Page 1 of 4

Begejimasis

Posted: 30 May 2007 08:44
by CrossFire
Kaip greiciau isibegejama? Ar gaza numynus tapke - dugnas ar spaudziant pedala tolygiai? Aciu :)

Re: Begejimasis

Posted: 30 May 2007 08:56
by strim
^CrossFire^ wrote:Kaip greiciau isibegejama? Ar gaza numynus tapke - dugnas ar spaudziant pedala tolygiai? Aciu :)
nu pas kaika uzmynus dugna ratai gali prasisukt vietoj :D

Posted: 30 May 2007 09:19
by Tokis
Šiaip esu matęs por top gear kai šnekėjo kažkoks buvęs lenktynininkas. Jis pasakojo apie vairavimo įpatumus tam tikroj trasoj, ir bepasakojant šnekėjo ir apie greitėjimą. Jis sakė, kad gazą reikia spausti tolygiai. Jo rodytas pavyzdys buvo paprasčiausiais kito žmogaus stumimas. Išjudint daiktą staigiai reikia daugiau energijos išeikvot negu stumiant jį tolygiai.

Posted: 30 May 2007 09:47
by viesulas
Tokis wrote:Šiaip esu matęs por top gear kai šnekėjo kažkoks buvęs lenktynininkas. Jis pasakojo apie vairavimo įpatumus tam tikroj trasoj, ir bepasakojant šnekėjo ir apie greitėjimą. Jis sakė, kad gazą reikia spausti tolygiai. Jo rodytas pavyzdys buvo paprasčiausiais kito žmogaus stumimas. Išjudint daiktą staigiai reikia daugiau energijos išeikvot negu stumiant jį tolygiai.
.........................ir esme? ekonomikos atzvilgiu ar kaip cia, minties nepabaigei, tai nesvarbu kad daugiau energijos iseikvoji, esme kaip greiciau :D

Posted: 30 May 2007 09:57
by Tokis
viesulas wrote:ir esme? ekonomikos atzvilgiu ar kaip cia, minties nepabaigei, tai nesvarbu kad daugiau energijos iseikvoji, esme kaip greiciau :D
Na tai pasakiau, pagal jo aiškinimus tai automobilis ištiesų geriau bėgėjasi kai gazas spaudžiamas tolygiai o ne užmynus tapkę iki dugno.

Posted: 30 May 2007 10:54
by shtombergas
nzn as tai su e30 kol kas nemoku normaliai pastartuot, uzsivelia ratai, kazkaip su priekiu varomu lengviau budavo nzd

Posted: 30 May 2007 10:58
by 735 - 7...
siaip tas zmogus teisus turbut, bent man ant savo auto tai yra nemazas skirtumas, kiek kartu bandziau kad iskarto nuo starto dugna mini, tai nelabai traukia o kai spaudi tolygiai kazkaip trauka juntamai geresne.
bet cia kalbu startuojant, o jai vaziuojant koki 120km/h tai geriau dugnas tada veikia :D

Posted: 30 May 2007 14:43
by CrossFire
vat as ir apie pradzias ta paty galwojau.. Kaip pavizdys tebunie Kedainiu slalomas. isvaziavus is posukio ir uzmynus dugna nu arba as beprotis arba tikrai nesibegejo bemvukas taip kaip noreciau :) Visgi cia ne karbas kad uzmini tapke ten kibira benzo ipila ir walit.. Cia gi kompai,informacija.. blem gi protingos masinos :)

Posted: 01 Jun 2007 14:12
by juras
nu o tai toks dalykas, kadangi as ne drageris, kiek patartumet rpm laikyt ant laisvu apsuku mano bmw, 2,5 24v, chipas, filtras, padangos r17 215/45 kad optimaliai greitai ysibeget? ir begius ties kiek metyt?

laukiu pasvarstymu :)

man kazkaip maziausiai ratais uzsivelia laikant apie 2600rpm. antra begi metant ties ~6900 dar sikna biski uzsiskersuoja

Posted: 01 Jun 2007 14:51
by tankas
juras wrote:... ir begius ties kiek metyt?...
Yra teorija begius perjungineti visai neatleidziant akseleratoriaus piedalo.

