BMW ir ziema

Moderator: AndriuxaBMW

BudulisBMW

Re: BMW ir ziema

Post by BudulisBMW » 06 Jan 2008 23:47

as ir su jais seis metais issiskyres esu taikiai :D

allberto

Re: BMW ir ziema

Post by allberto » 07 Jan 2008 09:59

Laba ryta!
Na kagi...
Vakar valandziuke paslydinejom.
Taigi visai nereikia LSD, norint "kiekviena posuki drifto stilium" issiimti.

Zinoti kada prisistabdyti pries posuki ir zinoti kiek tapke spaust :D

Jeigu treniruotes butu buve kelyje, buciau grioviu kaip reikalas prisirinkes :g :b :+ :+ :+ :fly

Juozukas
Posts: 25
Joined: 06 Jan 2008 20:19
BMW: e39 535
Location: Kaunas

Re: BMW ir ziema

Post by Juozukas » 07 Jan 2008 11:08

o ar tokios treniruotes neuzmus adaptyvines dezes ? ir siaip neidomu su automatu

juras
Posts: 422
Joined: 16 Jun 2006 22:13
BMW: ex e39 m52b28 ex e36 coupe m50b25
Location: Kaunas
Contact:

Re: BMW ir ziema

Post by juras » 07 Jan 2008 12:18

na as vakar su savuoju vazinejau, o draugas su e39 2.8, nemanau kad ant sniego tau kasnors tai dezei nutiks, maziau apkrovos gi gauna vistiek nei ant asfalto
Image
Burn rubber, not your soul!

Juozukas
Posts: 25
Joined: 06 Jan 2008 20:19
BMW: e39 535
Location: Kaunas

Re: BMW ir ziema

Post by Juozukas » 07 Jan 2008 15:28

dar norejau prie to pacio paklausti: kodel pas mane nera jokio ziemos rezimo ? tik sport i sona pastumus ricega

Kazla
Posts: 240
Joined: 03 Sep 2007 14:18
Location: Kaunas
Contact:

Re: BMW ir ziema

Post by Kazla » 07 Jan 2008 18:24

Juozukas wrote:dar norejau prie to pacio paklausti: kodel pas mane nera jokio ziemos rezimo ? tik sport i sona pastumus ricega
Juk yra ASC mygtukas, kokio tau dar ziemos rezimo noretusi?

juras
Posts: 422
Joined: 16 Jun 2006 22:13
BMW: ex e39 m52b28 ex e36 coupe m50b25
Location: Kaunas
Contact:

Re: BMW ir ziema

Post by juras » 07 Jan 2008 23:39

jo ir neturi buti, kaip minejo, tam asc ir yra
Image
Burn rubber, not your soul!

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Re: BMW ir ziema

Post by LaimisBMW » 08 Jan 2008 05:22

Kazla wrote:Kaip pradedanciajam rekomenduoju isminti sankaba ir palikti dirbti darba padangoms + darbas vairu, kol masina vel sukibs tiesiai su keliu...
Prastas patarimas. Ismynes sankaba gali laikyti nebent stovedamas vietoje prie kokio sviesoforo ar pan., bet ne vaziuodamas. Visada turi buti "ant begio".

Pabandyk ziema koki posuki dideli vaziuot ant 120kmh ar pan. ir staigiai ismynk sankaba. Pardavimu skyrelyje turesim BMW ant daliu :)
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

Kazla
Posts: 240
Joined: 03 Sep 2007 14:18
Location: Kaunas
Contact:

Re: BMW ir ziema

Post by Kazla » 08 Jan 2008 09:40

LaimisBMW wrote:
Kazla wrote:Kaip pradedanciajam rekomenduoju isminti sankaba ir palikti dirbti darba padangoms + darbas vairu, kol masina vel sukibs tiesiai su keliu...
Prastas patarimas. Ismynes sankaba gali laikyti nebent stovedamas vietoje prie kokio sviesoforo ar pan., bet ne vaziuodamas. Visada turi buti "ant begio".

