driftui kas geriau ?

Moderator: AndriuxaBMW

User avatar
dominique
Posts: 29
Joined: Mon Oct 17, 2011 2:18 pm
BMW: E30 325
Location: Vilnius
Contact:

Re: driftui kas geriau ?

Post by dominique » Fri Aug 16, 2013 8:37 am

same shit, kaip ir prieš tai sakė. Tą trasą ir su is'u galima iššerti ;)
Reklama, spauda, dizainas, lipdukų gamyba, klijavimas ir t.t. idejos@psycho13.lt https://www.facebook.com/psycho13psycho

User avatar
Gebedinas
Posts: 98
Joined: Tue May 04, 2010 3:52 pm
BMW: E36 325, E39 530d
Location: Kaunas

Re: driftui kas geriau ?

Post by Gebedinas » Wed Sep 18, 2013 2:31 pm

Nu tai koks skirtumas koki tu ka kebula imi, visur pradziai tas pats - reduktoriu virini arba lsd, dedi piktesni perdavima, kietini vaziuokle ir lengvini kiek nori/iseina... ir jau po to pats matysi ar toliau kist lt ar apseisi be driftu ;)

ZxP
Posts: 6
Joined: Mon Sep 30, 2013 4:08 pm

Re: driftui kas geriau ?

Post by ZxP » Tue Oct 01, 2013 6:34 pm

Sveiki. Gal galėtumėt argumentuotai paaiškinti, kodėl dauguma žmonių ima 2 durų coupe, o ne 4 durų sedaną driftui? Kiek tenka pastebėt, tai galioja ir e30, ir e36. Ar tai tik kėbulo būklės? :)

User avatar
Shilas
Posts: 889
Joined: Fri Apr 22, 2011 3:05 pm
BMW: E36 m57 317tds
Location: Kaunas

Re: driftui kas geriau ?

Post by Shilas » Tue Oct 01, 2013 8:32 pm

ZxP wrote:Sveiki. Gal galėtumėt argumentuotai paaiškinti, kodėl dauguma žmonių ima 2 durų coupe, o ne 4 durų sedaną driftui? Kiek tenka pastebėt, tai galioja ir e30, ir e36. Ar tai tik kėbulo būklės? :)
Stereotipai. Ar matei ferari ar porsa galinga ir su keturiom durim? (aisku buna, bet jie gi lievi:D) Siaip Sedanas geriausias sprendimas, jei taves nekaso mados, stereotipai ir kitokie spalvotoju reikalai, geriausiai lengvinasi ir lengviausias

User avatar
jogis
Posts: 3014
Joined: Tue Apr 27, 2010 6:13 pm
BMW: e36 3**
Location: Kavarskas

Re: driftui kas geriau ?

Post by jogis » Wed Oct 02, 2013 12:53 pm

del e36 tai nesutiksiu, svorius tai deklaruoja vienodus, o del pliku kebulu daug kur galima rast, kad saloonas slighty heavier, ale del extra duru ir stoikiu. del lengvinimo vel gi, pas coupe evo durys jau afigienas modas, o kas sedane geriau? gal gale blekos truputi daugiau issipjauna, bet cia dar klausimas.
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.

User avatar
Shilas
Posts: 889
Joined: Fri Apr 22, 2011 3:05 pm
BMW: E36 m57 317tds
Location: Kaunas

Re: driftui kas geriau ?

Post by Shilas » Wed Oct 02, 2013 2:16 pm

jogis wrote:del e36 tai nesutiksiu, svorius tai deklaruoja vienodus, o del pliku kebulu daug kur galima rast, kad saloonas slighty heavier, ale del extra duru ir stoikiu. del lengvinimo vel gi, pas coupe evo durys jau afigienas modas, o kas sedane geriau? gal gale blekos truputi daugiau issipjauna, bet cia dar klausimas.
Ar tikrai, Jogi? Pasidomek dar karteli, o jei jau kalba eina apie duris, tai evo coupo aliumas daugiau sveria nei plastikas ir jos dvi kainuos daugiau nei sedano visos 4, jau nekalbu, kad be exvaldelio praktiskai ju gaut neimanoma, o svoris plastmasiniu mazesnis. Plius plastika ir i gala susidet gali, tad jei aktualu kuo minimalesnis virsvoris- sedanas.

User avatar
jogis
Posts: 3014
Joined: Tue Apr 27, 2010 6:13 pm
BMW: e36 3**
Location: Kavarskas

Re: driftui kas geriau ?

