Page 1 of 2

[ALL] GREEN vs K&N

Posted: 15 Sep 2011 18:18
by Šariuxxs
Taigi kas geriau i standartine filtro vieta gal kas esat bande butu idomu suzinoti pliusus ir minusus :alc

Re: [ALL] GREEN vs K&N

Posted: 16 Sep 2011 00:17
by RDI
kaina ir spalva, daugiau jokio skirtumo nematau.. dar gali žiūrėt J&R, tas bus m4lynas :)

Re: [ALL] GREEN vs K&N

Posted: 16 Sep 2011 16:00
by Šariuxxs
RDI wrote:kaina ir spalva, daugiau jokio skirtumo nematau.. dar gali žiūrėt J&R, tas bus m4lynas :)
Jei spalva tik ir terupetu tada tikrai zinociau ka rinktis :D

Re: [ALL] GREEN vs K&N

Posted: 18 Sep 2011 12:50
by zygasbmw
siaip didelio skirtumo neturetu buti tarp ju,naudojama ta pati medziaga,tas pats aptarnavimas. skiriasi tik kaina ir isore. pats naudoju jau gana senai i standartine deze k&n filtra,problemu kaip ir nera.filtrui jau apie 7 metai.

Re: [ALL] GREEN vs K&N

Posted: 10 Oct 2011 15:31
by Šariuxxs
zygasbmw wrote:siaip didelio skirtumo neturetu buti tarp ju,naudojama ta pati medziaga,tas pats aptarnavimas. skiriasi tik kaina ir isore. pats naudoju jau gana senai i standartine deze k&n filtra,problemu kaip ir nera.filtrui jau apie 7 metai.
Vis delto apsisprendziau pirkti GREEN firmos filtra i standartine vieta :appl Nezinau tikrai nesitikejau kad butent prie aukstu sukiu variklis bus gyvesnis pasirodo tai tikrai veikia super ir kitiems rekomenduoju :alc

Re: [ALL] GREEN vs K&N

Posted: 15 Oct 2011 00:46
by jogis
as irgi ta pati pajauciau po tokio modo :D bet manau tai tera isitikinimas :D

Re: [ALL] GREEN vs K&N

Posted: 16 Oct 2011 17:40
by Šariuxxs
Dėl padidinto oro filtro pralaidumo, variklis gauna didesnį oro kiekį (apie 40% daugiau, lyginant su standartiniu), ko pasėkoje geriau sudeginamas kuro mišinys. Priklausomai nuo variklio ir oro filtro tipo gaunamas apie 5-10% didesnis galingumas ir sukimo momentas. Nejaugi raso kad tik rasyti mm? :alc

Re: [ALL] GREEN vs K&N

Posted: 16 Oct 2011 18:01
by Mariuzzzz
Šariuxxs wrote:Dėl padidinto oro filtro pralaidumo, variklis gauna didesnį oro kiekį (apie 40% daugiau, lyginant su standartiniu), ko pasėkoje geriau sudeginamas kuro mišinys. Priklausomai nuo variklio ir oro filtro tipo gaunamas apie 5-10% didesnis galingumas ir sukimo momentas. Nejaugi raso kad tik rasyti mm? :alc
Pvz m50b25 141kw 5-10%=7,05-14,1 kw virsaus vien is filtro :D Realu?

Re: [ALL] GREEN vs K&N

Posted: 17 Oct 2011 10:52
by Šariuxxs
Mariuzzzz wrote:
Šariuxxs wrote:Dėl padidinto oro filtro pralaidumo, variklis gauna didesnį oro kiekį (apie 40% daugiau, lyginant su standartiniu), ko pasėkoje geriau sudeginamas kuro mišinys. Priklausomai nuo variklio ir oro filtro tipo gaunamas apie 5-10% didesnis galingumas ir sukimo momentas. Nejaugi raso kad tik rasyti mm? :alc
Pvz m50b25 141kw 5-10%=7,05-14,1 kw virsaus vien is filtro :D Realu?
Nea tikrai nerealu bet kad variklis kvepuoja laisviau tai faktas ir tikrai nebutu jie seip sau gaminami tik del grozio :appl

Re: [ALL] GREEN vs K&N

Posted: 17 Oct 2011 17:15
by jogis
ten tie kuginiai tipo dar dar, bet kur standartinej vietoj tai kur teko skaityt tai visiskas gaidys ,ne tik kad ne geriau bet buna net ir blogiau..

Re: [ALL] GREEN vs K&N

Posted: 17 Oct 2011 19:49
by Šariuxxs
jogis wrote:ten tie kuginiai tipo dar dar, bet kur standartinej vietoj tai kur teko skaityt tai visiskas gaidys ,ne tik kad ne geriau bet buna net ir blogiau..
Tai nebent su kuginiais gali buti blogiau kai nera jokios pertvaros nuo variklio ir jis ima silta ora ( nekalbu pas kuriuos visa tai yra padaryta ) o i standartine vieta tikrai yra gerai ir kas ten gali buti netaip m? :appl

Re: [ALL] GREEN vs K&N

Posted: 17 Oct 2011 20:17
by jogis
ten ypatingai greenai buvo ispizdavoti ale nekokybiski aplamai yra susivarto guma ta ir per belekur tada traukia ora su viskuo. betai cia zinai vienas pasake kitas pasake ir jau gavosi nuostata kad tas ar tas sudas. bandziau surasti linka ,bet neiseina, berods bmw klube buvo, tipo garsiu firmu filtrus bande ant dyno tai rezultatai tik i neigiama puse, jei rasiu imesiu :D

