Page 1 of 6

[E36] modifikavimas.

Posted: 01 Mar 2007 16:24
by przt
Gal pravers zmonem, kurie galvoja kaip pagerinus ju E36.
Modifikavimo planas, orientuotas i e36 325, bet tinka ir kitiems.
Salyginai pigus, paprasti modai, nelendant i vidu, nedarant FI.

------
Oro paemimas (filtras, droselio sklende(BBTB), ortakiai) - Pasidaryti paciam. (http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=250139 )

Chip'as - ieskotis paciam arba kreiptis i tuos, kas ismano.

Difas su LSD (>3.15) - shrotai. E30,E34, M3 kaip donoras.

Ismetimas - geriausia kokio brand'inio produkto kopija.

Stabdziai - e46 330 priekiniai stabdziu suportai, laikikliai, stabdziu diskai + M3 ar M3 EVO (tas pats pas e34 nuo 91) stabdziu master cylinder. (Min 17" ratai prieki).

--
Su tokiu setup'u turetu but kokie +10-25 ag. Geriau reaguot i gazo pedala, geriau skambet, geriau stabdyt. Begetis apie 0.5-1s. greiciau iki simto, ir ~15s ketvirtis. kar1

Pridekit, jei zinot dar koki pigu veikianti mod'a.

Posted: 01 Mar 2007 19:05
by MENDOZA
na daugiau jegos geresniu stabdziu reikia. girdejau kad deda ant m3 nuo 840 4cilindriuku stabdziu suportus ir diskus. jei tinka nuo m3 ant 325, tai turetu tikti ir nuo840 ant 325. del perdavimo, tai buvo pasiulyta deti 3.54. greitis siek tiek sumazeja, bet ryvas geresnis. ir manau zf greiciu deze geriau, nei getrag. 1 begis aukstesnis-nedaug bet man geriau kai pirmas netoli antro.
na o del 1/4 mylios per 15s su tokiu komplektu, tai pilnai tikiu. svarbiausiai starto nepziopsot. aisku 17" ratai sunkesni nei 15". nors ir yra ir lengvesniu, tik neuzdyka...

Posted: 02 Mar 2007 02:57
by LaimisBMW
przt: Nelendant i vidu daug ten nepadarysi nieko. Gali masina lengvinti bandyt dar. O varikliui tai ka max eitu cipas, isiurbimas/ismetimas, didesne gazo sklende. Bet daugiau 5-10ag neisspausi (idealiu atveju). Veleneliu reiktu kaip minimum kad labiau pajaust kazka, arba daryt 2.8/3.0. Arba NOS'a statytis.

Posted: 02 Mar 2007 13:53
by przt
LaimisBMW wrote:przt: Nelendant i vidu daug ten nepadarysi nieko. Gali masina lengvinti bandyt dar. O varikliui tai ka max eitu cipas, isiurbimas/ismetimas, didesne gazo sklende. Bet daugiau 5-10ag neisspausi (idealiu atveju). Veleneliu reiktu kaip minimum kad labiau pajaust kazka, arba daryt 2.8/3.0. Arba NOS'a statytis.
Tiesa, daug ten nepridarysi, bet tie mazi variklio upgreidai bus juntami ir pigus.
Su veleneliais tai galima priaugint ir 40ag ir rinkt simta per 6s. Bet veleneliai jau kainuoja ir neaisku ar tada negeriau daryti FI.

Posted: 02 Mar 2007 15:00
by dariano
Bet tai kaip pajudini velenelius tai variklio darbas ant tuscios buna jau ant ~1500apsuku ar ne? na kaip ziedui ruostos? :)

Posted: 02 Mar 2007 15:02
by dariano
Galvoju kam ant gatves reikia to...kaip tu sakai galima ir paprasciau pasikrapstyti didinant variklio galia :)

Posted: 02 Mar 2007 16:27
by przt
dariano wrote:Bet tai kaip pajudini velenelius tai variklio darbas ant tuscios buna jau ant ~1500apsuku ar ne? na kaip ziedui ruostos? :)
Jei desi velenelius, kurie ziede skirti vaziuot, tai taip, o jei desi is S50 (i M50) ar is S52 (i M52) tai neturetu but skirtumo ant laisvu.
Otto cia daugiau susidures su situo reikalu, jis buvo idieges i savo 325 velenelius, ismetimo kolektoriu ir kt. Redline prie 8200 RPM, 240 ag.
Veleneliu kaina bus ~2k litu, + kolektorius ismetimo, + custom chip'as, tai cia jau grubiai puse turbo projekto :)

Posted: 02 Mar 2007 16:39
by dariano
O tai butent jei i M52 is S52 kiek arkliuku prisideda? Gal ir vertas demesio projektas :)

Posted: 02 Mar 2007 17:26
by przt
dariano wrote:O tai butent jei i M52 is S52 kiek arkliuku prisideda? Gal ir vertas demesio projektas :)

Kokie 30-50ag. Priklausomai nuo kitos komplektacijos ir variklio turio.

Posted: 02 Mar 2007 19:14
by LaimisBMW
przt wrote:
dariano wrote:Bet tai kaip pajudini velenelius tai variklio darbas ant tuscios buna jau ant ~1500apsuku ar ne? na kaip ziedui ruostos? :)
Jei desi velenelius, kurie ziede skirti vaziuot, tai taip, o jei desi is S50 (i M50) ar is S52 (i M52) tai neturetu but skirtumo ant laisvu.
Otto cia daugiau susidures su situo reikalu, jis buvo idieges i savo 325 velenelius, ismetimo kolektoriu ir kt. Redline prie 8200 RPM, 240 ag.
Veleneliu kaina bus ~2k litu, + kolektorius ismetimo, + custom chip'as, tai cia jau grubiai puse turbo projekto :)
S50B30/S50B32 (Euro e36 M3) veleneliai netinka niekur !
I M50/M52 gali velenelius nebent nuo amerikietiskos e36 M3 idet (S50B30US/S52B32US). Nes ten M52 variklis, tik padidinta kubatura ir veleneliai naglesni, o Euro M3 variklis visai kitas zverelis, nuo jo niekas netinka.

Del otto, kazkaip man rodos maziau pas ji ten arkliu buvo, ir PYP kur jie paciam gale, tai jei nori kad valintu reik myzinti iki 8k rpm kaip kokia honda :)
Ir kaina veleneliu M50 3klt, voztuvu spyruokles koks 1.5k, viso to suchipavimas dar kokie 500-800lt.

Pigiausias variantas butu isiurbimo veleneli pastatyt vietoj ismetimo, o isiurbimo nupirkti koki schrick'a (1200-1500lt). Sukt iki 7k, nedaugiau, spyruokles tiktu tos pacios. Ir variklis tikrai pagyvetu.

Posted: 02 Mar 2007 22:39
by MENDOZA
o kokiei geriau veleneliai? ar242 laipsnio ir 208, ar 281 ir 249? gal kas zino kiek laipsniu schriko veleneliai?

Posted: 03 Mar 2007 01:35
by przt
LaimisBMW wrote: S50B30/S50B32 (Euro e36 M3) veleneliai netinka niekur !
I M50/M52 gali velenelius nebent nuo amerikietiskos e36 M3 idet (S52B30US/S52B32US). .
Jo, praleidau zody US ;)

LaimisBMW wrote:Del otto, kazkaip man rodos maziau pas ji ten arkliu buvo, ir *** kur jie paciam gale, tai jei nori kad valintu reik myzinti iki 8k rpm kaip kokia honda :)
241ag, 221nm :) Apsuku tai bilekiek, turetu gerai skambet ;) turetu ejt.

Posted: 04 Mar 2007 17:09
by LaimisBMW
przt wrote:
241ag, 221nm :) Apsuku tai bilekiek, turetu gerai skambet ;) turetu ejt.
BMW 325 vanos 231 ag ir 220nm 8200rpm limiter Thanks Vimota!

Siaip noreciau kreive pamatyt, ar nebus kaip daugumai ant vimotos stendo kad prie redlaino biski torkas pirsteli ir +10ag iskarto.
Nesu nei pesimistas nei optimistas, bet biski keistai man atrodo tas galingumas su beveik stokiniais veleneliais.

Posted: 04 Mar 2007 18:16
by MENDOZA
narsiojau kuri laika po neta, bet niekaip neradau stokiniu veleneliu duomenu. ka rades, tai tik catcam. jie tik ir raso duomenis ant savo produkcijos. bet is kur zinoti kad jie netokie patys kaip stockiniai? gal skyrtumas tik metalo kokybej...

Posted: 11 Apr 2007 10:32
by abraomas
Buvau as pasitikrint arkliu kiekio, ir del cipavimo pasneket, sake neapsimoka, del 5 hp, kazka daryt, laiko ir pinigu metymas, seke be veleneliu nelabai verta..

Posted: 11 Apr 2007 22:23
by MENDOZA
buvau vienoj bmw padevetu detaliu pardej ir ten toks bachuriukas dirba. na issikalbejom ir zodziu jis ant savo m50b25 uzmete nuo m52b28 droseline. ir sake tikrai geriau lupa. na ir dar nuo m3 evo(e36) ismetimo kolektoriu. viskas puikiai tinka. tik flansus reikia paslifuot. nes kazkokie geleziukai ten yra atsikise.

Posted: 16 Apr 2007 15:01
by hq
Su veleneliais tai galima priaugint ir 40ag ir rinkt simta per 6s. Bet veleneliai jau kainuoja ir neaisku ar tada negeriau daryti FI.
Truputi nesupratau sito pasakymo, tai taip iseina kad jei jau dedi kita veleneli, nebegali daryt FI? Maniau kad kaip tik nuo tokiu modu ir reik pradet tuninga, o galiausiai prieinama ir iki FI (juk tada ir rezultatas turetu but kurkas geresnis nei iskarto statant koki S/C ar T/C i stock'a...) :V

Posted: 06 Jul 2007 03:24
by Valdelis
kiek ilgai ir normaliai pusi tam stockui su turba!?kol issilydys!

Posted: 06 Jul 2007 03:26
by Valdelis
ir likau nesuprates,nuo kada 2.8 droseli deda ant 2.5!kad atvirksciai daro kartu su kolektoriumi tai visi laikrasciai raso!

Posted: 06 Jul 2007 19:28
by LaimisBMW
Man irgi atrodo kad m52 sklende mazesne uz m50.
O kolikas irgi nzn, kiek zinau netinka atstumai tarp varztu, nu paziuresiu garaze guli e36 m3 kolikas, bet nelabai lengvai ant m50 jis uzsideda, nebent pjaut virint flansus.