[e34] lengvinimas

Moderators: zygasbmw, unguriux, stashas, aurimas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
Romkizz
Posts: 330
Joined: 03 Feb 2007 16:07
BMW: e30 325i | e36 320i
Location: Šiauliai
Contact:

[e34] lengvinimas

Post by Romkizz » 09 Oct 2007 21:20

niekur internete neradau info iki kiek kam yra pavyke islengvinti
E34 89m 525 m20b25.
Gal kas patys esat bande tai daryt? kazi apsimoka ar kaip?

P.. Kaip manot ar pavyktu numesti kokius 200-300 kg ;)

Valdelis

Post by Valdelis » 09 Oct 2007 22:51

ziurint ka is jos nori gauti.kad kas liktu.

User avatar
735 - 7...
BMW Fan draugas
Posts: 1090
Joined: 20 Mar 2007 01:19
BMW: e28
Location: KAUNAS

Post by 735 - 7... » 09 Oct 2007 23:46

manau imanoma, tik ar patiks rezultatas paciam sedint viduj auto :) siaip savo rankom ir gerai apgalvojant 200kg, gan nesunku sumazint, aisku daug darbo ir laiko., ir nedaug investiciju, na o norint dar lendviau tai jau kiekviena grama galesi litais versti, nes pats nepadarysi, kainuos nemazai darbai laiko daug pareikalaus. bet manau iki -300kg nedatrauksi.
NAUDOTOS BMW DALYS 867556940

User avatar
maruzelis
BMW Fan narys
Posts: 494
Joined: 16 Jan 2006 10:55
BMW: E34 540i
Location: Kaunas
Contact:

Post by maruzelis » 10 Oct 2007 08:43

735 - 7... wrote:manau imanoma, tik ar patiks rezultatas paciam sedint viduj auto :) siaip savo rankom ir gerai apgalvojant 200kg, gan nesunku sumazint, aisku daug darbo ir laiko., ir nedaug investiciju, na o norint dar lendviau tai jau kiekviena grama galesi litais versti, nes pats nepadarysi, kainuos nemazai darbai laiko daug pareikalaus. bet manau iki -300kg nedatrauksi.
Nu papasakok placiau ir konkreciau apie ta dideli darba.
BMW Z4
VW Golf MK6

User avatar
Karoliss
Posts: 1368
Joined: 02 Mar 2006 14:30
BMW: e34 554 94m e30 325 88
Location: Vilnius

Post by Karoliss » 10 Oct 2007 13:25

kapotas sparnai ir t.t is stiklo audinio stiklai...
V12 manual

User avatar
maruzelis
BMW Fan narys
Posts: 494
Joined: 16 Jan 2006 10:55
BMW: E34 540i
Location: Kaunas
Contact:

Post by maruzelis » 10 Oct 2007 16:28

Karoliss wrote:kapotas sparnai ir t.t is stiklo audinio stiklai...
Ir nori pasakyti sutaupysi 200kg? Stiklo audinys tai ne karbonas, nieko ten neislengvinsi per daug.
BMW Z4
VW Golf MK6

Rusas

Post by Rusas » 10 Oct 2007 16:33

maruzelis wrote:
Karoliss wrote:kapotas sparnai ir t.t is stiklo audinio stiklai...
Ir nori pasakyti sutaupysi 200kg? Stiklo audinys tai ne karbonas, nieko ten neislengvinsi per daug.
tai kam daro sporte tokius sparnus? kad lustu gereu?

