Page 1 of 3

padekite issirinkti [e36]

Posted: 19 Mar 2012 11:36
by dejatel
sveiki
kaip sakoma bmw reikia rinktis pagal varykli tad nuo to visada ir pradedu.
nuspresta kad tai bus 3er, bet kokiam kebule dar neaisku. metai... na mazdaug 1995-1999 litrazhas ~1,8-2.0
coupe/compact/sedan ? seip sedanas man dabar nelabai ir reikalingas, 2 duru pilnai uztenka tai lieka coupe ir compactas
nelabai nusimanau varikliose
skelbimuose pilna visokiu 1,8ti ir 1,9 kas ten per jie?
coupe mano manimu butu geriau 2 litru, o tai reiskia kad m52b20 6 cyl. bet ju nera daug. vadinasi butu m44b19 kuris tik 10 arkliu silpnesnis. Bet! ar ne geriau butu rinktis tokiu atveju compakta su tuo paciu motoru? masiniukas bus lengvesnis ko gero?
taigi dabar ziuriu i situs variklius ir kila klausimas: ten grandine ar dirzas?
m42b18
m44b19
m52b20 (ko gero bus labai panashus i mano dabartini m50b25. ar ne?)

Re: padekite issirinkti [e36]

Posted: 19 Mar 2012 11:52
by ChEcK
dejatel wrote:sveiki
kaip sakoma bmw reikia rinktis pagal varykli tad nuo to visada ir pradedu.
nuspresta kad tai bus 3er, bet kokiam kebule dar neaisku. metai... na mazdaug 1995-1999 litrazhas ~1,8-2.0
coupe/compact/sedan ? seip sedanas man dabar nelabai ir reikalingas, 2 duru pilnai uztenka tai lieka coupe ir compactas
nelabai nusimanau varikliose
skelbimuose pilna visokiu 1,8ti ir 1,9 kas ten per jie?
coupe mano manimu butu geriau 2 litru, o tai reiskia kad m52b20 6 cyl. bet ju nera daug. vadinasi butu m44b19 kuris tik 10 arkliu silpnesnis. Bet! ar ne geriau butu rinktis tokiu atveju compakta su tuo paciu motoru? masiniukas bus lengvesnis ko gero?
taigi dabar ziuriu i situs variklius ir kila klausimas: ten grandine ar dirzas?
m42b18
m44b19
m52b20 (ko gero bus labai panashus i mano dabartini m50b25. ar ne?)
Visi trys tavo išvardinti varikliai su grandinėm. Asmeniškai siūlyčiau m42 arba m44, bent kuro sąnaudos žmoniškos bus. O kėbulas tai jau kaip pačiam geriau. Coupe turbūt gražiausias.

Re: padekite issirinkti [e36]

Posted: 19 Mar 2012 11:59
by dejatel
ChEcK wrote: siūlyčiau m42 arba m44, bent kuro sąnaudos žmoniškos bus. O kėbulas tai jau kaip pačiam geriau. Coupe turbūt gražiausias.
nu bet realei nesuprantu skirtumo tarp 1,9 ir 1,8 arkliu vienodai turi.
kuro sanaudos nelabai jaudina jei iseis maziau nei 12,5 mieste.
del kebulo... bet coupe ko gero ir sunkesnis nei compaktas?

Re: padekite issirinkti [e36]

Posted: 19 Mar 2012 12:08
by ChEcK
dejatel wrote:
ChEcK wrote: siūlyčiau m42 arba m44, bent kuro sąnaudos žmoniškos bus. O kėbulas tai jau kaip pačiam geriau. Coupe turbūt gražiausias.
nu bet realei nesuprantu skirtumo tarp 1,9 ir 1,8 arkliu vienodai turi.
kuro sanaudos nelabai jaudina jei iseis maziau nei 12,5 mieste.
del kebulo... bet coupe ko gero ir sunkesnis nei compaktas?
Praktiškai tas pats variklis ten, tik m44 naujesnis, su aliumininiu bloku. Su sąnaudom kaip visada sunku, priklauso nuo to kaip važinėsi. Coupe žinoma sunkesnis, bijau pameluoti, bet jeigu gerai pamenu apie 100kg skirtumas. Siūlyčiau žiūrėti visus kėbulus, kokį gerą rasi tą ir pirk, jeigu tau tarp jų labai didelio skirtumo nėra.

