BMW ir ziema
Moderator: AndriuxaBMW
Re: BMW ir ziema
Laba ryta!
Na kagi...
Vakar valandziuke paslydinejom.
Taigi visai nereikia LSD, norint "kiekviena posuki drifto stilium" issiimti.
Zinoti kada prisistabdyti pries posuki ir zinoti kiek tapke spaust
Jeigu treniruotes butu buve kelyje, buciau grioviu kaip reikalas prisirinkes
Na kagi...
Vakar valandziuke paslydinejom.
Taigi visai nereikia LSD, norint "kiekviena posuki drifto stilium" issiimti.
Zinoti kada prisistabdyti pries posuki ir zinoti kiek tapke spaust
Jeigu treniruotes butu buve kelyje, buciau grioviu kaip reikalas prisirinkes
Re: BMW ir ziema
o ar tokios treniruotes neuzmus adaptyvines dezes ? ir siaip neidomu su automatu
-
- Posts: 422
- Joined: 16 Jun 2006 22:13
- BMW: ex e39 m52b28 ex e36 coupe m50b25
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: BMW ir ziema
na as vakar su savuoju vazinejau, o draugas su e39 2.8, nemanau kad ant sniego tau kasnors tai dezei nutiks, maziau apkrovos gi gauna vistiek nei ant asfalto
Re: BMW ir ziema
dar norejau prie to pacio paklausti: kodel pas mane nera jokio ziemos rezimo ? tik sport i sona pastumus ricega
Re: BMW ir ziema
Juk yra ASC mygtukas, kokio tau dar ziemos rezimo noretusi?Juozukas wrote:dar norejau prie to pacio paklausti: kodel pas mane nera jokio ziemos rezimo ? tik sport i sona pastumus ricega
Re: BMW ir ziema
Prastas patarimas. Ismynes sankaba gali laikyti nebent stovedamas vietoje prie kokio sviesoforo ar pan., bet ne vaziuodamas. Visada turi buti "ant begio".Kazla wrote:Kaip pradedanciajam rekomenduoju isminti sankaba ir palikti dirbti darba padangoms + darbas vairu, kol masina vel sukibs tiesiai su keliu...
Pabandyk ziema koki posuki dideli vaziuot ant 120kmh ar pan. ir staigiai ismynk sankaba. Pardavimu skyrelyje turesim BMW ant daliu
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: BMW ir ziema
Klisti, ponuli, sankabos isminimas, kai prarandama masinos kontrole, palieka darba padangom, todel jei padangos geros, tai beveik kiekvienoje situacijoje masina imanoma tvirtai pastatyti ant kelio... Tai ne mano ismone, taip siulo ir S. Zasada, ir S. Brunza, ir as pats esu ralyje isbandes si buda ir prie 120 km/h, ir prie didesnio greicio... Suprask teisingai, sis budas padeda tada kai tave netiketai uzklumpa slydimas ir jei patirties vairavimo mazoka, o beveik visais kitais atvejais slydimas yra dziaugsmas...LaimisBMW wrote:Prastas patarimas. Ismynes sankaba gali laikyti nebent stovedamas vietoje prie kokio sviesoforo ar pan., bet ne vaziuodamas. Visada turi buti "ant begio".Kazla wrote:Kaip pradedanciajam rekomenduoju isminti sankaba ir palikti dirbti darba padangoms + darbas vairu, kol masina vel sukibs tiesiai su keliu...
