Page 15 of 17

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 24 Apr 2014 12:58
by Mart.
Lengvai, yra išjungimo mygtukas :)

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 24 Apr 2014 14:21
by modzius
Turejau omeni kad isvis isimt ji kad nesimaisytu.ar lengvai issiiema nebus problemu su elektra.

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 26 Apr 2014 10:06
by Vytautas.G
Ar verta ji isvis isimineti? Paspaudi ir laikai mygtuka kol neuzsidega rankinio lempute geltonai ;)

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 26 Apr 2014 20:17
by xargentum
modzius wrote:As galvoju tiktais sportui geras varijantad uz nebtangiai yra tad mastau.o ten tos asc lengvai atsijungia?
Tu kad nori driftint tai tau pagrindine problema asc? O kad lsd nera tai nesvarbu :)

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 26 Apr 2014 20:50
by jablasbmw
wirini ir wsio :) nereiks nei mygtuku spaudinet nei ka :D

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 26 Apr 2014 21:43
by modzius
tai kad virinsiu tai jau cia faktas.tik aiskinuosi viska kaip kas kaip.

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 27 Apr 2014 19:20
by Vytautas.G
jablasbmw wrote:wirini ir wsio :) nereiks nei mygtuku spaudinet nei ka :D
manyciau pas e46 ir uzsivirinus mygtuka reikes paspausti. Nestoja jis skersas neatjungus DSC.

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 27 Apr 2014 20:57
by Mart.
Galima ir visam laikui atjungti ASC ilgiau palaikius mygtuką. Taip pat galima išimti ABS saugiklį ar atjungti ABS daviklį, tuo pačiu ir ABS atsijungs :)

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 04 May 2014 15:43
by ZxP
Sveiki. Ką galvojate apie e36 compact'ą ir jo ruošimą sportui? Kokie pliusai, minusai? Labai baugina trumpa bazė, bet kuo toliau, tuo daugiau žmonių matau sporte su compact'ais. Aišku, pas juos v8, "emkės". Ar užtektų, tarkim, m50b25?

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 04 May 2014 16:11
by arunasS
ZxP wrote:Sveiki. Ką galvojate apie e36 compact'ą ir jo ruošimą sportui? Kokie pliusai, minusai? Labai baugina trumpa bazė, bet kuo toliau, tuo daugiau žmonių matau sporte su compact'ais. Aišku, pas juos v8, "emkės". Ar užtektų, tarkim, m50b25?
jei gerai pamenu tai baze vadinama tarpas tarp priekines ir galines ratu asies, o compacto tas tarpas toks pat kaip sedano.

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 05 May 2014 10:02
by Shilas
ZxP wrote:Sveiki. Ką galvojate apie e36 compact'ą ir jo ruošimą sportui? Kokie pliusai, minusai? Labai baugina trumpa bazė, bet kuo toliau, tuo daugiau žmonių matau sporte su compact'ais. Aišku, pas juos v8, "emkės". Ar užtektų, tarkim, m50b25?
ten ne bazes ilgyje esme o sudinoje galineje vaziuokleje, kuri tokia pat kaip e30. Jei darai ne cempionatams, tai nesuki galvos ir su 2.5l uzsivirines difa, pasistates hidraulini gali normaliai pasivazineti.

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 05 May 2014 12:45
by JayT
Del sudinos galines vaziuokles truputi pasigincyciau. Kuom ji bloga, kad nera svirtelino principo, o stovi sakes? Jei planuose daug AG, tai tada gal ir reiktu modernesnes vaziuokles, bet jei kalbam apie m50 ar m60 N/A serija tai ta galine vaziuokle padarius kelis pakeitimus pakankamai gerai tarnauja.

e36/5 kebula rinktis geriau nei e36, jei kalbama apie biudzetini varianta. E36 problemine vieta isplyse tilto tvirtinimai prie kebulo, e36/5 tokios bedos neturi. Ir siaip e36/5 kebulai gan gyvi kazkodel, ir nera brangus. Beto kompaktas fiziskai trumpesnis, man asmeniskai jis daug staigesnis nei kregzde. Biudzetiniam variantui uztektu pasimodifikuot prieki issukima, gale istiesinti ratus, ismest svorio ir koki m54b25. Turetu buti labai fainas daigtas slyst sonu :)