Post by jogis » Wed Oct 02, 2013 6:33 pm

tai dometasi mano n sykiu jau ... del tu kainu tai evo durys ~ 200 euru, ir kur gaut,nereikia vien forumu apsiriboti (valdelis), o plastikas 150euru grubiai vienetui tik. nu gal sedanui truputi pigiau , bet tikrai brangiau kainuos plastikas. plius nu cia aisku drifto tema ir tt, bet yra sporto saku kur ne stock daliu negali naudot, tai cia orientavau labiau i platesnius vandenis, darant tik gatvem durniuot ar siaip 4fun tai ir is kardono jas galima issikirpt :) tada taip. o aplamai tai tie e36 LTW turbut ne be reikalo buvo tik coupe . nu cia mano nuomone, durna ar ne nustatys forumo ekspertai. :)
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.

User avatar
Shilas
Posts: 889
Joined: Fri Apr 22, 2011 3:05 pm
BMW: E36 m57 317tds
Location: Kaunas

Re: driftui kas geriau ?

Post by Shilas » Wed Oct 02, 2013 8:16 pm

jogis wrote:tai dometasi mano n sykiu jau ... del tu kainu tai evo durys ~ 200 euru, ir kur gaut,nereikia vien forumu apsiriboti (valdelis), o plastikas 150euru grubiai vienetui tik. nu gal sedanui truputi pigiau , bet tikrai brangiau kainuos plastikas. plius nu cia aisku drifto tema ir tt, bet yra sporto saku kur ne stock daliu negali naudot, tai cia orientavau labiau i platesnius vandenis, darant tik gatvem durniuot ar siaip 4fun tai ir is kardono jas galima issikirpt :) tada taip. o aplamai tai tie e36 LTW turbut ne be reikalo buvo tik coupe . nu cia mano nuomone, durna ar ne nustatys forumo ekspertai. :)
coupo sunkesnes aliumo durys kai ieskojau kainavo 900-1000lt, uz ta kaina kazkoks vyrukas is petrasiunu siule padaryt visas sedano duris ir bagazines dangti. So... Plius kebulas Sedano yra lengviausias. Tad jei nekaso stereotipai- imi sedana. Asmeniskai as labiausiai noreciau touringo driftui, neemiau tik del svorio

User avatar
jogis
Posts: 3014
Joined: Tue Apr 27, 2010 6:13 pm
BMW: e36 3**
Location: Kavarskas

Re: driftui kas geriau ?

Post by jogis » Fri Oct 04, 2013 3:12 pm

i tema: absoliuciai pliku kebulu svoriai t.y. tik griauciai.
Sedanas - 215kg
Touring - 269kg
Coupe - 329kg
Compact - 228kg
Cabrio - 331kg.
Evo durys ant 7kg lengvesnes uz standarta.
pilnu kebulu svoriai absoliuciai vienodi kas liecia sedana ir coupe.
gal kam pravers.
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.

ZxP
Posts: 6
Joined: Mon Sep 30, 2013 4:08 pm

Re: driftui kas geriau ?

Post by ZxP » Fri Oct 04, 2013 4:47 pm

Dekui :)

User avatar
Plyta
Posts: 76
Joined: Sat Aug 03, 2013 10:59 pm
BMW: E36 325TDS M-Tech

Re: driftui kas geriau ?

Post by Plyta » Tue Oct 29, 2013 1:10 am

dominique wrote:same shit, kaip ir prieš tai sakė. Tą trasą ir su is'u galima iššerti ;)
Nudžiuginai, turiu chuligankę su M50B25, kieta važiuoklė, virintas reduktorius, kitais metais galvoju nusivešt į kačergą ir išbandyt ar įmanoma su ja iščiuožt tą trasą. Jeigu net su is'u galima iščiuožt tai plyta chuligankėj kaip ir ne problema? :alc

User avatar
Shilas
Posts: 889
Joined: Fri Apr 22, 2011 3:05 pm
BMW: E36 m57 317tds
Location: Kaunas

Re: driftui kas geriau ?

Post by Shilas » Tue Oct 29, 2013 9:57 am

Sekmadieni Rukloj Auris su e30 316i ir open difu tvarkingiau sere, nei kaikurie su 325i virintais :))) 75proc pasirodo priklauso nuo tarpines tarp vairo ir sedynes, visa kita nuo bolido :)

User avatar
Plyta
Posts: 76
Joined: Sat Aug 03, 2013 10:59 pm
BMW: E36 325TDS M-Tech

Re: driftui kas geriau ?

