[E36] modifikavimas.

Moderators: zygasbmw, unguriux, stashas, aurimas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Valdelis

Post by Valdelis » Fri Jul 06, 2007 9:22 pm

2.0 ir 2.8 kolektoriai ir sklendes vienodos,o 2.5 didelis kolikas ir sklendes vidurys didesnis!isore ta pati.tinka ten viskas,tik ant 2.8 uzdejus pvz E39 kebule reikia daryti custom vairo stiprintuvo skyscio bakelio laikikli,ir prikomplektuoti laisvos eigos voztuva.reikia grezti skyle. :D :D

User avatar
przt
Posts: 94
Joined: Tue Nov 21, 2006 12:19 pm
BMW: E36 M50
Location: Vilnius
Contact:

Post by przt » Thu Jul 26, 2007 2:55 pm

Ishsiardziau BMW galine vaziuokle,
Vaizdas:
Image

Pirminis tikslas buvo instaliuot blokiruote, bet pasimate kad ten yra ir kitu darbu. Tai prie viso to, gal ir sutvirtinimus pasidaryt logiskai butu, kad taip nebutu:

Image

Kaip daro uzsienis. Jie ima is dylerio ploksteles(M3):

Image

Pashiaushia:

Image

Privirina jas ir nudazo:

Image

Mobilu suvirintoja gal kaip nors ir rasciau tai klausimas yra, ka galima nuveikt butu musu salygomis? Uz vaizdine-aiskinamaja medziaga busiu dekingas.
BMW e36

User avatar
przt
Posts: 94
Joined: Tue Nov 21, 2006 12:19 pm
BMW: E36 M50
Location: Vilnius
Contact:

Post by przt » Sun Jul 29, 2007 5:56 pm

Bandysiu uzsakinet krastoj tas ploksteles ir virint.
BMW e36

User avatar
Vyskupas
Posts: 165
Joined: Sun May 20, 2007 9:51 pm
BMW: VW GOLF TDI 98, planuose E30
Location: Kaunas
Contact:

Post by Vyskupas » Thu Aug 09, 2007 11:12 pm

jei gali poto parasyk kiek sumokejai :) nes kiek pastebejau tai dazna beda 325 e36 su laikikliais reduktoriaus stokiniais :)
ex E36 318....ex E36 318ti compact...ex E36 325 black coupe M-tech...now VW GOLF TDI 98...future E30

User avatar
przt
Posts: 94
Joined: Tue Nov 21, 2006 12:19 pm
BMW: E36 M50
Location: Vilnius
Contact:

Post by przt » Fri Aug 10, 2007 1:13 am

Kaina 247lt, uz visa komplekta. Palaukt reikia nepilna savaite.
Tikrai tiek nebuciau mokejes, jei ne laiko stoka gamintis paciam.
BMW e36

User avatar
przt
Posts: 94
Joined: Tue Nov 21, 2006 12:19 pm
BMW: E36 M50
Location: Vilnius
Contact:

Post by przt » Mon Aug 13, 2007 12:10 am

Atsiunte krasta dalis ir pridejes pasiziurejau, ogi b#et, viena is poru abi deshnios ploksteles nors lipdukai daliu geri :/
+ pas mane jau buvo luzhe tose vietose ir vokietis tvarkes, tai neaisku kaip ta sena nukrapshtyt, nes labai aukstis skirsis, vnz ;)
BMW e36

User avatar
przt
Posts: 94
Joined: Tue Nov 21, 2006 12:19 pm
BMW: E36 M50
Location: Vilnius
Contact:

Post by przt » Mon Aug 27, 2007 4:29 pm

Suvirintos M3 ploksteles, perrinktas reduktorius su LSD, nauji sailentblokai/ivores. :D
Tikiuos laikys.
Image
BMW e36

User avatar
vyge
Posts: 35
Joined: Tue Jul 03, 2007 11:59 am
BMW: E36 318iS?
Location: Panevėžys
Contact:

Post by vyge » Thu Sep 27, 2007 10:31 pm

Variant 1 on 2.8l (basis grey cast iron block M50B25)

84mm KW of the 328i/528i, 130mm piston rod (of the M20) and piston of the M50B25 (meal No. 84V136) without Vanos. Compression then about 10,6:1 (10:1 series).

Variant 2 on 2.8l (basis grey cast iron block M50B25tue)

84mm KW of the 328i/528i, 135mm piston rod and piston of the M50B25tue with Vanos (meal No. 84V166).

