Page 10 of 11

Re: BMW + LSD žiemą

Posted: 25 Jan 2012 09:58
by b m w
isbandytos naujos navarkes :D bmw lipa kur kas geriau nei draugo fwd :appl tik gazo reik nepagailet :D

Re: BMW + LSD žiemą

Posted: 28 Dec 2012 18:09
by Foxer
Visi mano turėti BMW buvo su blokiruotėm kol neįsigyjau e39, kurie gamykliškai neturi blokiruotės (išskyrus M5). Jau pirmą žiemą susidūriau su šiokiomis tokiomis problemomis. To pasekoje teko investuoti į blokiruotės pritaikymą. Problemų žymiai sumažėjo. Pravažumas tikrai geresnis nei su standartiniu reduktoriumi. Tai ypač pasireiškia pajudant iš vietos, bei važiuojant sąlygomis, kai vienas ratas turi didesnį, o kitas ratas mažesnį sukibimą. Šnekant apie asfaltą, tai labai smagiai statosi skersas.

Visiems rekomenduoju, pagal galimybes, turėti blokuotus reduktorius savo mylimuose BMW.

Linksmų švenčių.

Re: BMW + LSD žiemą

Posted: 28 Dec 2012 23:43
by romkasponka
Vienareiksmiskai uz tiek ziema, tiek vasara. Apie pravazuma net nekalbesiu, bet kas mane labiau veza, kad visokie sukibimo praradimai yra zymiai geriau prognozuojami nei be LSD. BMW be LSD - tai ne ta masina kuria zaveciausi ;)

Re: BMW + LSD žiemą

Posted: 28 Dec 2012 23:47
by Gedviss
o jeigu blokiruote visiskai simto procentu? Virintas reduktorius? Pametus sikna juk gali labai blogai baigtis jeigu vaziuoji didesniu greiciu.

Re: BMW + LSD žiemą

Posted: 29 Dec 2012 00:43
by romkasponka
Gedviss wrote:o jeigu blokiruote visiskai simto procentu? Virintas reduktorius? Pametus sikna juk gali labai blogai baigtis jeigu vaziuoji didesniu greiciu.
Del virinto nezinau, nes nenaudojau.

Re: BMW + LSD žiemą

Posted: 29 Dec 2012 00:53
by Sapnas
Su virintu ziema smagiau nei vasara ir nebuna ten jokiu siknos pabegimu ant didelio greicio kaip jus snekat.

Re: BMW + LSD žiemą

Posted: 29 Dec 2012 01:02
by romkasponka
Teoriskai su virinti turetu buti gana stabilu vaziuojant butent tiesiai, nes jei abu ratai sukasi vienodai tai masina turetu sunkiau sukti i posuki ir lengviau tiesintis. Kitas dalykas, kad su laisvu jei ratas patenka ant ledo jis "uzsivelia", o vel patekes ant sukibimo kai sukasi greit gali nurauti ir abu ratus. Su LSD visi sitie efektai susvelninami, o su virintu isvis neturetu labai jaustis jei vienas ratas praranda sukibima.

Re: BMW + LSD žiemą

Posted: 29 Dec 2012 01:03
by Gedviss
tai sakot, kad jei su galva vazinesi, kad ir su virintu reduktorium, avarija padaryti maza tikimybe ''pametus sikna'' ar kitaip uzsimetus?

Re: BMW + LSD žiemą

Posted: 29 Dec 2012 12:24
by rokanas
nu su virintu uzmiesti vaziuot kai teko ant slidzios dangos tai labai nemaloniai sikna plaukiojo po kelia :)

Re: BMW + LSD žiemą

Posted: 29 Dec 2012 15:28
by cmotgalis
As tai nlb suprantu tada tu vairuotoju, kurie "pastoviai siknas pametineja". Gal cia reik ieskot problemu ne reduktoriuj, o paciuose vairuotojuose?? Vazinejau su neblokuotu, dabar vazineju su blokuotu ir kadangi nepagailiu nei laiko, nei benzino nuvaziuot i aikstele "pasismagint", tai atsirado ir masinos pajutimas, kada ta sikna nori pasimest, o kada ne.. Aisku, buna gal ten atvejai, kad ir blogiausiam sapne nesusapnuosi, bet cia jau krastutinumai. Maciau anksciau rase apie "shift-lockus" ir pan. Puse cia rasanciu turbut gal dar net nezino kaip tai gaunasi ir t.t., o su rwd tai ypatingai aktualu ziema. Zodziu, visur reik mokytis ;)

