Automobilio legalizavimas, keiciant varikli daug galingesniu

Moderators: Mariuzzz, aurimas

User avatar
jogis
Posts: 3014
Joined: 27 Apr 2010 18:13
BMW: e36 3**
Location: Kavarskas

Re: Automobilio legalizavimas, keiciant varikli daug galinge

Post by jogis » 21 May 2013 22:50

tai gal paprasciausia niekam i galva net nesove kad ten stovi ne tas kas reikia? :) as sakau kad traktuojama kaip be ta nes , turbut koks penketas metu atgal , o gal ir daugiau , buvo nutikimas , kad su sportine masina, dar be sportinio paso tuometu, sustabde. variklis vw kr'as ,o dokumentuose isvis dyzelis . tai ten buvo baisus skvalas, TA kortele ateme, masina isvis ant traliuko kelt norejo, grasino ten pakartotinem TA, baudom ir pan. bet uz rublius nusiramino. Tai as is to ir sprendziu, kad taip traktuojama
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.

User avatar
_marshall_
Posts: 3997
Joined: 21 Sep 2007 21:39
BMW: e30 330i, 364i, e23 732i, e90 330xi
Location: Kaunas
Contact:

Re: Automobilio legalizavimas, keiciant varikli daug galinge

Post by _marshall_ » 22 May 2013 12:47

zygasbmw wrote:na irodyti visada galima,tik reikia tureti noro ir finansu truputi. :D

ir beto kur cia radot,kad traktuojama kaip be t.a masina, jeigu pakeistas variklis?

p.s

mano asmeninenej patirtyje buvo toks yvikis. kelyje partrenktas buvo vaikas,isbego tiesiai po ratais,ne pesciuju perejoje,liudininkai tevai,bei keli praeiviai dienos metu,vaikui,kaip ir nieko blogo nenutiko,masinai sulankstytas sparnas ir sutrukes pr. stiklas. as kaip ir nekaltas,bet iskaitine avarija kvieciami tyrejai,fotkes ir visa kita,prisikabinejama buvo net del padangu,kad jos rstauruotos buvo,nors beveik praktiskai naujos ir pagal to metu laiko reikalavimus,aka vasarines. masina bmw316 su idetu m20b25. matavo stabdymo kelia, ziurejo rankiny, stabdzio pedala,ir panasias nesamones,na zodziu prisipisinejo bile prisipisti,nors as ir nekaltas,bet apie motora nesake ne zodzio,tai kaip cia yra?
Tikrina ar negalejo techninis gedimas (techninis netvarkingumas) buti avarijos priezastimi. Jeigu galejo, tada tu kaltas. Tarkim, jeigu pas tave stabdziai butu neveike, tai sakytu kad tai buvo avarijos priezastis. O tai kad pas tave variklis sugedes, per galingas per silpnas, dyzelis, benzas ar dar kaip nors neatitinkanti, negalejo buti avarijos priezastimi, todel jo ir netikrino. Lygiai taip pat kaip nedegantis galinis zibintas negalejo but avarijos priezastimi (nors jis TA privalomas) jo irgi netikrino.

va taip va as manau :)
Parduodu kruva E30, E32, E36, E39 uzsilikusiu daliu. Jei kam ko reikia, PM arba 861284445
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.

User avatar
318is bolidas
Posts: 1481
Joined: 21 Feb 2008 13:44
Location: Lietuva
Contact:

Re: Automobilio legalizavimas, keiciant varikli daug galinge

Post by 318is bolidas » 23 May 2013 01:46

Gal imanoma legalizuoti paeiliui didinant kubaturas po kiekvienos ekspertizes.?

Post Reply