[E36] modifikavimas.

Moderators: zygasbmw, unguriux, stashas, aurimas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
Taspas
Posts: 146
Joined: 05 Apr 2007 12:24
BMW: 346X
Location: Klaipėda
Contact:

Re: [E36] modifikavimas.

Post by Taspas » 10 Sep 2008 08:40

Todėl žodį SVEIKIA ir buvau parašęs kabutėse. Klausimas iškilo todėl, kad keisiu reduktoriaus perdavimo skaičių ir reikia žinoti, iki kiek rpm galima sukti variklį (kiek galima nukelti rpm limiterį), nes kad jau vmax kris, tai faktas.
papildoma 5% nuolaida visiems* garažo įrankiams iš www.gitana.lt su kodu bmw5
*neakcijiniams įrankiams

romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Re: [E36] modifikavimas.

Post by romkasponka » 10 Sep 2008 10:39

Taspas wrote:Todėl žodį SVEIKIA ir buvau parašęs kabutėse. Klausimas iškilo todėl, kad keisiu reduktoriaus perdavimo skaičių ir reikia žinoti, iki kiek rpm galima sukti variklį (kiek galima nukelti rpm limiterį), nes kad jau vmax kris, tai faktas.
Su kompensatoriais kaikuriem varikliam nepataria sukti daugiau 7 krpm. Pas mane ant M42 sukasi iki 7200. Anot Vimotos prie 9000 ant M42 pradeda dingineti tepalo slegis, nes tepalo siurblys sukasi pergreitai ir prasideda kavitacija, švaistikliai ir stumokliai laiko, bet spyruokles ir mechaniniai stumikai (vietoje kompensatoriu) buvo sudeti.
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

User avatar
Taspas
Posts: 146
Joined: 05 Apr 2007 12:24
BMW: 346X
Location: Klaipėda
Contact:

Re: [E36] modifikavimas.

Post by Taspas » 10 Sep 2008 11:09

Vožtuvų spyruoklės bus nuo m44b18. Daugiau pakeitimų kaip ir nenumatoma.
papildoma 5% nuolaida visiems* garažo įrankiams iš www.gitana.lt su kodu bmw5
*neakcijiniams įrankiams

romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Re: [E36] modifikavimas.

Post by romkasponka » 10 Sep 2008 12:00

Taspas wrote:Vožtuvų spyruoklės bus nuo m44b18.
Jos geresnes uz standartines tavo?
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

User avatar
Taspas
Posts: 146
Joined: 05 Apr 2007 12:24
BMW: 346X
Location: Klaipėda
Contact:

Re: [E36] modifikavimas.

Post by Taspas » 10 Sep 2008 12:26

Truputį. (+ 200-300 rpm)
P.s.: pigios, greit ir daug galima gauti :D
papildoma 5% nuolaida visiems* garažo įrankiams iš www.gitana.lt su kodu bmw5
*neakcijiniams įrankiams

Powka

Re: [E36] modifikavimas.

Post by Powka » 20 Oct 2008 13:20

Gal kas patarimų dėl čipo į E36 318iS Coupe '95 turi?

Kur Kaune įsigyti ir pasistatyti galima? Kiek pats čipas ir įdėjimas kainuoja? Kokie jo pliusai ir minusai? Ačiū.

s4crificed

Re: [E36] modifikavimas.

Post by s4crificed » 22 Oct 2008 12:13

Powka wrote:Gal kas patarimų dėl čipo į E36 318iS Coupe '95 turi?

Kur Kaune įsigyti ir pasistatyti galima? Kiek pats čipas ir įdėjimas kainuoja? Kokie jo pliusai ir minusai? Ačiū.
Iš laimisbmw (jo tema kažkur yr čia) imk, tarkis, kad kas nors iki Kauno jį mesteltų.
įdėsi pats.

User avatar
Vytautas.G
Posts: 426
Joined: 02 May 2008 10:34
BMW: e46 m-tech
Location: Vilnius
Contact:

Re: [E36] modifikavimas.

Post by Vytautas.G » 29 Oct 2008 00:33

romkasponka wrote:
Taspas wrote:Todėl žodį SVEIKIA ir buvau parašęs kabutėse. Klausimas iškilo todėl, kad keisiu reduktoriaus perdavimo skaičių ir reikia žinoti, iki kiek rpm galima sukti variklį (kiek galima nukelti rpm limiterį), nes kad jau vmax kris, tai faktas.
Su kompensatoriais kaikuriem varikliam nepataria sukti daugiau 7 krpm. Pas mane ant M42 sukasi iki 7200. Anot Vimotos prie 9000 ant M42 pradeda dingineti tepalo slegis, nes tepalo siurblys sukasi pergreitai ir prasideda kavitacija, švaistikliai ir stumokliai laiko, bet spyruokles ir mechaniniai stumikai (vietoje kompensatoriu) buvo sudeti.
Kazkokio specifinio tepalo naudojimas tos problemos neissprestu? Ar cia reiketu modifikuoti pati siurbli?
www.autovaga.lt

romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Re: [E36] modifikavimas.

