Page 3 of 4

Re: All Važiavimas su automatu

Posted: 26 Sep 2009 18:18
by avro V8 fan
mantukas0 wrote:nu ant n tikrai nepalikineciau savo auto niekur netgi ir tesioj vietoj... nors gal ir yra tiesos tame nes pt kai perjungineji buna toks bumt jaigu masina stovi didelioj ikalnei... bet kazkaip baisu butu palikinet taip masina... :ouch
ant N padeties ir rankini uztraukus ir kur ji gali dingti? o jei gazo neduodi jokiu dunksejimu nebuna nebent jei pries jungiant gazo duosi tada sutinku kad dunksi

Re: All Važiavimas su automatu

Posted: 26 Sep 2009 18:29
by mantukas0
nu fig znajet.. man tai ant rankinio palikt baisu butu ir ant N... kam ta rizika bereikalinga.. palieki ant P ir rami galva :) o kad gazo duot ant P ir iskart jungt i D cia proto reikia neturet :D pas mane kai i stacia ikalne uzgesini masina ir palieki ant p ir pt reikia vel vaziuot uzsivedi ir is P i D jungi buna toks bum ir masina nuseda.. nes kaj ant P palieki ir atleidi. .galas pakyla biskuti.. :)

Re: All Važiavimas su automatu

Posted: 26 Sep 2009 19:05
by Juokeliz
Jeigu masina paliekama ikalneje reikia uztraukti rankini. Automatui labai nesveika palikinet ikalnej tik ant P bet rankinio.

Re: All Važiavimas su automatu

Posted: 26 Sep 2009 19:12
by avro V8 fan
mantukas0 wrote:nu fig znajet.. man tai ant rankinio palikt baisu butu ir ant N... kam ta rizika bereikalinga.. palieki ant P ir rami galva :) o kad gazo duot ant P ir iskart jungt i D cia proto reikia neturet :D pas mane kai i stacia ikalne uzgesini masina ir palieki ant p ir pt reikia vel vaziuot uzsivedi ir is P i D jungi buna toks bum ir masina nuseda.. nes kaj ant P palieki ir atleidi. .galas pakyla biskuti.. :)
nu del bumsejimo to nezinau pas mane jei neleidi redeti tai kuo sklandziausiai viskas pries kuriant stabdi ismini ir kuo puikiausiai gal cia nuo modulio skiriasi :vis

Re: All Važiavimas su automatu

Posted: 03 Oct 2009 20:42
by kacinas666
Manuale turėtų rašyti kiek km tempti, šiaip kažkur skaitęs kad apie 50km, N įjungtas, variklis užvestas. Važiuojant iš D į N ne kartą mėtęs, nemanau kad nuo kelių kartų kas atsitiks. Kažkas klausęs buvo ką reiškia 1 2 3 padėtys - atitinkamas skaičius rodo kokiu bėgiu važiuoja (pvz. jei 2 įjungtas, max 2-as bėgis bus įmuštas). Automatą reikia prižiūrėti gerai, o ne paskui dejuoti kad suėdėt dėl savo aplaidumo ;)

Re: All Važiavimas su automatu

Posted: 03 Oct 2009 20:56
by avro V8 fan
dar butu klausimelis jei sunkai kazka tempiant kaip reikia daryti ar jungti 1,2,3 ar dar kaip nors kitaip? ir kokia butu detalesne prieziura tik nedrozti graziai vazineti ar dar kas?

Re: All Važiavimas su automatu

Posted: 03 Oct 2009 21:16
by kacinas666
Dėl tempimo tai nžn, vieni sako, kad išvis tempti negalima sunkiai, kiti prieštarauja, nežinau. Dėl eksploatacijos tai tepalo lygį žiūrėti būtinai, pačia tepalo būklę pažiūrėti, taip pat kol nesušilus dėžė, nepatartina kankinti jos, keičiant tepalą dėžės pakeisti filtrą kartu, mašinai riedant nejunginėti iš D į R ir atv., ir pan.... :)

Re: All Važiavimas su automatu

Posted: 04 Oct 2009 12:22
by avro V8 fan
o kur yra automatines dezes matuokle ir filtras? kas kiek km reikia keisti tepalus? pirma karta susiduriau su automatu ir todel gal per kvaili klausimai kyla :ops

