driftui kas geriau ?

Moderator: AndriuxaBMW

User avatar
DevisRR
Posts: 563
Joined: 27 Oct 2007 00:29
BMW: 323i touring
Location: Vilnius-Kaunas

Re: driftui kas geriau ?

Post by DevisRR » 06 Feb 2012 04:00

Justukas wrote:bet tada jau 5 skyles gaunasi ar pas corrado 4 skyliu diskai?
4 skylės, dar ten lyg adapterių suportam reiks, bet jie gan paprasti. Pagooglink, čia gan populiarus modas, tik gal kiek pavargsi, kol suportus gausi :)
Fcuk the duck & try to fly

User avatar
Justukas
Posts: 418
Joined: 25 Oct 2009 03:10
BMW: e30 e36/5
Location: Vilnius
Contact:

Re: driftui kas geriau ?

Post by Justukas » 06 Feb 2012 04:03

tai nujauciu kad rx7 suportai nesimeto srotuose.o girdejau ir apie toki svapa kad diskai corrado o suportai e28 ar cia mitas?

User avatar
Mindaugazz
Posts: 623
Joined: 27 Aug 2010 16:04
BMW: A4; ZX6R e46 320
Location: Kauno raj

Re: driftui kas geriau ?

Post by Mindaugazz » 06 Feb 2012 10:41

galima divairiu tu suportu pritaikyt su adapteriais

User avatar
Paulmico
Posts: 96
Joined: 23 Oct 2010 12:56

Re: driftui kas geriau ?

Post by Paulmico » 08 Feb 2012 02:03

Sveiki, jau puse metu vazineju su E36/5 Compact'u 1.8TI ir spejau apturet linksmu ir liudnu akimirku slystant sonu, bet galiu pasakyti tik tiek, kad rimtai patrauke sis, Lietuvoje dar vis augantis, autosportas. Norejau butent Compacto, butent ji ir pasiimiau, tad nezadu pulti i gincus tinkamas jis driftui ar ne, kaip suprantu yra daug skirtingu nuomoniu del jo "hibridines" vaziuokles, bet db ne tame esme.. Kadangi dar esu studentas, kazkokio 1000mecio projekto negaliu planuoti, bet noretusi kiek rimciau uzsiimti driftu. Didziausia beda ta, kad pats BMW yra ir mano dailydrive'as, tai ivarus 3.5, 4.0 ar koks 4.4 man kaip ir iskrenta is akiracio, del finansines padeties, tad i galva sove tik keli variantai:

--Po truputi investuoti i pakaba - gumos, amortikai, strut'ai, spyruokles ir zinoma LSD, paprasciausiai isimesti M50B25 ir pradeti vaziuoti (esu skaites daug straipsniu, kad pakaba drifte tiek pat svarbi kiek variklis, kol vieni aklai tiki zirgynu, kiti investuoja i pakabele ir sau ramiai tenkinancius rezultatus rodo) ???

ar

--Pabadaut, pataupyt, parsipusti is Anglijos gerai i subine spirta e46 M57D30 ir pasidaryti kazka panasaus i dyzelini Urvinio E30. Potencialo didelei galiai daug, alkuninis stiprus, momentas ziauriai geras, tik kaip del trumpu begiu nzn.. dailydrive net neturetu duoti per pinigine, kas liecia sanaudas, taciau pakaba tektu atideti velesniam laikui ir investiciju butu gerokai daugiau, bet butu neblogas zvilgsnis i ateiti, o gal ir ne.. ???

Jei netingit, isreikskit savo nuomone :yaya

User avatar
DevisRR
Posts: 563
Joined: 27 Oct 2007 00:29
BMW: 323i touring
Location: Vilnius-Kaunas

Re: driftui kas geriau ?

