Page 2 of 4

Posted: 03 Jun 2007 12:48
by BMW.SauberF1Team
Mano masinai(525i touring, R18 235/40, mikstos Dunlop Sport padangos) pvz geriausias begejimasis yra: laikai 5000 apsuku ir staigiai atleidi sankaba. Pasikasa labai nedaug, bet apsukos galima sakyti beveik nenukrenta ir masina tikraja ta zodzio prasme sauna i prieki :) neseniai Vilniuje nuo sankryzos taip startavau - pats nustebau :D o vat kai su R15 vazinejau - virs 3500 uzkeli apsukas - staigiau atleidus kasesi masina vietoje..

Jeigu laikau 3500 - atleidus sankaba apsukos nukrenta ir begejimosi nera. Del begiu jungimo - M50B25 yra toks motoras, kur sukimo momento pikas yra labai aukstai uzkeltas. Jei stovi cipas - speju jis bus irgi aukstai net jei ir vanosai yra. Esme - suki iki ribotuvo kad permetus begi apsukos stovetu kuo auksciau. V8 motorai - ten kitaip viskas. Nemaciau as pilnu M52B28 motoro charakteristiku, bet speju torkas ten irgi bus zemiau nei M50B25. Tai sukti iki galo gali nepasimoketi prie didesniu greiciu.
Motoro bei greiciu dezes charakteristikos (525i Touring).

Image Image

Posted: 03 Jun 2007 13:13
by delma_s
Tokis wrote:
viesulas wrote:ir esme? ekonomikos atzvilgiu ar kaip cia, minties nepabaigei, tai nesvarbu kad daugiau energijos iseikvoji, esme kaip greiciau :D
Na tai pasakiau, pagal jo aiškinimus tai automobilis ištiesų geriau bėgėjasi kai gazas spaudžiamas tolygiai o ne užmynus tapkę iki dugno.
as ir ziuriu ko tie airiai taip laksto, jie gi gaza tolygiai spaudzia, uz tat ir begejasi... o as kaip durnelis staigiau link dugno, ziurek ir sedi kiekvienam ant siknos...

:V

Posted: 05 Jun 2007 00:23
by BMW.SauberF1Team
isbandziau tolygiau spausti akseleratoriu - tikrai yra skirtumas kar1

Posted: 06 Jun 2007 07:36
by anekdotas
kažkaip man geriau tapkę sugrūst į dugną ir viskas. kyla kaip padūkus git

Posted: 06 Jun 2007 11:16
by Nerka
Manau geriausiai pavaras perjungti neatleidziant gazo pedalo nors yra nemaza rizika gaut per riciaga :D :D :D

Posted: 01 Jul 2007 13:18
by dariano
BMW.SauberF1Team wrote:isbandziau tolygiau spausti akseleratoriu - tikrai yra skirtumas kar1
o gal gali linka imest m50b20 kreives? idomu butu pasiziureti kaip kas ka kaip...dekui

Posted: 07 Jul 2007 21:11
by BMW.SauberF1Team
dariano wrote: o gal gali linka imest m50b20 kreives? idomu butu pasiziureti kaip kas ka kaip...dekui
charakteristikos M50B20 motoro ir dadejau 520 E34 modelio greiciu dezes perdavimus ;)

Posted: 16 Jul 2007 00:35
by Pingvinas
gal gali imest linka is kur sita info.man reiktu m50 2.0 ir 2.5 greiciu deziu perdavimu.

Posted: 16 Jul 2007 13:51
by DViL
Startuoti reikia ant prasisukimo ribos (kazkur girdejau apie idealu greitejima esant 8% ratu prasisukimui). Priklausomai nuo kelio dangos ir pavaros tipo (rwd/awd) uzkelti asukas iki tam tikru rpm, sulaukus starto signalo numesti sankaba ir paspausti akseleratoriu taip, kad apsukos nenukristu, bet ir nedidetu, kol visiskai sankaba nebus atleista.

Posted: 17 Jul 2007 19:48
by simioras
o as manau kad geriausiai yra startuot ant torko piko
jei motoras per galingas ir nuplesineja ratus toliau spaust biski daugiau nei reik,nu gal supratot

Posted: 17 Jul 2007 23:26
by BMW.SauberF1Team
DViL wrote:Startuoti reikia ant prasisukimo ribos (kazkur girdejau apie idealu greitejima esant 8% ratu prasisukimui). Priklausomai nuo kelio dangos ir pavaros tipo (rwd/awd) uzkelti asukas iki tam tikru rpm, sulaukus starto signalo numesti sankaba ir paspausti akseleratoriu taip, kad apsukos nenukristu, bet ir nedidetu, kol visiskai sankaba nebus atleista.
Labai daug reiskia masinos tipas, dangos tipas :) Maniske sunki karvute, neseniai startavau nuo 6000, grynai kad suktusi ratai, tai atleidus sankaba nukrito iki 5000 ir laikantis apsukoms masina pradejo gana spraciai begetis, daejus iki to, kad ratai jau nesikase - dar ta paskutini 1000 apsuku idomiai taip pajutau - isspjove mane i prieki. Asfaltas buvo siurkstus beja. Manau jei dar taip pavyktu startuoti ir paziureti laika - virsyciau dokumentini begejimasi nzd Po to bandziau ant kito asfalto - tai nuo 6000 ratus net neprasuko vis1 Ir zinoma nukritus apsukoms nieko gero nesigavo. Masina su R18 ir gero stovio minkstom Dunlop Sport gumom. Tai irgi pasidariau isvada - geriausia begejasi masina kai apsukos nekyla ir ratai biskeli prasisuka - ant tokios ribos :)

