Page 2 of 6

Re: BIOETANOLIS E85

Posted: 24 Apr 2010 02:02
by rokanas
pabandziau tada ten isipilt net nepamenu kiek, jauciu kokius 10l to e85 ir sumaisiau su normaliu 95 irgi panasiai 10l.. tai ka zinau.. daugiau gyvenime tokiu ekspermentu nebedarysiu :D poto buvo taip, kad neimanoma pavaziuot, jau pripyliau paprasto 95 net nezinau kiek, kad "praskiesti" bet vietiek visos nesamones nesibaige tol kol neisvazinejau visiskai tusciai bako t.y. nesustojau viduri kelio :) va poto jau kai nutempe iki degalines, uzsipyliau vien 95 ir atsigavo masina, pasibaige visos ligos :)

Re: BIOETANOLIS E85

Posted: 24 Apr 2010 09:34
by Darius2.5
romkasponka wrote:Norint ji pilnai isnaudoti reikia mapinti kompa pilnai, t.y. degima ir misinio riebuma. Pas mane klausimas atsirado toks: ar galima is to gauti daugiau ag negu su benzinu atmosferiniame variklyje.
tikrai galima reik pakoreaguot kuro sistema nes etanolio reik 40% daugiau kad misinys butu geras ,galima daug anxtesniu degimu vaziuot nes detonaciju praktiskai nulis ,turbininem taip pat labai gerai nes EGT kurkas zemesnis taip pat ir degimo kameroi ne taip viskas kepa svaresnis variklis yra nemazai privalumu, beda tik kad taip paprastai negali atvaziuot i kolonele isipilt ir vaziuot reik nemazai pasiruosimo,noriu kuo greiciau mapint su bio etanoliu pvz man reik papildomo kuro siurblio ir didesniu purkstuku ir galima vaziuot vel an stendo :D

Re: BIOETANOLIS E85

Posted: 24 Apr 2010 10:35
by bachurs
+atmosferiam varikliui galima didinti suspaudimo laipsni(naudojant E85) taip isgaunama daugiau Nm, o tuo paciu aisku ir Ag.
ipylys i benza 30% E85 net neriebinus misinio tvarkingai vaziavo Bmw

Re: BIOETANOLIS E85

Posted: 24 Apr 2010 11:18
by romkasponka
bachurs wrote:+atmosferiam varikliui galima didinti suspaudimo laipsni(naudojant E85) taip isgaunama daugiau Nm, o tuo paciu aisku ir Ag.
ipylys i benza 30% E85 net neriebinus misinio tvarkingai vaziavo Bmw
11:1 pakankamas suspaudimas E85?

Gal kas turit nuorodu pasiskaityti apie E85 kuru varomo variklio ruosima?

Re: BIOETANOLIS E85

Posted: 24 Apr 2010 12:04
by bachurs
jei sugebesi patiekti pakankamai kuro tai suspaudima gali daryti ir 12:1, jei planuoji kokius piktesnius velenukus tai ir 13:1

Re: BIOETANOLIS E85

Posted: 24 Apr 2010 13:56
by Tobuliausias
Tai tik kompa sumapini ir vaziuoji ar dar reik kokiu pakeitimu padavimo sistemai reik, kaip su ekonomija kas isbandes?

Re: BIOETANOLIS E85

Posted: 24 Apr 2010 14:21
by Degus eziukas
bet kaip suprantu kad sureguliuot kuro padavima ir degima reikia programuojamo kompo ar ne?

Re: BIOETANOLIS E85

Posted: 24 Apr 2010 14:22
by Darius2.5
Degus eziukas wrote:bet kaip suprantu kad sureguliuot kuro padavima ir degima reikia programuojamo kompo ar ne?
nu ir taip ir ne :D

Re: BIOETANOLIS E85

Posted: 24 Apr 2010 14:31
by Andre
gerai, paprastas klausimas :D ka reikia daryt kad su juo vaziuotu m50b25? :D
ir kitas klausimas. jei padarai kad vaziuotu, tai vaziuos tik su siuo kuru, su paprastu 95 ar 98 jau nevaziuos?

