Page 1 of 1

[E61] tragiškas servisas

Posted: 08 Jan 2016 12:01
by Marekas
Sveiki, norėčiau jūsų pagalbos.
Ištiko tokia bėda:

2015-12-28 d palikau savo automobili servise, tam kad ji pataisytų. Vežiau jau antra karta prieš tai jis ten buvo 2015-12 51-ma savaite.
Taigi man nustatė, kad sugedo detalė (A), aš pats radau ja nuvažiavau nupirkti ir atvežiau į servisą, jie patvirtino, kad tai tikrai tokia detalė.
Po švenčių 2015-12-21 servisas paskambino ir pasakė, kad vis dėl to ne tokia detalė, jie supainiojo.
Mėginau prisiskambinti žmogui kuris man detalė pardavė, tačiau jis atsisakė ją priimti atgal, detalė kainavo 320 EUR.
Taigi vėliau sulaukiau skambučio, kad vis dėl to jie sutvarkė mano esama dėtelę (A), bet pasakė, kad yra sugedusi kita detalė (B).
Aš servizo perklausiau kelis kartus ir jie pasakė, kad 100% jie dabar tiksliai nustatė, tačiau ta detale (B) galėjo sugadinti jie patys, nekokybiškai sutvarkė detalę (A).
Taigi aš radau detalę (B) kuri kainavo 145 EUR ir nuvežiau į servisą. Jie pakeitė detalę (B) ir nustatę, kad vis dėl to sugedusi yra detalė (A).
Kaip ir anksčiau minėjau, aš manau jie detalę (B) sugadino nekokybiškai sutvarkė detalę (A).

Taigi reziumė, turiu detales už 465 EUR, kuriu atgal nepriima, sugadinta detalę (B) nepataisytą detalę (A).

Klausimas: kokių veiksmų galima imtis? Ir ko reikalauti iš serviso įmonės?

Labai jums dėkingas.


(A) BMW E61 2004m 530D, Aktyvios vairo kolonėles daviklis.
(B) BMW E61 2004m 530D, Valdymo blokas.

Re: [E61] tragiškas servisas

Posted: 08 Jan 2016 19:06
by beminciu
sunki lygtis :D

Re: [E61] tragiškas servisas

Posted: 09 Jan 2016 14:34
by fipa
Neklystančių nėra. Kas nedirba - tas neklysta.
Taip, kad kaltinti servisą, kad blogai nurodė detalę nematau reikalo ( jie lygiai taip pat gražina dalis, kurios netiko/neatitiko ).
Šiaip tai, kiek man žinoma, dalis turi priimti atgal jei jos nepažeistos ( berods gražinimo terminas 15 dienų ).

Re: [E61] tragiškas servisas

Posted: 09 Jan 2016 19:18
by EXvaldelis
Elektriniu daliu niekas atgal neima.nebent dezute buvo neatidaryta.devetu daliu ir niekas atgal neima.spec uzsakytu daliu taip pat niekas atgal neima,arba grazina ne visa kaina.
Cia yra tau minusas nes pats bandei pirktis detales,butu pirkes garazas,jie jas ir apsimoketu.dabar jau nezinau ar kas tau patars kazka

Re: [E61] tragiškas servisas

Posted: 09 Jan 2016 22:46
by danielis112
Geriausiu atveju gali graziuoju prasyt garažo atlygint bent puse nuostolių arba nesusitariant gražiuoju - nemokėt už remontą.

Re: [E61] tragiškas servisas

Posted: 09 Jan 2016 23:08
by fipa
danielis112 wrote:Geriausiu atveju gali graziuoju prasyt garažo atlygint bent puse nuostolių arba nesusitariant gražiuoju - nemokėt už remontą.
Nieko nebus. Tik bėdų prisidarysi. Nesiūlau net daryt taip.

Re: [E61] tragiškas servisas

Posted: 10 Jan 2016 00:48
by EXvaldelis
Tai kad ar jie sutvarke ta masina? Ar liko labiau sugadinta?!? Bent jau remontas turi buti me apmoketas

Re: [E61] tragiškas servisas

Posted: 10 Jan 2016 10:52
by danielis112
fipa wrote:
danielis112 wrote:Geriausiu atveju gali graziuoju prasyt garažo atlygint bent puse nuostolių arba nesusitariant gražiuoju - nemokėt už remontą.
Nieko nebus. Tik bėdų prisidarysi. Nesiūlau net daryt taip.
Kokių dar bėdų? Rimtas servisas taip nebūtų pasielges ir tausotų savo gerą vardą.
Draugui taisė turbiną ir sugedo centrinis. Atėjo, parėkaliojo, pagrasino teismu ir gražino pinigus už remontą.

