Begejimasis

Moderator: AndriuxaBMW

User avatar
BMW.SauberF1Team
Posts: 74
Joined: Mon Jan 22, 2007 1:17 am
BMW: M535i M30B34M Diamond Black Metallic
Location: Vilnius
Contact:

Post by BMW.SauberF1Team » Sun Jun 03, 2007 12:48 pm

Mano masinai(525i touring, R18 235/40, mikstos Dunlop Sport padangos) pvz geriausias begejimasis yra: laikai 5000 apsuku ir staigiai atleidi sankaba. Pasikasa labai nedaug, bet apsukos galima sakyti beveik nenukrenta ir masina tikraja ta zodzio prasme sauna i prieki :) neseniai Vilniuje nuo sankryzos taip startavau - pats nustebau :D o vat kai su R15 vazinejau - virs 3500 uzkeli apsukas - staigiau atleidus kasesi masina vietoje..

Jeigu laikau 3500 - atleidus sankaba apsukos nukrenta ir begejimosi nera. Del begiu jungimo - M50B25 yra toks motoras, kur sukimo momento pikas yra labai aukstai uzkeltas. Jei stovi cipas - speju jis bus irgi aukstai net jei ir vanosai yra. Esme - suki iki ribotuvo kad permetus begi apsukos stovetu kuo auksciau. V8 motorai - ten kitaip viskas. Nemaciau as pilnu M52B28 motoro charakteristiku, bet speju torkas ten irgi bus zemiau nei M50B25. Tai sukti iki galo gali nepasimoketi prie didesniu greiciu.
Motoro bei greiciu dezes charakteristikos (525i Touring).

Image Image
Last edited by BMW.SauberF1Team on Sun Jun 03, 2007 1:34 pm, edited 3 times in total.

User avatar
delma_s
Posts: 759
Joined: Sat Jan 14, 2006 7:04 pm
BMW: E46
Location: Fermoy
Contact:

Post by delma_s » Sun Jun 03, 2007 1:13 pm

Tokis wrote:
viesulas wrote:ir esme? ekonomikos atzvilgiu ar kaip cia, minties nepabaigei, tai nesvarbu kad daugiau energijos iseikvoji, esme kaip greiciau :D
Na tai pasakiau, pagal jo aiškinimus tai automobilis ištiesų geriau bėgėjasi kai gazas spaudžiamas tolygiai o ne užmynus tapkę iki dugno.
as ir ziuriu ko tie airiai taip laksto, jie gi gaza tolygiai spaudzia, uz tat ir begejasi... o as kaip durnelis staigiau link dugno, ziurek ir sedi kiekvienam ant siknos...

:V
...

User avatar
BMW.SauberF1Team
Posts: 74
Joined: Mon Jan 22, 2007 1:17 am
BMW: M535i M30B34M Diamond Black Metallic
Location: Vilnius
Contact:

Post by BMW.SauberF1Team » Tue Jun 05, 2007 12:23 am

isbandziau tolygiau spausti akseleratoriu - tikrai yra skirtumas kar1

User avatar
anekdotas
Posts: 2
Joined: Tue Feb 13, 2007 10:13 pm
BMW: exE34 525ia
Location: Kaunas

Post by anekdotas » Wed Jun 06, 2007 7:36 am

kažkaip man geriau tapkę sugrūst į dugną ir viskas. kyla kaip padūkus git

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: Sat Feb 11, 2006 12:58 am
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Post by Nerka » Wed Jun 06, 2007 11:16 am

Manau geriausiai pavaras perjungti neatleidziant gazo pedalo nors yra nemaza rizika gaut per riciaga :D :D :D
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

User avatar
dariano
Posts: 250
Joined: Wed Oct 25, 2006 11:58 am
Location: Kaunas

Post by dariano » Sun Jul 01, 2007 1:18 pm

BMW.SauberF1Team wrote:isbandziau tolygiau spausti akseleratoriu - tikrai yra skirtumas kar1
o gal gali linka imest m50b20 kreives? idomu butu pasiziureti kaip kas ka kaip...dekui
Prekyba naujais akumuliatoriais!

User avatar
BMW.SauberF1Team
Posts: 74
Joined: Mon Jan 22, 2007 1:17 am
BMW: M535i M30B34M Diamond Black Metallic
Location: Vilnius
Contact:

Post by BMW.SauberF1Team » Sat Jul 07, 2007 9:11 pm

dariano wrote: o gal gali linka imest m50b20 kreives? idomu butu pasiziureti kaip kas ka kaip...dekui
charakteristikos M50B20 motoro ir dadejau 520 E34 modelio greiciu dezes perdavimus ;)
Attachments
M50B20.JPG
M50B20
M50B20.JPG (11.23 KiB) Viewed 17659 times
E34520.JPG
520 E34

User avatar
Pingvinas
Posts: 369
Joined: Sun Jan 15, 2006 12:48 am
Location: Kaunas