Pabandyk ziema koki posuki dideli vaziuot ant 120kmh ar pan. ir staigiai ismynk sankaba. Pardavimu skyrelyje turesim BMW ant daliu
Re: BMW ir ziema
vakar pajutau geru padangu jega,kai pastaciau masina ir taip gerokai susmego (smelis+sniegas).Galvojau jau tikrai neissikabinsiu,bet kaip ne keista isvaziavau ir iveikiau dar kalniuka sioki toki,taip kad pasiruosimas ziemai turi prasidet manau nuo geru padangu:)
Re: BMW ir ziema
o as kaskodel galvoju kad sikna pabegtu visai ne taip kaip jai priklauso... bet gal as klystu nzn.Kazla wrote:Klisti, ponuli, sankabos isminimas, kai prarandama masinos kontrole, palieka darba padangom, todel jei padangos geros, tai beveik kiekvienoje situacijoje masina imanoma tvirtai pastatyti ant kelio... Tai ne mano ismone, taip siulo ir S. Zasada, ir S. Brunza, ir as pats esu ralyje isbandes si buda ir prie 120 km/h, ir prie didesnio greicio... Suprask teisingai, sis budas padeda tada kai tave netiketai uzklumpa slydimas ir jei patirties vairavimo mazoka, o beveik visais kitais atvejais slydimas yra dziaugsmas...
Re: BMW ir ziema
jei galas varo, tada negalima minkyt sankabos, o reik tik gaza atleist as net skersas slysdamas prie pagrindinio kelio stabdau neismynes sankabos ir tik nukritus greiciui ir issitiesinus auto isminu sankaba, ked negesintu ar nestumtu masinos i prieki. As neatsimenu kad S.Brunza vairuotu RWD, gal kazkada vairavo ziguliuka, bet nemanau, kad iki galo O apie S. Zasada isvis nieko nezinau
BMW 535TT( http://www.drifter.lt/forumas/viewtopic.php?f=19&t=23&start=40 )
BMW 544(parduotas)
BMW 725 tds(parduodamas)
BMW 544(parduotas)
BMW 725 tds(parduodamas)
Re: BMW ir ziema
Brundza visa gyvenima praktiskai tik su RWD vaziavo, nu, bet cia ne esme... Esme tame, kad kiekvienas turi savo teoriju, kiekvienas turi savu veiksmu tam, kad suvaldyti tiketai ar netiketai pradejusia slysti masina, cia kiekvieno asmeninis reikalas ir jei tai duoda teigiamu rezultatu, tai valio! Taciau yra zmones profesionalai, kurie per galybe metu praleide tukstancius km prie vairo + tukstancius km prie sportinio vairo, isbande ivairius variantus su ivairiom padangom, ismatave laikus, reakcijos laikus ir t.t. ir pan. ir isdeste savo teorija ne vienam pradedanciajam ir tikrai man jie yra autoritetai ir as jais tikiu visu simtu procentu ir vairavime remiuosi ju patirtimi, nes jie rade idealiausius variantus kada tam, kad suvaldyti masina isnaudoti kuo maziau fiziniu pastangu, sugaisti kuo maziau laiko, patirti kuo maziau streso ir, kad keleiviai net nesuprastu jog pries 5 sekundes buvo prasidejes kazkoks netiketas slydimas... Pabreziu, kad kiekvieno vairuotojo, kurio veiksmai is savos praktikos itakoja saugu ir valdoma vaziavima, yra pagirtini, bet ne visi veiksmai yra efektyvus... Mano nuomone nebutinai turi sutapti su jusu... Pabaigai pasakysiu toki idomu fakta kaip A. Simaska pradejo sportuoti (jam buvo jau virs 30 metu): nusipirkdavo kokia paprasta Ford Sierra ir kai pasnigdavo vaziuodavo keliu Klaipeda-Kaunas ir atgal, bet vaziuodavo metydamasis po kelia (panasiai kaip arabu driftas), tai sake, kad isvaziuodavo vakare ir vazinedavo taip pirmyn ir atgal iki ryto, o paryciais net pats nepajusdavo, kad slystancios masinos greitis budavo apie 180 kmh...BMW V8 wrote:jei galas varo, tada negalima minkyt sankabos, o reik tik gaza atleist as net skersas slysdamas prie pagrindinio kelio stabdau neismynes sankabos ir tik nukritus greiciui ir issitiesinus auto isminu sankaba, ked negesintu ar nestumtu masinos i prieki. As neatsimenu kad S.Brunza vairuotu RWD, gal kazkada vairavo ziguliuka, bet nemanau, kad iki galo O apie S. Zasada isvis nieko nezinau
- wialniaz
- BMW Fan draugas
- Posts: 444
- Joined: 02 Mar 2006 15:27
- BMW: E36 330d
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: BMW ir ziema
už paskutinį postą
ypač simaškos dalis patiko, nes pats kažką tokio, tik ne tokiais masteliais pajutau va per šituos sniegus prieš 2 dienas. anksčiau sniegu išvis nedrįsdavau labai šakotis ir draskytis, automatas, be lsd, o svarbiausia - nežinojau kaip ta mašina elgsis. pamenu mačiau pernai prieš save kaip andriuxa šiaurės pr kalnu kasdamas sniegą belekokiu greičiu skersas į viršų lipo ir nesuvokiau kaip taip įmanoma.