Post by Plyta » Tue Oct 29, 2013 12:58 pm

Visiškai sutinku. :+

User avatar
JonazZ
Posts: 96
Joined: Fri Apr 02, 2010 9:44 am
BMW: E36 320i
Location: Kaunas

Re: driftui kas geriau ?

Post by JonazZ » Tue Nov 05, 2013 10:44 pm

Sveiki. Butu imanoma su geltoni KONI amortizatoriais ir orginaliom zeminanciom spyruoklem, varyt į trasa ? Nebus per daug persikreipus mašina ?
Bmw e36 316i - ex
Bmw e36 325i - ex
Bmw e36 316i kovinis compact - ex
Bmw e36 316i - daily compactas ex
Bmw e36 320i - daily winterbeater

User avatar
JayT
Posts: 309
Joined: Sat Apr 17, 2010 11:37 am
BMW: E30 328; Volvo 850Tdi
Location: Rokiskis-Vilnius
Contact:

Re: driftui kas geriau ?

Post by JayT » Sun Dec 08, 2013 12:16 am

JonazZ wrote:Sveiki. Butu imanoma su geltoni KONI amortizatoriais ir orginaliom zeminanciom spyruoklem, varyt į trasa ? Nebus per daug persikreipus mašina ?
Su kokia keptuve geriau kepti kotletus, su plonu padu ir su storu?

Sry uz o.t. bet nu zmogau, esi is viso kadanors slydes sonu? Viskas nuo vairuotojo priklauso. Imi, bandai ir darai isvadas bei sprendimus, tam tau galva ant peciu ir duota. Rasinet forume lieka paskutinei vietoi.
Automobilių dengimas plėvele, reklama ant automobilių, lipdukai ir kita reklaminė atributika
facebook.com/APKLIJAVIMAS

ZxP
Posts: 6
Joined: Mon Sep 30, 2013 4:08 pm

Re: driftui kas geriau ?

Post by ZxP » Mon Dec 30, 2013 10:22 pm

Sveiki! Kurį variklį iš šių dviejų rekomenduotumėte sportui M50B25 ar M52B28? Kuris patikimesnis, lengviau pasiduoda "turbinant" bei kodėl? :)

User avatar
Shilas
Posts: 889
Joined: Fri Apr 22, 2011 3:05 pm
BMW: E36 m57 317tds
Location: Kaunas

Re: driftui kas geriau ?

Post by Shilas » Mon Dec 30, 2013 11:18 pm

turbinimui m50b25

modzius
Posts: 32
Joined: Sun Feb 10, 2008 8:30 pm
Location: kaunas/skotija

Re: driftui kas geriau ?

Post by modzius » Thu Apr 24, 2014 12:47 am

sweiki kas nors driftinat su e46 nes galvoju pirkt 3.0 ar viskas su jais gerai isetu prasisportuot?

User avatar
Vytautas.G
Posts: 426
Joined: Fri May 02, 2008 10:34 am
BMW: e46 m-tech
Location: Vilnius
Contact:

Re: driftui kas geriau ?

Post by Vytautas.G » Thu Apr 24, 2014 9:18 am

modzius wrote:sweiki kas nors driftinat su e46 nes galvoju pirkt 3.0 ar viskas su jais gerai isetu prasisportuot?
Manyciau viskas gerai :) kaip jau pamineta anksciau - viskas prilkauso nuo vairuotojo. Vienintelis trukumas tai LSD - originaliu nebuvo (neskaitant M3) o aftermarketo be galo brangios. Jei gali sau leisti pasiimti grynai sportui tai gal ir ne beda - pasivirinsi ir slysi, bet jei dar ir kasdiena noresi pavazineti tada virintas manau nekazka. Kita vertus jei litu kruvos tai ir LSD nusipirkti galima. Zodziu viskas i pinigus.. :)
www.autovaga.lt

modzius
Posts: 32
Joined: Sun Feb 10, 2008 8:30 pm
Location: kaunas/skotija

Re: driftui kas geriau ?

Post by modzius » Thu Apr 24, 2014 12:51 pm

As galvoju tiktais sportui geras varijantad uz nebtangiai yra tad mastau.o ten tos asc lengvai atsijungia?

Post Reply