Post by Pingvinas » Mon Jul 16, 2007 12:35 am

gal gali imest linka is kur sita info.man reiktu m50 2.0 ir 2.5 greiciu deziu perdavimu.
BMW motors work
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm

User avatar
DViL
Posts: 283
Joined: Sun Feb 19, 2006 2:04 pm
Location: Vilnius
Contact:

Post by DViL » Mon Jul 16, 2007 1:51 pm

Startuoti reikia ant prasisukimo ribos (kazkur girdejau apie idealu greitejima esant 8% ratu prasisukimui). Priklausomai nuo kelio dangos ir pavaros tipo (rwd/awd) uzkelti asukas iki tam tikru rpm, sulaukus starto signalo numesti sankaba ir paspausti akseleratoriu taip, kad apsukos nenukristu, bet ir nedidetu, kol visiskai sankaba nebus atleista.
RallySale.LT

simioras

Post by simioras » Tue Jul 17, 2007 7:48 pm

o as manau kad geriausiai yra startuot ant torko piko
jei motoras per galingas ir nuplesineja ratus toliau spaust biski daugiau nei reik,nu gal supratot

User avatar
BMW.SauberF1Team
Posts: 74
Joined: Mon Jan 22, 2007 1:17 am
BMW: M535i M30B34M Diamond Black Metallic
Location: Vilnius
Contact:

Post by BMW.SauberF1Team » Tue Jul 17, 2007 11:26 pm

DViL wrote:Startuoti reikia ant prasisukimo ribos (kazkur girdejau apie idealu greitejima esant 8% ratu prasisukimui). Priklausomai nuo kelio dangos ir pavaros tipo (rwd/awd) uzkelti asukas iki tam tikru rpm, sulaukus starto signalo numesti sankaba ir paspausti akseleratoriu taip, kad apsukos nenukristu, bet ir nedidetu, kol visiskai sankaba nebus atleista.
Labai daug reiskia masinos tipas, dangos tipas :) Maniske sunki karvute, neseniai startavau nuo 6000, grynai kad suktusi ratai, tai atleidus sankaba nukrito iki 5000 ir laikantis apsukoms masina pradejo gana spraciai begetis, daejus iki to, kad ratai jau nesikase - dar ta paskutini 1000 apsuku idomiai taip pajutau - isspjove mane i prieki. Asfaltas buvo siurkstus beja. Manau jei dar taip pavyktu startuoti ir paziureti laika - virsyciau dokumentini begejimasi nzd Po to bandziau ant kito asfalto - tai nuo 6000 ratus net neprasuko vis1 Ir zinoma nukritus apsukoms nieko gero nesigavo. Masina su R18 ir gero stovio minkstom Dunlop Sport gumom. Tai irgi pasidariau isvada - geriausia begejasi masina kai apsukos nekyla ir ratai biskeli prasisuka - ant tokios ribos :)

User avatar
BMW.SauberF1Team
Posts: 74
Joined: Mon Jan 22, 2007 1:17 am
BMW: M535i M30B34M Diamond Black Metallic
Location: Vilnius
Contact:

Post by BMW.SauberF1Team » Tue Jul 17, 2007 11:30 pm

Pingvinas wrote:gal gali imest linka is kur sita info.man reiktu m50 2.0 ir 2.5 greiciu deziu perdavimu.
http://www.e34.de Ten bus straipsniu ideta su issamia info: http://www.e34.de/e34/e34.htm
Last edited by BMW.SauberF1Team on Tue Jul 17, 2007 11:41 pm, edited 2 times in total.

User avatar
735 - 7...
BMW Fan draugas
Posts: 1090
Joined: Tue Mar 20, 2007 1:19 am
BMW: e28
Location: KAUNAS

Post by 735 - 7... » Tue Jul 17, 2007 11:30 pm

jo daug maz supratau kas ka paraset naujo,bet tokio nuomoniu pasiskirstymo kas besalygiskai geriau kaip ir nematau. Manau ideja tame slypi, kai jau esi pajudejas, pvz.: laikyt dugna ar spaust tolygiai? pats startas aisku kiekvieno auto individualiai skirtingas, kiekvienam apsukas reik laikyt skirtingai(kalbant apie max.uzkelima taip, kad neuzsiveltu ratai), bet pats tolimesnis begejimasis, nenaudojant jokiu stebuklingu techniku ar gazas dugnas vistik ar tolygus spaudimas. kazkaip praktiskai efektyviau gaunasi tolygus, nors teoriskai pedala numynei ir tipo viskas.
NAUDOTOS BMW DALYS 867556940

User avatar
BMW.SauberF1Team
Posts: 74
Joined: Mon Jan 22, 2007 1:17 am
BMW: M535i M30B34M Diamond Black Metallic
Location: Vilnius
Contact:

Post by BMW.SauberF1Team » Tue Jul 17, 2007 11:35 pm

735 - 7... wrote:jo daug maz supratau kas ka paraset naujo,bet tokio nuomoniu pasiskirstymo kas besalygiskai geriau kaip ir nematau. Manau ideja tame slypi, kai jau esi pajudejas, pvz.: laikyt dugna ar spaust tolygiai? pats startas aisku kiekvieno auto individualiai skirtingas, kiekvienam apsukas reik laikyt skirtingai(kalbant apie max.uzkelima taip, kad neuzsiveltu ratai), bet pats tolimesnis begejimasis, nenaudojant jokiu stebuklingu techniku ar gazas dugnas vistik ar tolygus spaudimas. kazkaip praktiskai efektyviau gaunasi tolygus, nors teoriskai pedala numynei ir tipo viskas.
Na is mano neturtingos praktikos - antra begi jungus reikia pajausti pedalo padeti, kai spaudziant daugiau - masina geriau nesibegeja. tada kuo daugiau keliasi apsukos - tuo spaudi toliau pedala. Tikrai yra skirtumas fly Motoras atrodo agresyvesnis prie auksciausiu apsuku. O kai suspaudi iki dugno - tai kazkaip jis su apkrova tokia keliasi link redline'o

User avatar
Taspas
Posts: 146
Joined: Thu Apr 05, 2007 12:24 pm
BMW: 346X
Location: Klaipėda
Contact:

Post by Taspas » Wed Nov 07, 2007 2:31 pm

DViL wrote:Startuoti reikia ant prasisukimo ribos (kazkur girdejau apie idealu greitejima esant 8% ratu prasisukimui). Priklausomai nuo kelio dangos ir pavaros tipo (rwd/awd) uzkelti asukas iki tam tikru rpm, sulaukus starto signalo numesti sankaba ir paspausti akseleratoriu taip, kad apsukos nenukristu, bet ir nedidetu, kol visiskai sankaba nebus atleista.
Iš savo kuklios patirties draginant, galiu pasakyti, kad tai visiškai teisinga startavimo teorija. O bėgius reikia perjunginėti praktiškai prieš pat cutoff'ą, su sąlyga, kad ag kreivė nekrenta labai anksti, nes perjungus pavarą, bėgėjimasis turi būti kuo aukštesnėje kreivės vietoje jai kylant ir leidžiantis.
Na pabraižiau pavyzduką to, ką norėjau pasakyti, su sąlyga, kad perjungus pavarą, apsukos nukrinta per 1000rpm...
Attachments
test525itouring4kg2.jpg
papildoma 5% nuolaida visiems* garažo įrankiams iš www.gitana.lt su kodu bmw5
*neakcijiniams įrankiams

User avatar
Vitalka Bin Laden
Posts: 39
Joined: Fri Dec 01, 2006 1:27 pm
BMW: E30 325i
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vitalka Bin Laden » Sat Nov 10, 2007 8:50 pm

tankas wrote:
juras wrote:... ir begius ties kiek metyt?...
Yra teorija begius perjungineti visai neatleidziant akseleratoriaus piedalo.
Geriausiai taip daryti ish 2 i 3 begi, ish 1 i 2ra gerai gaunas pabuksuoji truputuka, bet man taip darant viena karta voztuva nutrauke :D

Dula

Post by Dula » Sun Nov 11, 2007 4:40 pm

siaip truputi saugesnis variantas ne visa atleist....

Svajūnas
Posts: 108
Joined: Mon Jul 03, 2006 8:05 pm
BMW: e30,e39
Location: Klaipeda
Contact:

Re:

Post by Svajūnas » Wed Feb 06, 2008 9:45 pm

Dula wrote:siaip truputi saugesnis variantas ne visa atleist....
Knygoje "Saugus greitis" yra aprasyta pavaru perjungimo technika neatleidziant gazo pedalo.

Kazla
Posts: 240
Joined: Mon Sep 03, 2007 2:18 pm
Location: Kaunas
Contact:

Re: Re:

Post by Kazla » Wed Feb 06, 2008 11:02 pm

Svajūnas wrote:
Dula wrote:siaip truputi saugesnis variantas ne visa atleist....
Knygoje "Saugus greitis" yra aprasyta pavaru perjungimo technika neatleidziant gazo pedalo.

Pavojingas technikai tas neatleidimas gazo... Kol neismokes gali ir varikli persukti...

User avatar
rokashius
Posts: 381
Joined: Mon May 28, 2007 7:51 pm
BMW: 318ti
Location: siauliai

Re: Begejimasis

Post by rokashius » Sat May 03, 2008 3:37 pm

spaudziant tolygiai kitaip nei dugna, kuro misinys spejamas geriau suderinti, nes kai paduodi dugna, atidarai sklende gazo iki galo , ko posekoje gaunasi per liesas misinys,nes staigiai paduodama daug oro, o spaudzian tolygiai misinys buna tikslesnis ir faktas tas kad traukos daugiau, bent ash taip suprantu :ops
Pigus siuntu ir kroviniu pervezimas Lietuvoje http://forumas.bmwfan.lt/viewtopic.php?f=22&t=93697

Post Reply