Page 13 of 17

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 22 Sep 2012 10:03
by b@b@tuk@s
Mindaugazz wrote: m30 aisku siek tiek galios daugiau, bet problemu jiems dazniau atsiranda.
ISBADYKIT MAN AKIS :str

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 24 Sep 2012 19:59
by Mindaugazz
:ouch o tipo kitaip pasakysi?

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 24 Sep 2012 22:49
by unguriux
Mindaugazz wrote::ouch o tipo kitaip pasakysi?
O tai kokios tos problemos? apart blogų savininkų?

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 24 Sep 2012 23:00
by Mindaugazz
m30 temoi kalbeta jau buvo

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 22 Feb 2013 12:27
by Mantasrm
mantxxxx wrote:m50b25 ar m30b35? Kalbu apie e34, noriu pradet megejiskai driftuot taip sakant. Daug investiciju kolkas dar i tai leisti negaliu. Tad butu tik minimalus patobulinimai. Tai va kuri patariate rinktis ir ar nebus e34 persunkus?
3.5 vienareiksmiskai. turejau 2.5 kregzde ir persedau ant e34 3.5 tikrai galios daugiau turi 3.5 ir zemesnes apsukas linksmiau kelia.

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 22 Feb 2013 19:00
by Robis535
Rinkomes taip pat tarp e30 2,5 ir e34 3,5 variantu, bet del didesnio kebulo, variklio ir pinigu pasirinkom e34. Pavasari ziuresim ar nesuklydom. Taip pat pradinukai. :D

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 12 Apr 2013 01:56
by Artur325i
Turiu kregzde m50b25, mastau irgi ka nors priburt, kad paslidinet butu linksmiau. Perskaiciau visa tema ir aiskiai man cia viskas tik del lsd ir varikliu. Apie pakaba lyg ir aisku, bet tuo pat metu ir neaisku. Apie kietus amortikus noreciau daugiau suzinot. Pas mane net nzn kokie stovi, butina pirkt kazkokius sportinius ar galima paprastus pribombint iki norimu kietu? Kiek maciau cia kazkas jau dare. Neteko niekad restauruot amortiku. Buciau dekingas jei atsakymuose rasciau konkretikos( tarkim jeigu siulot naujus, tai kokia firma ir pns. Ir kaina mazdaug zinot butu neprosal).

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 12 Apr 2013 10:18
by 1GNAS
Neprofesionaliam sportui pilnai uztenka gatviniu coilu, kuriu apstu siame forume bei visur kitur internete. Vaziuokle daraisi pagal savo poreikius, vieni deda poliuretana kiti pasidaro custom kaip kam geriau. Jei restauruoti amortikus tai pagal turimas spyruokles reikia susiderinti kietuma bei eiga.

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 13 Apr 2013 01:29
by Artur325i
1GNAS wrote:Neprofesionaliam sportui pilnai uztenka gatviniu coilu, kuriu apstu siame forume bei visur kitur internete. Vaziuokle daraisi pagal savo poreikius, vieni deda poliuretana kiti pasidaro custom kaip kam geriau. Jei restauruoti amortikus tai pagal turimas spyruokles reikia susiderinti kietuma bei eiga.
O kokio gamintojo coiloveriai? Yra galimybe nusipirkt UK, galima net naujus, jeigu milijonu nekainuos. As kazkada ziurejau KW coilus, tai tie nuo 1000 svaru prasideda priklausant nuo komplektacijos. 4000 litu gal ne labai noretus leist amortikams, neduoda ramybes man mintis, kad amortikai gali but brangesni uz visa masina :D P.S. Spyruokles pas mane stovi raudonos, masina is tikruju labai zemai nusedus, ypac subine, tik jos gal nera kazkokios kietos, nes vaziuojant lygtais to kietumo nesijaucia. Va tarkim tokie norm ar nk gero? http://www.ebay.co.uk/itm/FK-Sport-Edit ... 3f1946e4ff

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 14 Apr 2013 12:37
by Mantasrm
pilna forume po 800lt nauju coilu. kiek suprantu labiau po gatves lakstysi tai manau uzteks ju per akis.

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 14 Apr 2013 17:48
by Artur325i
Mantasrm wrote:pilna forume po 800lt nauju coilu. kiek suprantu labiau po gatves lakstysi tai manau uzteks ju per akis.
Jo per gatves, bet ar nebus taip, kad jie po menesio pareis? Nes kaip sakoma ,, kokia kaina - tokia preke".

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 14 Apr 2013 19:53
by EXvaldelis
BC racing coilai apie 750e aukso vidurys :appl arba visi kiti pigiukai po 240e

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 14 Apr 2013 21:19
by Mantasrm
Artur325i wrote:
Mantasrm wrote:pilna forume po 800lt nauju coilu. kiek suprantu labiau po gatves lakstysi tai manau uzteks ju per akis.
Jo per gatves, bet ar nebus taip, kad jie po menesio pareis? Nes kaip sakoma ,, kokia kaina - tokia preke".


tikrai nemanau, nes turiu pazystamu kas isigije tokius ir vazineja jau antra sezona po gatves ir no problem

na aisku jai kisene leidzia uz 2k ir daugiau pirkt tai kodel gi ne jie savaime aisku tarnaus geriau ilgiau :)

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 27 Jul 2013 00:45
by Tadas9
Sveiki noriu pirkti e34 3.5 ir vazuoti drifta savo malonumui pvz Kacerginei per Putadienius, ko reiketu kad galeciau pradeti?
E34 bandyciau islengvint bent kazkiek isrinkciau salona pasilikciau tik vairuotojo ir keleivio vietas. Ka dar butu galima padaryti noretusi kuo pigiau kad tik butu galima kazka pradeti noretusi tokios lengvos pradzios kad pradet driftint ko tikslai man reiktu gal gait pasakyti aciu?

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 27 Jul 2013 11:38
by zygasbmw
blokiruote,lengvesne masina,perdavimas truputi didesnis reduktoriaus ir pradziai gali slysti.

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 27 Jul 2013 18:24
by Tadas9
O jeigu vietoj blokiruotes su virintu reduktorium?
Tai ir klausiu ka dar reiktu ismesti kad masina lengvesne butu? be mano isvardintu dalyku?

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 27 Jul 2013 20:47
by klinker
Dedi virinta, nes rasti didiji lsd tai jau reikia gerokai paieskot. O del svorio, tai meti kilimus, iskarpai pravodkes kas nereikalinga, jei yra liukas, tai ir ta gali mest, tik uzvirint stoga poto reiks.

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 28 Jul 2013 15:44
by Tadas9
O ten ratu isvitimo nereikia?
Zemintu spiruokliu?
Ratu issisukimo didesnio?

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 28 Jul 2013 19:36
by klinker
Tadas9 wrote:O ten ratu isvitimo nereikia?
Zemintu spiruokliu?
Ratu issisukimo didesnio?
Pradziai susidedi kietesne vaziuokle ir susizemini, uzsivirini, ir pajiehali i trasa mokintis. Kai jau pasidarys maza pasukamumo, tada jau galesi darytis, bet pradziamoksliui pilnai stock'o uzteks ;)

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 07 Aug 2013 02:10
by Tadas9
O jeigu imciau ne e34 o e36 2.5 141 kw?