Re: BMW + LSD žiemą

Posted: 29 Dec 2012 16:38
by tadux
butent kad reikia mokytis nes praita ziema vazinejau su savo e30 o siai ziema ji remontuoju tai su fwd vazineju niekaip nepriprantu as prie fwd. su su pusbratkes e36+LSD jokiu problemu neturiu vaziuodamas :D

Re: BMW + LSD žiemą

Posted: 29 Dec 2012 20:12
by JustasBMW
issakysiu savo nuomone, ka Open difas tai virintas 100 kart geriau ziema, apsipratus vazinet jokiu ten problemu nebuna, nieko ten nemeto bereikalo ir pravazumas ryskiai geresnis. aisku esant galimybei geriau det LSD. bet faktiskai ziema jeigu gyva blokiruote tai ant posukio vistiek abu ratus sukabina ir sikna kazkiek uzmeta (cia aisku priklauso nuo greicio ir vaziavimo stiliaus- pensininko rezimu niekas is to ka isvardinau negalioja). ziema daug maziau juntamas tas virinto difo dikomfortas, kai posukyje gaunasi plesimas vienam ratui, ziema abu tiesiog vienodai slysta ir viskas. kas nemoka, bijo vaziuot, tai gal geriau tegul ziema su FWD vazineja. bus maziau problemu ir bereikalingu klausimu, kaip kodel ir pan :)

Re: BMW + LSD žiemą

Posted: 30 Dec 2012 00:57
by unguriux
Foxer wrote:Visi mano turėti BMW buvo su blokiruotėm kol neįsigyjau e39, kurie gamykliškai neturi blokiruotės (išskyrus M5). Jau pirmą žiemą susidūriau su šiokiomis tokiomis problemomis. To pasekoje teko investuoti į blokiruotės pritaikymą. Problemų žymiai sumažėjo. Pravažumas tikrai geresnis nei su standartiniu reduktoriumi. Tai ypač pasireiškia pajudant iš vietos, bei važiuojant sąlygomis, kai vienas ratas turi didesnį, o kitas ratas mažesnį sukibimą. Šnekant apie asfaltą, tai labai smagiai statosi skersas.

Visiems rekomenduoju, pagal galimybes, turėti blokuotus reduktorius savo mylimuose BMW.
Linksmų švenčių.
O kiek tau ponaiti kainavo tas LSD ant E39? :D tilta teko keisti ar ne?

Na LSD nepakeiciama BMW markės dalis, as tiesiog pykstu, kad ant E46 ir E39 nebedejo gamintojas, nes dabar net nebesinori persesti ant ju, nes jie tiesiog neturi TO dziaugsmo, ziema sukibimas ir lipimas, o vasara full power to the wheels :D posukiuose.
Virintas, nemanau kad suteikia tiek daug dziaugsmo, kai tenka tarkim parkuotis sausakimsuose kiemuose ziema, kai reikia islipti is veziu ar uzlipti ant kazkao kai priekiniai buna ant plikledzio :D prieki stumia ir tiek :D

Re: BMW + LSD žiemą

Posted: 30 Dec 2012 02:46
by Gedviss
unguriux wrote:
Foxer wrote:Visi mano turėti BMW buvo su blokiruotėm kol neįsigyjau e39, kurie gamykliškai neturi blokiruotės (išskyrus M5). Jau pirmą žiemą susidūriau su šiokiomis tokiomis problemomis. To pasekoje teko investuoti į blokiruotės pritaikymą. Problemų žymiai sumažėjo. Pravažumas tikrai geresnis nei su standartiniu reduktoriumi. Tai ypač pasireiškia pajudant iš vietos, bei važiuojant sąlygomis, kai vienas ratas turi didesnį, o kitas ratas mažesnį sukibimą. Šnekant apie asfaltą, tai labai smagiai statosi skersas.

