Kaip išsirinkti diagnostikos įrangą?
-
- Posts: 1
- Joined: 01 Apr 2015 21:03
- BMW: BMW R100
Kaip išsirinkti diagnostikos įrangą?
Sveiki,
Esu parašęs straipsnį apie pagrindinius diagnostikos įrangos gamintojus, kuriuos dažniausiai naudoja lietuviški servisai. Gal turite kokių pastebėjimų ar papildomų minčių straipsniui?
Straipsnis:
Lietuvoje yra nemažai įsikūrusių įvairių transporto priemonių servisų, automobilių remonto meistrų, kurie dirba individualiai ir kitaip veiklą vykdančių mechanikų, tačiau jų garažuose dažnai trūksta visame pasaulyje populiaraus serviso prietaiso – diagnostikos įrangos. Galbūt žinių trūkumas trukdo jį įsigyti, galbūt baimė išsirinkti neatitinkantį poreikius prietaisą, galbūt tiesiog nemokėjimas juo naudotis ir, žinoma, nenoras išmokti. Tačiau, jeigu servisas ar automobilių remonto meistras dirba tam, kad patenkintų klientų poreikius, tokie laikai, kai nenorima išmokti ar žinių trūkumas turi likti praeityje!
Juk automobilių gamintojai tobulina technologijas kiekvieną dieną ir investuoja milžiniškas pinigų sumas tam, kad kuriamas naujas modelis būtų pranašesnis už konkurento. O automobilių gamintojų ir nė vienas, ir ne du. Tad iškyla klausimas, kaip paprastas automobilių remonto specialistas, nesinaudodamas diagnostikos įranga, gali prisitaikyti prie nuolat tobulėjančių technologijų automobiliuose ir pašalinti gedimą be priekaištų? Praktiškai neįmanoma, kadangi dabartiniuose gaminamuose automobiliuose daugelis sistemų yra elektroninės ir yra sujungtos į bendrą kompiuterį, kuris daviklių pagalba gauna visą informaciją iš automobilyje esančių įvairių sistemų. Išgauti šią informaciją galima tik vienu būdu, tai yra kompiuterinė diagnostika, o tam jau reikia diagnostikos prietaiso.
Tiek automobilių mechanikai, tiek jų klientai, nori, kad paslaugų kokybė būtų kuo aukštesnė, o aptarnavimas būtų pagirtinas. Tam, žinoma, reikia būtų tikru savo srities specialistu. Norint tapti tokiu specialistu šiais laikas, reikia išmanyti visas technologijas, o jų šiais laikais yra begalės. Bet dažniausiai servisuose automobilių remonto specialistai dirba tik su jiems puikiai žinomais įrengimais. Tai dažnu atveju būna transporto priemonių keltuvai, ratų suvedimo ir balansavimo įranga, žibintų reguliavimo stendai, o diagnostikos įrangą išvysti yra retenybė.
Tokią padėtį reikia keisti, kadangi Lietuvoje kasmet vis daugiau žmonių perka naujus automobilius iš oficialių salonų ar atsinaujina turimus automobilius į naujesnius modelius. O šiuose automobiliuose daugelis sistemų yra kompiuterizuotos, todėl gedimui rasti yra būtina kompiuterinė diagnostika.
Kaip ir minėjome šio straipsnio pradžioje, tai daugelis nedirba su diagnostikos įranga dėl to, nes nežino kokia įranga yra geriausia arba nemoka ja naudotis, tad mes Jums padėsime. Šiame straipsnyje mes aptarsime pagrindinius automobilių diagnostinės įrangos gamintojus ir pagrindinius aspektus, kuriuos būtina žinoti prieš perkant tokius prietaisus. Tokios įrangos gamintojų yra tikrai daug ir daugelio jų net neverta aptarinėti, nes tų prietaisų kokybė ir funkcionalumas tikrai nėra verti gaišti visų mūsų laiko. Vieni geriausių prietaisų, kurių kainos, kokybės ir funkcionalumo santykis yra tikrai aukščiausias, yra Launch, Autel, Bosch ir Texa. Šių prietaisų rasite daugiausiai Lietuvoje, kadangi jie yra sukurti ir pritaikyti dirbti su mūsų rinkoje esančiais automobiliais. Dėl įdomumo pateiksime Jums ir taip vadinamas diagnostikos jungtis, kurias jų pardavėjai vadina tiesiog „diagnostikos įranga“, nors joms dar toli iki tų aukštumų.