Re: BIOETANOLIS E85

Posted: 24 Apr 2010 14:44
by Darius2.5
Andre wrote:gerai, paprastas klausimas :D ka reikia daryt kad su juo vaziuotu m50b25? :D
ir kitas klausimas. jei padarai kad vaziuotu, tai vaziuos tik su siuo kuru, su paprastu 95 ar 98 jau nevaziuos?
vnz plius minus taip- etanolio turi uzmaitint motora ~40% daugiau, stiprei anxtinasi degimas po tokiu pakeitimu uzpylus paprasto benzino bus per riebus misinys del anxtyvo degimo turetu detonuot ir tt. cia kalba eina apie sportui skirtus motorus kasdienei masinai gal neverta kaska daryt ,zinau kad amerikonai gali vaziuot su benzinu ir su etanoliu o pvz lotus tik etanoliu . manau m50 b25 sumaisius 50 an 50 turetu vaziuot.

Re: BIOETANOLIS E85

Posted: 24 Apr 2010 14:46
by Andre
Darius2.5 wrote:
Andre wrote:gerai, paprastas klausimas :D ka reikia daryt kad su juo vaziuotu m50b25? :D
ir kitas klausimas. jei padarai kad vaziuotu, tai vaziuos tik su siuo kuru, su paprastu 95 ar 98 jau nevaziuos?
vnz plius minus taip- etanolio turi uzmaitint motora ~40% daugiau, stiprei anxtinasi degimas po tokiu pakeitimu uzpylus paprasto benzino bus per riebus misinys del anxtyvo degimo turetu detonuot ir tt. cia kalba eina apie sportui skirtus motorus kasdienei masinai gal neverta kaska daryt ,zinau kad amerikonai gali vaziuot su benzinu ir su etanoliu o pvz lotus tik etanoliu .
viskas aisku :) dekui ;)

Re: BIOETANOLIS E85

Posted: 24 Apr 2010 15:07
by LaimisBMW
Nepamirskit kad saltu oru neuzvesit savo bolido ant gryno e85.

Re: BIOETANOLIS E85

Posted: 24 Apr 2010 15:20
by SimaoBMW
Darius2.5 wrote:
Andre wrote:gerai, paprastas klausimas :D ka reikia daryt kad su juo vaziuotu m50b25? :D
ir kitas klausimas. jei padarai kad vaziuotu, tai vaziuos tik su siuo kuru, su paprastu 95 ar 98 jau nevaziuos?
vnz plius minus taip- etanolio turi uzmaitint motora ~40% daugiau, stiprei anxtinasi degimas po tokiu pakeitimu uzpylus paprasto benzino bus per riebus misinys del anxtyvo degimo turetu detonuot ir tt. cia kalba eina apie sportui skirtus motorus kasdienei masinai gal neverta kaska daryt ,zinau kad amerikonai gali vaziuot su benzinu ir su etanoliu o pvz lotus tik etanoliu . manau m50 b25 sumaisius 50 an 50 turetu vaziuot.
idomu ar taip maisant 50 ant 50 imanoma pakenkt kazkiek varikliui? jei taip,kokios dalys gali kentet...

Re: BIOETANOLIS E85

Posted: 24 Apr 2010 17:42
by LaimisBMW
Ramiai vazinejant nieko nebus, nes lemda reguliuos misini ir palaikys tinkama (koki 15% riebiau atskiedus 50/50), bet minant dugniuka, bus liesoka atitinkamai. Dar niuansu yra su kuro sistemos korozija, kai kas sako kad mitas, kai kas ne. Alkoholis eda guma ir aliuminio detales, per kiek laiko ar km, neaisku, bet brangu varikli daryciau kaip priklauso.

Re: BIOETANOLIS E85

Posted: 24 Apr 2010 18:42
by Darius2.5
LaimisBMW wrote:Ramiai vazinejant nieko nebus, nes lemda reguliuos misini ir palaikys tinkama (koki 15% riebiau atskiedus 50/50), bet minant dugniuka, bus liesoka atitinkamai. Dar niuansu yra su kuro sistemos korozija, kai kas sako kad mitas, kai kas ne. Alkoholis eda guma ir aliuminio detales, per kiek laiko ar km, neaisku, bet brangu varikli daryciau kaip priklauso.
pirmam poste nuoroda gan idomi parodomas isardytas motoras kuro sistema po 100k myliu seip ziurisi labai neblogai viskas ,na kiek domejausi esu kolkas uz etanoli laikas parodys .