Re: All Važiavimas su automatu

Posted: 04 Oct 2009 12:40
by kacinas666
kas kiek reikia keisti tai priklauso nuo dėžės tipo, orientavimuisi - (60000 - 100000km) skaičiai gali keistis. Dėžės tepalo lygį pažiūrėti galima ištraukus matuoklę, arčiau kėbulo ieškok (matuoklė kaip tepalo panaši), beje naujesniuose modeliuose gali ir nerasti matuoklės, nes jos nėra (priklauso nuo dėžės tipo). :)

Re: All Važiavimas su automatu

Posted: 04 Oct 2009 13:07
by avro V8 fan
kacinas666 wrote:kas kiek reikia keisti tai priklauso nuo dėžės tipo, orientavimuisi - (60000 - 100000km) skaičiai gali keistis. Dėžės tepalo lygį pažiūrėti galima ištraukus matuoklę, arčiau kėbulo ieškok (matuoklė kaip tepalo panaši), beje naujesniuose modeliuose gali ir nerasti matuoklės, nes jos nėra (priklauso nuo dėžės tipo). :)
aisku dekui

Re: All Važiavimas su automatu

Posted: 04 Oct 2009 15:55
by kacinas666
Prašau, nėr už ką ;)

Re: All Važiavimas su automatu

Posted: 14 Oct 2009 22:36
by Easy
97m E39 528. Nenori jungti 4 begio (90km/h ir jauciasi kad vaziuoji treciu). Kame saknys, tepalo lygis?

Re: All Važiavimas su automatu

Posted: 15 Oct 2009 20:58
by Psyhazz
jei ant skydelio klaidos nemeta gali but ,kad kaltas droselio dviklis ,nes man taip e38 buvo nuejo droselio daviklis imeta du begus o paskuj ta prie 60 meta ties 5000rpm ,tai nulek pas meistrus ,kad paziuretu daviklio kreives pokycius

Re: All Važiavimas su automatu

Posted: 24 Dec 2009 02:40
by Artaz888
Vodka wrote:Ir pas mersą nauja prasta. Naujoj mašinoj pirmus puse metų viskas normaliai, o poto jin tokia lieva pasidarė, ir užlaikymas yra. Nemalonu labai važiuot. Ir po gazo numinimo tai tik po kokių 2 sec važiuot normaliai pradeda...
i sita pasisakyma galiu pakomentuoti, nauji mersai turi toky dalyka kaip prisitaikymas prie vairuotojo, jei ilga laika senelis vainejo , tai nenorek kad ji rautu kai kitas atsiseda, reikia nusinulinti atmintine

Re: All Važiavimas su automatu

Posted: 24 Dec 2009 02:42
by Artaz888
Tomsonis wrote:Bet toks klausimas iskilo. Sakot negalima metyt vaziuojant is "D" padeties i "N". Bet atkreipiau demesy jog is "D" metant i "N" nereikia ant begiu svirties spaust to mygtuko, jungiasi pavaros tik svirties pastumimu o tuo tarpu i kitas padetis jau be mygtuko paspaudimo ijungt neiseina. Tai man atrodo kad gamintojai neseipsau taip padare kad tarp "D" ir "N" padeties nera fiksavimo. Cia jeigu tiksliai tai sita pastebejau pas e30 316 (m10) automata 1988m., taip pat pas e38 735i 2001m. ir pas e39 525tds 1997m. Ar cia visom sitom auto kazkas negerai??

vikas jom gerai :) isijunia issijungia i D i N i 3 2 S viskas normaliai tik raikia nebijoti junginei niekas jom nenutinka

Re: All Važiavimas su automatu

Posted: 24 Dec 2009 02:44
by Artaz888
bembis wrote:o tai ka daryt pvz kaj sugendi ? belieka tik skambint ir kviestis traliuka, kad parveztu ? nes tempt taj negalima.... :vis
galima ir tempti ir stumti tik N raide pastatai ir nedidesniu greiciu nei 35km/h

Re: All Važiavimas su automatu

Posted: 24 Dec 2009 02:47
by Artaz888
kiek mano pritampyta jin ir nieko :) vieną kartą net ant D buvo užstrigusi šaiba tai per jėgą ištraukėm ir išsilaužė į N, ir čiki, veikia automatas po šiai dienai be priekaištų :)[/quote]
tai gal tada ant senesniu auto budavo negalima temti? zinau kad kaskas tempe tik sunvezimi lygtais ir atjunginejo kardana kad nesuktu dezes ir taip pat sake negalima lengvuju tampyti taip ir nezinau kiek cia tos tiesos?[/quote]


tiesos 0 dydelis, pas furas tik atjungiamas kardanas nesvarbu ar mechanas ar automatas