Re: padekite issirinkti [e36]

Posted: 19 Mar 2012 12:10
by jogis
dejatel wrote:
ChEcK wrote: siūlyčiau m42 arba m44, bent kuro sąnaudos žmoniškos bus. O kėbulas tai jau kaip pačiam geriau. Coupe turbūt gražiausias.
nu bet realei nesuprantu skirtumo tarp 1,9 ir 1,8 arkliu vienodai turi.
kuro sanaudos nelabai jaudina jei iseis maziau nei 12,5 mieste.
del kebulo... bet coupe ko gero ir sunkesnis nei compaktas?
m44 buvo ir kupe kebule, skirtumas charakteristikose tik niutonai, pas m44 ju keliais daugiau ir prie mazesniu sukiu, teko girdet kad m42 geriau valina ant aukstu, kiek tiesos nezinau.

autoriui, jei masina imt galvoji apie 96m tai m42 kazin ar rasi, nes tais metais jie baigesi. pliusai m44 kad naujesnis, gyvesni gal rast lengviau, vakumu maziau. m42 pliusai kaip sakiau, gyvesnis ant sukiu(turbut), viduriai patvaresni ir dar keleta niunsu kurie daugiau sportui reikalingi, jei kasdienai tai visa tai nelabai aktualu.

pirk bet ka tik ne b20 ! :D

Re: padekite issirinkti [e36]

Posted: 19 Mar 2012 12:13
by dejatel
ChEcK wrote:... m44 naujesnis, su aliumininiu bloku...
vadinasi m42 spizius? tai kaip tik geriau teoriskai turetu buti? maziau shansu uzhkaitint? aisku kad 4 cilindrai tai ne 6 bet visgi ramiau butu?

Re: padekite issirinkti [e36]

Posted: 19 Mar 2012 12:17
by dejatel
jogis wrote:
pirk bet ka tik ne b20 ! :D
kodel??? man mano dabartinis m50b25 (jau 405t.k.) visai liuks , o b20 ar b25 kiek suprantu nelabai kuom skiriasi?
jei ne klystu tai m52 bus su double vanos?

Re: padekite issirinkti [e36]

Posted: 19 Mar 2012 12:23
by jogis
dejatel wrote:
jogis wrote:
pirk bet ka tik ne b20 ! :D
kodel??? man mano dabartinis m50b25 (jau 405t.k.) visai liuks , o b20 ar b25 kiek suprantu nelabai kuom skiriasi?
jei ne klystu tai m52 bus su double vanos?
todel kad b20 yra variklis nevykelis, toks kaip m20b20. ryja daug o neina. vaziuos tau kaip isas o sanaudos skirsis keliais ltr, kam to reik, o trasoj tai isvis nuo is jam vieni vartai, nu bet nepradekim sitos diskusijos, gali persiskaityt tema 320 vs 318is.
kalbant apie skirtumus b20 ir b25 tai tu labai klysti kad niekuom nesiskiria :D
o del 2 vanosu, tai kregzdunas neturejo variklio su 2 vanosais

Re: padekite issirinkti [e36]

Posted: 19 Mar 2012 12:26
by dejatel
jogis wrote: kregzdunas neturejo variklio su 2 vanosais
thanks. isejau skaityt temos 320 vs 318is :)

Re: padekite issirinkti [e36]