By a 84mm KW the piston 4,5mm comes more highly raus, which by 5mm shorter (135er) piston rods becomes again balanced and a compression of approximately 11:1 results in.

If the compression value should be to high, one can bring a small hollow with a diameter of for instance 70mm into the piston. The depth depends on the desired reduction.


Variant 3 on 2.8l (basis aluminum block M52B25)

84mm KW of the 328i/528i, 135mm piston rod and piston of the M52B28 (thus M52B28 corresponds)
Compression 10.2


Result:

The 2,8 litres change is the simplest and cheapest way to more torques and achievement. With a good exhaust system, changed cam shafts and a well made controller is for instance 245PS in it. A car from my circle of acquaintances reached 244 HP of 303 Nm (Dbilas inlet cam, co-ordinated chip, BOSCH Motronic, 325i 24V sucking in plant, empty-vacated M3 E36 catalysts, E30 M3 final pot, original air cleaner box).

ka galit apie tai pasakyti? (kai kurie zodziai normaliai jaciu neishsiverte)

šaltinis: e30.de
Image

User avatar
hq
Posts: 65
Joined: Sat Feb 17, 2007 11:00 pm
BMW: Ex. E36; Ex. E30; Dabar E21;
Location: Panevežys/Lietuva
Contact:

Post by hq » Thu Dec 13, 2007 10:18 am

-=Retro-Beemer=-

Bullit

Re: [E36] modifikavimas.

Post by Bullit » Wed Mar 19, 2008 2:11 am

kad 40 AG nuo velenu padidetu tai cia gonzo
tikri ziediniai velenai
apsukos butu ant 3500 o ne 1500 rpm

gatviniai paskutiniai 275 intake man primete 20 AG be ribotuvo nukelimo

o tas reduktoriaus ploksteles kai buvau uzsisakes tai ir atveze vienos puses dvi
keista...

o siaip E36 geriausiai yra rimta vaziuokle sudeti ir viskas
jokiu lindimu i motora nereik jei litu ner
Last edited by Bullit on Wed May 07, 2008 3:29 pm, edited 1 time in total.

User avatar
med5
Posts: 263
Joined: Wed Oct 10, 2007 12:30 am
BMW: E30 325 e36 m3
Location: Marijampole, Waterford-Irl

Re: [E36] modifikavimas.

Post by med5 » Fri May 09, 2008 9:06 pm

[

Stabdziai - e46 330 priekiniai stabdziu suportai, laikikliai, stabdziu diskai + M3 ar M3 EVO (tas pats pas e34 nuo 91) stabdziu master cylinder. (Min 17" ratai prieki).

--
Ar tiktu stabdziu suportai laikikliai diskai nuo e34 530?
BMW E30 325
BMW E46 M3 compact
BMW E36 estate 330D +LSD (daily fun)
BMW E36 344 done

User avatar
przt
Posts: 94
Joined: Tue Nov 21, 2006 12:19 pm
BMW: E36 M50
Location: Vilnius
Contact:

Re: [E36] modifikavimas.

Post by przt » Mon May 12, 2008 8:58 pm

med5 wrote:[


--
Ar tiktu stabdziu suportai laikikliai diskai nuo e34 530?
Ne.
BMW e36

User avatar
MENDOZA
Posts: 151
Joined: Sat Sep 16, 2006 11:07 pm
BMW: "e36 325"
Location: Kaunas-Garliava
Contact:

Re:

Post by MENDOZA » Wed May 14, 2008 8:31 pm

Valdelis wrote:2.0 ir 2.8 kolektoriai ir sklendes vienodos,o 2.5 didelis kolikas ir sklendes vidurys didesnis!isore ta pati.tinka ten viskas,tik ant 2.8 uzdejus pvz E39 kebule reikia daryti custom vairo stiprintuvo skyscio bakelio laikikli,ir prikomplektuoti laisvos eigos voztuva.reikia grezti skyle. :D :D
turiu garaze nuimta 2.8 sklende, tai jos vidus visiskai vienodo skersmens kaip ir 2.5.
325 coupe M50B25TU (aprudijes) UNDER CONSTRUCTION
RATU SUVEDIMAS, MONTAVIMAS-BALANSAVIMAS

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2104
Joined: Mon Nov 12, 2007 1:15 am
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: Re:

Post by EXvaldelis » Wed May 21, 2008 11:54 pm

MENDOZA wrote:
Valdelis wrote:2.0 ir 2.8 kolektoriai ir sklendes vienodos,o 2.5 didelis kolikas ir sklendes vidurys didesnis!isore ta pati.tinka ten viskas,tik ant 2.8 uzdejus pvz E39 kebule reikia daryti custom vairo stiprintuvo skyscio bakelio laikikli,ir prikomplektuoti laisvos eigos voztuva.reikia grezti skyle. :D :D
turiu garaze nuimta 2.8 sklende, tai jos vidus visiskai vienodo skersmens kaip ir 2.5.
nori pasakyti,kad visi akli o tu ne!? :D
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

User avatar
MENDOZA
Posts: 151
Joined: Sat Sep 16, 2006 11:07 pm
BMW: "e36 325"
Location: Kaunas-Garliava
Contact:

Re: [E36] modifikavimas.

Post by MENDOZA » Thu May 22, 2008 11:12 pm

:D :D as taip nesakiau.
325 coupe M50B25TU (aprudijes) UNDER CONSTRUCTION
RATU SUVEDIMAS, MONTAVIMAS-BALANSAVIMAS

User avatar
Arunas B
Posts: 114
Joined: Sat May 24, 2008 8:22 pm
BMW: E36 328i touring
Location: Kaunas-Vilnius-Londonas

Re: Re:

Post by Arunas B » Tue May 27, 2008 8:18 pm

MENDOZA wrote:
Valdelis wrote:2.0 ir 2.8 kolektoriai ir sklendes vienodos,o 2.5 didelis kolikas ir sklendes vidurys didesnis!isore ta pati.tinka ten viskas,tik ant 2.8 uzdejus pvz E39 kebule reikia daryti custom vairo stiprintuvo skyscio bakelio laikikli,ir prikomplektuoti laisvos eigos voztuva.reikia grezti skyle. :D :D
turiu garaze nuimta 2.8 sklende, tai jos vidus visiskai vienodo skersmens kaip ir 2.5.
Gal ta nuo 2.8 ne gimtoji, kazkas jau pakeites pries tave buvo?
Londonas BMW servisas, dignostika, Inpa, ISTA P, ISTA D. DPF delete, EGR delete, Chip Tuning. 07825683231

User avatar
MENDOZA
Posts: 151
Joined: Sat Sep 16, 2006 11:07 pm
BMW: "e36 325"
Location: Kaunas-Garliava
Contact:

Re: [E36] modifikavimas.

Post by MENDOZA » Mon Jun 09, 2008 9:20 pm

nuvaziavau i srota suradau e39 528, nuemiau sklende priekine dali numeciau ir droseline tokia kaip ir mano orginali. labai viskas idomu.
325 coupe M50B25TU (aprudijes) UNDER CONSTRUCTION
RATU SUVEDIMAS, MONTAVIMAS-BALANSAVIMAS

User avatar
Arunas B
Posts: 114
Joined: Sat May 24, 2008 8:22 pm
BMW: E36 328i touring
Location: Kaunas-Vilnius-Londonas

Re: [E36] modifikavimas.

Post by Arunas B » Tue Jun 10, 2008 1:06 pm

MENDOZA wrote:nuvaziavau i srota suradau e39 528, nuemiau sklende priekine dali numeciau ir droseline tokia kaip ir mano orginali. labai viskas idomu.
O kaip kolektorius? 2,5 turétu but didesnés gerklés kur i galva eina.
Londonas BMW servisas, dignostika, Inpa, ISTA P, ISTA D. DPF delete, EGR delete, Chip Tuning. 07825683231

User avatar
MENDOZA
Posts: 151
Joined: Sat Sep 16, 2006 11:07 pm
BMW: "e36 325"
Location: Kaunas-Garliava
Contact:

Re: [E36] modifikavimas.

Post by MENDOZA » Tue Jun 10, 2008 7:57 pm

skersmuo didesnis, bet tikriausiai trumpesnes.
325 coupe M50B25TU (aprudijes) UNDER CONSTRUCTION
RATU SUVEDIMAS, MONTAVIMAS-BALANSAVIMAS

User avatar
Foxer
Posts: 44
Joined: Thu Feb 09, 2006 7:08 pm
BMW: E39 530d+LSD
Location: Kaunas-Biržai

Re: [E36] modifikavimas.

Post by Foxer » Mon Jun 16, 2008 6:15 pm

Jei kam reik M50 isiurbimo komplekto, tai turiu viska :alc Sau nedejau, nes man geriau maziau arkliu, bet sukimas padoresnis.
e39 530d + LSD

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users