Posted: 17 Jul 2007 23:30
by BMW.SauberF1Team
Pingvinas wrote:gal gali imest linka is kur sita info.man reiktu m50 2.0 ir 2.5 greiciu deziu perdavimu.
http://www.e34.de Ten bus straipsniu ideta su issamia info: http://www.e34.de/e34/e34.htm

Posted: 17 Jul 2007 23:30
by 735 - 7...
jo daug maz supratau kas ka paraset naujo,bet tokio nuomoniu pasiskirstymo kas besalygiskai geriau kaip ir nematau. Manau ideja tame slypi, kai jau esi pajudejas, pvz.: laikyt dugna ar spaust tolygiai? pats startas aisku kiekvieno auto individualiai skirtingas, kiekvienam apsukas reik laikyt skirtingai(kalbant apie max.uzkelima taip, kad neuzsiveltu ratai), bet pats tolimesnis begejimasis, nenaudojant jokiu stebuklingu techniku ar gazas dugnas vistik ar tolygus spaudimas. kazkaip praktiskai efektyviau gaunasi tolygus, nors teoriskai pedala numynei ir tipo viskas.

Posted: 17 Jul 2007 23:35
by BMW.SauberF1Team
735 - 7... wrote:jo daug maz supratau kas ka paraset naujo,bet tokio nuomoniu pasiskirstymo kas besalygiskai geriau kaip ir nematau. Manau ideja tame slypi, kai jau esi pajudejas, pvz.: laikyt dugna ar spaust tolygiai? pats startas aisku kiekvieno auto individualiai skirtingas, kiekvienam apsukas reik laikyt skirtingai(kalbant apie max.uzkelima taip, kad neuzsiveltu ratai), bet pats tolimesnis begejimasis, nenaudojant jokiu stebuklingu techniku ar gazas dugnas vistik ar tolygus spaudimas. kazkaip praktiskai efektyviau gaunasi tolygus, nors teoriskai pedala numynei ir tipo viskas.
Na is mano neturtingos praktikos - antra begi jungus reikia pajausti pedalo padeti, kai spaudziant daugiau - masina geriau nesibegeja. tada kuo daugiau keliasi apsukos - tuo spaudi toliau pedala. Tikrai yra skirtumas fly Motoras atrodo agresyvesnis prie auksciausiu apsuku. O kai suspaudi iki dugno - tai kazkaip jis su apkrova tokia keliasi link redline'o

Posted: 07 Nov 2007 14:31
by Taspas
DViL wrote:Startuoti reikia ant prasisukimo ribos (kazkur girdejau apie idealu greitejima esant 8% ratu prasisukimui). Priklausomai nuo kelio dangos ir pavaros tipo (rwd/awd) uzkelti asukas iki tam tikru rpm, sulaukus starto signalo numesti sankaba ir paspausti akseleratoriu taip, kad apsukos nenukristu, bet ir nedidetu, kol visiskai sankaba nebus atleista.
Iš savo kuklios patirties draginant, galiu pasakyti, kad tai visiškai teisinga startavimo teorija. O bėgius reikia perjunginėti praktiškai prieš pat cutoff'ą, su sąlyga, kad ag kreivė nekrenta labai anksti, nes perjungus pavarą, bėgėjimasis turi būti kuo aukštesnėje kreivės vietoje jai kylant ir leidžiantis.
Na pabraižiau pavyzduką to, ką norėjau pasakyti, su sąlyga, kad perjungus pavarą, apsukos nukrinta per 1000rpm...

Posted: 10 Nov 2007 20:50
by Vitalka Bin Laden
tankas wrote:
juras wrote:... ir begius ties kiek metyt?...
Yra teorija begius perjungineti visai neatleidziant akseleratoriaus piedalo.
Geriausiai taip daryti ish 2 i 3 begi, ish 1 i 2ra gerai gaunas pabuksuoji truputuka, bet man taip darant viena karta voztuva nutrauke :D

Posted: 11 Nov 2007 16:40
by Dula
siaip truputi saugesnis variantas ne visa atleist....

Re:

Posted: 06 Feb 2008 21:45
by Svajūnas
Dula wrote:siaip truputi saugesnis variantas ne visa atleist....
Knygoje "Saugus greitis" yra aprasyta pavaru perjungimo technika neatleidziant gazo pedalo.

Re: Re:

Posted: 06 Feb 2008 23:02
by Kazla
Svajūnas wrote:
Dula wrote:siaip truputi saugesnis variantas ne visa atleist....
Knygoje "Saugus greitis" yra aprasyta pavaru perjungimo technika neatleidziant gazo pedalo.

Pavojingas technikai tas neatleidimas gazo... Kol neismokes gali ir varikli persukti...

Re: Begejimasis

Posted: 03 May 2008 15:37
by rokashius
spaudziant tolygiai kitaip nei dugna, kuro misinys spejamas geriau suderinti, nes kai paduodi dugna, atidarai sklende gazo iki galo , ko posekoje gaunasi per liesas misinys,nes staigiai paduodama daug oro, o spaudzian tolygiai misinys buna tikslesnis ir faktas tas kad traukos daugiau, bent ash taip suprantu :ops