Posted: 19 Mar 2012 12:27
by _marshall_
jogis wrote:todel kad b20 yra variklis nevykelis, toks kaip m20b20. ryja daug o neina. vaziuos tau kaip isas o sanaudos skirsis keliais ltr, kam to reik, o trasoj tai isvis nuo is jam vieni vartai, nu bet nepradekim sitos diskusijos, gali persiskaityt tema 320 vs 318is.
kalbant apie skirtumus b20 ir b25 tai tu labai klysti kad niekuom nesiskiria :D
o del 2 vanosu, tai kregzdunas neturejo variklio su 2 vanosais
Nu zinok pirma kart girdziu, kad m20b20 nevykelis. Gali pagrist? Tiek galios, tiek sanaudu, tiek eksploatacijos atzvilgiu viskas +- proporcingai nuo b25...

Re: padekite issirinkti [e36]

Posted: 19 Mar 2012 12:28
by jogis
dabar ziuriu kad po apsivalymo nebeliko tos temos, arba tik as nerandu

Re: padekite issirinkti [e36]

Posted: 19 Mar 2012 12:31
by dejatel
jogis wrote:...nerandu
ir as nerandu :(

Re: padekite issirinkti [e36]

Posted: 19 Mar 2012 12:42
by jogis
_marshall_ wrote:
jogis wrote:todel kad b20 yra variklis nevykelis, toks kaip m20b20. ryja daug o neina. vaziuos tau kaip isas o sanaudos skirsis keliais ltr, kam to reik, o trasoj tai isvis nuo is jam vieni vartai, nu bet nepradekim sitos diskusijos, gali persiskaityt tema 320 vs 318is.
kalbant apie skirtumus b20 ir b25 tai tu labai klysti kad niekuom nesiskiria :D
o del 2 vanosu, tai kregzdunas neturejo variklio su 2 vanosais
Nu zinok pirma kart girdziu, kad m20b20 nevykelis. Gali pagrist? Tiek galios, tiek sanaudu, tiek eksploatacijos atzvilgiu viskas +- proporcingai nuo b25...
nu tarkim lyginti m40b18 ir m20b20 kurie ejo chuliganuose, tai tarp ju skirtumo kaip ir nelabai yra, kas liecia trauka 0-100 tik varganos 0.2 sekundes(mieste to nepajausi), o sanaudos to m20 neka mazesnes nei b25, o dar jei paimtume m42 kuris irgi ejo chuligane, tai tam b20 isvis i pavesi trauktis, tai nafik jis reikalingas su savo tokiom charaktesristiko( traukia kaip 1.8 ryja kaip 2.5), aisku tu sakysi skirtingi metai varikliu ir t.t., taip sutinku kad savo laiku jis gal ir buvo , nu bet liezuvis vistiek man neapsivercia jo pavadint neblogu :) cia tik mano nuomone, jei nusisneku atsiprasau

todel ziurekim realiai, ar tu dabar pavyzdziui swapintum m20b20 i auto? tarkim pasirinkimas m40b18 m42b18 ir m20b20 (b25 jau su sitais nelyginu), kuriuo atveju tu rinktumeis m20b20? su salyga jokiu modifikaciju.

Re: padekite issirinkti [e36]

Posted: 19 Mar 2012 12:56
by DevisRR
m20, ypač siaurastopiniai turi užburiantį garsą :appl

o šiaip jei renkantis tarp m50/m52, m42 ir m44 tai visi jie nivalyt, jei normaliai mini :) 6 cilindrų gal kiek tolygesnis darbas, kitoks garsas, brangesnė eksplotacija ( +2cil, daugiau žvakių daugiau tepalų ).