Posted: 01 Jun 2007 15:10
by Rusas
tankas wrote:
juras wrote:... ir begius ties kiek metyt?...
Yra teorija begius perjungineti visai neatleidziant akseleratoriaus piedalo.
sunku bet imanoma, esu bandes, bet reikia labai staigiai ir tiksliai nuspaust sankaba ir tuo metu jungt begi, jai pasiseka tai apsukos beveik nenukrenta ir tada toks "rivokas" gaunas... nu hrien znajet ar supratot ka ce pasakiau :D

Posted: 01 Jun 2007 15:12
by juras
as kai su FWD vazinejau tai lengvai taip permesdavau neatleides gazo :)

Posted: 01 Jun 2007 15:13
by Rusas
kartais gali atrodyt kad labai cia tiksliai viska perjungiai :) bet istikro perprievarta pvz 2tra ikisi :D

Posted: 01 Jun 2007 16:39
by tankas
Rusas wrote:sunku bet imanoma, esu bandes, bet reikia labai staigiai ir tiksliai nuspaust sankaba ir tuo metu jungt begi, jai pasiseka tai apsukos beveik nenukrenta ir tada toks "rivokas" gaunas... nu hrien znajet ar supratot ka ce pasakiau :D
Va butent, man ir panasiai. Tik su kokiu shortshift'eriu butu daug patogiau. Taip pat pritariu ir del to kad geriau akseleratoriu palaipsniui nuspaudineti per kokias 3-5s nei kad iskarto dugnas. Juntamai pasikeicia begejimasis.

Posted: 01 Jun 2007 17:47
by JUL1US
pameginau palaipsniui spaust gaza,akurat greiciau fly

Posted: 01 Jun 2007 18:19
by dariano
juras wrote:nu o tai toks dalykas, kadangi as ne drageris, kiek patartumet rpm laikyt ant laisvu apsuku mano bmw, 2,5 24v, chipas, filtras, padangos r17 215/45 kad optimaliai greitai ysibeget? ir begius ties kiek metyt?

laukiu pasvarstymu :)

man kazkaip maziausiai ratais uzsivelia laikant apie 2600rpm. antra begi metant ties ~6900 dar sikna biski uzsiskersuoja
Nu nezinau,pas mane budavo pries starta laikau ties 5rpm ir spaudi...niekad ant tokio starto neuzsikasdavau vietoj...tik kaip juras sako biski galas slyscioja :)

Posted: 01 Jun 2007 19:48
by tankas
dariano wrote:Nu nezinau,pas mane budavo pries starta laikau ties 5rpm ir spaudi...niekad ant tokio starto neuzsikasdavau vietoj...tik kaip juras sako biski galas slyscioja :)
Na cia ne pats geriausias budas startuoti. Turetum pabandyti su tachometru drauga pasisodines pravaziuoti pvz nuo 0 iki 100km/h ir pamatuoti laikus.
Na nebent su naujom gerom padangom kitas efektos, ko dar neturejau progos isbandyti :ops

Posted: 01 Jun 2007 22:39
by Mariukas E30
pataisymas; chronometra ne tachometra :D

Posted: 03 Jun 2007 12:19
by Guest
sweiki yaya mano manimu geriausia pagreiti paimi pamazu spaudzent gaza pirmu ir antru begiu o nuo trecio minti dungais fly

Posted: 03 Jun 2007 12:40
by Tokis
juras wrote: ir begius ties kiek metyt?
Tas priklauso nuo tavo variklio. Jei nesi buvęs ant dyno stendo, tada pasiieškok nete tokių pat variklių kreivių (vistiek panašiai bus viskas) pamatysi, kur reikia mest - kur ag pradeda krist.