Page 1 of 2

Bmw ir ralis

Posted: 06 Nov 2009 18:07
by wulfis
Na, ar yra cia zmogeliu kurie dalyvauja ralyje? Kokie yspudziai vairuojant bmw ralyje? Privalumai, trukumai? :)

Re: Bmw ir ralis

Posted: 07 Nov 2009 12:29
by Kazla
Apie rali ir Bmw daugiau info rasi http://forum.xtra.lt

Re: Bmw ir ralis

Posted: 16 Nov 2009 20:53
by danats
manau visi galvoja apie e30ralyje tad reiktu ir kalbeti apie ju trukumus ir minusus.lyginan e30 vs e36/5(compact) tai realiai pagrindinis ju skirtumas yra tai kad e30 jau performance daliu vis sunkiau gaunama ir vis daugiau ju reikia paciam mastyti kaip jas sukurti /pagaminti.o compact'as vaziuokles daliu galima gauti gan pigiai ir pasiula yra nemaza. taip pat kebulu e30 jau sunkiai rasi o ralyje tai sparnas tai lempa nyksta neblogai. ju bazes panasios apie valdyma tai galima sakyt kad abu gali padaryti kad svorio centras butu ten kur ir priklauso. tad pats supranti kad jau su e30 sportuoti darosi prabanga ir ypac ralyje kur padaryti stoga nesunku.

Re: Bmw ir ralis

Posted: 16 Nov 2009 21:45
by rallye
danats wrote:manau visi galvoja apie e30ralyje tad reiktu ir kalbeti apie ju trukumus ir minusus.lyginan e30 vs e36/5(compact) tai realiai pagrindinis ju skirtumas yra tai kad e30 jau performance daliu vis sunkiau gaunama ir vis daugiau ju reikia paciam mastyti kaip jas sukurti /pagaminti.o compact'as vaziuokles daliu galima gauti gan pigiai ir pasiula yra nemaza. taip pat kebulu e30 jau sunkiai rasi o ralyje tai sparnas tai lempa nyksta neblogai. ju bazes panasios apie valdyma tai galima sakyt kad abu gali padaryti kad svorio centras butu ten kur ir priklauso. tad pats supranti kad jau su e30 sportuoti darosi prabanga ir ypac ralyje kur padaryti stoga nesunku.
siaip tai e30 lyginant su e36/5 tai e30 dagiau issilengvina jeigu apie svorius kalbant ;]

Re: Bmw ir ralis

Posted: 17 Nov 2009 00:27
by rallye
danats wrote:jei jau prakalbom apie svorius, tai manau ziede daug kas i tai neziuri bet ralyje labai svarbu kur tu sedi ir kur yra svorio centras. rallye ar kada bandei islyginti priekio ir galo svorius ir tada pravaziuoti zinok nusteptum kaip kitaip vaziuojasi :poze
P.S. pagaliau atsirado ir cia BMW ralio fanu
siaip tai jo viena turim toki subalansuota ;D mano brolio cia Bmw tik cia su 2,0is o kai pirko idejo jam 1,8is .atkreiptik demesi kaip soka per tramplyna

http://www.youtube.com/watch?v=V3Zek2Cn ... re=related

o siaip tai kai su nesportinem padangom ziema vaziuojam tai i bagazine isimetam visi po maisa smelio kad galas sunkesnis butu ;] ir geresnis sukibimas buna....


bet as tai dabar darausi e30 raliui tai is tokiu svorio balansu tai bus 4cil motoras ir i gala sumesiu viska ka iseina ir daugiau pradziai nieko nedarysiu ;]

Re: Bmw ir ralis

Posted: 17 Nov 2009 01:32
by danats
rallye wrote:
danats wrote:jei jau prakalbom apie svorius, tai manau ziede daug kas i tai neziuri bet ralyje labai svarbu kur tu sedi ir kur yra svorio centras. rallye ar kada bandei islyginti priekio ir galo svorius ir tada pravaziuoti zinok nusteptum kaip kitaip vaziuojasi :poze
P.S. pagaliau atsirado ir cia BMW ralio fanu
siaip tai jo viena turim toki subalansuota ;D mano brolio cia Bmw tai atkriep demesi kaip lygiai nusileidzia ;]

http://www.youtube.com/watch?v=V3Zek2Cn ... re=related

o siaip tai kai su nesportinem padangom ziema vaziuojam tai i bagazine isimetam visi po maisa smelio kad galas sunkesnis butu ;] ir geresnis sukibimas buna....


bet as tai dabar darausi e30 raliui tai is tokiu svorio balansu tai bus 4cil motoras ir i gala sumesiu viska ka iseina ir daugiau pradziai nieko nedarysiu ;]
manau stipriai ne taip darai tereikia kai bus pilnai surinkta masina ja sverti zeti priekines ir galines asies svorius ir tada zmones traukti kokius 20cm link galo. o tokie maisai tai zinok nepriduoda saugumo.
P.S. kur zadi vaziuoti?

