[E36] modifikavimas.

Moderators: zygasbmw, unguriux, stashas, aurimas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
przt
Posts: 94
Joined: Tue Nov 21, 2006 12:19 pm
BMW: E36 M50
Location: Vilnius
Contact:

[E36] modifikavimas.

Post by przt » Thu Mar 01, 2007 4:24 pm

Gal pravers zmonem, kurie galvoja kaip pagerinus ju E36.
Modifikavimo planas, orientuotas i e36 325, bet tinka ir kitiems.
Salyginai pigus, paprasti modai, nelendant i vidu, nedarant FI.

------
Oro paemimas (filtras, droselio sklende(BBTB), ortakiai) - Pasidaryti paciam. (http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=250139 )

Chip'as - ieskotis paciam arba kreiptis i tuos, kas ismano.

Difas su LSD (>3.15) - shrotai. E30,E34, M3 kaip donoras.

Ismetimas - geriausia kokio brand'inio produkto kopija.

Stabdziai - e46 330 priekiniai stabdziu suportai, laikikliai, stabdziu diskai + M3 ar M3 EVO (tas pats pas e34 nuo 91) stabdziu master cylinder. (Min 17" ratai prieki).

--
Su tokiu setup'u turetu but kokie +10-25 ag. Geriau reaguot i gazo pedala, geriau skambet, geriau stabdyt. Begetis apie 0.5-1s. greiciau iki simto, ir ~15s ketvirtis. kar1

Pridekit, jei zinot dar koki pigu veikianti mod'a.
BMW e36

User avatar
MENDOZA
Posts: 151
Joined: Sat Sep 16, 2006 11:07 pm
BMW: "e36 325"
Location: Kaunas-Garliava
Contact:

Post by MENDOZA » Thu Mar 01, 2007 7:05 pm

na daugiau jegos geresniu stabdziu reikia. girdejau kad deda ant m3 nuo 840 4cilindriuku stabdziu suportus ir diskus. jei tinka nuo m3 ant 325, tai turetu tikti ir nuo840 ant 325. del perdavimo, tai buvo pasiulyta deti 3.54. greitis siek tiek sumazeja, bet ryvas geresnis. ir manau zf greiciu deze geriau, nei getrag. 1 begis aukstesnis-nedaug bet man geriau kai pirmas netoli antro.
na o del 1/4 mylios per 15s su tokiu komplektu, tai pilnai tikiu. svarbiausiai starto nepziopsot. aisku 17" ratai sunkesni nei 15". nors ir yra ir lengvesniu, tik neuzdyka...
325 coupe M50B25TU (aprudijes) UNDER CONSTRUCTION
RATU SUVEDIMAS, MONTAVIMAS-BALANSAVIMAS

User avatar
LaimisBMW
Posts: 491
Joined: Sun Jan 15, 2006 11:30 pm
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » Fri Mar 02, 2007 2:57 am

przt: Nelendant i vidu daug ten nepadarysi nieko. Gali masina lengvinti bandyt dar. O varikliui tai ka max eitu cipas, isiurbimas/ismetimas, didesne gazo sklende. Bet daugiau 5-10ag neisspausi (idealiu atveju). Veleneliu reiktu kaip minimum kad labiau pajaust kazka, arba daryt 2.8/3.0. Arba NOS'a statytis.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
przt
Posts: 94
Joined: Tue Nov 21, 2006 12:19 pm
BMW: E36 M50
Location: Vilnius
Contact:

Post by przt » Fri Mar 02, 2007 1:53 pm

LaimisBMW wrote:przt: Nelendant i vidu daug ten nepadarysi nieko. Gali masina lengvinti bandyt dar. O varikliui tai ka max eitu cipas, isiurbimas/ismetimas, didesne gazo sklende. Bet daugiau 5-10ag neisspausi (idealiu atveju). Veleneliu reiktu kaip minimum kad labiau pajaust kazka, arba daryt 2.8/3.0. Arba NOS'a statytis.
Tiesa, daug ten nepridarysi, bet tie mazi variklio upgreidai bus juntami ir pigus.
Su veleneliais tai galima priaugint ir 40ag ir rinkt simta per 6s. Bet veleneliai jau kainuoja ir neaisku ar tada negeriau daryti FI.
BMW e36

User avatar
dariano
Posts: 151
Joined: Wed Oct 25, 2006 11:58 am
Location: Kaunas

Post by dariano » Fri Mar 02, 2007 3:00 pm

Bet tai kaip pajudini velenelius tai variklio darbas ant tuscios buna jau ant ~1500apsuku ar ne? na kaip ziedui ruostos? :)
Prekyba naujais akumuliatoriais!

User avatar
dariano
Posts: 151
Joined: Wed Oct 25, 2006 11:58 am
Location: Kaunas

Post by dariano » Fri Mar 02, 2007 3:02 pm

Galvoju kam ant gatves reikia to...kaip tu sakai galima ir paprasciau pasikrapstyti didinant variklio galia :)
Prekyba naujais akumuliatoriais!

User avatar
przt
Posts: 94
Joined: Tue Nov 21, 2006 12:19 pm
BMW: E36 M50
Location: Vilnius
Contact:

Post by przt » Fri Mar 02, 2007 4:27 pm

dariano wrote:Bet tai kaip pajudini velenelius tai variklio darbas ant tuscios buna jau ant ~1500apsuku ar ne? na kaip ziedui ruostos? :)
Jei desi velenelius, kurie ziede skirti vaziuot, tai taip, o jei desi is S50 (i M50) ar is S52 (i M52) tai neturetu but skirtumo ant laisvu.
Otto cia daugiau susidures su situo reikalu, jis buvo idieges i savo 325 velenelius, ismetimo kolektoriu ir kt. Redline prie 8200 RPM, 240 ag.
Veleneliu kaina bus ~2k litu, + kolektorius ismetimo, + custom chip'as, tai cia jau grubiai puse turbo projekto :)
BMW e36

User avatar
dariano
Posts: 151
Joined: Wed Oct 25, 2006 11:58 am
Location: Kaunas

Post by dariano » Fri Mar 02, 2007 4:39 pm

O tai butent jei i M52 is S52 kiek arkliuku prisideda? Gal ir vertas demesio projektas :)
Prekyba naujais akumuliatoriais!

User avatar
przt
Posts: 94
Joined: Tue Nov 21, 2006 12:19 pm
BMW: E36 M50
Location: Vilnius
Contact:

Post by przt » Fri Mar 02, 2007 5:26 pm

dariano wrote:O tai butent jei i M52 is S52 kiek arkliuku prisideda? Gal ir vertas demesio projektas :)

Kokie 30-50ag. Priklausomai nuo kitos komplektacijos ir variklio turio.
BMW e36

User avatar
LaimisBMW
Posts: 491
Joined: Sun Jan 15, 2006 11:30 pm
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » Fri Mar 02, 2007 7:14 pm

przt wrote:
dariano wrote:Bet tai kaip pajudini velenelius tai variklio darbas ant tuscios buna jau ant ~1500apsuku ar ne? na kaip ziedui ruostos? :)
Jei desi velenelius, kurie ziede skirti vaziuot, tai taip, o jei desi is S50 (i M50) ar is S52 (i M52) tai neturetu but skirtumo ant laisvu.
Otto cia daugiau susidures su situo reikalu, jis buvo idieges i savo 325 velenelius, ismetimo kolektoriu ir kt. Redline prie 8200 RPM, 240 ag.
Veleneliu kaina bus ~2k litu, + kolektorius ismetimo, + custom chip'as, tai cia jau grubiai puse turbo projekto :)
S50B30/S50B32 (Euro e36 M3) veleneliai netinka niekur !
I M50/M52 gali velenelius nebent nuo amerikietiskos e36 M3 idet (S50B30US/S52B32US). Nes ten M52 variklis, tik padidinta kubatura ir veleneliai naglesni, o Euro M3 variklis visai kitas zverelis, nuo jo niekas netinka.

Del otto, kazkaip man rodos maziau pas ji ten arkliu buvo, ir PYP kur jie paciam gale, tai jei nori kad valintu reik myzinti iki 8k rpm kaip kokia honda :)
Ir kaina veleneliu M50 3klt, voztuvu spyruokles koks 1.5k, viso to suchipavimas dar kokie 500-800lt.

Pigiausias variantas butu isiurbimo veleneli pastatyt vietoj ismetimo, o isiurbimo nupirkti koki schrick'a (1200-1500lt). Sukt iki 7k, nedaugiau, spyruokles tiktu tos pacios. Ir variklis tikrai pagyvetu.
Last edited by LaimisBMW on Sun Apr 06, 2008 3:40 pm, edited 1 time in total.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
MENDOZA
Posts: 151
Joined: Sat Sep 16, 2006 11:07 pm
BMW: "e36 325"
Location: Kaunas-Garliava
Contact:

Post by MENDOZA » Fri Mar 02, 2007 10:39 pm

o kokiei geriau veleneliai? ar242 laipsnio ir 208, ar 281 ir 249? gal kas zino kiek laipsniu schriko veleneliai?
325 coupe M50B25TU (aprudijes) UNDER CONSTRUCTION
RATU SUVEDIMAS, MONTAVIMAS-BALANSAVIMAS

User avatar
przt
Posts: 94
Joined: Tue Nov 21, 2006 12:19 pm
BMW: E36 M50
Location: Vilnius
Contact:

Post by przt » Sat Mar 03, 2007 1:35 am

LaimisBMW wrote: S50B30/S50B32 (Euro e36 M3) veleneliai netinka niekur !
I M50/M52 gali velenelius nebent nuo amerikietiskos e36 M3 idet (S52B30US/S52B32US). .
Jo, praleidau zody US ;)

