[E36] modifikavimas.

Moderators: zygasbmw, unguriux, stashas, aurimas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
Taspas
Posts: 99
Joined: Thu Apr 05, 2007 12:24 pm
BMW: 346X
Location: Klaipėda
Contact:

Re: [E36] modifikavimas.

Post by Taspas » Wed Sep 10, 2008 8:40 am

Todėl žodį SVEIKIA ir buvau parašęs kabutėse. Klausimas iškilo todėl, kad keisiu reduktoriaus perdavimo skaičių ir reikia žinoti, iki kiek rpm galima sukti variklį (kiek galima nukelti rpm limiterį), nes kad jau vmax kris, tai faktas.
papildoma 5% nuolaida visiems* garažo įrankiams iš www.gitana.lt su kodu bmw5
*neakcijiniams įrankiams

User avatar
romkasponka
Posts: 1191
Joined: Sun Feb 26, 2006 8:23 pm
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Re: [E36] modifikavimas.

Post by romkasponka » Wed Sep 10, 2008 10:39 am

Taspas wrote:Todėl žodį SVEIKIA ir buvau parašęs kabutėse. Klausimas iškilo todėl, kad keisiu reduktoriaus perdavimo skaičių ir reikia žinoti, iki kiek rpm galima sukti variklį (kiek galima nukelti rpm limiterį), nes kad jau vmax kris, tai faktas.
Su kompensatoriais kaikuriem varikliam nepataria sukti daugiau 7 krpm. Pas mane ant M42 sukasi iki 7200. Anot Vimotos prie 9000 ant M42 pradeda dingineti tepalo slegis, nes tepalo siurblys sukasi pergreitai ir prasideda kavitacija, švaistikliai ir stumokliai laiko, bet spyruokles ir mechaniniai stumikai (vietoje kompensatoriu) buvo sudeti.
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

User avatar
Taspas
Posts: 99
Joined: Thu Apr 05, 2007 12:24 pm
BMW: 346X
Location: Klaipėda
Contact:

Re: [E36] modifikavimas.

Post by Taspas » Wed Sep 10, 2008 11:09 am

Vožtuvų spyruoklės bus nuo m44b18. Daugiau pakeitimų kaip ir nenumatoma.
papildoma 5% nuolaida visiems* garažo įrankiams iš www.gitana.lt su kodu bmw5
*neakcijiniams įrankiams

User avatar
romkasponka
Posts: 1191
Joined: Sun Feb 26, 2006 8:23 pm
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Re: [E36] modifikavimas.

Post by romkasponka » Wed Sep 10, 2008 12:00 pm

Taspas wrote:Vožtuvų spyruoklės bus nuo m44b18.
Jos geresnes uz standartines tavo?
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

User avatar
Taspas
Posts: 99
Joined: Thu Apr 05, 2007 12:24 pm
BMW: 346X
Location: Klaipėda
Contact:

Re: [E36] modifikavimas.

Post by Taspas » Wed Sep 10, 2008 12:26 pm

Truputį. (+ 200-300 rpm)
P.s.: pigios, greit ir daug galima gauti :D
papildoma 5% nuolaida visiems* garažo įrankiams iš www.gitana.lt su kodu bmw5
*neakcijiniams įrankiams

Powka

Re: [E36] modifikavimas.

Post by Powka » Mon Oct 20, 2008 1:20 pm

Gal kas patarimų dėl čipo į E36 318iS Coupe '95 turi?

Kur Kaune įsigyti ir pasistatyti galima? Kiek pats čipas ir įdėjimas kainuoja? Kokie jo pliusai ir minusai? Ačiū.

s4crificed

Re: [E36] modifikavimas.

Post by s4crificed » Wed Oct 22, 2008 12:13 pm

Powka wrote:Gal kas patarimų dėl čipo į E36 318iS Coupe '95 turi?