Re: padekite issirinkti [e36]

Posted: 19 Mar 2012 12:57
by _marshall_
jogis wrote:nu tarkim lyginti m40b18 ir m20b20 kurie ejo chuliganuose, tai tarp ju skirtumo kaip ir nelabai yra, kas liecia trauka 0-100 tik varganos 0.2 sekundes(mieste to nepajausi), o sanaudos to m20 neka mazesnes nei b25, o dar jei paimtume m42 kuris irgi ejo chuligane, tai tam b20 isvis i pavesi trauktis, tai nafik jis reikalingas su savo tokiom charaktesristiko( traukia kaip 1.8 ryja kaip 2.5), aisku tu sakysi skirtingi metai varikliu ir t.t., taip sutinku kad savo laiku jis gal ir buvo , nu bet liezuvis vistiek man neapsivercia jo pavadint neblogu :) cia tik mano nuomone, jei nusisneku atsiprasau

todel ziurekim realiai, ar tu dabar pavyzdziui swapintum m20b20 i auto? tarkim pasirinkimas m40b18 m42b18 ir m20b20 (b25 jau su sitais nelyginu), kuriuo atveju tu rinktumeis m20b20? su salyga jokiu modifikaciju.
Turbut visais atvejais jei auto vairuos ne pana, deciau m20b20 vietoj m40b18. Kiek paciam teko susidurt su b18 ir b20, tai tie papildomi stikline (200 cm3) ir papildomi 2 cilindrai, bent garsa geresni duoda :D. m20b20 tiek kw tiek nm turi keliais daugiau, tiek yra patikimesnis (m20 galvos detales patvaresnes uz m40), sanaudos jau kas kita - vieni vartai... Nors ir tai, kiek turejau m40 visus droziau, visi valge apie 15. ChioXnutas pora metu ramiai pilotavo m20b20 mieste 11-13 duju.
Priedo m40 pranasuma turi kaip pats minejai - jis buvo veliau sukurtas, negu m20, tai lyg ir turetu but kazkiek tobulesnis, bet tai atsiliepia geriausiu atveju sanaudose.

Re: padekite issirinkti [e36]

Posted: 19 Mar 2012 13:10
by dejatel
stop vyrai... prie ko cia m20?
ar ju buvo 36 kebule? tuo labiau 96-99 metu?
sakyciau reiktu lygint m50/m52 su isais 4 cilindru. ar ne?

Re: padekite issirinkti [e36]

Posted: 19 Mar 2012 13:15
by jogis
nu cia truputi OT pavarem, nes nuomones nesutampa :)

Re: padekite issirinkti [e36]

Posted: 19 Mar 2012 13:28
by dejatel
na gerai, o jei pradet is kitos puses
m42 m44 m50
kuris patvaresnis? gal 6 cilindru ilgaamziskesnis bus?
seip didesnes eksplotacines sanaudos 6 cilindru negazdina, nes vis dar turiu m52b25 ir is tikro didziausia problema kuria turejau tai tik skyles termostato dangtelis ir kuro siurblys nusibaige del plysusio tinklelio, bet cia jau ne motoro problema. jau truputi virs 100 000 su juo pravaziavau. bendroi sumoi dabar virs 400 000 ir kolkas viskas normoi.
4 cilindru isai tiek alaikytu?
dar vienas klausimas: IS ir TI tai tas pats tik kitam kebule?

Re: padekite issirinkti [e36]

Posted: 19 Mar 2012 17:26
by EXvaldelis
imi M44 ir nesuki sau galvos,valina normaliai ir ekonomiskas.

Re: padekite issirinkti [e36]

Posted: 19 Mar 2012 17:44
by all in music
4 cil motorai su velenukais bedu turi. tik nzn ar cia visiems modeliams, ar konkretiems.
6 cil patvarus, ne veltui M50 motorai vieni geriausiais pripazinti. bet 2.0 rytu ~10-12ltr mieste, o IS kiek zinau ~10ltr ryja.
ir man rodos butu lengviau rast 2.0 gyvesni, nei 4cil motora... kai draugas IS ieskojo, tai taip ir nerado padoraus, visi sudrozti buvo. 6cil motoru bmw jis nenorejo, tai japonke nusipirko :)