Re: All Važiavimas su automatu

Posted: 05 Jan 2010 00:11
by bimmer
Psyhazz wrote:jei ant skydelio klaidos nemeta gali but ,kad kaltas droselio dviklis ,nes man taip e38 buvo nuejo droselio daviklis imeta du begus o paskuj ta prie 60 meta ties 5000rpm ,tai nulek pas meistrus ,kad paziuretu daviklio kreives pokycius
Pas mane e38 tokia pat baika buvo tuomet, kuomet vaziavau su zapaske. ratai buvo r18 245/50 zapaske buvo r16 215/60 ar 65 nepamenu, tarp ratu auksciu buvo skirtumas gal 1cm. tuomet man pavaras jungdavo ties 6000rpm. ir mesdavo avarini rezima kompas. gal padangose segis nevienodas? ta pati avarini rezima ismete man kuomet padangoj buvo like 0.8atm.

Re: All Važiavimas su automatu

Posted: 05 Jan 2010 01:10
by gatvinis
Pastebejimas su automatu (e34 m29b25)

pas mane kazkaip stebuklingai nuluzo galas cilindriuko stabdziu priekinio rato, uzsiskersavo, ir uzstrigo, ko pasekoje sunkiai ratas sukosi, (kas keisciausiai nenese i sona).

Tai va esme ta kad vaziuojant laike visad maza begi, 100 trecias tik, ketvirto nejunge, apsukos kilo, greitis sunkiai. tai manau tempiant kruvis taip pat didelis butu, ir deziai sunku butu, gal greiziau sankabai, suktis.

nes tokios sankabos (transformatoriaus) esme yra nuo alkuninio veleno apsisukimu keisti greiti tam tikram depazone, mazam, todel ir yra begiai.

be to tokos transformatorius, didina Nm skaiciu i ratus (reduktoriu). Dar tai ir paaiskina didesni perdavimo skaiciu reduktoriaus automato.

siaip ydomus principas to mechanizmo veikimo, bet jis yra labai elementarus, todel jo maza gedimo tikimybe. Viska sudaro tenais sankaba. ir siaip nuo apkrovos ji tiesiog suksis sunkiau tiksliau prasisukines, ir tas neturetu sugadinti kazko, viskas ten priklauso nuo alkuninio sukimosi greicio, jei variklis uzgesintas tai sankabos mechanizme tiesiog tepalas maisysis, nes ne toks veikimo principas kad nieko ten neistaskys.

Re: All Važiavimas su automatu

Posted: 14 Jan 2010 04:46
by andriuza
Artaz888 wrote:
Vodka wrote:Ir pas mersą nauja prasta. Naujoj mašinoj pirmus puse metų viskas normaliai, o poto jin tokia lieva pasidarė, ir užlaikymas yra. Nemalonu labai važiuot. Ir po gazo numinimo tai tik po kokių 2 sec važiuot normaliai pradeda...
i sita pasisakyma galiu pakomentuoti, nauji mersai turi toky dalyka kaip prisitaikymas prie vairuotojo, jei ilga laika senelis vainejo , tai nenorek kad ji rautu kai kitas atsiseda, reikia nusinulinti atmintine
Pas kaimyna mano,zmona jo gavo darbe mersa nauja...Ta prasme nauja,tai is salono nuliova.Koks buvo nepasakysiu,bet kazkas panasaus i CLK,o gal net ir jisai.Pravaziavus 30000 tukstanciu kilometru subirejo automatine pavaru deze.Vat jums ir mersas,o vazinejo ramiai moteris,aisku pakeite ta deze i nauja visiskai centras is kurio pirko,bet vistiek apsurdas mersas naujas,o deze greiciau nei kokios korejietiskos subirejo.
O automatas yra gerai ypac mieste per pikus kokiu,veze mane draugas su e39 330d automatu,tai net nesijaucia,kad jis yra.Tachometro rodykle dugnais vercias,bet nesijaucia beveik kad begis persijungia,tik ant rodykles geriausiai matosi kada persijungia.O isijungus autopilota trasoi,palaikant greiti 120km/h,kuro sanaudos ape 7-8L saliarkos,vazineti tik ir dziaugtis su tokia masina :alc O traukos tikrai uztenka pinai kaip miesto masinai.Atsibosta automas trip tronica galima isijungti,ir pats metai...Tik tiek kad sake jei apsukos iki redline uzkeli,tai permeta automatiskai vistiek begi :)