Page 2 of 14

Posted: 22 Apr 2007 18:24
by Tokis
juras wrote:galiu pasakyt kad ziauriai nepatogiai jus cia aiskinat kaip sukt, as niekieno nemokytas, gal ir klaidingai tai darau, pas mane 2,5, laikau apsukas apie 3500, imynes sankaba. su desine koja laikau su kultu biski uzstabdes stopus o su pirstais kojos zymiai patogiau spaudinet gaza. beje antro begio dar durt neteko :) gal cia kaip kam patogiau
Atbuleiviškai. Yra technika - kam išradinėt dviratį

Posted: 22 Apr 2007 18:34
by juras
o kojos pasukimas patogesne sau kryptim tai cia jau labai didele nuodeme? gal renkasi kaip kam patogiau..

Posted: 22 Apr 2007 18:36
by Mariukas E30
kaip kam patogiau taip tas ir daro,svarbiausia,kad iseitu :)

Posted: 22 Apr 2007 22:32
by juras
butent, o dar vienas dalykas, jeigu vietoj suki ratus, atleidi stabdi ir nori ratais suktis, tai su kulnu vis laikot gaza? ar permetinejat koja kad jau su peda spaustumet? jeigu stabdi laikai su kulnu, zymiai patogiau atleidziant stabdi iskarto koja pastatyt lygiagreciai gazo pedalui :) na bet gana. kaip kam patogiau, tik man keista, koks cia gali but Nustatytas budas Kaip tai daryti ir Kaip laikyti kojas... peace ;)

Posted: 23 Apr 2007 01:18
by KLP325
juras wrote:o kojos pasukimas patogesne sau kryptim tai cia jau labai didele nuodeme? gal renkasi kaip kam patogiau..
jei atvirai kad ir kaip mane kas moke as irgi taip darau kaip juras. Ir pavaras metyti patogu, ir sniura saryt ir viska. Nzn, TIK su pirstais gaza spaust, kox tolkas su kulnu? gi ne stabdi o gaza dazniau minkai :D

Posted: 23 Apr 2007 01:28
by strim
as irgi su kulnu stabdi su pirstais gaza

Posted: 23 Apr 2007 08:53
by EdgaBMW
as irgi :D

O del burnouto, tai nelabai as tikiu kad su m40 ant sauso svaraus asfalto eina normalei uzvelt ratus. Su m42 tai be parkiu, bet su m40 tai jau reikia pasiieskot zvyro kur pabarstyto arba slapio asfalto

Posted: 23 Apr 2007 10:23
by KLP325
EdgaBMW wrote:as irgi :D

O del burnouto, tai nelabai as tikiu kad su m40 ant sauso svaraus asfalto eina normalei uzvelt ratus. Su m42 tai be parkiu, bet su m40 tai jau reikia pasiieskot zvyro kur pabarstyto arba slapio asfalto
su siauresnem tabletem kodel ne...bet su platesnem padangom irgi suabejociau... fkr

Posted: 23 Apr 2007 10:24
by Free
nu su savo 1.6 su r14 labai puikiai sekesi burnuotint Lietuvos Kuro degalines aikstelei ;) o seip dar idomu pasidare burnuotinant as pvz sankaba aisq kaire koja bet desines kojos kulna tai dedu ant stabdzio o ne ant gazo ir man taip puikiai gaunasi...

Posted: 23 Apr 2007 10:45
by EdgaBMW
Free wrote:nu su savo 1.6 su r14 labai puikiai sekesi burnuotint Lietuvos Kuro degalines aikstelei ;) o seip dar idomu pasidare burnuotinant as pvz sankaba aisq kaire koja bet desines kojos kulna tai dedu ant stabdzio o ne ant gazo ir man taip puikiai gaunasi...
tai cia daugelis taip daro, ant stabdzio kulnas, ant gazo pirstai. O del burnoutinimo tai nezinau, kazkaip man nelabai tikisi kad su 1.6 labai jau ten gali uzdegt ratus. Aisku jei tu bandydamas saules paisyt kai vienas ratas putojasi tai tikiu. Bet kai vietoj sustojus ir uzdegt ratus tai nelabai.

Posted: 23 Apr 2007 14:42
by Antonis
as tai dar kitaip darau: pedos virsus, pirstai (desines) kartu plokstuma dedu ant stabdzio ir ant gazo, su kaire paleidi sankaba ir valio, kartu reguliuoji stabdi ir gaza, is prdaziu gal nepatogu, bet kai ipranti tai viskas ciki

Posted: 23 Apr 2007 21:31
by Maraulis
man kazkaip irgi patogiausiai kaip Antonis sako, beje 1,6 ir as turejau kadaise ir burnautindavovovosi labai lengvai ;)

Posted: 24 Apr 2007 14:58
by Free
http://www.yousendit.com/transfer.php?a ... 245084A551

1.6 cia biski matosi kad 1begiu burnuotint nera kas ;)

Re: Burnout manual

Posted: 25 Apr 2007 18:25
by CIPAZ
Rusas wrote:
cqwax wrote: Variklis 1.8,per mazai ?
deja tikrai taip...
jau cia nuo vairuotojo priklauso nes su e30 1.6 ir e36 1.6
man bedu nebudavo

Posted: 22 May 2007 23:34
by skalpas
Free wrote:nu su savo 1.6 su r14 labai puikiai sekesi burnuotint Lietuvos Kuro degalines aikstelei ;) o seip dar idomu pasidare burnuotinant as pvz sankaba aisq kaire koja bet desines kojos kulna tai dedu ant stabdzio o ne ant gazo ir man taip puikiai gaunasi...
nu ir m21 iseina nzd :car

Posted: 22 May 2007 23:40
by DAR666
man kazkada zajobas uzejo pabandziau su tevo volvo diesel power padaryt burnouta..xexe..ten visas tiltas nutruko lyg ar tik gumos,nebepamenu..tik vaziuot isvis virs 1500rpm nejo :D tevas dar klause kita ryta nieko nezinodamas ir isides i masina" tu gal draginai su ja?" :D

Posted: 23 May 2007 08:32
by Antonis
DAR666 wrote:man kazkada zajobas uzejo pabandziau su tevo volvo diesel power padaryt burnouta..xexe..ten visas tiltas nutruko lyg ar tik gumos,nebepamenu..tik vaziuot isvis virs 1500rpm nejo :D tevas dar klause kita ryta nieko nezinodamas ir isides i masina" tu gal draginai su ja?" :D
appl appl 91293 maladiec :D

Posted: 25 May 2007 08:35
by andriuxa
su siauresnem tabletem kodel ne...bet su platesnem padangom irgi suabejociau...
Pernai turejau tauringa M40b18, galas 225 R16 dumu duodavo neko blogiau uz dabartini M20b25 (gaila video neturiu) tik kad ten 1 saiba variau, o cia 1 is nesinaudoju

Posted: 15 Jul 2007 17:51
by Valdelis
o dar geriau kai isidedi nuo duju sistemos voztuva ir padarai kad galas nestabdytu,ir tada burnink kiek nori!isjungi kada nori ir atvirksciai. :D

Posted: 16 Jul 2007 07:36
by andriuxa
o dar geriau kai isidedi nuo duju sistemos voztuva ir padarai kad galas nestabdytu,ir tada burnink kiek nori!isjungi kada nori ir atvirksciai.
buvo tokia mintis tik suabejojau ar islaikis tas voztuvelis, slegiai t.b. skiriasi