bet va tiesiog išdrįst pasibandyt ir kelias valandas padirbt užtenka ir žiedą apčiuožiu, gatvėse visur valdomai irgi per sniegą slystu. ir lygiai taip pat ir man, tik ne 180, o 80 tiesiam kely sau galiu fishtailint ir atstatyt mašiną gražiai tolygiai į tiesią padėtį kad nebūtų to "sukrėtimo" kai per daug vairą atsuki.
viskas atsiremia į tą įdėtą darbą. aišku, finalas buvo toks kad vakar pasigavau bordiūrą gražiai žiede, bet ryt sutvarkys važiuoklę ir aš vėl į pusnis. nes tik taip dirbdamas, o anot mentų "chuliganiškai vairuodamas", kažko gali išmokti.
ir gatvėj paskui labai būna keista, kai velkasi blondinės ir netgi šiaip paprasti normalūs vairuotojai per sniegą ant 30 persigandusę, o tu gali nors ir 80 čiuožt ir būt visiškai atsipalaidavęs ir žinantis ką darai.
viskas ką vairavime sugebi yra darbas, darbas, darbas. jau 30 litrų benzo per 2 dienas ant to pačio žiedo palikau ir daug kartų daugiau dar jo paliksiu.
http://vairo.perkelimas.lt
- Vyskupas
- Posts: 245
- Joined: 20 May 2007 21:51
- BMW: VW GOLF TDI 98, planuose E30
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: BMW ir ziema
kad ir soktelejo benzino kainos, bet atsiradus sniegui nelabaj svarbu kiek jis kainuoja (nors ir nelyja pinigais) as pvz kiek dabar slidinejau tai jau matant jei neistempsi stabdau...tada mashina nebegauna stumimo is galo ir nebenesha ir jei vairas teisingoj padeti tai issitiesina....nzn kokie cia geriausi budai bet kaip sake KAZLA manau daugkam geriau savaip ismoktas budas, plus kaip rashe Wialniaz tai tik darbas atnesha kazkokia patirti, galima simta vadoveliu perskaityt bet nereiskia kad mokesi vaziuot p.s. tik nereik persistengt ir perdegt savyje, nes tada jau ir bortai maishos ir mashinos apsisuka aisku mokinantis tai naturalu
ex E36 318....ex E36 318ti compact...ex E36 325 black coupe M-tech...now VW GOLF TDI 98...future E30
Re: BMW ir ziema
tep tep wialniaz tas ziedas gerai.neutu mentu as ten visa diena tupeciau.labai noreciau kad vasara taip pat gerai valdytusi kaip ziema sldimas
beje kaip cia kazkas sake del sankabos ismynimo..pas mane lsd , tai kai mane vaziuojant tiesiai sumeto smarkiai, iskart atleidziu gaza ir per 1, na kartais 2 vairo pasukimus auto ishsitiesina vel.ir nereik jokiu sankabu
beje kaip cia kazkas sake del sankabos ismynimo..pas mane lsd , tai kai mane vaziuojant tiesiai sumeto smarkiai, iskart atleidziu gaza ir per 1, na kartais 2 vairo pasukimus auto ishsitiesina vel.ir nereik jokiu sankabu
- kkaroliss
- BMW Fan draugas
- Posts: 352
- Joined: 13 Jan 2006 00:04
- BMW: EX e30 coupe 2,5
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: BMW ir ziema
