipiu dėmesį į tai, jog kelią nuvažiuotą per vairuotojo reakcijos laiką, automobilis juda nestabdomas.
Manau, jog testas tikrai yra patikimas ir naudingesnis už Jūsų nurodytą.
Jei kils dar kokių neaiškumų, klauskite.
Re: Testas vairuotojo reakcijos laikui ir ......nustatyti
Tikrai naudinga žinoti vairuotojo reakcijos laiką teste pavaizduotoje situacijoje, o taip pat labai svarbu žinotiSalis wrote:manyciau ne prie kompo reakcija nustatinet
kazin kas lietuvos keliais vazinedamas stebi kitos masinos stopus? mane labiau jaudina duobes
kelią, kurį automobilis (nestabdomas) nuvažiuotų pagal pasirinktą važiavimo greitį per vairuotojo nustatytą reak-
cijos laiką. Vairuotojui , važiuojant intensyvaus transporto sraute būtina laikytis ne mažesnio atstumo, kaip nustatytas testo metu kelias, nuvažiuotas per vairuotojo reakcijos laiką. Jeigu vairuotojas nesilaikys minėto
atstumo, važiuodamas paskui, jo vairuojama transporto priemonė tikrai atsitrenks į kitą priekyje kitą važiuojančią
transporto priemonę kai ši bus staigiai stabdoma.
Re: Testas vairuotojo reakcijos laikui ir ......nustatyti
Apgailestauju, bet man po daugkartinių testo bandymų to nepavyko aptikti.Gedviss wrote:tas kur testuoja space'a paspaudus tipo kur su masina vaziuoji kazkokia nesamone as paspaudziau labai greitai tik suzibus stopam parode 187.5 ir pasake, kad per letai o kai paspaudziau ant 413.7 kazkodel pasake, kad suregavau laiku :DDD geriau jau tas angliskas.
Re: Testas vairuotojo reakcijos laikui ir ......nustatyti
Jeigu važiuodami intensyvaus transporto sraute paskui esant atstumui vos didesniam kaip 4 m. nestebėsitemAzylius wrote:Pritarsiu kolegai Daugiau duobes stebiu nei i kitu masinu stopus ziuriuSalis wrote:manyciau ne prie kompo reakcija nustatinet
kazin kas lietuvos keliais vazinedamas stebi kitos masinos stopus? mane labiau jaudina duobes
stadžių šviesos signalų priešais važiuojančiame automobilyje, tai tikrai atsitrenksite kai šis bus stabdomas.
Kada tokia pavojinga situacija kils nuspėti yra sunku.
Re: Testas vairuotojo reakcijos laikui ir ......nustatyti
mAzylius wrote:Pritarsiu kolegai Daugiau duobes stebiu nei i kitu masinu stopus ziuriuSalis wrote:manyciau ne prie kompo reakcija nustatinet
kazin kas lietuvos keliais vazinedamas stebi kitos masinos stopus? mane labiau jaudina duobes
Taip nutinka tuomet kai reaguojate spausdami ilgąjį klavišą anksčiau negu įsijungia priekyje judančio automobilioNemesis wrote:Man ismesdavo nesukciauk
stabdžių šviesos signalai.
- audrekasbmw
- Posts: 2
- Joined: 24 Mar 2009 14:26
- BMW: E39
Re: Testas vairuotojo reakcijos laikui ir ......nustatyti
jooo man irgi ismesdavo uzrasa "nesukciauk"
Re: Testas vairuotojo reakcijos laikui ir ......nustatyti
o kas bus, jei priesais masinos stopai perdege?
Re: Testas vairuotojo reakcijos laikui ir ......nustatyti
bus buuuummmmmm
e34 - in progress 95% done
e39 tds - kiaule edanti padangas be malonumo :D
e39 tds - kiaule edanti padangas be malonumo :D
Re: Testas vairuotojo reakcijos laikui ir ......nustatyti
Kad ir koks šis testas būtų tikslus, nemanau kad jis yra objetyvus. Manau daug svarbiau yra kiek susikaupęs vairuotojas vairuoja, juk gali turėti patį geriausią reakcijos laiką, bet jei važiuosi išsiblaškęs, ar užsigalvojes apie kažką, tų stopų gali net nepamatyti...
Re: Testas vairuotojo reakcijos laikui ir ......nustatyti
[
bet neatsizvelgema y tai ,kad vaziuojant zmogus ziuri daugiau y kele, bei duobes ir be to nelaiko kojos ant stabdzio pedalo, kas dar prailgina visa laika. taip kad sis testas nebent kompiteriniams zaidimams skirtas, nes realiam gyvenime jo neina pritaikyt.
bet neatsizvelgema y tai ,kad vaziuojant zmogus ziuri daugiau y kele, bei duobes ir be to nelaiko kojos ant stabdzio pedalo, kas dar prailgina visa laika. taip kad sis testas nebent kompiteriniams zaidimams skirtas, nes realiam gyvenime jo neina pritaikyt.
powered by HONDA!
Re: Testas vairuotojo reakcijos laikui ir ......nustatyti
na as ir manau kad sie testai nesamoningi ir jie netinka uz tikro vairo
Re: Testas vairuotojo reakcijos laikui ir ......nustatyti
Visiskai sutinku. Kaip jau kazkas sake tuo metu galit barti zmona, perjungineti radija ir tikrai nespesit sureguoti..Lukasz77 wrote:na as ir manau kad sie testai nesamoningi ir jie netinka uz tikro vairo