Re: [ALL] GREEN vs K&N

Posted: 17 Oct 2011 20:59
by Šariuxxs
jogis wrote:ten ypatingai greenai buvo ispizdavoti ale nekokybiski aplamai yra susivarto guma ta ir per belekur tada traukia ora su viskuo. betai cia zinai vienas pasake kitas pasake ir jau gavosi nuostata kad tas ar tas sudas. bandziau surasti linka ,bet neiseina, berods bmw klube buvo, tipo garsiu firmu filtrus bande ant dyno tai rezultatai tik i neigiama puse, jei rasiu imesiu :D
Ok :appl

Re: [ALL] GREEN vs K&N

Posted: 25 Nov 2011 20:40
by E30 FOREVER
man tai isvis juokingai atrodo kai pasakoja kad ideda ir ale jau lektuvas ne masina :D cia gal tik del tos reklamos taip atrodo,o jaigu ir duoda koki papildoma asiliuka ar kumele tai vargu jus jausit :D beja ar pagalvojot apie ziedus,kaip jie greiciau dyla del laisvesnio filtro kuris praleidzia dulkes i celindrus? :D

Re: [ALL] GREEN vs K&N

Posted: 28 Nov 2011 21:08
by Šariuxxs
E30 FOREVER wrote:man tai isvis juokingai atrodo kai pasakoja kad ideda ir ale jau lektuvas ne masina :D cia gal tik del tos reklamos taip atrodo,o jaigu ir duoda koki papildoma asiliuka ar kumele tai vargu jus jausit :D beja ar pagalvojot apie ziedus,kaip jie greiciau dyla del laisvesnio filtro kuris praleidzia dulkes i celindrus? :D
Kokias dulkes? GREEN Sugeba išfiltruoti net pačias smulkiausias ore esančias daleles net 0,05 mikrono dydžio raso tai ka cia sneket nesamones apie standartiny filtra?

Re: [ALL] GREEN vs K&N

Posted: 29 Nov 2011 00:03
by E30 FOREVER
cia taip ant dezutes raso? :D turiu ir greena ir kn nei vienas nifiga nefliltruoja,greena tai su spec sampuneliu plaunu ir paskui apipurskiu tuo tepalu kur dulkes sulaiko pagal visus reikalavimus,o prasuki keleta stuku nuimi o viduj pilna sss visokio,cia skaitosi filtras? jie skirti tik i civikus kad bent kazkoks garsas is po kapoto girdetusi arba zmonem pas kuriuos standartas netelpa. o galios nedadeda nei kiek, 100% ten gal kad garsas pasikeicia todel taip atrodo.

Re: [ALL] GREEN vs K&N

Posted: 16 Dec 2011 02:18
by BMW
Pasikeis garsas - daugiau nieko. Psichologiškai geriau jausiesi - ale sportinis filtras, valina geriau. Jei nori vienos kitos kumeles, reikia ne tik filtra keisti bet ir išmetimą ir t.t.
Šariuxxs wrote:Dėl padidinto oro filtro pralaidumo, variklis gauna didesnį oro kiekį (apie 40% daugiau, lyginant su standartiniu), ko pasėkoje geriau sudeginamas kuro mišinys. Priklausomai nuo variklio ir oro filtro tipo gaunamas apie 5-10% didesnis galingumas ir sukimo momentas. Nejaugi raso kad tik rasyti mm? :alc

Re: [ALL] GREEN vs K&N

Posted: 16 Dec 2011 18:38
by Šariuxxs
E30 FOREVER wrote:cia taip ant dezutes raso? :D turiu ir greena ir kn nei vienas nifiga nefliltruoja,greena tai su spec sampuneliu plaunu ir paskui apipurskiu tuo tepalu kur dulkes sulaiko pagal visus reikalavimus,o prasuki keleta stuku nuimi o viduj pilna sss visokio,cia skaitosi filtras? jie skirti tik i civikus kad bent kazkoks garsas is po kapoto girdetusi arba zmonem pas kuriuos standartas netelpa. o galios nedadeda nei kiek, 100% ten gal kad garsas pasikeicia todel taip atrodo.
Idomumo delei isemiau savo Greena po 4000km nuvaziavimo filtras idealaus stovio jokio sudo tad nezinau ka ir pasakyti :alc

Re: [ALL] GREEN vs K&N

Posted: 18 Dec 2011 22:33
by E30 FOREVER
na tai ten pagaliu,voru ir lapu nebus,tokius jau sulaiko tie ""viltrai"".

Re: [ALL] GREEN vs K&N

Posted: 19 Dec 2011 00:27
by EXvaldelis
BMW wrote:Pasikeis garsas - daugiau nieko. Psichologiškai geriau jausiesi - ale sportinis filtras, valina geriau. Jei nori vienos kitos kumeles, reikia ne tik filtra keisti bet ir išmetimą ir t.t.

jau kartais taip nusisneki ,ar bandei nors karta? koki dar ismetima prie ideto filtro?gal nesok auksciau bambos specialistas :vis gedos nesidaryk :str

kuris is cia svaigstanciu esat bande bent viena is filtru ant stendo? ir ne siaip kita diena o iskart su filtru ir be filtro? tad kai pabandysit tada ir snekekit,va tokie ir prisisnekat pilnus forumus visokiu nesamoniu. :vis