Kur Kaune įsigyti ir pasistatyti galima? Kiek pats čipas ir įdėjimas kainuoja? Kokie jo pliusai ir minusai? Ačiū.
Iš laimisbmw (jo tema kažkur yr čia) imk, tarkis, kad kas nors iki Kauno jį mesteltų.
įdėsi pats.

User avatar
Vytautas.G
Posts: 231
Joined: Fri May 02, 2008 10:34 am
BMW: e46 m-tech
Location: Vilnius
Contact:

Re: [E36] modifikavimas.

Post by Vytautas.G » Wed Oct 29, 2008 12:33 am

romkasponka wrote:
Taspas wrote:Todėl žodį SVEIKIA ir buvau parašęs kabutėse. Klausimas iškilo todėl, kad keisiu reduktoriaus perdavimo skaičių ir reikia žinoti, iki kiek rpm galima sukti variklį (kiek galima nukelti rpm limiterį), nes kad jau vmax kris, tai faktas.
Su kompensatoriais kaikuriem varikliam nepataria sukti daugiau 7 krpm. Pas mane ant M42 sukasi iki 7200. Anot Vimotos prie 9000 ant M42 pradeda dingineti tepalo slegis, nes tepalo siurblys sukasi pergreitai ir prasideda kavitacija, švaistikliai ir stumokliai laiko, bet spyruokles ir mechaniniai stumikai (vietoje kompensatoriu) buvo sudeti.
Kazkokio specifinio tepalo naudojimas tos problemos neissprestu? Ar cia reiketu modifikuoti pati siurbli?
www.autovaga.lt

User avatar
romkasponka
Posts: 1191
Joined: Sun Feb 26, 2006 8:23 pm
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Re: [E36] modifikavimas.

Post by romkasponka » Thu Oct 30, 2008 1:37 am

Vytautas.G wrote:Kazkokio specifinio tepalo naudojimas tos problemos neissprestu? Ar cia reiketu modifikuoti pati siurbli?
Reiktų siurblį modifikuoti greičiausiai.
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

User avatar
otto
Posts: 456
Joined: Sat May 20, 2006 9:35 pm
BMW: M3 S54 320d 250ag and 480nm
Location: Dundalk
Contact:

Re: [E36] modifikavimas.

Post by otto » Sat Nov 22, 2008 12:30 am

Mano 325-dabartinis abraomo sukasi iki 8200RPM,be jokiu problemu.Tiesa sudetos dvibubos voztuvu spyruokles,pagerint atmetima voztuvo.O siap zinau,is US forumo kad su kompencatoriais ir M50 motoru lenktynese suka iki 8700 be jokiu didesniu dramu
POWERFLEX,EIBACH,
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]

aurimas
Posts: 110
Joined: Wed Jan 02, 2008 11:44 pm
BMW: E39 528i
Location: Kaunas

Re: [E36] modifikavimas.

Post by aurimas » Fri Feb 06, 2009 5:53 am

gal cia biski didele nesamone isreiksiu bet tebunie.dirbau servise sale musu zmogelis dare varikliu degnostika ir pan .ir kazkada isejo tema del tu cipu jis juos vadino cipsais :D nezinau tiesa ar ne bet pasakojo kad jis kazkaip sugeba padaryti atseit kaip cipa bet kaip ir tik kompo apgaudinejimas kai saltas variklis jis geriau vaziuoja ir pan .tai jis kazkaip isigudrino apgauti kompa kad tipo pastovei jis saltas .ar tai kazka turetu duoti naudos ar cia tik eilinis garazniko svaigimas?sorri jai nesupratote :ops kitaip nesugalvojau kaip cia sia minti isreiksti :ops
Eat sleep fuck and die burning rubber !

User avatar
Syncro
Posts: 942
Joined: Fri May 12, 2006 1:56 pm
Location: Kaunas
Contact:

Re: [E36] modifikavimas.

Post by Syncro » Fri Feb 06, 2009 12:05 pm

ot daug mokslo reikia misini uzriebint :str :D
Automobiliu remontas 867527265

User avatar
Vytautas.G
Posts: 231
Joined: Fri May 02, 2008 10:34 am
BMW: e46 m-tech
Location: Vilnius
Contact:

Re: [E36] modifikavimas.