Re: Bmw ir ralis

Posted: 17 Nov 2009 01:53
by rallye
danats wrote: manau stipriai ne taip darai tereikia kai bus pilnai surinkta masina ja sverti zeti priekines ir galines asies svorius ir tada zmones traukti kokius 20cm link galo. o tokie maisai tai zinok nepriduoda saugumo.
P.S. kur zadi vaziuoti?
Jo saugumo neprideda, bet ir taip tas saugumas menkas ;DDDD
o del ko manai ne taip darau kad daug visko i gala sukrausiu? ;]
siaip balansas bus bet papildomu svoriu tai tikrai nezadu kabint ;] nu aisku kaip dievas duos ;DDD
o siaip tai visur vaziuosiu priadziai siaip i visokias varzybas kur homologacijos nereikia.
pasidarysiu masina kad liktu tik lankus homologuotus idet ir kai ateis omnitel 1003km lenktynes tada pasiulisiu vaziuot su mano masina
ir visiem susimest ant laku ;DD
kolkas planas toks, kai prades judet Bmw gamyba imesiu keles foto i xtra ;]

Re: Bmw ir ralis

Posted: 17 Nov 2009 09:11
by danats
rallye wrote:
danats wrote: manau stipriai ne taip darai tereikia kai bus pilnai surinkta masina ja sverti zeti priekines ir galines asies svorius ir tada zmones traukti kokius 20cm link galo. o tokie maisai tai zinok nepriduoda saugumo.
P.S. kur zadi vaziuoti?
Jo saugumo neprideda, bet ir taip tas saugumas menkas ;DDDD
o del ko manai ne taip darau kad daug visko i gala sukrausiu? ;]
siaip balansas bus bet papildomu svoriu tai tikrai nezadu kabint ;] nu aisku kaip dievas duos ;DDD
o siaip tai visur vaziuosiu priadziai siaip i visokias varzybas kur homologacijos nereikia.
pasidarysiu masina kad liktu tik lankus homologuotus idet ir kai ateis omnitel 1003km lenktynes tada pasiulisiu vaziuot su mano masina
ir visiem susimest ant laku ;DD
kolkas planas toks, kai prades judet Bmw gamyba imesiu keles foto i xtra ;]
nu tavo planai. :D
o siaip tai vietoj atsarginio rato det balasta, arba i bagaine deti kuro baka

Re: Bmw ir ralis

Posted: 17 Nov 2009 14:06
by rallye
danats wrote: o siaip tai vietoj atsarginio rato det balasta, arba i bagaine deti kuro baka
negerai bakas vietoj atsarginio rato-
lengva prakirst [ir apsaugos neuzdesi ten]
ir labai maisysisis atsarginis ratas ka nors daryt + kai rekia 2 atsarginius veztis ;]
bakas bus panasiai kaip cia foto

Re: Bmw ir ralis

Posted: 18 Nov 2009 22:53
by zygasbmw
dauguma postu,vieni kliedesiai.nerasykit apie STAR WARS. :vis visu pirma pasidomekit,bent techninem pusem masinu ir reikalavimais ralyje.

Re: Bmw ir ralis

Posted: 19 Nov 2009 15:30
by Kazla
Tiesiog zmogus paklause apie Bmw ir rali... Paklause E30 ir E36 skirtumu ralio trasose, ruosimo niuansu ir dar paklause ar kazkas vaziuoja ralyje (be lanku nesiskaito) is forumieciu? Gavo nuoseklu ir issamu "atsakyma" :D

As su raliu susijes, su Bmw susijes siek tiek, bet Bmw + ralis man dar kol kas nezinoma sritis, todel ir nerasau nieko...

Re: Bmw ir ralis

Posted: 19 Nov 2009 16:45
by rallye
Kazla wrote:Tiesiog zmogus paklause apie Bmw ir rali... Paklause E30 ir E36 skirtumu ralio trasose, ruosimo niuansu ir dar paklause ar kazkas vaziuoja ralyje (be lanku nesiskaito) is forumieciu? Gavo nuoseklu ir issamu "atsakyma" :D

As su raliu susijes, su Bmw susijes siek tiek, bet Bmw + ralis man dar kol kas nezinoma sritis, todel ir nerasau nieko...

kiek matai nera pamineta ar su lankais dalyvauji ar ne, nepasakyta del e30 ir e36 skirtumus, nera ruosimo niuansu

ir kodel TAVO manymu be lanku nesiskaito :vis :poze :poze

nezinau ko jus cia pykstat ant manes bet tai nedarom gal bardako ;]
wulfis wrote:Na, ar yra cia zmogeliu kurie dalyvauja ralyje? Kokie yspudziai vairuojant bmw ralyje? Privalumai, trukumai? :)

Re: Bmw ir ralis

Posted: 01 Dec 2009 20:05
by LADAMOTORSPORT
Rallye: gal tavo brolis tavajam ir kumsteline deze padarys? gal blokiruotes padarys xalevai?

