Page 14 of 17

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 16 Aug 2013 08:37
by dominique
same shit, kaip ir prieš tai sakė. Tą trasą ir su is'u galima iššerti ;)

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 18 Sep 2013 14:31
by Gebedinas
Nu tai koks skirtumas koki tu ka kebula imi, visur pradziai tas pats - reduktoriu virini arba lsd, dedi piktesni perdavima, kietini vaziuokle ir lengvini kiek nori/iseina... ir jau po to pats matysi ar toliau kist lt ar apseisi be driftu ;)

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 01 Oct 2013 18:34
by ZxP
Sveiki. Gal galėtumėt argumentuotai paaiškinti, kodėl dauguma žmonių ima 2 durų coupe, o ne 4 durų sedaną driftui? Kiek tenka pastebėt, tai galioja ir e30, ir e36. Ar tai tik kėbulo būklės? :)

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 01 Oct 2013 20:32
by Shilas
ZxP wrote:Sveiki. Gal galėtumėt argumentuotai paaiškinti, kodėl dauguma žmonių ima 2 durų coupe, o ne 4 durų sedaną driftui? Kiek tenka pastebėt, tai galioja ir e30, ir e36. Ar tai tik kėbulo būklės? :)
Stereotipai. Ar matei ferari ar porsa galinga ir su keturiom durim? (aisku buna, bet jie gi lievi:D) Siaip Sedanas geriausias sprendimas, jei taves nekaso mados, stereotipai ir kitokie spalvotoju reikalai, geriausiai lengvinasi ir lengviausias

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 02 Oct 2013 12:53
by jogis
del e36 tai nesutiksiu, svorius tai deklaruoja vienodus, o del pliku kebulu daug kur galima rast, kad saloonas slighty heavier, ale del extra duru ir stoikiu. del lengvinimo vel gi, pas coupe evo durys jau afigienas modas, o kas sedane geriau? gal gale blekos truputi daugiau issipjauna, bet cia dar klausimas.

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 02 Oct 2013 14:16
by Shilas
jogis wrote:del e36 tai nesutiksiu, svorius tai deklaruoja vienodus, o del pliku kebulu daug kur galima rast, kad saloonas slighty heavier, ale del extra duru ir stoikiu. del lengvinimo vel gi, pas coupe evo durys jau afigienas modas, o kas sedane geriau? gal gale blekos truputi daugiau issipjauna, bet cia dar klausimas.
Ar tikrai, Jogi? Pasidomek dar karteli, o jei jau kalba eina apie duris, tai evo coupo aliumas daugiau sveria nei plastikas ir jos dvi kainuos daugiau nei sedano visos 4, jau nekalbu, kad be exvaldelio praktiskai ju gaut neimanoma, o svoris plastmasiniu mazesnis. Plius plastika ir i gala susidet gali, tad jei aktualu kuo minimalesnis virsvoris- sedanas.

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 02 Oct 2013 18:33
by jogis
tai dometasi mano n sykiu jau ... del tu kainu tai evo durys ~ 200 euru, ir kur gaut,nereikia vien forumu apsiriboti (valdelis), o plastikas 150euru grubiai vienetui tik. nu gal sedanui truputi pigiau , bet tikrai brangiau kainuos plastikas. plius nu cia aisku drifto tema ir tt, bet yra sporto saku kur ne stock daliu negali naudot, tai cia orientavau labiau i platesnius vandenis, darant tik gatvem durniuot ar siaip 4fun tai ir is kardono jas galima issikirpt :) tada taip. o aplamai tai tie e36 LTW turbut ne be reikalo buvo tik coupe . nu cia mano nuomone, durna ar ne nustatys forumo ekspertai. :)

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 02 Oct 2013 20:16
by Shilas
jogis wrote:tai dometasi mano n sykiu jau ... del tu kainu tai evo durys ~ 200 euru, ir kur gaut,nereikia vien forumu apsiriboti (valdelis), o plastikas 150euru grubiai vienetui tik. nu gal sedanui truputi pigiau , bet tikrai brangiau kainuos plastikas. plius nu cia aisku drifto tema ir tt, bet yra sporto saku kur ne stock daliu negali naudot, tai cia orientavau labiau i platesnius vandenis, darant tik gatvem durniuot ar siaip 4fun tai ir is kardono jas galima issikirpt :) tada taip. o aplamai tai tie e36 LTW turbut ne be reikalo buvo tik coupe . nu cia mano nuomone, durna ar ne nustatys forumo ekspertai. :)
coupo sunkesnes aliumo durys kai ieskojau kainavo 900-1000lt, uz ta kaina kazkoks vyrukas is petrasiunu siule padaryt visas sedano duris ir bagazines dangti. So... Plius kebulas Sedano yra lengviausias. Tad jei nekaso stereotipai- imi sedana. Asmeniskai as labiausiai noreciau touringo driftui, neemiau tik del svorio