Post by DevisRR » 08 Feb 2012 02:26

Paulmico wrote:Sveiki, jau puse metu vazineju su E36/5 Compact'u 1.8TI ir spejau apturet linksmu ir liudnu akimirku slystant sonu, bet galiu pasakyti tik tiek, kad rimtai patrauke sis, Lietuvoje dar vis augantis, autosportas. Norejau butent Compacto, butent ji ir pasiimiau, tad nezadu pulti i gincus tinkamas jis driftui ar ne, kaip suprantu yra daug skirtingu nuomoniu del jo "hibridines" vaziuokles, bet db ne tame esme.. Kadangi dar esu studentas, kazkokio 1000mecio projekto negaliu planuoti, bet noretusi kiek rimciau uzsiimti driftu. Didziausia beda ta, kad pats BMW yra ir mano dailydrive'as, tai ivarus 3.5, 4.0 ar koks 4.4 man kaip ir iskrenta is akiracio, del finansines padeties, tad i galva sove tik keli variantai:

--Po truputi investuoti i pakaba - gumos, amortikai, strut'ai, spyruokles ir zinoma LSD, paprasciausiai isimesti M50B25 ir pradeti vaziuoti (esu skaites daug straipsniu, kad pakaba drifte tiek pat svarbi kiek variklis, kol vieni aklai tiki zirgynu, kiti investuoja i pakabele ir sau ramiai tenkinancius rezultatus rodo) ???

ar

--Pabadaut, pataupyt, parsipusti is Anglijos gerai i subine spirta e46 M57D30 ir pasidaryti kazka panasaus i dyzelini Urvinio E30. Potencialo didelei galiai daug, alkuninis stiprus, momentas ziauriai geras, tik kaip del trumpu begiu nzn.. dailydrive net neturetu duoti per pinigine, kas liecia sanaudas, taciau pakaba tektu atideti velesniam laikui ir investiciju butu gerokai daugiau, bet butu neblogas zvilgsnis i ateiti, o gal ir ne.. ???

Jei netingit, isreikskit savo nuomone :yaya

plytą nemažai kas tau per pusdienį įdėtų, su m57 ir užtruks ir kainuos daug daugiau :) o šiaip teks kažką aukot, arba nebus geras drift caras arba daily drive'as :) o kasdien maltis po miestą su 100% lock difu, žema kieta pakaba ir t.t. , patikėk nėra nieko malonaus ;)
Fcuk the duck & try to fly

User avatar
_marshall_
Posts: 3997
Joined: 21 Sep 2007 21:39
BMW: e30 330i, 364i, e23 732i, e90 330xi
Location: Kaunas
Contact:

Re: driftui kas geriau ?

Post by _marshall_ » 08 Feb 2012 10:17

DevisRR wrote:
Paulmico wrote:Sveiki, jau puse metu vazineju su E36/5 Compact'u 1.8TI ir spejau apturet linksmu ir liudnu akimirku slystant sonu, bet galiu pasakyti tik tiek, kad rimtai patrauke sis, Lietuvoje dar vis augantis, autosportas. Norejau butent Compacto, butent ji ir pasiimiau, tad nezadu pulti i gincus tinkamas jis driftui ar ne, kaip suprantu yra daug skirtingu nuomoniu del jo "hibridines" vaziuokles, bet db ne tame esme.. Kadangi dar esu studentas, kazkokio 1000mecio projekto negaliu planuoti, bet noretusi kiek rimciau uzsiimti driftu. Didziausia beda ta, kad pats BMW yra ir mano dailydrive'as, tai ivarus 3.5, 4.0 ar koks 4.4 man kaip ir iskrenta is akiracio, del finansines padeties, tad i galva sove tik keli variantai:

--Po truputi investuoti i pakaba - gumos, amortikai, strut'ai, spyruokles ir zinoma LSD, paprasciausiai isimesti M50B25 ir pradeti vaziuoti (esu skaites daug straipsniu, kad pakaba drifte tiek pat svarbi kiek variklis, kol vieni aklai tiki zirgynu, kiti investuoja i pakabele ir sau ramiai tenkinancius rezultatus rodo) ???

ar

--Pabadaut, pataupyt, parsipusti is Anglijos gerai i subine spirta e46 M57D30 ir pasidaryti kazka panasaus i dyzelini Urvinio E30. Potencialo didelei galiai daug, alkuninis stiprus, momentas ziauriai geras, tik kaip del trumpu begiu nzn.. dailydrive net neturetu duoti per pinigine, kas liecia sanaudas, taciau pakaba tektu atideti velesniam laikui ir investiciju butu gerokai daugiau, bet butu neblogas zvilgsnis i ateiti, o gal ir ne.. ???