Visiems rekomenduoju, pagal galimybes, turėti blokuotus reduktorius savo mylimuose BMW.
Linksmų švenčių.
O kiek tau ponaiti kainavo tas LSD ant E39? :D tilta teko keisti ar ne?

Na LSD nepakeiciama BMW markės dalis, as tiesiog pykstu, kad ant E46 ir E39 nebedejo gamintojas, nes dabar net nebesinori persesti ant ju, nes jie tiesiog neturi TO dziaugsmo, ziema sukibimas ir lipimas, o vasara full power to the wheels :D posukiuose.
Virintas, nemanau kad suteikia tiek daug dziaugsmo, kai tenka tarkim parkuotis sausakimsuose kiemuose ziema, kai reikia islipti is veziu ar uzlipti ant kazkao kai priekiniai buna ant plikledzio :D prieki stumia ir tiek :D
vat vat, reik ieskot LSD :D

Re: BMW + LSD žiemą

Posted: 01 Jan 2013 15:07
by audryla
su lsd geriau, bet standartine be ivarzos ir nekeistais kampais taipogi ne stebuklas, mazai blokuojas, labiausiai ant ledo kokio pasijaucia, kai taip reikia kad abu suktusi, bet sukas vienas :vis

Re: BMW + LSD žiemą

Posted: 12 Nov 2013 00:03
by Mantas
Sveiki buvau uzvirines 2 mazuosius reduktorius,ir abu po geru dvieju treniruociu ,isdrasko visus vidurius,nelaiko "svarkraciai"
Gal esat kas susidure ka patartumete ?

Re: BMW + LSD žiemą

Posted: 12 Nov 2013 00:32
by rokanas
Mantas wrote:Sveiki buvau uzvirines 2 mazuosius reduktorius,ir abu po geru dvieju treniruociu ,isdrasko visus vidurius,nelaiko "svarkraciai"
Gal esat kas susidure ka patartumete ?
del ne mazaji o normalu, vidurini :)

Re: BMW + LSD žiemą

Posted: 02 Dec 2013 21:31
by Sapnas
Mantas wrote:Sveiki buvau uzvirines 2 mazuosius reduktorius,ir abu po geru dvieju treniruociu ,isdrasko visus vidurius,nelaiko "svarkraciai"
Gal esat kas susidure ka patartumete ?

Vadinasi silpnokai uzvirini, reikia labai stipriai sulieti per kelis kartus, isdauzyti slaka ir vel lieti. Kai jau nesimatys diferencialo dantraciu, bus tik vientisas gumbas, tada laikys :D pora draugu jau metus taip lekia ir laiko

Re: BMW + LSD žiemą

Posted: 04 Dec 2013 22:28
by Trysdupenki
Sapnas wrote:
Mantas wrote:Sveiki buvau uzvirines 2 mazuosius reduktorius,ir abu po geru dvieju treniruociu ,isdrasko visus vidurius,nelaiko "svarkraciai"
Gal esat kas susidure ka patartumete ?

Vadinasi silpnokai uzvirini, reikia labai stipriai sulieti per kelis kartus, isdauzyti slaka ir vel lieti. Kai jau nesimatys diferencialo dantraciu, bus tik vientisas gumbas, tada laikys :D pora draugu jau metus taip lekia ir laiko
Oj kiek reduktoriu maciau taip virintu ir pertrukusiu... Virini satelitus su satelitais astuoniuose taskuose, satelitus su asele, satelitus su korpusu kur iseina ir viskas ten laiko. aisku jeigu uzvels 255 vienas ant sauso kitas ant slapio tai vistiek kazkas lus. Bet virint dideli guza nesamone vien del elektros, kitas dalykas daug sansu kad korpusas satelitu susikraipys ir prades uzt difas smarkiai ikaitus korpusui

Re: BMW + LSD žiemą

Posted: 20 Jan 2015 14:38
by LinasPbmw
Pries 4men nusipirkau bmw tai pirmas mano auto rwd . Kadangi nesenei sugedo traukos kontrole tai ziema labai smagiai vaziuojasi skersas nors ir pas mane nera lsd. Vasara truputi nuobodziau nes ants asfalto sunkoka pastatyti skersa.