Re: [E61] tragiškas servisas

Posted: 10 Jan 2016 12:40
by fipa
Gali rėkauti kiek tik nori. Už atliktus darbus vis tiek reiks mokėti. Paskaičiavo darbų kainas. Tu su jomis sutikai. Tau tai ir padarė. Taip, kad teks mokėti: per teismą brangiau arba iš kart tiek kiek skaičiavo.
Bet va kai susimokėsi, gali paduoti į vartotojų teisęs už tai, kad paslauga atlikta nekokybiškai.

Re: [E61] tragiškas servisas

Posted: 11 Jan 2016 14:49
by Marekas
fipa wrote:Gali rėkauti kiek tik nori. Už atliktus darbus vis tiek reiks mokėti. Paskaičiavo darbų kainas. Tu su jomis sutikai. Tau tai ir padarė. Taip, kad teks mokėti: per teismą brangiau arba iš kart tiek kiek skaičiavo.
Bet va kai susimokėsi, gali paduoti į vartotojų teisęs už tai, kad paslauga atlikta nekokybiškai.
Sutarta nieko nemokėti, nes iš esmės jie nieko ir nepataisė, tik nusipirkau nereikalingą detale.
Gal kas žino kam reikalinga tikrai gero stovio E60/61 nuo 2009m. Aktivi vairo kolonele?

Dėkui.

Re: [E61] tragiškas servisas

Posted: 11 Jan 2016 17:27
by riciuxxx
fipa wrote:
danielis112 wrote:Geriausiu atveju gali graziuoju prasyt garažo atlygint bent puse nuostolių arba nesusitariant gražiuoju - nemokėt už remontą.
Nieko nebus. Tik bėdų prisidarysi. Nesiūlau net daryt taip.
Cia gal fipa pats tvarkei? :D nieko nesutvarke ir geriau sumoket... Nu joo, logiška. Tai gal ir man servisiuka atsidaryt, palaikyt pora dienu masina kokioj aikstelej ir tegu sumoka kokia nors suma? :D

Re: [E61] tragiškas servisas

Posted: 11 Jan 2016 19:32
by danielis112
Marekas wrote:
fipa wrote:Gali rėkauti kiek tik nori. Už atliktus darbus vis tiek reiks mokėti. Paskaičiavo darbų kainas. Tu su jomis sutikai. Tau tai ir padarė. Taip, kad teks mokėti: per teismą brangiau arba iš kart tiek kiek skaičiavo.
Bet va kai susimokėsi, gali paduoti į vartotojų teisęs už tai, kad paslauga atlikta nekokybiškai.
Sutarta nieko nemokėti, nes iš esmės jie nieko ir nepataisė, tik nusipirkau nereikalingą detale.
Gal kas žino kam reikalinga tikrai gero stovio E60/61 nuo 2009m. Aktivi vairo kolonele?

Dėkui.
Mesk skelbima i pardavimu skiltį

Re: [E61] tragiškas servisas

Posted: 11 Jan 2016 21:23
by fipa
riciuxxx wrote: Cia gal fipa pats tvarkei? :D nieko nesutvarke ir geriau sumoket... Nu joo, logiška. Tai gal ir man servisiuka atsidaryt, palaikyt pora dienu masina kokioj aikstelej ir tegu sumoka kokia nors suma? :D
Deja netvarkiau

Re: [E61] tragiškas servisas

Posted: 25 Jan 2016 17:26
by KarolisMak
fipa wrote:Neklystančių nėra. Kas nedirba - tas neklysta.
Taip, kad kaltinti servisą, kad blogai nurodė detalę nematau reikalo ( jie lygiai taip pat gražina dalis, kurios netiko/neatitiko ).
Šiaip tai, kiek man žinoma, dalis turi priimti atgal jei jos nepažeistos ( berods gražinimo terminas 15 dienų ).
Gali rašyti į el. paštu Valstybinei vartotojų teisės apsaugos tarnybai pasiklausti konkrečiai dėl dalių, bet yra ir bendros info, pagal bendrąsias taisykles tai turėtų priimti.