Jei netingit, isreikskit savo nuomone :yaya

plytą nemažai kas tau per pusdienį įdėtų, su m57 ir užtruks ir kainuos daug daugiau :) o šiaip teks kažką aukot, arba nebus geras drift caras arba daily drive'as :) o kasdien maltis po miestą su 100% lock difu, žema kieta pakaba ir t.t. , patikėk nėra nieko malonaus ;)
Nu del sito tai galima ir pasigincyti :)
Parduodu kruva E30, E32, E36, E39 uzsilikusiu daliu. Jei kam ko reikia, PM arba 861284445
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.

etrimketuri
Posts: 34
Joined: 09 Jan 2012 02:40
BMW: E34 520, E34 520i, E34 524td

Re: driftui kas geriau ?

Post by etrimketuri » 08 Feb 2012 10:34

Apsvarstes savo galimybes nusprendziau kad man yra realus du variantai:

e30 m52b28 - Daug lengvesnis uz e36 tad galios/svorio santykis daug geresnis, tai sio variklio su keliais paprastais modais man tikrai ilgai uzteks.

e36 m52b28 - Bijau kad galios neuzteks didesniam kebului, bet nereikia rupintis nei ratlankiais nei padangom nes galiu gauti r16 205 55 padangu ir ratlankiu pastoviai ir stabiliai, O kaip suprantu tokiu padangu neuzmausi ant suzeminto chuligano taip?

Labai sunku nuspresti. Prasau padekit.

User avatar
rokanas
Posts: 1578
Joined: 02 May 2009 22:12
BMW: e30 340i LSD, e46 323Ci
Location: Kaunas
Contact:

Re: driftui kas geriau ?

Post by rokanas » 08 Feb 2012 11:12

etrimketuri wrote:Apsvarstes savo galimybes nusprendziau kad man yra realus du variantai:

e30 m52b28 - Daug lengvesnis uz e36 tad galios/svorio santykis daug geresnis, tai sio variklio su keliais paprastais modais man tikrai ilgai uzteks.

e36 m52b28 - Bijau kad galios neuzteks didesniam kebului, bet nereikia rupintis nei ratlankiais nei padangom nes galiu gauti r16 205 55 padangu ir ratlankiu pastoviai ir stabiliai, O kaip suprantu tokiu padangu neuzmausi ant suzeminto chuligano taip?

Labai sunku nuspresti. Prasau padekit.
R16 205/55 ant suzeminto labai lengvai uzsimauna jei tik ratu et normalus
Rastafkiu, ground control'u, shortshiftu ir t.t. gamyba ---> http://forumas.bmwfan.lt/viewtopic.php?f=31&t=65037

User avatar
DevisRR
Posts: 563
Joined: 27 Oct 2007 00:29
BMW: 323i touring
Location: Vilnius-Kaunas

Re: driftui kas geriau ?

Post by DevisRR » 08 Feb 2012 18:24

_marshall_ wrote: Nu del sito tai galima ir pasigincyti :)
įrodinėsi, kad ant taburetės patogiau, negul ant patogios kėdės ar fotelyje? :) prašom :)

p.s. važiuot galima su daug kuo, tiesiog esi daug lėtesnis, negul su normalia standarine pakaba, turi rinktis kelius ir t.t., o kai važiuoji ne savo malonumui, o su reikalais...
Fcuk the duck & try to fly

User avatar
Gebedinas
Posts: 99
Joined: 04 May 2010 15:52
BMW: E36 325, E39 530d
Location: Kaunas

Re: driftui kas geriau ?