User avatar
maruzelis
BMW Fan narys
Posts: 494
Joined: 16 Jan 2006 10:55
BMW: E34 540i
Location: Kaunas
Contact:

Post by maruzelis » 10 Oct 2007 17:02

Rusas wrote:
tai kam daro sporte tokius sparnus? kad lustu gereu?
Turbut :D Pas men kapotas is stiklo audinio ir jis ne ka lengvesnis uz skardini. Sporte sparnus dazniausiai daro tam, kad arkas padidinti, nes ratai netelpa. O rimtam sporte viskas is karbo.
BMW Z4
VW Golf MK6

User avatar
shtombergas
Posts: 254
Joined: 09 May 2007 12:22
BMW: E30 325i kovinis
Location: Kaunas
Contact:

Post by shtombergas » 10 Oct 2007 17:34

na sparnai tai kiek jie ten sveria, padarydamas is stiklo audinio gal koki kg kita tik sutaupytum,o vat kapoto, bagazines dangcio manau skirtumas butu nemazas, ismest visa slona, ir siaip plasmases visas nereikalingas, na gal ir eitu datemt iki 300kg, bet manau sunkiai..
www.facebook.com/pages/ACME-Racing-Team

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3733
Joined: 13 Apr 2006 11:39
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Post by zygasbmw » 10 Oct 2007 17:58

pati pradzia tai butu isimti visus kilimus tiek salono tiek bagazines, zapaske ,visi raktai, donkratai,islupti visas smalas kurios yra uzteptos is vidaus .atrodo kas twen yra jos bet patikekit :D
2etapas tai butu stiklus keisti i organinius,deti lengvesnes sedynes,galines aisku i srota :D
3 etapas lengvinti sparnai ,durys ir kapotas,na paskui eina visa vaziuokle dejimas kas imanoma aliumas vietoj spiziaus kuro bako isemimas ir dejimas mazesnio,dar aisku visokie kaltiniai ratai lengvesni uz stokinius na ir manau dar galima visko primastyti,bet aisku cia pinigu iseina tokiam reikal;ui vis1

User avatar
Romkizz
Posts: 330
Joined: 03 Feb 2007 16:07
BMW: e30 325i | e36 320i
Location: Šiauliai
Contact:

Post by Romkizz » 10 Oct 2007 18:46

matot del ko klausiu.
Turiu e30 325 coupe ir e34 525, ir ju rinkos kainos yra apyligios, o mastau kazkuri tai parduoti ir pasilikti viena auto ir paruosti universaliai sportui (drift, drag, slalom). Bet tas maniskis e30 labai jau "pagyvenes" ir norint ji paruosti reiks nemazai Lt, beto man kazko tai e34 vairavimas mielesnis. Tik va, kad pasirinkciau e34'ta, stabdo jo mase ;(
Manau jei pavyktu ismesti vasas nereikalingas/nebutinas dalis is e34 ar pavyktu dasikapstyt iki e30 stockines mases ;) tnpe

User avatar
Vytautas
Posts: 12
Joined: 10 Feb 2006 01:21
BMW: E30 325 coupe 24v
Location: Kaunas

Post by Vytautas » 10 Oct 2007 19:39

as manau kad sunku bus padaryti iki e30 mases. Ir as tai geriau daryciau e30
E30 325 coupe 24v

User avatar
shtombergas
Posts: 254
Joined: 09 May 2007 12:22
BMW: E30 325i kovinis
Location: Kaunas
Contact:

Post by shtombergas » 10 Oct 2007 22:47

as ir sportui uz e30, bet jei tau mieliau e34, tai as geriau parduociau abu ir nusipirkciau e34 535 arba 540, nes nemanau kad su 525 kad ir islengvintu galima kazkiek labai pasportuot..
www.facebook.com/pages/ACME-Racing-Team

User avatar
735 - 7...
BMW Fan draugas
Posts: 1090
Joined: 20 Mar 2007 01:19
BMW: e28
Location: KAUNAS