Re: BIOETANOLIS E85

Posted: 25 Apr 2010 11:11
by zygasbmw
kaip tik truputi domejausi,del to e85. skaiciau manuale amerikono apie jy.siaip rekomenduoja jie auto kurie nera jam pritaikyti,naudoti iki40% jo.ir dar taip idomaii parasyta,kad reikia ne iskrato daryti toky misiny, bet palaipsniui didinti nuo 10%.apie salto motoro uzvedima paminejo jau laimis,rasoma kad pasiekus temperatura apie 0.F sunkus uzkurimas,bei netolygus variklio darbas iki uzsils masina. taip pat reikalingi pralaidesni purkstukai,bei kitos zvakes.ai ir dar uzsiminimas del tepalo,reik naudoti sintetika.ten kur skaiciau buvo pazymeta konkreciai 5w30.

Re: BIOETANOLIS E85

Posted: 26 Apr 2010 21:07
by SimaoBMW
Siandien buvo isbandyta su audi 4.2 varikliu pilant 50 ant 50 e85 ir e95 ,tai jokio skirtumo nesijaute nei ant traukos nei uzvedinejant. Tik idomu koki poveiki tas spiritas tures guminems slangutems einancioms nuo siurblio...Kitas minusas , kad kaune jo galima kolkas isigyti tik vienoje degalineje prie taikos aiksteles.

Re: BIOETANOLIS E85

Posted: 01 May 2010 20:47
by etanolis
Sveiki, norėčiau prisijungti prie diskusijos dėl bioetanolio naudojimo ir automobilių pritaikymo naudoti E85 degalus. Galiu patikinti, kad e85.lt parduodami E85EU adapteriai veikia. Esu įmontavęs adapterį į savo automobilį ir vienintelis skirtumas, kad vietoj smarvės iš duslintuvo sklinda švelnus spirituko kvapas:) Mašina važiuoja puikiai. Nepastebėjau jokių problemų, o ir borto kompas nerodo sutrikimų. Kadangi degalinių, kur prekiaujama E85 nėra daug, tikrai pasiteisina E85EU savybė, kad galite maišyti etanolį su benzinu bet kokiu santykiu ir nereikia nieko papildomai nustatinėti. Dėl poveikio mašinoms: mačiau, kad buvo įrašas apie JAV atliktus bandymus, kur mitai apie etanolį nepasitvirtina. Taip pat yra daugybė kitų tyrimų ir atsiliepimų apie tai, kad etanolį naudoti mašinose, pagamintose po 1980 m. yra saugu, nes jos yra pritaikytos atlaikyti bioetanolio poveikį. Bioetanolis pasaulyje naudojamas jau apie 30 metų, tik, matyt, ne visi yra suinteresuoti šių degalų populiarėjimu... Be to daugumoje šalių etanolis maišomas su paprastu benzinu jau daugelį metų, vadinasi ir visos mašinos yra pritaikytos toleruoti bioetanolį. Kas kasasi dar giliau randa, kad „Flex fuel“ automobiliai turi kuro sistemos detales, žymimas tais pačiais numeriais kaip ir paprastų automobilių. Taigi mąstykite patys, jei atsarginės dalys ir vienoms ir kitoms mašinoms yra tos pačios... Nevertėtų pamiršti, kad bioetanolis dega žemesnėje temperatūroje nei benzinas, o ką jau kalbėti apie dujas, kurios sudegina variklius (variklių perkaitinimas manau yra aktuali tema BMW mėgėjams).
Kas liečia kuro sunaudojimą, konkrečiai mano atveju sunaudojimas pakito apie 15%. E85EU adapterio montavimas atsiperka per 13.000 km. Manau verta dėmesio.
Jei būtų norinčių, galėčiau parodyti demonstracinį auto, kad įsitikintumėte jog automobilis su E85EU adapteriu tikrai veikia ir puikiai virškina E85. Kam rūpi ekologiški ir pigesni degalai, manau, tikrai liksite sudominti.

Re: BIOETANOLIS E85

Posted: 01 May 2010 20:59
by bachurs
nu tai gal papasakok kokiu principu veikia tas adapteris kad gali bet kokiu santykiu maisyti kura.
tik labai keistai skamba tie +15%, nes e85 koloringumas tai stipriai mazesnis ir kiek teko dometis tai reiktu 30-40% riebesnio misinio.

Re: BIOETANOLIS E85

Posted: 01 May 2010 22:13
by pitbulis
nu va nusipirkau ir as sio spirito..pirmadieni bandysiu i gaz66 pylt :D tikesimes fokusu nebus... :D