Post by Gebedinas » 10 Feb 2012 01:07

DevisRR wrote:
_marshall_ wrote: Nu del sito tai galima ir pasigincyti :)
įrodinėsi, kad ant taburetės patogiau, negul ant patogios kėdės ar fotelyje? :) prašom :)

p.s. važiuot galima su daug kuo, tiesiog esi daug lėtesnis, negul su normalia standarine pakaba, turi rinktis kelius ir t.t., o kai važiuoji ne savo malonumui, o su reikalais...
visiskai nepritariu... kuo zema ir kieta pakaba letesne?? kaip tik i posuki visas linguodamas zymiai leciau ivaziuosi, nei su kietinta pakaba. Pats vairuoju zema ir kieta masina, gyvenu kaune ir vaziuoju kada noriu ir kokiais noriu keliais.

User avatar
1GNAS
Posts: 326
Joined: 28 Feb 2009 20:21
BMW: E34
Location: Kaunas
Contact:

Re: driftui kas geriau ?

Post by 1GNAS » 10 Feb 2012 01:13

Gebedinas wrote: visiskai nepritariu... kuo zema ir kieta pakaba letesne?? kaip tik i posuki visas linguodamas zymiai leciau ivaziuosi, nei su kietinta pakaba. Pats vairuoju zema ir kieta masina, gyvenu kaune ir vaziuoju kada noriu ir kokiais noriu keliais.
Noreciau pamatyti ta tavo zemuma, jei pravaziuoji bet kada, bet kokiais keliais :D Sutinku, kad malonu vazinet su tokia pakaba, BET visur smaukytis pirmu begiu kur didesni kauburiai ar duobes tikrai neduoda komforto. O pirmas juostas gali apskritai pamirsti, nes riavai nuo sleiku lb mielai glosto karteri bei dugna.

User avatar
DevisRR
Posts: 563
Joined: 27 Oct 2007 00:29
BMW: 323i touring
Location: Vilnius-Kaunas

Re: driftui kas geriau ?

Post by DevisRR » 10 Feb 2012 01:26

Gebedinas wrote:visiskai nepritariu... kuo zema ir kieta pakaba letesne?? kaip tik i posuki visas linguodamas zymiai leciau ivaziuosi, nei su kietinta pakaba. Pats vairuoju zema ir kieta masina, gyvenu kaune ir vaziuoju kada noriu ir kokiais noriu keliais.
jei mašina visa linguoja, tai galbūt laikas amortikus ir spyruokles pasikeist, pakabą susitvarkyt? :) kalbu ne apie žiedą, tobulus kelius, o miestą ir realias vairavimo sąlygas, kuriose visi žeminti baubiantys kibirai buvo yra ir bus lėtesni, nebent važiuosi visur kliūdamas dugnu ir nekreipdamas į tai dėmesio :) važinėjau tom pačiom gatvėm su kieta ir žema, važinėjau ir su minkštu limuzino klasės laivu, greičiai tie patys, antruoju atveju greičio pojutis kiek kitas ( daug mažesnis). Taip kad kam ko reikia :)
Fcuk the duck & try to fly

User avatar
Aivaras1984
Posts: 159
Joined: 22 Oct 2010 16:15
BMW: e38 730d
Location: Kaunas

Re: driftui kas geriau ?

