Re: driftui kas geriau ?
Posted: 24 Apr 2014 12:58
Lengvai, yra išjungimo mygtukas
Tu kad nori driftint tai tau pagrindine problema asc? O kad lsd nera tai nesvarbumodzius wrote:As galvoju tiktais sportui geras varijantad uz nebtangiai yra tad mastau.o ten tos asc lengvai atsijungia?
manyciau pas e46 ir uzsivirinus mygtuka reikes paspausti. Nestoja jis skersas neatjungus DSC.jablasbmw wrote:wirini ir wsio nereiks nei mygtuku spaudinet nei ka
jei gerai pamenu tai baze vadinama tarpas tarp priekines ir galines ratu asies, o compacto tas tarpas toks pat kaip sedano.ZxP wrote:Sveiki. Ką galvojate apie e36 compact'ą ir jo ruošimą sportui? Kokie pliusai, minusai? Labai baugina trumpa bazė, bet kuo toliau, tuo daugiau žmonių matau sporte su compact'ais. Aišku, pas juos v8, "emkės". Ar užtektų, tarkim, m50b25?
ten ne bazes ilgyje esme o sudinoje galineje vaziuokleje, kuri tokia pat kaip e30. Jei darai ne cempionatams, tai nesuki galvos ir su 2.5l uzsivirines difa, pasistates hidraulini gali normaliai pasivazineti.ZxP wrote:Sveiki. Ką galvojate apie e36 compact'ą ir jo ruošimą sportui? Kokie pliusai, minusai? Labai baugina trumpa bazė, bet kuo toliau, tuo daugiau žmonių matau sporte su compact'ais. Aišku, pas juos v8, "emkės". Ar užtektų, tarkim, m50b25?
Jei teigi, kad e30 vaziuokle gera, tai tiek tu ir tesupranti apie driftine vaziuokle ir nera daugiau ka su tavim diskutuot.JayT wrote:Del sudinos galines vaziuokles truputi pasigincyciau. Kuom ji bloga, kad nera svirtelino principo, o stovi sakes? Jei planuose daug AG, tai tada gal ir reiktu modernesnes vaziuokles, bet jei kalbam apie m50 ar m60 N/A serija tai ta galine vaziuokle padarius kelis pakeitimus pakankamai gerai tarnauja.
e36/5 kebula rinktis geriau nei e36, jei kalbama apie biudzetini varianta. E36 problemine vieta isplyse tilto tvirtinimai prie kebulo, e36/5 tokios bedos neturi. Ir siaip e36/5 kebulai gan gyvi kazkodel, ir nera brangus. Beto kompaktas fiziskai trumpesnis, man asmeniskai jis daug staigesnis nei kregzde. Biudzetiniam variantui uztektu pasimodifikuot prieki issukima, gale istiesinti ratus, ismest svorio ir koki m54b25. Turetu buti labai fainas daigtas slyst sonu
Teigiu, kad low poweriui ta vaziuokle pakankamai gera, kaip ir pats katik tai pabreziai. Jei ner arkliu, ka ten zmogus pajaus. Del kebulo, kaip ir minejau, cia mano asmenine nuomone, is vairavimo, o ne technines patirties. E36/5 man valdosi smagiauShilas wrote:Jei teigi, kad e30 vaziuokle gera, tai tiek tu ir tesupranti apie driftine vaziuokle ir nera daugiau ka su tavim diskutuot.JayT wrote:Del sudinos galines vaziuokles truputi pasigincyciau. Kuom ji bloga, kad nera svirtelino principo, o stovi sakes? Jei planuose daug AG, tai tada gal ir reiktu modernesnes vaziuokles, bet jei kalbam apie m50 ar m60 N/A serija tai ta galine vaziuokle padarius kelis pakeitimus pakankamai gerai tarnauja.
e36/5 kebula rinktis geriau nei e36, jei kalbama apie biudzetini varianta. E36 problemine vieta isplyse tilto tvirtinimai prie kebulo, e36/5 tokios bedos neturi. Ir siaip e36/5 kebulai gan gyvi kazkodel, ir nera brangus. Beto kompaktas fiziskai trumpesnis, man asmeniskai jis daug staigesnis nei kregzde. Biudzetiniam variantui uztektu pasimodifikuot prieki issukima, gale istiesinti ratus, ismest svorio ir koki m54b25. Turetu buti labai fainas daigtas slyst sonu
Vaziuojant su m50 visiskai jokio skirtumo jei "driftas" uzsibaigia aiksteleje sauliu papaisymu. Baze e35/6 ir e36 nesiskiria, svoriai ir nesiskiria, kaip ir sakiau, visa esme vaziuokleje, jei dar kyla abejoniu siulau pakalbet su Kepezinsku.
Tilto tvirtinimo vietas sutvirtinus 3mm skarda niekas ten nebeisplysta, - valandos trukmes darbas.
Vienareiksmiskai sedanas geriau uz kompakta, kurkas geriau lengvinasi, kurkas geresne vaziuokle.
Virink difa, rimtus amortikus dekNechiz wrote:Turiu viena klausima del drifto technikos.
Turejau viena kebluma, baigiant drifta smarkiai meta automobilio gala i kita puse. Kaip istaisyti sita klaida ir del ko taip nutinka?
Automobilis E46 325ci, open diff su R18 245/40 gale.
O gali kaskaip paaurgumentuoti, kodel e36 galine vaziuokle geresne ? ar cia tesiog tau kaskoks senis sake ir tu 100% isitikines kad tai tiesa ?Shilas wrote:Jei teigi, kad e30 vaziuokle gera, tai tiek tu ir tesupranti apie driftine vaziuokle ir nera daugiau ka su tavim diskutuot.JayT wrote:Del sudinos galines vaziuokles truputi pasigincyciau. Kuom ji bloga, kad nera svirtelino principo, o stovi sakes? Jei planuose daug AG, tai tada gal ir reiktu modernesnes vaziuokles, bet jei kalbam apie m50 ar m60 N/A serija tai ta galine vaziuokle padarius kelis pakeitimus pakankamai gerai tarnauja.
e36/5 kebula rinktis geriau nei e36, jei kalbama apie biudzetini varianta. E36 problemine vieta isplyse tilto tvirtinimai prie kebulo, e36/5 tokios bedos neturi. Ir siaip e36/5 kebulai gan gyvi kazkodel, ir nera brangus. Beto kompaktas fiziskai trumpesnis, man asmeniskai jis daug staigesnis nei kregzde. Biudzetiniam variantui uztektu pasimodifikuot prieki issukima, gale istiesinti ratus, ismest svorio ir koki m54b25. Turetu buti labai fainas daigtas slyst sonu
Vaziuojant su m50 visiskai jokio skirtumo jei "driftas" uzsibaigia aiksteleje sauliu papaisymu. Baze e35/6 ir e36 nesiskiria, svoriai ir nesiskiria, kaip ir sakiau, visa esme vaziuokleje, jei dar kyla abejoniu siulau pakalbet su Kepezinsku.
Tilto tvirtinimo vietas sutvirtinus 3mm skarda niekas ten nebeisplysta, - valandos trukmes darbas.
Vienareiksmiskai sedanas geriau uz kompakta, kurkas geriau lengvinasi, kurkas geresne vaziuokle.