Re: Bmw ir ralis

Posted: 16 Dec 2009 00:58
by AndriuxaBMW
LADAMOTORSPORT wrote:Rallye: gal tavo brolis tavajam ir kumsteline deze padarys? gal blokiruotes padarys xalevai?
gal ir padarys !
dar postai ne i tema , imsimes drastiskesniu priemoniu
dekui uz supratinguma

Re: Bmw ir ralis

Posted: 27 Dec 2009 21:15
by shtombergas

Re: Bmw ir ralis

Posted: 20 Jan 2010 23:33
by danats
manau cia tinkama vieta diskusijai apie amortikus tinkacius raliui. kadangi prijome ruosdami masina prie sio punktu, tai klausimas ka rinktis kaina iki 1k euru(apie 3500litu) ar rinktis kupsta ar tipo kokius firminius, bet kiek domejausi nedideles pasirinkimo galimybes uz tokia suma iseina D2, xyz sitie du variantai vienodi tik firmos skiraisi ir lieka kw. ar dar galite pasiulite ka nors? masina ruosiama S<2000 klasei bet cia neturi dideles reiksmes. Ai ir dar klausimas ar butina yra automatine gesinimo sistema? kiek skaiciau reikalavus apie gesinimo sistema raso tik kad turi buti ne maziau 2kg fia raikalavimus atitinkatis gesintuvas lengvai pasiekiamas abiem vairuotojam.
aciu uz atsakymus.

Re: Bmw ir ralis

Posted: 25 Jan 2010 13:19
by lituano
kupsto raliui per kieti, daug kas bedavoja jog greit issileidzia po rimtesniu smugiu. as pas ji restauravvausi bilsteinus b6, tai man patiko ir kietumas ir darbas :)

Re: Bmw ir ralis

Posted: 08 Feb 2010 16:04
by shtombergas
lituano wrote:kupsto raliui per kieti, daug kas bedavoja jog greit issileidzia po rimtesniu smugiu. as pas ji restauravvausi bilsteinus b6, tai man patiko ir kietumas ir darbas :)
gal ir issileidzia bet yra kitas plius, issileidusius nuvezi kupstui ir jis mnau juos gan nebrangiai sutvarkytu, o vat jei sugestu firminiai..?

Re: Bmw ir ralis

Posted: 10 Feb 2010 22:11
by bimmer
Kalbant del kupsto amortizatoriu tai brangus malonumas :) o siaip zmogus tikrai ismanantis sawo darba. atvazinejau metus slalomai pasivazinejimai ir t.t . (su ziedine vaziuokle) tikrai pasiteisino lukesciai. siandiena kalbejau su juo, sake, (man pasitvirtino) kad bmw galiniai amortizatoriai(jo daryti) ne itin ispudingai laiko.
1.greitai isdyla ivores (kur sukas prie sakes)
2.galas neatlaiko apkrovu, to pasekoje issilieja amortizatoriai.
Su priekiniais viskas puiku, "joju" jau metus, nesiskundziu, kaip nauji :poze :)

Re: Bmw ir ralis

Posted: 17 Feb 2010 18:36
by rallye
danats wrote:manau cia tinkama vieta diskusijai apie amortikus tinkacius raliui. kadangi prijome ruosdami masina prie sio punktu, tai klausimas ka rinktis kaina iki 1k euru(apie 3500litu) ar rinktis kupsta ar tipo kokius firminius, bet kiek domejausi nedideles pasirinkimo galimybes uz tokia suma iseina D2, xyz sitie du variantai vienodi tik firmos skiraisi ir lieka kw. ar dar galite pasiulite ka nors? masina ruosiama S<2000 klasei bet cia neturi dideles reiksmes. Ai ir dar klausimas ar butina yra automatine gesinimo sistema? kiek skaiciau reikalavus apie gesinimo sistema raso tik kad turi buti ne maziau 2kg fia raikalavimus atitinkatis gesintuvas lengvai pasiekiamas abiem vairuotojam.
aciu uz atsakymus.

Kaip s2000 nezinau bet R12 tai reikia 2vnt gesintuvu po 2kg. o s2000 tai manau kad jau reikalaut turetu visos sistemos gesinimo.
O del amortizatoriu tai jeigu zadi investuoti tokia suma tai rinkis kazkokius firminius, nors irgi uz tokia suma ne kas iseina, nes kupsto nera labai ilgaamziski. O siaip gali pats juos pasidaryti, issitekink stoka nusipirkt kapsules kokes nors kokibiskesnes ir visa kita. Jeigu zadi tekint tai tau galetu tuo klausimu padeti Romkasponka, jis daresi ziedui, bet pagrindus galetu papasakot.