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 05 May 2014 14:22
by ZxP
Dėkui už patarimus, būtinai atsižvelgsiu. O dėl variklio, tai garaže dabar turiu m52b28tu, manyčiau užteks kaip pirmam projektui :)

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 06 May 2014 00:01
by Shilas
JayT wrote:Del sudinos galines vaziuokles truputi pasigincyciau. Kuom ji bloga, kad nera svirtelino principo, o stovi sakes? Jei planuose daug AG, tai tada gal ir reiktu modernesnes vaziuokles, bet jei kalbam apie m50 ar m60 N/A serija tai ta galine vaziuokle padarius kelis pakeitimus pakankamai gerai tarnauja.

e36/5 kebula rinktis geriau nei e36, jei kalbama apie biudzetini varianta. E36 problemine vieta isplyse tilto tvirtinimai prie kebulo, e36/5 tokios bedos neturi. Ir siaip e36/5 kebulai gan gyvi kazkodel, ir nera brangus. Beto kompaktas fiziskai trumpesnis, man asmeniskai jis daug staigesnis nei kregzde. Biudzetiniam variantui uztektu pasimodifikuot prieki issukima, gale istiesinti ratus, ismest svorio ir koki m54b25. Turetu buti labai fainas daigtas slyst sonu :)
Jei teigi, kad e30 vaziuokle gera, tai tiek tu ir tesupranti apie driftine vaziuokle ir nera daugiau ka su tavim diskutuot.
Vaziuojant su m50 visiskai jokio skirtumo jei "driftas" uzsibaigia aiksteleje sauliu papaisymu. Baze e35/6 ir e36 nesiskiria, svoriai ir nesiskiria, kaip ir sakiau, visa esme vaziuokleje, jei dar kyla abejoniu siulau pakalbet su Kepezinsku.
Tilto tvirtinimo vietas sutvirtinus 3mm skarda niekas ten nebeisplysta, - valandos trukmes darbas.
Vienareiksmiskai sedanas geriau uz kompakta, kurkas geriau lengvinasi, kurkas geresne vaziuokle.

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 06 May 2014 00:34
by JayT
Shilas wrote:
JayT wrote:Del sudinos galines vaziuokles truputi pasigincyciau. Kuom ji bloga, kad nera svirtelino principo, o stovi sakes? Jei planuose daug AG, tai tada gal ir reiktu modernesnes vaziuokles, bet jei kalbam apie m50 ar m60 N/A serija tai ta galine vaziuokle padarius kelis pakeitimus pakankamai gerai tarnauja.

e36/5 kebula rinktis geriau nei e36, jei kalbama apie biudzetini varianta. E36 problemine vieta isplyse tilto tvirtinimai prie kebulo, e36/5 tokios bedos neturi. Ir siaip e36/5 kebulai gan gyvi kazkodel, ir nera brangus. Beto kompaktas fiziskai trumpesnis, man asmeniskai jis daug staigesnis nei kregzde. Biudzetiniam variantui uztektu pasimodifikuot prieki issukima, gale istiesinti ratus, ismest svorio ir koki m54b25. Turetu buti labai fainas daigtas slyst sonu :)
Jei teigi, kad e30 vaziuokle gera, tai tiek tu ir tesupranti apie driftine vaziuokle ir nera daugiau ka su tavim diskutuot.
Vaziuojant su m50 visiskai jokio skirtumo jei "driftas" uzsibaigia aiksteleje sauliu papaisymu. Baze e35/6 ir e36 nesiskiria, svoriai ir nesiskiria, kaip ir sakiau, visa esme vaziuokleje, jei dar kyla abejoniu siulau pakalbet su Kepezinsku.
Tilto tvirtinimo vietas sutvirtinus 3mm skarda niekas ten nebeisplysta, - valandos trukmes darbas.
Vienareiksmiskai sedanas geriau uz kompakta, kurkas geriau lengvinasi, kurkas geresne vaziuokle.
Teigiu, kad low poweriui ta vaziuokle pakankamai gera, kaip ir pats katik tai pabreziai. Jei ner arkliu, ka ten zmogus pajaus. Del kebulo, kaip ir minejau, cia mano asmenine nuomone, is vairavimo, o ne technines patirties. E36/5 man valdosi smagiau :)