Visą straipsnį esame patalpinę čia: https://www.scribd.com/doc/301900750/Ka ... 5%BDenklai
Esu parašęs straipsnį apie pagrindinius diagnostikos įrangos gamintojus, kuriuos dažniausiai naudoja lietuviški servisai. Gal turite kokių pastebėjimų ar papildomų minčių straipsniui?
Straipsnis:
Lietuvoje yra nemažai įsikūrusių įvairių transporto priemonių servisų, automobilių remonto meistrų, kurie dirba individualiai ir kitaip veiklą vykdančių mechanikų, tačiau jų garažuose dažnai trūksta visame pasaulyje populiaraus serviso prietaiso – diagnostikos įrangos. Galbūt žinių trūkumas trukdo jį įsigyti, galbūt baimė išsirinkti neatitinkantį poreikius prietaisą, galbūt tiesiog nemokėjimas juo naudotis ir, žinoma, nenoras išmokti. Tačiau, jeigu servisas ar automobilių remonto meistras dirba tam, kad patenkintų klientų poreikius, tokie laikai, kai nenorima išmokti ar žinių trūkumas turi likti praeityje!
Juk automobilių gamintojai tobulina technologijas kiekvieną dieną ir investuoja milžiniškas pinigų sumas tam, kad kuriamas naujas modelis būtų pranašesnis už konkurento. O automobilių gamintojų ir nė vienas, ir ne du. Tad iškyla klausimas, kaip paprastas automobilių remonto specialistas, nesinaudodamas diagnostikos įranga, gali prisitaikyti prie nuolat tobulėjančių technologijų automobiliuose ir pašalinti gedimą be priekaištų? Praktiškai neįmanoma, kadangi dabartiniuose gaminamuose automobiliuose daugelis sistemų yra elektroninės ir yra sujungtos į bendrą kompiuterį, kuris daviklių pagalba gauna visą informaciją iš automobilyje esančių įvairių sistemų. Išgauti šią informaciją galima tik vienu būdu, tai yra kompiuterinė diagnostika, o tam jau reikia diagnostikos prietaiso.
Tiek automobilių mechanikai, tiek jų klientai, nori, kad paslaugų kokybė būtų kuo aukštesnė, o aptarnavimas būtų pagirtinas. Tam, žinoma, reikia būtų tikru savo srities specialistu. Norint tapti tokiu specialistu šiais laikas, reikia išmanyti visas technologijas, o jų šiais laikais yra begalės. Bet dažniausiai servisuose automobilių remonto specialistai dirba tik su jiems puikiai žinomais įrengimais. Tai dažnu atveju būna transporto priemonių keltuvai, ratų suvedimo ir balansavimo įranga, žibintų reguliavimo stendai, o diagnostikos įrangą išvysti yra retenybė.
Tokią padėtį reikia keisti, kadangi Lietuvoje kasmet vis daugiau žmonių perka naujus automobilius iš oficialių salonų ar atsinaujina turimus automobilius į naujesnius modelius. O šiuose automobiliuose daugelis sistemų yra kompiuterizuotos, todėl gedimui rasti yra būtina kompiuterinė diagnostika.
Kaip ir minėjome šio straipsnio pradžioje, tai daugelis nedirba su diagnostikos įranga dėl to, nes nežino kokia įranga yra geriausia arba nemoka ja naudotis, tad mes Jums padėsime. Šiame straipsnyje mes aptarsime pagrindinius automobilių diagnostinės įrangos gamintojus ir pagrindinius aspektus, kuriuos būtina žinoti prieš perkant tokius prietaisus. Tokios įrangos gamintojų yra tikrai daug ir daugelio jų net neverta aptarinėti, nes tų prietaisų kokybė ir funkcionalumas tikrai nėra verti gaišti visų mūsų laiko. Vieni geriausių prietaisų, kurių kainos, kokybės ir funkcionalumo santykis yra tikrai aukščiausias, yra Launch, Autel, Bosch ir Texa. Šių prietaisų rasite daugiausiai Lietuvoje, kadangi jie yra sukurti ir pritaikyti dirbti su mūsų rinkoje esančiais automobiliais. Dėl įdomumo pateiksime Jums ir taip vadinamas diagnostikos jungtis, kurias jų pardavėjai vadina tiesiog „diagnostikos įranga“, nors joms dar toli iki tų aukštumų.
Visą straipsnį esame patalpinę čia: https://www.scribd.com/doc/301900750/Ka ... 5%BDenklai