Post by romkasponka » 30 Oct 2008 01:37

Vytautas.G wrote:Kazkokio specifinio tepalo naudojimas tos problemos neissprestu? Ar cia reiketu modifikuoti pati siurbli?
Reiktų siurblį modifikuoti greičiausiai.
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

User avatar
otto
Posts: 498
Joined: 20 May 2006 21:35
BMW: M3 S54 320d 250ag and 480nm
Location: Dundalk
Contact:

Re: [E36] modifikavimas.

Post by otto » 22 Nov 2008 00:30

Mano 325-dabartinis abraomo sukasi iki 8200RPM,be jokiu problemu.Tiesa sudetos dvibubos voztuvu spyruokles,pagerint atmetima voztuvo.O siap zinau,is US forumo kad su kompencatoriais ir M50 motoru lenktynese suka iki 8700 be jokiu didesniu dramu
POWERFLEX,EIBACH,
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]

aurimas
Posts: 993
Joined: 02 Jan 2008 23:44
BMW: E39 528i
Location: Kaunas

Re: [E36] modifikavimas.

Post by aurimas » 06 Feb 2009 05:53

gal cia biski didele nesamone isreiksiu bet tebunie.dirbau servise sale musu zmogelis dare varikliu degnostika ir pan .ir kazkada isejo tema del tu cipu jis juos vadino cipsais :D nezinau tiesa ar ne bet pasakojo kad jis kazkaip sugeba padaryti atseit kaip cipa bet kaip ir tik kompo apgaudinejimas kai saltas variklis jis geriau vaziuoja ir pan .tai jis kazkaip isigudrino apgauti kompa kad tipo pastovei jis saltas .ar tai kazka turetu duoti naudos ar cia tik eilinis garazniko svaigimas?sorri jai nesupratote :ops kitaip nesugalvojau kaip cia sia minti isreiksti :ops
Eat sleep fuck and die burning rubber !

User avatar
Syncro
Posts: 1413
Joined: 12 May 2006 13:56
Location: Kaunas
Contact:

Re: [E36] modifikavimas.

Post by Syncro » 06 Feb 2009 12:05

ot daug mokslo reikia misini uzriebint :str :D
Automobiliu remontas http://forumas.bmwfan.lt:8080/viewtopic.php?f=22&t=53801

User avatar
Vytautas.G
Posts: 426
Joined: 02 May 2008 10:34
BMW: e46 m-tech
Location: Vilnius
Contact:

Re: [E36] modifikavimas.

Post by Vytautas.G » 08 Jun 2009 17:21

Tai kaip ten del tu stabdziu? Reikia kazkokias dalis uzsisakineti pas tekintoja ir panasiai ar viskas tinka "bolt on"? Tas suporto "laikiklis" - snekama apie ta dali kuri apibraukta raudonai?

Tereikia pasikeisti suportus, diskus, master cilindra ir viskas OK?

kas bus jei pagrindinis cilindras nekeiciamas?

Kas labiau apsimoka (pagal kaina panasiai gaunasi) - ar jamti naudotus (gero stovio) stock E46 330 stabdziu disku, suportus, ir kokias mintex kalades ar imti kokius ATE raizytus arba Brembo Max stabdziu diskus skirtus e36 ir deti tas pacias mintex kalades.
www.autovaga.lt

User avatar
Andrius S.
Posts: 1557
Joined: 01 Feb 2007 00:13

Re: [E36] modifikavimas.

Post by Andrius S. » 08 Jun 2009 17:49

Vytautas.G wrote:Tai kaip ten del tu stabdziu? Reikia kazkokias dalis uzsisakineti pas tekintoja ir panasiai ar viskas tinka "bolt on"? Tas suporto "laikiklis" - snekama apie ta dali kuri apibraukta raudonai?

Tereikia pasikeisti suportus, diskus, master cilindra ir viskas OK?

kas bus jei pagrindinis cilindras nekeiciamas?

Kas labiau apsimoka (pagal kaina panasiai gaunasi) - ar jamti naudotus (gero stovio) stock E46 330 stabdziu disku, suportus, ir kokias mintex kalades ar imti kokius ATE raizytus arba Brembo Max stabdziu diskus skirtus e36 ir deti tas pacias mintex kalades.
jei nekeisi pagrindines pusles, tai pedalo eiga bus didesne, nes didesni skyscio debita reikia i naujus suportus paduot, todel dideja pedalo eiga.

User avatar
Vytautas.G
Posts: 426
Joined: 02 May 2008 10:34
BMW: e46 m-tech
Location: Vilnius
Contact:

Re: [E36] modifikavimas.

Post by Vytautas.G » 09 Jun 2009 10:30

OK - del cilindriuko aisku. Dabar liko issiaiskinti ar tinka viskas be jokiu perdarymu. :D
www.autovaga.lt

User avatar
Arunas B
Posts: 121
Joined: 24 May 2008 20:22
BMW: E36 328i touring
Location: Kaunas-Vilnius-Londonas

Re: [E36] modifikavimas.