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 18 May 2014 13:35
by Nechiz
Turiu viena klausima del drifto technikos.
Turejau viena kebluma, baigiant drifta smarkiai meta automobilio gala i kita puse. Kaip istaisyti sita klaida ir del ko taip nutinka?
Automobilis E46 325ci, open diff su R18 245/40 gale.

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 19 May 2014 01:28
by Shilas
Nechiz wrote:Turiu viena klausima del drifto technikos.
Turejau viena kebluma, baigiant drifta smarkiai meta automobilio gala i kita puse. Kaip istaisyti sita klaida ir del ko taip nutinka?
Automobilis E46 325ci, open diff su R18 245/40 gale.
Virink difa, rimtus amortikus dek

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 05 Sep 2014 19:00
by Saras///
Shilas wrote:
JayT wrote:Del sudinos galines vaziuokles truputi pasigincyciau. Kuom ji bloga, kad nera svirtelino principo, o stovi sakes? Jei planuose daug AG, tai tada gal ir reiktu modernesnes vaziuokles, bet jei kalbam apie m50 ar m60 N/A serija tai ta galine vaziuokle padarius kelis pakeitimus pakankamai gerai tarnauja.

e36/5 kebula rinktis geriau nei e36, jei kalbama apie biudzetini varianta. E36 problemine vieta isplyse tilto tvirtinimai prie kebulo, e36/5 tokios bedos neturi. Ir siaip e36/5 kebulai gan gyvi kazkodel, ir nera brangus. Beto kompaktas fiziskai trumpesnis, man asmeniskai jis daug staigesnis nei kregzde. Biudzetiniam variantui uztektu pasimodifikuot prieki issukima, gale istiesinti ratus, ismest svorio ir koki m54b25. Turetu buti labai fainas daigtas slyst sonu :)
Jei teigi, kad e30 vaziuokle gera, tai tiek tu ir tesupranti apie driftine vaziuokle ir nera daugiau ka su tavim diskutuot.
Vaziuojant su m50 visiskai jokio skirtumo jei "driftas" uzsibaigia aiksteleje sauliu papaisymu. Baze e35/6 ir e36 nesiskiria, svoriai ir nesiskiria, kaip ir sakiau, visa esme vaziuokleje, jei dar kyla abejoniu siulau pakalbet su Kepezinsku.
Tilto tvirtinimo vietas sutvirtinus 3mm skarda niekas ten nebeisplysta, - valandos trukmes darbas.
Vienareiksmiskai sedanas geriau uz kompakta, kurkas geriau lengvinasi, kurkas geresne vaziuokle.
O gali kaskaip paaurgumentuoti, kodel e36 galine vaziuokle geresne ? ar cia tesiog tau kaskoks senis sake ir tu 100% isitikines kad tai tiesa ? :D

p.s as nesakau nei kad geresne nei kad blogesne e30 vaziuokle :)

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 05 Sep 2014 22:07
by Shilas
Jei jau kyla klausimas, del ko geresne, tai faktas, kad nieko neraukiat vaziuoklese, dar paklauskit, kuom coilas geriau uz paprasta amortika. Kam zmones sportui deda 4 LINK'ines pakabas? Pilnas googlas apie vaziuokles veikimo principus su issamiausiais aprasymais. Kas pasikeicia i e30 sudejus e39 galini tilta? Atsiranda daug daugiau gripo, o jei kyla klausimas, kam drifte gripas, tai tada nesuprasit ir kam deda astunkes drifte ant galo ir pan

Re: driftui kas geriau ?

Posted: 05 Sep 2014 22:13
by Orsis
rasai gan ilgus postus, bet kaip ir be esmes... tiesiog esme, kad naujesniuose modeliuose galima reguliuotis si bei ta, o e30 nors ir suvirinus tas ploksteles nestebuklai buna