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 04 Oct 2013 15:12
by jogis
i tema: absoliuciai pliku kebulu svoriai t.y. tik griauciai.
Sedanas - 215kg
Touring - 269kg
Coupe - 329kg
Compact - 228kg
Cabrio - 331kg.
Evo durys ant 7kg lengvesnes uz standarta.
pilnu kebulu svoriai absoliuciai vienodi kas liecia sedana ir coupe.
gal kam pravers.

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 04 Oct 2013 16:47
by ZxP
Dekui :)

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 29 Oct 2013 01:10
by Plyta
dominique wrote:same shit, kaip ir prieš tai sakė. Tą trasą ir su is'u galima iššerti ;)
Nudžiuginai, turiu chuligankę su M50B25, kieta važiuoklė, virintas reduktorius, kitais metais galvoju nusivešt į kačergą ir išbandyt ar įmanoma su ja iščiuožt tą trasą. Jeigu net su is'u galima iščiuožt tai plyta chuligankėj kaip ir ne problema? :alc

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 29 Oct 2013 09:57
by Shilas
Sekmadieni Rukloj Auris su e30 316i ir open difu tvarkingiau sere, nei kaikurie su 325i virintais :))) 75proc pasirodo priklauso nuo tarpines tarp vairo ir sedynes, visa kita nuo bolido :)

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 29 Oct 2013 12:58
by Plyta
Visiškai sutinku. :+

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 05 Nov 2013 22:44
by JonazZ
Sveiki. Butu imanoma su geltoni KONI amortizatoriais ir orginaliom zeminanciom spyruoklem, varyt į trasa ? Nebus per daug persikreipus mašina ?

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 08 Dec 2013 00:16
by JayT
JonazZ wrote:Sveiki. Butu imanoma su geltoni KONI amortizatoriais ir orginaliom zeminanciom spyruoklem, varyt į trasa ? Nebus per daug persikreipus mašina ?
Su kokia keptuve geriau kepti kotletus, su plonu padu ir su storu?

Sry uz o.t. bet nu zmogau, esi is viso kadanors slydes sonu? Viskas nuo vairuotojo priklauso. Imi, bandai ir darai isvadas bei sprendimus, tam tau galva ant peciu ir duota. Rasinet forume lieka paskutinei vietoi.

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 30 Dec 2013 22:22
by ZxP
Sveiki! Kurį variklį iš šių dviejų rekomenduotumėte sportui M50B25 ar M52B28? Kuris patikimesnis, lengviau pasiduoda "turbinant" bei kodėl? :)

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 30 Dec 2013 23:18
by Shilas
turbinimui m50b25

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 24 Apr 2014 00:47
by modzius
sweiki kas nors driftinat su e46 nes galvoju pirkt 3.0 ar viskas su jais gerai isetu prasisportuot?

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 24 Apr 2014 09:18
by Vytautas.G
modzius wrote:sweiki kas nors driftinat su e46 nes galvoju pirkt 3.0 ar viskas su jais gerai isetu prasisportuot?
Manyciau viskas gerai :) kaip jau pamineta anksciau - viskas prilkauso nuo vairuotojo. Vienintelis trukumas tai LSD - originaliu nebuvo (neskaitant M3) o aftermarketo be galo brangios. Jei gali sau leisti pasiimti grynai sportui tai gal ir ne beda - pasivirinsi ir slysi, bet jei dar ir kasdiena noresi pavazineti tada virintas manau nekazka. Kita vertus jei litu kruvos tai ir LSD nusipirkti galima. Zodziu viskas i pinigus.. :)

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 24 Apr 2014 12:51
by modzius
As galvoju tiktais sportui geras varijantad uz nebtangiai yra tad mastau.o ten tos asc lengvai atsijungia?