Post by Arunas B » 10 Jun 2009 11:49

Vytautas.G wrote:OK - del cilindriuko aisku. Dabar liko issiaiskinti ar tinka viskas be jokiu perdarymu. :D
Ten viskas turi buti "bolt on" tik po to jei neklystu mazesniu nei 17" ratu neuzdesi.
Londonas BMW servisas, dignostika, Inpa, ISTA P, ISTA D. DPF delete, EGR delete, Chip Tuning. 07825683231

User avatar
Vytautas.G
Posts: 426
Joined: 02 May 2008 10:34
BMW: e46 m-tech
Location: Vilnius
Contact:

Re: [E36] modifikavimas.

Post by Vytautas.G » 10 Jun 2009 13:28

Ok - bandysiu daryti - netiks tai bus S. Dar del disko diametro - 325mm turi buti? nes dar 300mm rodo (priklausomai nuo metu).. Nu zodziu bandysiu dar kazkiek info surasti ir tada darysiu.
www.autovaga.lt

User avatar
vytas85
Posts: 398
Joined: 18 May 2009 19:47
BMW: e61 3.0d

Re: [E36] modifikavimas.

Post by vytas85 » 04 Aug 2009 21:16

aurimas wrote:gal cia biski didele nesamone isreiksiu bet tebunie.dirbau servise sale musu zmogelis dare varikliu degnostika ir pan .ir kazkada isejo tema del tu cipu jis juos vadino cipsais :D nezinau tiesa ar ne bet pasakojo kad jis kazkaip sugeba padaryti atseit kaip cipa bet kaip ir tik kompo apgaudinejimas kai saltas variklis jis geriau vaziuoja ir pan .tai jis kazkaip isigudrino apgauti kompa kad tipo pastovei jis saltas .ar tai kazka turetu duoti naudos ar cia tik eilinis garazniko svaigimas?sorri jai nesupratote :ops kitaip nesugalvojau kaip cia sia minti isreiksti :ops
esu mates tokiu cipu, prie oro srauto matuokles junges ir apgaudineja kompa,kad motoras saltas....ir tada jis lyg daugiau oro ima ir geriau tipo vaziuoja.....

Topazas
Posts: 170
Joined: 03 Oct 2007 19:26
BMW: E39
Location: Klaipėda
Contact:

Re: [E36] modifikavimas.

Post by Topazas » 04 Aug 2009 22:23

vytas85 wrote:esu mates tokiu cipu, prie oro srauto matuokles junges ir apgaudineja kompa,kad motoras saltas....ir tada jis lyg daugiau oro ima ir geriau tipo vaziuoja.....
daugiau oro ims, kai variklis to oro daugiau trauks :D

User avatar
Vytautas.G
Posts: 426
Joined: 02 May 2008 10:34
BMW: e46 m-tech
Location: Vilnius
Contact:

Re: [E36] modifikavimas.

Post by Vytautas.G » 05 Aug 2009 12:13

vytas85 wrote:
aurimas wrote:gal cia biski didele nesamone isreiksiu bet tebunie.dirbau servise sale musu zmogelis dare varikliu degnostika ir pan .ir kazkada isejo tema del tu cipu jis juos vadino cipsais :D nezinau tiesa ar ne bet pasakojo kad jis kazkaip sugeba padaryti atseit kaip cipa bet kaip ir tik kompo apgaudinejimas kai saltas variklis jis geriau vaziuoja ir pan .tai jis kazkaip isigudrino apgauti kompa kad tipo pastovei jis saltas .ar tai kazka turetu duoti naudos ar cia tik eilinis garazniko svaigimas?sorri jai nesupratote :ops kitaip nesugalvojau kaip cia sia minti isreiksti :ops
esu mates tokiu cipu, prie oro srauto matuokles junges ir apgaudineja kompa,kad motoras saltas....ir tada jis lyg daugiau oro ima ir geriau tipo vaziuoja.....
Del to apgaudinejimo tai nzn - tiesiog uzriebintas misinys - cia tiesa kad variklis isgauna daugiau galios uzriebinus misini 10-15%, bet kasdieniniam vaziavimui net nzn ar labai sveika taip daryti.

Del to ''chipo'' kur prie oro srauto matuokles - tai variklis daugiau oro nesiurbia - o kompas apgaunamas kad daugiau - todel velgi - uzriebinamas misinys.

Dar vienas budas - kai variklis saltas - pamatuoji salto variklio temperaturos daciko varza - sylant varikliui varza mazeja, todel ilituoji papildomas varza ir velgi - kompas apgaunamas kad variklis saltas - misinys yra riebinamas.

Zodziu tu budu yra nemazai, bet visa tai yra Sh.

Toki dalyka galima daryti nebent is bedos, pvz idedi turba, o progos neperrasai - tada ir darai tokia nesamone jei pvz reikia butinai vaziuoti, bet ir tai nuo variklio valdymo priklauso, pats nelabai ismanau ta visa programavima ir t.t
www.autovaga.lt

Post Reply