Post by Vytautas.G » Mon Jun 08, 2009 5:21 pm

Tai kaip ten del tu stabdziu? Reikia kazkokias dalis uzsisakineti pas tekintoja ir panasiai ar viskas tinka "bolt on"? Tas suporto "laikiklis" - snekama apie ta dali kuri apibraukta raudonai?

Tereikia pasikeisti suportus, diskus, master cilindra ir viskas OK?

kas bus jei pagrindinis cilindras nekeiciamas?

Kas labiau apsimoka (pagal kaina panasiai gaunasi) - ar jamti naudotus (gero stovio) stock E46 330 stabdziu disku, suportus, ir kokias mintex kalades ar imti kokius ATE raizytus arba Brembo Max stabdziu diskus skirtus e36 ir deti tas pacias mintex kalades.
www.autovaga.lt

Andrius S.
Posts: 649
Joined: Thu Feb 01, 2007 12:13 am

Re: [E36] modifikavimas.

Post by Andrius S. » Mon Jun 08, 2009 5:49 pm

Vytautas.G wrote:Tai kaip ten del tu stabdziu? Reikia kazkokias dalis uzsisakineti pas tekintoja ir panasiai ar viskas tinka "bolt on"? Tas suporto "laikiklis" - snekama apie ta dali kuri apibraukta raudonai?

Tereikia pasikeisti suportus, diskus, master cilindra ir viskas OK?

kas bus jei pagrindinis cilindras nekeiciamas?

Kas labiau apsimoka (pagal kaina panasiai gaunasi) - ar jamti naudotus (gero stovio) stock E46 330 stabdziu disku, suportus, ir kokias mintex kalades ar imti kokius ATE raizytus arba Brembo Max stabdziu diskus skirtus e36 ir deti tas pacias mintex kalades.
jei nekeisi pagrindines pusles, tai pedalo eiga bus didesne, nes didesni skyscio debita reikia i naujus suportus paduot, todel dideja pedalo eiga.

User avatar
Vytautas.G
Posts: 231
Joined: Fri May 02, 2008 10:34 am
BMW: e46 m-tech
Location: Vilnius
Contact:

Re: [E36] modifikavimas.

Post by Vytautas.G » Tue Jun 09, 2009 10:30 am

OK - del cilindriuko aisku. Dabar liko issiaiskinti ar tinka viskas be jokiu perdarymu. :D
www.autovaga.lt

User avatar
Arunas B
Posts: 114
Joined: Sat May 24, 2008 8:22 pm
BMW: E36 328i touring
Location: Kaunas-Vilnius-Londonas

Re: [E36] modifikavimas.

Post by Arunas B » Wed Jun 10, 2009 11:49 am

Vytautas.G wrote:OK - del cilindriuko aisku. Dabar liko issiaiskinti ar tinka viskas be jokiu perdarymu. :D
Ten viskas turi buti "bolt on" tik po to jei neklystu mazesniu nei 17" ratu neuzdesi.
Londonas BMW servisas, dignostika, Inpa, ISTA P, ISTA D. DPF delete, EGR delete, Chip Tuning. 07825683231

User avatar
Vytautas.G
Posts: 231
Joined: Fri May 02, 2008 10:34 am
BMW: e46 m-tech
Location: Vilnius
Contact:

Re: [E36] modifikavimas.

Post by Vytautas.G » Wed Jun 10, 2009 1:28 pm

Ok - bandysiu daryti - netiks tai bus S. Dar del disko diametro - 325mm turi buti? nes dar 300mm rodo (priklausomai nuo metu).. Nu zodziu bandysiu dar kazkiek info surasti ir tada darysiu.
www.autovaga.lt

User avatar
vytas85
Posts: 242
Joined: Mon May 18, 2009 7:47 pm
BMW: e61 3.0d

Re: [E36] modifikavimas.