Post by 735 - 7... » 11 Oct 2007 00:23

maruzelis wrote:
735 - 7... wrote:manau imanoma, tik ar patiks rezultatas paciam sedint viduj auto :) siaip savo rankom ir gerai apgalvojant 200kg, gan nesunku sumazint, aisku daug darbo ir laiko., ir nedaug investiciju, na o norint dar lendviau tai jau kiekviena grama galesi litais versti, nes pats nepadarysi, kainuos nemazai darbai laiko daug pareikalaus. bet manau iki -300kg nedatrauksi.
Nu papasakok placiau ir konkreciau apie ta dideli darba.
na kaip matau chebra jau pavardino o skardas keiciant i stiklo ar anglies audini tai kiekviena gramas litus kainuos.
NAUDOTOS BMW DALYS 867556940

User avatar
735 - 7...
BMW Fan draugas
Posts: 1090
Joined: 20 Mar 2007 01:19
BMW: e28
Location: KAUNAS

Post by 735 - 7... » 11 Oct 2007 00:32

maruzelis wrote:
Rusas wrote:
tai kam daro sporte tokius sparnus? kad lustu gereu?
Turbut :D Pas men kapotas is stiklo audinio ir jis ne ka lengvesnis uz skardini. Sporte sparnus dazniausiai daro tam, kad arkas padidinti, nes ratai netelpa. O rimtam sporte viskas is karbo.
pas tave kapotas tikrai is stiklo audinio, pazinojau jo buvusi seimininka, ir jis tikrai lengvesnis, cia jau brangus lengvinimas kuris kainuoja :D
P.S. vien e32 ir e34 buferio sijos kiek sveria, jas galima nuimti, dar nemazai kebulo salone galima apipjaustyt, po apacia masinos pasidairyt sveika, apsaugines skrdos visokios, cia is to kas nepamineta ir tai galima priskirti prie zygo pavardinto atrodo 1etapo :D
zodziu gerai svori numest reik gerai padirbet. o norint dar daugiau ir lt. nepagailet, bet iki e30 stock mases manau be investiciju nemazu neapseisi.
NAUDOTOS BMW DALYS 867556940

Rusas

Post by Rusas » 11 Oct 2007 00:59

galima is dureliu ispjauti skardas pvz, ta gale skarda ispjauti galima kur sedynes atlosas. ir isemus visokias apdailos detales galima manau tikrai daug svorio numesti. labai daug

User avatar
Romkizz
Posts: 330
Joined: 03 Feb 2007 16:07
BMW: e30 325i | e36 320i
Location: Šiauliai
Contact:

Post by Romkizz » 11 Oct 2007 01:03

shtombergas wrote:as ir sportui uz e30, bet jei tau mieliau e34, tai as geriau parduociau abu ir nusipirkciau e34 535 arba 540, nes nemanau kad su 525 kad ir islengvintu galima kazkiek labai pasportuot..
pas abu varikliai m20b25 ir bus instaliuojama turbina su tikslu iki ~200kW, tik va ant kurio modelio dabar tnpe

Rusas

Post by Rusas » 11 Oct 2007 01:05

e34 vietos daugiau :)

User avatar
maruzelis
BMW Fan narys
Posts: 494
Joined: 16 Jan 2006 10:55
BMW: E34 540i
Location: Kaunas
Contact:

Post by maruzelis » 11 Oct 2007 08:28

Nepamirskit ir svorio balanso. Is galo ismeti sedynes, zapaskes, baka, islengvini baisiai sunku bagazines dangti ir galas pradeda pabegineti posukiuose, o prieki ir toliau nustumdineja. Is priekio nesinori viska taip aklai lupti ir pjaustyti del saugumo.
BMW Z4
VW Golf MK6

User avatar
735 - 7...
BMW Fan draugas
Posts: 1090
Joined: 20 Mar 2007 01:19
BMW: e28
Location: KAUNAS

Post by 735 - 7... » 11 Oct 2007 09:32

tai va lengvinant bet kokiu atveju jis pasimeta, o tam, kad ji pagaut, daug darbo reik, ir stipriu nervu. manau ideja smarkiai islengvinti auto, autoriui temos po bisky vesta?
NAUDOTOS BMW DALYS 867556940

Post Reply