Post by Aivaras1984 » 16 Feb 2012 14:06

Gebedinas wrote:visiskai nepritariu... kuo zema ir kieta pakaba letesne?? kaip tik i posuki visas linguodamas zymiai leciau ivaziuosi, nei su kietinta pakaba. Pats vairuoju zema ir kieta masina, gyvenu kaune ir vaziuoju kada noriu ir kokiais noriu keliais.
nepyk ,bet tu jau kliedi kazkokias nesamones... :) va gerai ignas pasake- as ir noreciau pamatyt ta tavo "zema ir kieta" masina! :D arba tu nesupranti termino "Zema ir kieta",arba.... nesupranti termino "Zema ir kieta"! :D patikek manim- pas mane e36 su vasarine vaziuokle, yra PAKANKAMAI zema, ir kaip tu cia sakai kad gali bet kur ir bet kada pravaziuot, tai cia nesamone... :) su dideliu dropu pries kiekviena vaziavima apsvarstai marsruta ar nera lievo kelio, ar nera gulinciu mentu ir panasiai :) aisku jei vazineji tik taikoj ir savanoriuose- tada sutinku :) ir tai savanoriuose prie buvusiu patranku yra toks kelio nelygumas, kur gali dantu emale susiskaldyt! :D
DevisRR wrote:
Gebedinas wrote:visiskai nepritariu... kuo zema ir kieta pakaba letesne?? kaip tik i posuki visas linguodamas zymiai leciau ivaziuosi, nei su kietinta pakaba. Pats vairuoju zema ir kieta masina, gyvenu kaune ir vaziuoju kada noriu ir kokiais noriu keliais.
jei mašina visa linguoja, tai galbūt laikas amortikus ir spyruokles pasikeist, pakabą susitvarkyt? :) kalbu ne apie žiedą, tobulus kelius, o miestą ir realias vairavimo sąlygas, kuriose visi žeminti baubiantys kibirai buvo yra ir bus lėtesni, nebent važiuosi visur kliūdamas dugnu ir nekreipdamas į tai dėmesio :) važinėjau tom pačiom gatvėm su kieta ir žema, važinėjau ir su minkštu limuzino klasės laivu, greičiai tie patys, antruoju atveju greičio pojutis kiek kitas ( daug mažesnis). Taip kad kam ko reikia :)
butent :appl

User avatar
Tadela
Posts: 1185
Joined: 01 Oct 2009 16:14
BMW: e30 V8
Location: Vilnius-Kaunas
Contact:

Re: driftui kas geriau ?

Post by Tadela » 16 Feb 2012 14:08

Aivaras1984 wrote:
nepyk ,bet tu jau kliedi kazkokias nesamones... :) va gerai ignas pasake- as ir noreciau pamatyt ta tavo "zema ir kieta" masina! :D arba tu nesupranti termino "Zema ir kieta",arba.... nesupranti termino "Zema ir kieta"! :D patikek manim- pas mane e36 su vasarine vaziuokle, yra PAKANKAMAI zema, ir kaip tu cia sakai kad gali bet kur ir bet kada pravaziuot, tai cia nesamone... :) su dideliu dropu pries kiekviena vaziavima apsvarstai marsruta ar nera lievo kelio, ar nera gulinciu mentu ir panasiai :) aisku jei vazineji tik taikoj ir savanoriuose- tada sutinku :) ir tai savanoriuose prie buvusiu patranku yra toks kelio nelygumas, kur gali dantu emale susiskaldyt! :D


butent :appl
Drifto specas kalba :appl :appl
Ivairiu kompiuteriu gedimu salinimas (Hardware ir Software).
Kompiuteriu supirkimas.
Mob. telefonu remontas.
Taip pat perku automobili, gali buti su/be tech. vaziuojantis/nevaziuojantis, is po avarijos. tel .86299329du

User avatar
unguriux
BMW Fan narys
Posts: 1446
Joined: 08 Jun 2007 12:34
BMW: E34 525i Touring
Location: Klaipėda
Contact:

Re: driftui kas geriau ?

Post by unguriux » 16 Feb 2012 14:19

Arba diskutuojate konstruktyviai arba nekalbate iš vis.
Beveik visi automobilių remonto darbai 863170882 Nerka
Starterių ir generatorių remontas 867044733 Andriuxa

User avatar
Gebedinas
Posts: 99
Joined: 04 May 2010 15:52
BMW: E36 325, E39 530d
Location: Kaunas

Re: driftui kas geriau ?