Pabandyk ziema koki posuki dideli vaziuot ant 120kmh ar pan. ir staigiai ismynk sankaba. Pardavimu skyrelyje turesim BMW ant daliu :)
Klisti, ponuli, sankabos isminimas, kai prarandama masinos kontrole, palieka darba padangom, todel jei padangos geros, tai beveik kiekvienoje situacijoje masina imanoma tvirtai pastatyti ant kelio... Tai ne mano ismone, taip siulo ir S. Zasada, ir S. Brunza, ir as pats esu ralyje isbandes si buda ir prie 120 km/h, ir prie didesnio greicio... Suprask teisingai, sis budas padeda tada kai tave netiketai uzklumpa slydimas ir jei patirties vairavimo mazoka, o beveik visais kitais atvejais slydimas yra dziaugsmas... ;)

JUL1US
Posts: 150
Joined: 05 Jan 2007 11:34
BMW: e90 325i, e60 550i
Location: Klaipėda

Re: BMW ir ziema

Post by JUL1US » 08 Jan 2008 19:19

vakar pajutau geru padangu jega,kai pastaciau masina ir taip gerokai susmego (smelis+sniegas).Galvojau jau tikrai neissikabinsiu,bet kaip ne keista isvaziavau ir iveikiau dar kalniuka sioki toki,taip kad pasiruosimas ziemai turi prasidet manau nuo geru padangu:)

Rusas

Re: BMW ir ziema

Post by Rusas » 08 Jan 2008 19:48

Kazla wrote:Klisti, ponuli, sankabos isminimas, kai prarandama masinos kontrole, palieka darba padangom, todel jei padangos geros, tai beveik kiekvienoje situacijoje masina imanoma tvirtai pastatyti ant kelio... Tai ne mano ismone, taip siulo ir S. Zasada, ir S. Brunza, ir as pats esu ralyje isbandes si buda ir prie 120 km/h, ir prie didesnio greicio... Suprask teisingai, sis budas padeda tada kai tave netiketai uzklumpa slydimas ir jei patirties vairavimo mazoka, o beveik visais kitais atvejais slydimas yra dziaugsmas... ;)
o as kaskodel galvoju kad sikna pabegtu visai ne taip kaip jai priklauso... bet gal as klystu nzn.

BMW V8
BMW Fan draugas
Posts: 258
Joined: 10 Feb 2006 11:17
BMW: E34 540
Location: Kaunas

Re: BMW ir ziema

Post by BMW V8 » 08 Jan 2008 22:36

jei galas varo, tada negalima minkyt sankabos, o reik tik gaza atleist ;) as net skersas slysdamas prie pagrindinio kelio stabdau neismynes sankabos ir tik nukritus greiciui ir issitiesinus auto isminu sankaba, ked negesintu ar nestumtu masinos i prieki. As neatsimenu kad S.Brunza vairuotu RWD, gal kazkada vairavo ziguliuka, bet nemanau, kad iki galo ;) O apie S. Zasada isvis nieko nezinau :V
BMW 535TT( http://www.drifter.lt/forumas/viewtopic.php?f=19&t=23&start=40 )
BMW 544(parduotas)
BMW 725 tds(parduodamas)

Kazla
Posts: 240
Joined: 03 Sep 2007 14:18
Location: Kaunas
Contact:

Re: BMW ir ziema

Post by Kazla » 08 Jan 2008 23:07

BMW V8 wrote:jei galas varo, tada negalima minkyt sankabos, o reik tik gaza atleist ;) as net skersas slysdamas prie pagrindinio kelio stabdau neismynes sankabos ir tik nukritus greiciui ir issitiesinus auto isminu sankaba, ked negesintu ar nestumtu masinos i prieki. As neatsimenu kad S.Brunza vairuotu RWD, gal kazkada vairavo ziguliuka, bet nemanau, kad iki galo ;) O apie S. Zasada isvis nieko nezinau :V
Brundza visa gyvenima praktiskai tik su RWD vaziavo, nu, bet cia ne esme... Esme tame, kad kiekvienas turi savo teoriju, kiekvienas turi savu veiksmu tam, kad suvaldyti tiketai ar netiketai pradejusia slysti masina, cia kiekvieno asmeninis reikalas ir jei tai duoda teigiamu rezultatu, tai valio! Taciau yra zmones profesionalai, kurie per galybe metu praleide tukstancius km prie vairo + tukstancius km prie sportinio vairo, isbande ivairius variantus su ivairiom padangom, ismatave laikus, reakcijos laikus ir t.t. ir pan. ir isdeste savo teorija ne vienam pradedanciajam ir tikrai man jie yra autoritetai ir as jais tikiu visu simtu procentu ir vairavime remiuosi ju patirtimi, nes jie rade idealiausius variantus kada tam, kad suvaldyti masina isnaudoti kuo maziau fiziniu pastangu, sugaisti kuo maziau laiko, patirti kuo maziau streso ir, kad keleiviai net nesuprastu jog pries 5 sekundes buvo prasidejes kazkoks netiketas slydimas... ;) Pabreziu, kad kiekvieno vairuotojo, kurio veiksmai is savos praktikos itakoja saugu ir valdoma vaziavima, yra pagirtini, bet ne visi veiksmai yra efektyvus... Mano nuomone nebutinai turi sutapti su jusu... Pabaigai pasakysiu toki idomu fakta kaip A. Simaska pradejo sportuoti (jam buvo jau virs 30 metu): nusipirkdavo kokia paprasta Ford Sierra ir kai pasnigdavo vaziuodavo keliu Klaipeda-Kaunas ir atgal, bet vaziuodavo metydamasis po kelia (panasiai kaip arabu driftas), tai sake, kad isvaziuodavo vakare ir vazinedavo taip pirmyn ir atgal iki ryto, o paryciais net pats nepajusdavo, kad slystancios masinos greitis budavo apie 180 kmh...

User avatar
wialniaz
BMW Fan draugas
Posts: 444
Joined: 02 Mar 2006 15:27
BMW: E36 330d
Location: Kaunas
Contact:

Re: BMW ir ziema

Post by wialniaz » 09 Jan 2008 00:36

:appl :appl :appl
už paskutinį postą

ypač simaškos dalis patiko, nes pats kažką tokio, tik ne tokiais masteliais pajutau va per šituos sniegus prieš 2 dienas. anksčiau sniegu išvis nedrįsdavau labai šakotis ir draskytis, automatas, be lsd, o svarbiausia - nežinojau kaip ta mašina elgsis. pamenu mačiau pernai prieš save kaip andriuxa šiaurės pr kalnu kasdamas sniegą belekokiu greičiu skersas į viršų lipo ir nesuvokiau kaip taip įmanoma.

bet va tiesiog išdrįst pasibandyt ir kelias valandas padirbt užtenka ir žiedą apčiuožiu, gatvėse visur valdomai irgi per sniegą slystu. ir lygiai taip pat ir man, tik ne 180, o 80 tiesiam kely sau galiu fishtailint ir atstatyt mašiną gražiai tolygiai į tiesią padėtį kad nebūtų to "sukrėtimo" kai per daug vairą atsuki.

viskas atsiremia į tą įdėtą darbą. aišku, finalas buvo toks kad vakar pasigavau bordiūrą gražiai žiede, bet ryt sutvarkys važiuoklę ir aš vėl į pusnis. nes tik taip dirbdamas, o anot mentų "chuliganiškai vairuodamas", kažko gali išmokti.

ir gatvėj paskui labai būna keista, kai velkasi blondinės ir netgi šiaip paprasti normalūs vairuotojai per sniegą ant 30 persigandusę, o tu gali nors ir 80 čiuožt ir būt visiškai atsipalaidavęs ir žinantis ką darai.

viskas ką vairavime sugebi yra darbas, darbas, darbas. jau 30 litrų benzo per 2 dienas ant to pačio žiedo palikau ir daug kartų daugiau dar jo paliksiu.
http://vairo.perkelimas.lt

User avatar
Vyskupas
Posts: 245
Joined: 20 May 2007 21:51
BMW: VW GOLF TDI 98, planuose E30
Location: Kaunas
Contact:

Re: BMW ir ziema

Post by Vyskupas » 09 Jan 2008 02:33

kad ir soktelejo benzino kainos, bet atsiradus sniegui nelabaj svarbu kiek jis kainuoja :) (nors ir nelyja pinigais) as pvz kiek dabar slidinejau tai jau matant jei neistempsi stabdau...tada mashina nebegauna stumimo is galo ir nebenesha ir jei vairas teisingoj padeti tai issitiesina....nzn kokie cia geriausi budai bet kaip sake KAZLA manau daugkam geriau savaip ismoktas budas, plus kaip rashe Wialniaz tai tik darbas atnesha kazkokia patirti, galima simta vadoveliu perskaityt bet nereiskia kad mokesi vaziuot :) p.s. tik nereik persistengt ir perdegt savyje, nes tada jau ir bortai maishos ir mashinos apsisuka :) aisku mokinantis tai naturalu :) :alc
ex E36 318....ex E36 318ti compact...ex E36 325 black coupe M-tech...now VW GOLF TDI 98...future E30

kaupas

Re: BMW ir ziema

Post by kaupas » 09 Jan 2008 03:15

tep tep wialniaz :) tas ziedas gerai.neutu mentu as ten visa diena tupeciau.labai noreciau kad vasara taip pat gerai valdytusi kaip ziema sldimas :/
beje kaip cia kazkas sake del sankabos ismynimo..pas mane lsd , tai kai mane vaziuojant tiesiai sumeto smarkiai, iskart atleidziu gaza ir per 1, na kartais 2 vairo pasukimus auto ishsitiesina vel.ir nereik jokiu sankabu :P