Post by vytas85 » Tue Aug 04, 2009 9:16 pm

aurimas wrote:gal cia biski didele nesamone isreiksiu bet tebunie.dirbau servise sale musu zmogelis dare varikliu degnostika ir pan .ir kazkada isejo tema del tu cipu jis juos vadino cipsais :D nezinau tiesa ar ne bet pasakojo kad jis kazkaip sugeba padaryti atseit kaip cipa bet kaip ir tik kompo apgaudinejimas kai saltas variklis jis geriau vaziuoja ir pan .tai jis kazkaip isigudrino apgauti kompa kad tipo pastovei jis saltas .ar tai kazka turetu duoti naudos ar cia tik eilinis garazniko svaigimas?sorri jai nesupratote :ops kitaip nesugalvojau kaip cia sia minti isreiksti :ops
esu mates tokiu cipu, prie oro srauto matuokles junges ir apgaudineja kompa,kad motoras saltas....ir tada jis lyg daugiau oro ima ir geriau tipo vaziuoja.....

Topazas
Posts: 120
Joined: Wed Oct 03, 2007 7:26 pm
BMW: E39
Location: Klaipėda
Contact:

Re: [E36] modifikavimas.

Post by Topazas » Tue Aug 04, 2009 10:23 pm

vytas85 wrote:esu mates tokiu cipu, prie oro srauto matuokles junges ir apgaudineja kompa,kad motoras saltas....ir tada jis lyg daugiau oro ima ir geriau tipo vaziuoja.....
daugiau oro ims, kai variklis to oro daugiau trauks :D

User avatar
Vytautas.G
Posts: 231
Joined: Fri May 02, 2008 10:34 am
BMW: e46 m-tech
Location: Vilnius
Contact:

Re: [E36] modifikavimas.

Post by Vytautas.G » Wed Aug 05, 2009 12:13 pm

vytas85 wrote:
aurimas wrote:gal cia biski didele nesamone isreiksiu bet tebunie.dirbau servise sale musu zmogelis dare varikliu degnostika ir pan .ir kazkada isejo tema del tu cipu jis juos vadino cipsais :D nezinau tiesa ar ne bet pasakojo kad jis kazkaip sugeba padaryti atseit kaip cipa bet kaip ir tik kompo apgaudinejimas kai saltas variklis jis geriau vaziuoja ir pan .tai jis kazkaip isigudrino apgauti kompa kad tipo pastovei jis saltas .ar tai kazka turetu duoti naudos ar cia tik eilinis garazniko svaigimas?sorri jai nesupratote :ops kitaip nesugalvojau kaip cia sia minti isreiksti :ops
esu mates tokiu cipu, prie oro srauto matuokles junges ir apgaudineja kompa,kad motoras saltas....ir tada jis lyg daugiau oro ima ir geriau tipo vaziuoja.....
Del to apgaudinejimo tai nzn - tiesiog uzriebintas misinys - cia tiesa kad variklis isgauna daugiau galios uzriebinus misini 10-15%, bet kasdieniniam vaziavimui net nzn ar labai sveika taip daryti.

Del to ''chipo'' kur prie oro srauto matuokles - tai variklis daugiau oro nesiurbia - o kompas apgaunamas kad daugiau - todel velgi - uzriebinamas misinys.

Dar vienas budas - kai variklis saltas - pamatuoji salto variklio temperaturos daciko varza - sylant varikliui varza mazeja, todel ilituoji papildomas varza ir velgi - kompas apgaunamas kad variklis saltas - misinys yra riebinamas.

Zodziu tu budu yra nemazai, bet visa tai yra Sh.

Toki dalyka galima daryti nebent is bedos, pvz idedi turba, o progos neperrasai - tada ir darai tokia nesamone jei pvz reikia butinai vaziuoti, bet ir tai nuo variklio valdymo priklauso, pats nelabai ismanau ta visa programavima ir t.t
www.autovaga.lt

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users