Post by Gebedinas » 21 Feb 2012 14:51

1GNAS wrote:
Gebedinas wrote: visiskai nepritariu... kuo zema ir kieta pakaba letesne?? kaip tik i posuki visas linguodamas zymiai leciau ivaziuosi, nei su kietinta pakaba. Pats vairuoju zema ir kieta masina, gyvenu kaune ir vaziuoju kada noriu ir kokiais noriu keliais.
Noreciau pamatyti ta tavo zemuma, jei pravaziuoji bet kada, bet kokiais keliais :D Sutinku, kad malonu vazinet su tokia pakaba, BET visur smaukytis pirmu begiu kur didesni kauburiai ar duobes tikrai neduoda komforto. O pirmas juostas gali apskritai pamirsti, nes riavai nuo sleiku lb mielai glosto karteri bei dugna.
Tas betkada ir betkur yra vasaros sezonu asfaltuoti keliai ;) Na man visiskai nesunku pristabdyt pries kauburi ar duobe ( o pries tokius nelygumus pristabdau vaziuodamas ir su stock vaziuokle turincia masina) matyt mano zemumo isivaizdavimas yra kazkoks kitoks :)

bomba...
Posts: 15
Joined: 13 Aug 2010 23:51
Location: kaunas-svedija

Re: driftui kas geriau ?

Post by bomba... » 23 Feb 2012 03:14

sveiki, ziema zemas auto yra masinos negerbimas ir pacio saves, jaigu ruosiesi vaziuot bet kur ir betkada. kalbant apie letuma ir konforta, kiekvienas zmogus jaucia kitoki konforta(pasitenkinima) auto.ASMENISKAI man ziema pats didziausias konfortas kaip nereikia masinos stumdyt is grioviu ar vazinet ir save keikt kad negaliu vaziuot nes masina per ziema...e30 pakaba auksta, gana kieta(ruosta raliukui) padangos daveti roketai ir jokiu vargu.aisku kiti ziuredami ir nesuprasdami esmes keike paziurek auksta, gaidys vaziuoja...o kaip kietumas geras vadinasi ir stabilumas taip pat geras, o kaip zemumas ziema tai jau taip iskarto ir greicio nebuvimas, o aukstumas labai geris bet tik ziema!!! teko pavazinet ir grioves ir bardiurais ir dugnas su slenksciais sveiki kaip ir visa kita. o kaip tik uzsiulba pirmi pauksciukai masina i apacia ir planuoji marsrutus :D :D :D

User avatar
unguriux
BMW Fan narys
Posts: 1446
Joined: 08 Jun 2007 12:34
BMW: E34 525i Touring
Location: Klaipėda
Contact:

Re: driftui kas geriau ?

Post by unguriux » 23 Feb 2012 10:35

Grįžtate prie temos, nes tema ne apie žemas mašinas.
Beveik visi automobilių remonto darbai 863170882 Nerka
Starterių ir generatorių remontas 867044733 Andriuxa

mantxxxx
Posts: 162
Joined: 14 Dec 2011 23:56
BMW: e39 530d, e30 327 turbo
Location: Kaišiadorys-Kaunas

Re: driftui kas geriau ?

Post by mantxxxx » 15 Sep 2012 15:52

m50b25 ar m30b35? Kalbu apie e34, noriu pradet megejiskai driftuot taip sakant. Daug investiciju kolkas dar i tai leisti negaliu. Tad butu tik minimalus patobulinimai. Tai va kuri patariate rinktis ir ar nebus e34 persunkus?

User avatar
Mindaugazz
Posts: 623
Joined: 27 Aug 2010 16:04
BMW: A4; ZX6R e46 320
Location: Kauno raj

Re: driftui kas geriau ?

Post by Mindaugazz » 15 Sep 2012 18:48

trumpesny diffa dek ir uzteks pasimokymui to m50-patikimesnis, m30 aisku siek tiek galios daugiau, bet problemu jiems dazniau atsiranda. Aisku priklauso kokios bukles nusipirksi ta ar kita.

Post Reply