o zasada kartais neraso, kad su rwd norint istiesint slystancia masina, reikia atleisti gaza? nelabai jau prisimenu. Bet logiskai mastant, ismynus sankaba ratai palaidi buna, ir toliau sukasi is inercijos, o atleidus gaza, jie yra stabdomi variklio ir tolygiai leteja.Kazla wrote:Brundza visa gyvenima praktiskai tik su RWD vaziavo, nu, bet cia ne esme... Esme tame, kad kiekvienas turi savo teoriju, kiekvienas turi savu veiksmu tam, kad suvaldyti tiketai ar netiketai pradejusia slysti masina, cia kiekvieno asmeninis reikalas ir jei tai duoda teigiamu rezultatu, tai valio! Taciau yra zmones profesionalai, kurie per galybe metu praleide tukstancius km prie vairo + tukstancius km prie sportinio vairo, isbande ivairius variantus su ivairiom padangom, ismatave laikus, reakcijos laikus ir t.t. ir pan. ir isdeste savo teorija ne vienam pradedanciajam ir tikrai man jie yra autoritetai ir as jais tikiu visu simtu procentu ir vairavime remiuosi ju patirtimi, nes jie rade idealiausius variantus kada tam, kad suvaldyti masina isnaudoti kuo maziau fiziniu pastangu, sugaisti kuo maziau laiko, patirti kuo maziau streso ir, kad keleiviai net nesuprastu jog pries 5 sekundes buvo prasidejes kazkoks netiketas slydimas... Pabreziu, kad kiekvieno vairuotojo, kurio veiksmai is savos praktikos itakoja saugu ir valdoma vaziavima, yra pagirtini, bet ne visi veiksmai yra efektyvus... Mano nuomone nebutinai turi sutapti su jusu... Pabaigai pasakysiu toki idomu fakta kaip A. Simaska pradejo sportuoti (jam buvo jau virs 30 metu): nusipirkdavo kokia paprasta Ford Sierra ir kai pasnigdavo vaziuodavo keliu Klaipeda-Kaunas ir atgal, bet vaziuodavo metydamasis po kelia (panasiai kaip arabu driftas), tai sake, kad isvaziuodavo vakare ir vazinedavo taip pirmyn ir atgal iki ryto, o paryciais net pats nepajusdavo, kad slystancios masinos greitis budavo apie 180 kmh...
ex e30 325i 24v
vw golf tdi - daily
vw golf tdi - daily
Re: BMW ir ziema
kkaroliss wrote:o zasada kartais neraso, kad su rwd norint istiesint slystancia masina, reikia atleisti gaza? nelabai jau prisimenu. Bet logiskai mastant, ismynus sankaba ratai palaidi buna, ir toliau sukasi is inercijos, o atleidus gaza, jie yra stabdomi variklio ir tolygiai leteja.
Padangos su keliu geriausiai sukimba tada kai ju neveikia jokios jegos: nei stabdymo, nei greitejimo...
- kkaroliss
- BMW Fan draugas
- Posts: 352
- Joined: 13 Jan 2006 00:04
- BMW: EX e30 coupe 2,5
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: BMW ir ziema
nu va reiks isbandyt praktiskai abu variantus susidomejau daba
ex e30 325i 24v
vw golf tdi - daily
vw golf tdi - daily
Re: BMW ir ziema
pas tave abu variantai bus panasiai, nes variklis nera pakankamai galingas ir jau jei tu uzvelsi rimtai ratus tai tu ar atleisi gaza ar sankaba iminsi jie visteik is inercijos dar suksis (gal gaza atleidus greiciau nustos siektiek), bet jei pvz didelis torkas tai atleidus gaza tikrai greiciau ratai prisistabdo, o tada ismini sankaba. Man tas ziauriai pasijuto kai varikli pakeiciau, praktiskai is naujo reik mokintis skersam eit....