LaimisBMW wrote:Del otto, kazkaip man rodos maziau pas ji ten arkliu buvo, ir *** kur jie paciam gale, tai jei nori kad valintu reik myzinti iki 8k rpm kaip kokia honda :)
241ag, 221nm :) Apsuku tai bilekiek, turetu gerai skambet ;) turetu ejt.
BMW e36

User avatar
LaimisBMW
Posts: 491
Joined: Sun Jan 15, 2006 11:30 pm
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » Sun Mar 04, 2007 5:09 pm

przt wrote:
241ag, 221nm :) Apsuku tai bilekiek, turetu gerai skambet ;) turetu ejt.
BMW 325 vanos 231 ag ir 220nm 8200rpm limiter Thanks Vimota!

Siaip noreciau kreive pamatyt, ar nebus kaip daugumai ant vimotos stendo kad prie redlaino biski torkas pirsteli ir +10ag iskarto.
Nesu nei pesimistas nei optimistas, bet biski keistai man atrodo tas galingumas su beveik stokiniais veleneliais.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
MENDOZA
Posts: 151
Joined: Sat Sep 16, 2006 11:07 pm
BMW: "e36 325"
Location: Kaunas-Garliava
Contact:

Post by MENDOZA » Sun Mar 04, 2007 6:16 pm

narsiojau kuri laika po neta, bet niekaip neradau stokiniu veleneliu duomenu. ka rades, tai tik catcam. jie tik ir raso duomenis ant savo produkcijos. bet is kur zinoti kad jie netokie patys kaip stockiniai? gal skyrtumas tik metalo kokybej...
325 coupe M50B25TU (aprudijes) UNDER CONSTRUCTION
RATU SUVEDIMAS, MONTAVIMAS-BALANSAVIMAS

User avatar
abraomas
Posts: 59
Joined: Mon Dec 18, 2006 11:50 am
BMW: E36 3,28. E36 3,25
Location: Vilnius

Post by abraomas » Wed Apr 11, 2007 10:32 am

Buvau as pasitikrint arkliu kiekio, ir del cipavimo pasneket, sake neapsimoka, del 5 hp, kazka daryt, laiko ir pinigu metymas, seke be veleneliu nelabai verta..
E36 328
E36 325
redline

User avatar
MENDOZA
Posts: 151
Joined: Sat Sep 16, 2006 11:07 pm
BMW: "e36 325"
Location: Kaunas-Garliava
Contact:

Post by MENDOZA » Wed Apr 11, 2007 10:23 pm

buvau vienoj bmw padevetu detaliu pardej ir ten toks bachuriukas dirba. na issikalbejom ir zodziu jis ant savo m50b25 uzmete nuo m52b28 droseline. ir sake tikrai geriau lupa. na ir dar nuo m3 evo(e36) ismetimo kolektoriu. viskas puikiai tinka. tik flansus reikia paslifuot. nes kazkokie geleziukai ten yra atsikise.
325 coupe M50B25TU (aprudijes) UNDER CONSTRUCTION
RATU SUVEDIMAS, MONTAVIMAS-BALANSAVIMAS

User avatar
hq
Posts: 65
Joined: Sat Feb 17, 2007 11:00 pm
BMW: Ex. E36; Ex. E30; Dabar E21;
Location: Panevežys/Lietuva
Contact:

Post by hq » Mon Apr 16, 2007 3:01 pm

Su veleneliais tai galima priaugint ir 40ag ir rinkt simta per 6s. Bet veleneliai jau kainuoja ir neaisku ar tada negeriau daryti FI.
Truputi nesupratau sito pasakymo, tai taip iseina kad jei jau dedi kita veleneli, nebegali daryt FI? Maniau kad kaip tik nuo tokiu modu ir reik pradet tuninga, o galiausiai prieinama ir iki FI (juk tada ir rezultatas turetu but kurkas geresnis nei iskarto statant koki S/C ar T/C i stock'a...) :V
-=Retro-Beemer=-

Valdelis

Post by Valdelis » Fri Jul 06, 2007 3:24 am

kiek ilgai ir normaliai pusi tam stockui su turba!?kol issilydys!

Valdelis

Post by Valdelis » Fri Jul 06, 2007 3:26 am

ir likau nesuprates,nuo kada 2.8 droseli deda ant 2.5!kad atvirksciai daro kartu su kolektoriumi tai visi laikrasciai raso!

User avatar
LaimisBMW
Posts: 491
Joined: Sun Jan 15, 2006 11:30 pm
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » Fri Jul 06, 2007 7:28 pm

Man irgi atrodo kad m52 sklende mazesne uz m50.
O kolikas irgi nzn, kiek zinau netinka atstumai tarp varztu, nu paziuresiu garaze guli e36 m3 kolikas, bet nelabai lengvai ant m50 jis uzsideda, nebent pjaut virint flansus.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users