User avatar
kkaroliss
BMW Fan draugas
Posts: 352
Joined: 13 Jan 2006 00:04
BMW: EX e30 coupe 2,5
Location: Kaunas
Contact:

Re: BMW ir ziema

Post by kkaroliss » 09 Jan 2008 10:25

Kazla wrote:Brundza visa gyvenima praktiskai tik su RWD vaziavo, nu, bet cia ne esme... Esme tame, kad kiekvienas turi savo teoriju, kiekvienas turi savu veiksmu tam, kad suvaldyti tiketai ar netiketai pradejusia slysti masina, cia kiekvieno asmeninis reikalas ir jei tai duoda teigiamu rezultatu, tai valio! Taciau yra zmones profesionalai, kurie per galybe metu praleide tukstancius km prie vairo + tukstancius km prie sportinio vairo, isbande ivairius variantus su ivairiom padangom, ismatave laikus, reakcijos laikus ir t.t. ir pan. ir isdeste savo teorija ne vienam pradedanciajam ir tikrai man jie yra autoritetai ir as jais tikiu visu simtu procentu ir vairavime remiuosi ju patirtimi, nes jie rade idealiausius variantus kada tam, kad suvaldyti masina isnaudoti kuo maziau fiziniu pastangu, sugaisti kuo maziau laiko, patirti kuo maziau streso ir, kad keleiviai net nesuprastu jog pries 5 sekundes buvo prasidejes kazkoks netiketas slydimas... ;) Pabreziu, kad kiekvieno vairuotojo, kurio veiksmai is savos praktikos itakoja saugu ir valdoma vaziavima, yra pagirtini, bet ne visi veiksmai yra efektyvus... Mano nuomone nebutinai turi sutapti su jusu... Pabaigai pasakysiu toki idomu fakta kaip A. Simaska pradejo sportuoti (jam buvo jau virs 30 metu): nusipirkdavo kokia paprasta Ford Sierra ir kai pasnigdavo vaziuodavo keliu Klaipeda-Kaunas ir atgal, bet vaziuodavo metydamasis po kelia (panasiai kaip arabu driftas), tai sake, kad isvaziuodavo vakare ir vazinedavo taip pirmyn ir atgal iki ryto, o paryciais net pats nepajusdavo, kad slystancios masinos greitis budavo apie 180 kmh...
o zasada kartais neraso, kad su rwd norint istiesint slystancia masina, reikia atleisti gaza? nelabai jau prisimenu. Bet logiskai mastant, ismynus sankaba ratai palaidi buna, ir toliau sukasi is inercijos, o atleidus gaza, jie yra stabdomi variklio ir tolygiai leteja.
ex e30 325i 24v
vw golf tdi - daily

Kazla
Posts: 240
Joined: 03 Sep 2007 14:18
Location: Kaunas
Contact:

Re: BMW ir ziema

Post by Kazla » 09 Jan 2008 11:09

kkaroliss wrote:o zasada kartais neraso, kad su rwd norint istiesint slystancia masina, reikia atleisti gaza? nelabai jau prisimenu. Bet logiskai mastant, ismynus sankaba ratai palaidi buna, ir toliau sukasi is inercijos, o atleidus gaza, jie yra stabdomi variklio ir tolygiai leteja.

Padangos su keliu geriausiai sukimba tada kai ju neveikia jokios jegos: nei stabdymo, nei greitejimo...

User avatar
kkaroliss
BMW Fan draugas
Posts: 352
Joined: 13 Jan 2006 00:04
BMW: EX e30 coupe 2,5
Location: Kaunas
Contact:

Re: BMW ir ziema

Post by kkaroliss » 09 Jan 2008 11:51

nu va reiks isbandyt praktiskai abu variantus :) susidomejau daba :D
ex e30 325i 24v
vw golf tdi - daily

User avatar
Antonis
BMW Fan draugas
Posts: 88
Joined: 15 Jan 2006 19:37
BMW: e30 340
Location: Kaunas
Contact:

Re: BMW ir ziema

Post by Antonis » 09 Jan 2008 12:17

pas tave abu variantai bus panasiai, nes variklis nera pakankamai galingas ir jau jei tu uzvelsi rimtai ratus tai tu ar atleisi gaza ar sankaba iminsi jie visteik is inercijos dar suksis (gal gaza atleidus greiciau nustos siektiek), bet jei pvz didelis torkas tai atleidus gaza tikrai greiciau ratai prisistabdo, o tada ismini sankaba. Man tas ziauriai pasijuto kai varikli pakeiciau, praktiskai is naujo reik mokintis skersam eit....

Post Reply