Re: [all] hidraulinis rankinis
Posted: 29 Sep 2009 23:36
geriau 450lt.ir jokiu problemu.
![Alkoholikas :alc](./images/smilies/alc.gif)
![Alkoholikas :alc](./images/smilies/alc.gif)
man labiausiai patinka 0.625 nes lengvai uzsitraukia ir toks jautresnis jis.^gap^ wrote:gyvenkit taikiaiok o daba link temos... ieskojaus sau internete hird. rankinio ir radau ivairiu pasiulymu su triju rusiu cilindriukais.. kad ir pwz willwood yra 0.625 0.70 ir 0.75.. kas ce per do skaiciai(manau kad cilindriuko turis bet pasitikslint noretusi) ir kuris geriau ir kodel? jei pwz didesnis turis cilindriuko tai ne sunkiau trauksis? o jei mazesnis turis ar pakaks norm uzrakint ratus? prasyciau su argumentais
![]()
![]()
Kazkur intere buvau rades,kad ta turi rinktis reikia pagal tai, ar modinti ar ne stabdziai pas tave gale. Cia grinai buvo kalba apie willwood cilindriukus.^gap^ wrote:gyvenkit taikiaiok o daba link temos... ieskojaus sau internete hird. rankinio ir radau ivairiu pasiulymu su triju rusiu cilindriukais.. kad ir pwz willwood yra 0.625 0.70 ir 0.75.. kas ce per do skaiciai(manau kad cilindriuko turis bet pasitikslint noretusi) ir kuris geriau ir kodel? jei pwz didesnis turis cilindriuko tai ne sunkiau trauksis? o jei mazesnis turis ar pakaks norm uzrakint ratus? prasyciau su argumentais
![]()
![]()
Nico club wrote:5/8 is typically for oem brake setups and 3/4 is for a more upgraded like big brake for example. If for example you get a 3/4 for a oem setup it will feel sluggish before the brake engages because there is a lot more fluid flowing. And vice versa if you get a 5/8 on a big brake rear it will not engage properly and could possibly damage the reservoir because to much oil is being force through a smaller reservoir.
Abi skylutes yra "uzmaitinamos" is to pacio stabdziu bakelio. Zigulinis cilindriukas yra netinkamas hidrauliniui rankiniui.stigass wrote:žmogeliukai, turiu klausima: žiguliniame cilindriuke, toje vietoje, kur statosi skyscio bakelis yra dvi skylutes, viena skysciui i cilindriuka o kita kaip suprantu tik tepimui paciu galiniu manzetu. Ar ja reiketu uzblokuoti, ar tie manzetai atlaiko ta slegi?
Esme yra diametre cilindriuko ir jo eigoje, o ne nuo kokios masinos....Salis wrote:ne taip supratai jo pasisakyma "netinkamas". tiesiog su ziguliniu cilindriuku niekad neisgausi turbut nei puses willwood ar kito panasaus cilindriuko efekto, man saviski tikrai pabodo jau tampyt iki pat galo
Sutinku, bet kai Romka sako, galima ieškoti ir nuo kitų automobiliu, kodėl būtent žigulio tai nežinau...Salis wrote:ne taip supratai jo pasisakyma "netinkamas". tiesiog su ziguliniu cilindriuku niekad neisgausi turbut nei puses willwood ar kito panasaus cilindriuko efekto, man saviski tikrai pabodo jau tampyt iki pat galo
O kitų naudotų auto cilindriukai labai brangūs? Už 15lt gali pasiimti naudotą, dar už 15-20 išsitekint ir viskas.zemelapis wrote:Zigulinis turbut pigiausias, nusiperki dar plius rem. komplektuka ir sutaupai tukstanciusTik jau efekto vieniem uztenka, kitiems ne.
Butent tai as ir turejau omenyje. Is visu yra padaromi, tik ne visi vienodai veikia ir ju efektyvumas yra skirtingas.Salis wrote:ne taip supratai jo pasisakyma "netinkamas". tiesiog su ziguliniu cilindriuku niekad neisgausi turbut nei puses willwood ar kito panasaus cilindriuko efekto, man saviski tikrai pabodo jau tampyt iki pat galo
pas mane ji tokio pat dydzio ir viskas gerai veikia, nors buvo beda viena karta kai nukandzioto mandzeto drozles uzkimso ta skylute.Krisass wrote:Kadangi ne vienas jusu yra vazinejantis pasidares hidraulini su ziguliniu cilindriuku, norejau paklausti kaip tiksliai reikia ji perdaryti? Ar reikia didinti skyscio paemimo skylute? Ji atrodo nepakankama normaliam stabdziu darbui nuspaudus pedala. Is anksto ACIU uz atsakymus ir pagalba: