Page 4 of 6

Re: [E36] modifikavimas.

Posted: 10 Sep 2008 08:40
by Taspas
Todėl žodį SVEIKIA ir buvau parašęs kabutėse. Klausimas iškilo todėl, kad keisiu reduktoriaus perdavimo skaičių ir reikia žinoti, iki kiek rpm galima sukti variklį (kiek galima nukelti rpm limiterį), nes kad jau vmax kris, tai faktas.

Re: [E36] modifikavimas.

Posted: 10 Sep 2008 10:39
by romkasponka
Taspas wrote:Todėl žodį SVEIKIA ir buvau parašęs kabutėse. Klausimas iškilo todėl, kad keisiu reduktoriaus perdavimo skaičių ir reikia žinoti, iki kiek rpm galima sukti variklį (kiek galima nukelti rpm limiterį), nes kad jau vmax kris, tai faktas.
Su kompensatoriais kaikuriem varikliam nepataria sukti daugiau 7 krpm. Pas mane ant M42 sukasi iki 7200. Anot Vimotos prie 9000 ant M42 pradeda dingineti tepalo slegis, nes tepalo siurblys sukasi pergreitai ir prasideda kavitacija, švaistikliai ir stumokliai laiko, bet spyruokles ir mechaniniai stumikai (vietoje kompensatoriu) buvo sudeti.

Re: [E36] modifikavimas.

Posted: 10 Sep 2008 11:09
by Taspas
Vožtuvų spyruoklės bus nuo m44b18. Daugiau pakeitimų kaip ir nenumatoma.

Re: [E36] modifikavimas.

Posted: 10 Sep 2008 12:00
by romkasponka
Taspas wrote:Vožtuvų spyruoklės bus nuo m44b18.
Jos geresnes uz standartines tavo?

Re: [E36] modifikavimas.

Posted: 10 Sep 2008 12:26
by Taspas
Truputį. (+ 200-300 rpm)
P.s.: pigios, greit ir daug galima gauti :D

Re: [E36] modifikavimas.

Posted: 20 Oct 2008 13:20
by Powka
Gal kas patarimų dėl čipo į E36 318iS Coupe '95 turi?

Kur Kaune įsigyti ir pasistatyti galima? Kiek pats čipas ir įdėjimas kainuoja? Kokie jo pliusai ir minusai? Ačiū.

Re: [E36] modifikavimas.

Posted: 22 Oct 2008 12:13
by s4crificed
Powka wrote:Gal kas patarimų dėl čipo į E36 318iS Coupe '95 turi?

Kur Kaune įsigyti ir pasistatyti galima? Kiek pats čipas ir įdėjimas kainuoja? Kokie jo pliusai ir minusai? Ačiū.
Iš laimisbmw (jo tema kažkur yr čia) imk, tarkis, kad kas nors iki Kauno jį mesteltų.
įdėsi pats.

Re: [E36] modifikavimas.

Posted: 29 Oct 2008 00:33
by Vytautas.G
romkasponka wrote:
Taspas wrote:Todėl žodį SVEIKIA ir buvau parašęs kabutėse. Klausimas iškilo todėl, kad keisiu reduktoriaus perdavimo skaičių ir reikia žinoti, iki kiek rpm galima sukti variklį (kiek galima nukelti rpm limiterį), nes kad jau vmax kris, tai faktas.
Su kompensatoriais kaikuriem varikliam nepataria sukti daugiau 7 krpm. Pas mane ant M42 sukasi iki 7200. Anot Vimotos prie 9000 ant M42 pradeda dingineti tepalo slegis, nes tepalo siurblys sukasi pergreitai ir prasideda kavitacija, švaistikliai ir stumokliai laiko, bet spyruokles ir mechaniniai stumikai (vietoje kompensatoriu) buvo sudeti.
Kazkokio specifinio tepalo naudojimas tos problemos neissprestu? Ar cia reiketu modifikuoti pati siurbli?

Re: [E36] modifikavimas.

Posted: 30 Oct 2008 01:37
by romkasponka
Vytautas.G wrote:Kazkokio specifinio tepalo naudojimas tos problemos neissprestu? Ar cia reiketu modifikuoti pati siurbli?
Reiktų siurblį modifikuoti greičiausiai.

Re: [E36] modifikavimas.

Posted: 22 Nov 2008 00:30
by otto
Mano 325-dabartinis abraomo sukasi iki 8200RPM,be jokiu problemu.Tiesa sudetos dvibubos voztuvu spyruokles,pagerint atmetima voztuvo.O siap zinau,is US forumo kad su kompencatoriais ir M50 motoru lenktynese suka iki 8700 be jokiu didesniu dramu

Re: [E36] modifikavimas.

Posted: 06 Feb 2009 05:53
by aurimas
gal cia biski didele nesamone isreiksiu bet tebunie.dirbau servise sale musu zmogelis dare varikliu degnostika ir pan .ir kazkada isejo tema del tu cipu jis juos vadino cipsais :D nezinau tiesa ar ne bet pasakojo kad jis kazkaip sugeba padaryti atseit kaip cipa bet kaip ir tik kompo apgaudinejimas kai saltas variklis jis geriau vaziuoja ir pan .tai jis kazkaip isigudrino apgauti kompa kad tipo pastovei jis saltas .ar tai kazka turetu duoti naudos ar cia tik eilinis garazniko svaigimas?sorri jai nesupratote :ops kitaip nesugalvojau kaip cia sia minti isreiksti :ops

Re: [E36] modifikavimas.

Posted: 06 Feb 2009 12:05
by Syncro
ot daug mokslo reikia misini uzriebint :str :D

Re: [E36] modifikavimas.

Posted: 08 Jun 2009 17:21
by Vytautas.G
Tai kaip ten del tu stabdziu? Reikia kazkokias dalis uzsisakineti pas tekintoja ir panasiai ar viskas tinka "bolt on"? Tas suporto "laikiklis" - snekama apie ta dali kuri apibraukta raudonai?

Tereikia pasikeisti suportus, diskus, master cilindra ir viskas OK?

kas bus jei pagrindinis cilindras nekeiciamas?

Kas labiau apsimoka (pagal kaina panasiai gaunasi) - ar jamti naudotus (gero stovio) stock E46 330 stabdziu disku, suportus, ir kokias mintex kalades ar imti kokius ATE raizytus arba Brembo Max stabdziu diskus skirtus e36 ir deti tas pacias mintex kalades.

Re: [E36] modifikavimas.

Posted: 08 Jun 2009 17:49
by Andrius S.
Vytautas.G wrote:Tai kaip ten del tu stabdziu? Reikia kazkokias dalis uzsisakineti pas tekintoja ir panasiai ar viskas tinka "bolt on"? Tas suporto "laikiklis" - snekama apie ta dali kuri apibraukta raudonai?

Tereikia pasikeisti suportus, diskus, master cilindra ir viskas OK?

kas bus jei pagrindinis cilindras nekeiciamas?

Kas labiau apsimoka (pagal kaina panasiai gaunasi) - ar jamti naudotus (gero stovio) stock E46 330 stabdziu disku, suportus, ir kokias mintex kalades ar imti kokius ATE raizytus arba Brembo Max stabdziu diskus skirtus e36 ir deti tas pacias mintex kalades.
jei nekeisi pagrindines pusles, tai pedalo eiga bus didesne, nes didesni skyscio debita reikia i naujus suportus paduot, todel dideja pedalo eiga.

Re: [E36] modifikavimas.

Posted: 09 Jun 2009 10:30
by Vytautas.G
OK - del cilindriuko aisku. Dabar liko issiaiskinti ar tinka viskas be jokiu perdarymu. :D

Re: [E36] modifikavimas.

Posted: 10 Jun 2009 11:49
by Arunas B
Vytautas.G wrote:OK - del cilindriuko aisku. Dabar liko issiaiskinti ar tinka viskas be jokiu perdarymu. :D
Ten viskas turi buti "bolt on" tik po to jei neklystu mazesniu nei 17" ratu neuzdesi.

Re: [E36] modifikavimas.

Posted: 10 Jun 2009 13:28
by Vytautas.G
Ok - bandysiu daryti - netiks tai bus S. Dar del disko diametro - 325mm turi buti? nes dar 300mm rodo (priklausomai nuo metu).. Nu zodziu bandysiu dar kazkiek info surasti ir tada darysiu.

Re: [E36] modifikavimas.

Posted: 04 Aug 2009 21:16
by vytas85
aurimas wrote:gal cia biski didele nesamone isreiksiu bet tebunie.dirbau servise sale musu zmogelis dare varikliu degnostika ir pan .ir kazkada isejo tema del tu cipu jis juos vadino cipsais :D nezinau tiesa ar ne bet pasakojo kad jis kazkaip sugeba padaryti atseit kaip cipa bet kaip ir tik kompo apgaudinejimas kai saltas variklis jis geriau vaziuoja ir pan .tai jis kazkaip isigudrino apgauti kompa kad tipo pastovei jis saltas .ar tai kazka turetu duoti naudos ar cia tik eilinis garazniko svaigimas?sorri jai nesupratote :ops kitaip nesugalvojau kaip cia sia minti isreiksti :ops
esu mates tokiu cipu, prie oro srauto matuokles junges ir apgaudineja kompa,kad motoras saltas....ir tada jis lyg daugiau oro ima ir geriau tipo vaziuoja.....

Re: [E36] modifikavimas.

Posted: 04 Aug 2009 22:23
by Topazas
vytas85 wrote:esu mates tokiu cipu, prie oro srauto matuokles junges ir apgaudineja kompa,kad motoras saltas....ir tada jis lyg daugiau oro ima ir geriau tipo vaziuoja.....
daugiau oro ims, kai variklis to oro daugiau trauks :D

Re: [E36] modifikavimas.

Posted: 05 Aug 2009 12:13
by Vytautas.G
vytas85 wrote:
aurimas wrote:gal cia biski didele nesamone isreiksiu bet tebunie.dirbau servise sale musu zmogelis dare varikliu degnostika ir pan .ir kazkada isejo tema del tu cipu jis juos vadino cipsais :D nezinau tiesa ar ne bet pasakojo kad jis kazkaip sugeba padaryti atseit kaip cipa bet kaip ir tik kompo apgaudinejimas kai saltas variklis jis geriau vaziuoja ir pan .tai jis kazkaip isigudrino apgauti kompa kad tipo pastovei jis saltas .ar tai kazka turetu duoti naudos ar cia tik eilinis garazniko svaigimas?sorri jai nesupratote :ops kitaip nesugalvojau kaip cia sia minti isreiksti :ops
esu mates tokiu cipu, prie oro srauto matuokles junges ir apgaudineja kompa,kad motoras saltas....ir tada jis lyg daugiau oro ima ir geriau tipo vaziuoja.....
Del to apgaudinejimo tai nzn - tiesiog uzriebintas misinys - cia tiesa kad variklis isgauna daugiau galios uzriebinus misini 10-15%, bet kasdieniniam vaziavimui net nzn ar labai sveika taip daryti.

Del to ''chipo'' kur prie oro srauto matuokles - tai variklis daugiau oro nesiurbia - o kompas apgaunamas kad daugiau - todel velgi - uzriebinamas misinys.

Dar vienas budas - kai variklis saltas - pamatuoji salto variklio temperaturos daciko varza - sylant varikliui varza mazeja, todel ilituoji papildomas varza ir velgi - kompas apgaunamas kad variklis saltas - misinys yra riebinamas.

Zodziu tu budu yra nemazai, bet visa tai yra Sh.

Toki dalyka galima daryti nebent is bedos, pvz idedi turba, o progos neperrasai - tada ir darai tokia nesamone jei pvz reikia butinai vaziuoti, bet ir tai nuo variklio valdymo priklauso, pats nelabai ismanau ta visa programavima ir t.t