Begejimasis
Posted: 30 May 2007 08:44
Kaip greiciau isibegejama? Ar gaza numynus tapke - dugnas ar spaudziant pedala tolygiai? Aciu
nu pas kaika uzmynus dugna ratai gali prasisukt vietoj^CrossFire^ wrote:Kaip greiciau isibegejama? Ar gaza numynus tapke - dugnas ar spaudziant pedala tolygiai? Aciu
.........................ir esme? ekonomikos atzvilgiu ar kaip cia, minties nepabaigei, tai nesvarbu kad daugiau energijos iseikvoji, esme kaip greiciauTokis wrote:Šiaip esu matęs por top gear kai šnekėjo kažkoks buvęs lenktynininkas. Jis pasakojo apie vairavimo įpatumus tam tikroj trasoj, ir bepasakojant šnekėjo ir apie greitėjimą. Jis sakė, kad gazą reikia spausti tolygiai. Jo rodytas pavyzdys buvo paprasčiausiais kito žmogaus stumimas. Išjudint daiktą staigiai reikia daugiau energijos išeikvot negu stumiant jį tolygiai.
Na tai pasakiau, pagal jo aiškinimus tai automobilis ištiesų geriau bėgėjasi kai gazas spaudžiamas tolygiai o ne užmynus tapkę iki dugno.viesulas wrote:ir esme? ekonomikos atzvilgiu ar kaip cia, minties nepabaigei, tai nesvarbu kad daugiau energijos iseikvoji, esme kaip greiciau
Yra teorija begius perjungineti visai neatleidziant akseleratoriaus piedalo.juras wrote:... ir begius ties kiek metyt?...
sunku bet imanoma, esu bandes, bet reikia labai staigiai ir tiksliai nuspaust sankaba ir tuo metu jungt begi, jai pasiseka tai apsukos beveik nenukrenta ir tada toks "rivokas" gaunas... nu hrien znajet ar supratot ka ce pasakiautankas wrote:Yra teorija begius perjungineti visai neatleidziant akseleratoriaus piedalo.juras wrote:... ir begius ties kiek metyt?...
Va butent, man ir panasiai. Tik su kokiu shortshift'eriu butu daug patogiau. Taip pat pritariu ir del to kad geriau akseleratoriu palaipsniui nuspaudineti per kokias 3-5s nei kad iskarto dugnas. Juntamai pasikeicia begejimasis.Rusas wrote:sunku bet imanoma, esu bandes, bet reikia labai staigiai ir tiksliai nuspaust sankaba ir tuo metu jungt begi, jai pasiseka tai apsukos beveik nenukrenta ir tada toks "rivokas" gaunas... nu hrien znajet ar supratot ka ce pasakiau
Nu nezinau,pas mane budavo pries starta laikau ties 5rpm ir spaudi...niekad ant tokio starto neuzsikasdavau vietoj...tik kaip juras sako biski galas slysciojajuras wrote:nu o tai toks dalykas, kadangi as ne drageris, kiek patartumet rpm laikyt ant laisvu apsuku mano bmw, 2,5 24v, chipas, filtras, padangos r17 215/45 kad optimaliai greitai ysibeget? ir begius ties kiek metyt?
laukiu pasvarstymu
man kazkaip maziausiai ratais uzsivelia laikant apie 2600rpm. antra begi metant ties ~6900 dar sikna biski uzsiskersuoja
Na cia ne pats geriausias budas startuoti. Turetum pabandyti su tachometru drauga pasisodines pravaziuoti pvz nuo 0 iki 100km/h ir pamatuoti laikus.dariano wrote:Nu nezinau,pas mane budavo pries starta laikau ties 5rpm ir spaudi...niekad ant tokio starto neuzsikasdavau vietoj...tik kaip juras sako biski galas slyscioja
Tas priklauso nuo tavo variklio. Jei nesi buvęs ant dyno stendo, tada pasiieškok nete tokių pat variklių kreivių (vistiek panašiai bus viskas) pamatysi, kur reikia mest - kur ag pradeda krist.juras wrote: ir begius ties kiek metyt?